Ja dat vind ik hier in de brandgang achter de tuinen ook zo eng! Dat één van mijn bloedjes gaat wandelen, en dat er dan iemand overheen fietst!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:24 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Die foto's met die appeltjes ! Dat snuitje, dat pootje![]()
![]()
En dan zo snel erna weer al foto's, leuk hoor![]()
Wij zijn gisteravond bijna over een egeltje heengefietst, het diertje stak ineens over vanuit een berg blaadjes.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:42 schreef Min-e het volgende:
Dit vind ik wel een van de leukste topics van fok!.![]()
Vraag me af of er nu in navolging van de TS, meer mensen zijn verleid om s' avonds met wat boterhammen met pindakaas egels te gaan spotten.
(Ik heb 1 keer een boterham neergelegd, geen egel te bekennen, helaas.).
Misschien is het beter om de volgorde om te draaienquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:42 schreef Min-e het volgende:
Dit vind ik wel een van de leukste topics van fok!.![]()
Vraag me af of er nu in navolging van de TS, meer mensen zijn verleid om s' avonds met wat boterhammen met pindakaas egels te gaan spotten.
(Ik heb 1 keer een boterham neergelegd, geen egel te bekennen, helaas.).
O wat leuk, en dat is een betere deal dan die van 50 piek op de egeltjeswebsite!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:12 schreef Nonneke het volgende:
Wat leuk !![]()
Ik heb daarstraks een egelhuisje gekocht bij de Welkoop/Boerenbond (14 euro geloof ik). Hardstikke leuk soort rietenmandje, met instructies erbij![]()
Nou maar hopen dat er nog een een huisje voor de winter zoekt(en dat mn bomen wat meer blaadjes gaan verliezen, want die moeten er nog overheen
![]()
wel 9quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
O wat leuk, en dat is een betere deal dan die van 50 piek op de egeltjeswebsite!![]()
Ik ben alleen bang dat we in Groningen geen Welkoop hebben.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:39 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wel 9(in de provincie dan
)
http://www.welkoop.nl/application/application.aspx?ItemId=2076
In de winkel te vinden bij de vogelhuisjes/wintervoer e.d
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
!
Je bent mijn held van de dag!
Wat leuk! En door jou gaan wij er zaterdag ook eventjes eentje kopen. Ik wil hem dan als voederhuisje gebruiken, aangezien hij al op kamers is onder de vlonder.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:50 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
door jouw topic heb ik dat huisje gekocht ik vond het zooooo leuk![]()
laat je niet afschrikken door de kerklucht die eraan hangt btwquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat leuk! En door jou gaan wij er zaterdag ook eventjes eentje kopen. Ik wil hem dan als voederhuisje gebruiken, aangezien hij al op kamers is onder de vlonder.
Maar hopen dat mijn egeltje een beetje godsvrezend is dan!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
laat je niet afschrikken door de kerklucht die eraan hangt btw![]()
en hoe luiden de instructies danquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:12 schreef Nonneke het volgende:
....................... met instructies erbij![]()
........................
Plaats de egelmand op een enigszins droge ondergrond op een beschutte en rustige plaats. Leg wat losse bladeren in de mand.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
en hoe luiden de instructies dan![]()
![]()
Misschien hebben anderen daar ook iets aan alvorens ze zo een ding gaan kopen en dan erachterkomen dat die niet op de ideale plek kan komen te staan
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Plaats de egelmand....................
En mocht het niet smaken dan kom ik wel ontbijten, jeetje wat luxequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:59 schreef Duderella het volgende:
pindakaas-muesli-honing-blauwe bessen neergezet. Ik hoop dat het ze smaakt en Oorbel-Spikey ook nog even komt bij-eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |