Maar bij 2 keer de helft hou je dus nog 1 helft over.quote:
nee.. 2 x de helft = 1quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar bij 2 keer de helft hou je dus nog 1 helft over.
Ik zou het uitmaken. Serieus.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef Mozy het volgende:
Mijn vriendin wilde niet met mij naar Inglorious Bastards.
maar nu gaat ze alsnog met wat vriendinnen.![]()
lozen die hoerquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef Mozy het volgende:
Mijn vriendin wilde niet met mij naar Inglorious Bastards.
maar nu gaat ze alsnog met wat vriendinnen.![]()
Ik zou haar uitnodigen voor een romantisch dineetje (thuis) en als zij dan opdraaft, gewoon keihard naar IB gaan met je vrienden. En er dan nog even stoer "AAWRIVEDERCHEE" achteraan roepen. HA!quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou haar uitnodigen voor een romantisch dineetje (thuis) en als zij dan opdraaft, gewoon keihard naar IB gaan met je vrienden.
ga stiekem ook naar die film en ga dan vanaf 10m afstand popcorn op der hoofd gooienquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik wil onze relatie niet om zo'n debiele redenen eindigen,
maar tering he.
nquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou haar uitnodigen voor een romantisch dineetje (thuis) en als zij dan opdraaft, gewoon keihard naar IB gaan met je vrienden. En er dan nog even stoer "" achteraan roepen. HA!
Ik zeg ook niet beëindigen. Ik zeg terugpakken die bitch!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
maar tering he.
Laat ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet beëindigen. Ik zeg terugpakken die bitch!Je laat toch niet zo makkelijk over je heen lopen?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ga stiekem ook naar die film en ga dan vanaf 10m afstand popcorn op der hoofd gooien
Ze zat op FOK he?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Laat ik ook niet.
Ik ga gewoon met vriendin naar de film. Maar ik pak haar nog wel terug.
Gast dat noem je debiel? Grow up, heel normaal om iemand te lozen voor zo;n naaistreek.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
maar tering he.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ze zat op FOK he?
Even haar fobo zoeken.
KLBSC TEN STRIJDE!
Ik las een warenhuis op haar voorhoofd keilenquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:49 schreef IQM het volgende:
Of, of, of, of, je gaat een keer wat afspreken met haar en d'r vriendinnen en dan pak je de lekkerste vriendin vol op d'r mond en dan zeg je: "You know somethin', Utivich? I think this might just be my masterpiece." HA!
Om het feestelijk af te maken, kún je in principe nog een hakenkruis op je vriendins voorhoofd kerven, maar dan moet je zelf maar even zien...
PUB SC 4328; waar de fuhrer verdergaatquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ze zat op FOK he?
Even haar fobo zoeken.
KLBSC TEN STRIJDE!
Whahaha whoootquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las een warenhuis op haar voorhoofd keilen
Het gaat compleet aan me voorbij.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij begrijpt 2 keer de helft niet
Uhhuhquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het slaat nergens op, maar het heeft ook wel een onomkeerbaar effect
Als je denkt dat jij de troll bent wil je dus zeggen dat jij serieus zegt dat diegene van dat topic gelijk had.quote:
Roep je als het klaar is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uhhuh
Ohh jeetje, t schiet niet op me de lasagne..
En ik sterf bijna van de honger
M'n sperma is altijd klaar, kom maar onder tafel.quote:
Ik wil best roepen, maar ik weet niet of er wat overblijftquote:
En op tafel dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
M'n sperma is altijd klaar, kom maar onder tafel.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:56 schreef Dqod het volgende:
Patrick Swayze is niet meer eh..
Is dat al gezegd in de SC vandaag?
En ik zag net een bewerkt plaatje van hem en Kanye West
quote:
Ah, pas de 9e keer dat ie voorbij komt.quote:
Da's toch lekkerquote:
En smullen van mijn pap zal je.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daar sla ik je van af. Eronder zei ik.
Nou, sorry hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, pas de 9e keer dat ie voorbij komt.
Ik ga voor de 10!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik was de eerste. Kus me.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is onder mijn niveau.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daar sla ik je van af. Eronder zei ik.
quote:
Moet jij geen foto's maken?quote:
Allebeiquote:
Nou, als het dan toch moet.quote:
Geloof me, dat niveau is hoog genoeg. Daarna kunnen we misschien naar de slaapkamer.quote:
Afblijven.quote:
Mag ik jou aanraken dan?quote:
Buahaha eat your heart out Bobbyquote:
Nee. Mexicaanse griep en zo.quote:
Tfoeeequote:
Blijf jij maar onder tafel zitten, misschien kom je er nog wat leuks tegen. Mijn hond ofzo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geloof me, dat niveau is hoog genoeg. Daarna kunnen we misschien naar de slaapkamer.
Behalve op een schuin vlak.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Lasagne is superieur op elk vlak.
Ik moet morgen ook nog eten, het geld groeit niet op mijn rug.quote:
Zeker deze die ik van thuis meegenomen heb.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Lasagne is superieur op elk vlak.
Nou vooruit dan.quote:
Wat moet ik onder de tafel?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijf jij maar onder tafel zitten, misschien kom je er nog wat leuks tegen. Mijn hond ofzo.
Je mag daarna ook wel mijn reet afvegen in mijn persoonlijke ruimte.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
hoe heerlijk als mannen zeggen dat je wel onder hun bureau mag kruipen
Dan zou ik sowieso al de lasagne hebben bewaard onder het mottoquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook nog eten, het geld groeit niet op mijn rug.
[..]
Zeker deze die ik van thuis meegenomen heb.
Alleen vrees ik dat morgen mijn gehakt niet meer zo lekker is, dus gaat het toch spaghetti worden.
Je mag ook wel onder mijn bureau kruipen om het stof te slurpen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kan je je iig nog verheugen op morgenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeker deze die ik van thuis meegenomen heb.
Alleen vrees ik dat morgen mijn gehakt niet meer zo lekker is, dus gaat het toch spaghetti worden.
quote:
Doe niet zo ranzig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat moet ik onder de tafel?
En je hond snij ik open waarna ik z'n ingewanden op eet. Daarna stop ik jou erin en naai ik m dicht. Anaal.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En je hond snij ik open waarna ik z'n ingewanden op eet. Daarna stop ik jou erin en naai ik m dicht. Anaal.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
whutquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je denkt dat jij de troll bent wil je dus zeggen dat jij serieus zegt dat diegene van dat topic gelijk had.
Ja, om er eens schoon te maken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel, maar ik ga niet op onwaarheden in en dit is het laatste wat ik erover te zeggen heb.
watquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
quote:
quote:
Nu even niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:09 schreef IQM het volgende:
Mozy, ik wil niet stoken ofzo, maarre:
[..]
Whehequote:
Die reclame.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
WheheKan je dan helemaal niks alleen?
Hufter!
Alleen als ie al schoon isquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je mag daarna ook wel mijn reet afvegen in mijn persoonlijke ruimte.
Nee, dat is viesquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je mag ook wel onder mijn bureau kruipen om het stof te slurpen.
Altijd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen als ie al schoon is
[..]
Nee, dat is vies
Alsof vrouwen een mening hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen als ie al schoon is
[..]
Nee, dat is vies
?Geen probleem danquote:
Ik deel mijn meningquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Alsof vrouwen een mening hebben
2 keer de helft?quote:
Ik niet. Ik kan dat niet bijhouden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:19 schreef Lakitu het volgende:
Zitten jullie nou nog steeds in die PUB SC?
Nee, het grootste deel is van hem en dat mag ik dan af en toe inzien, het is een soort bibliotheekquote:
Bt zeker.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:20 schreef jordeeeh het volgende:
He wtf, waarom heb ik ineens 2 notes erbij sinds gisteravond.
Whehehehehe, dadelijk zijn er zo van die rellen in jullie relatie en dan kunnen we, net als jouw vriendin met je vriendinnen (IN PLAATS VAN MET JOU) in de bios, de popcorn erbij pakken!11!1!quote:
Who gives a fuck. Zo lang je kan posten moet je je daar niet druk om maken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:20 schreef jordeeeh het volgende:
He wtf, waarom heb ik ineens 2 notes erbij sinds gisteravond.
Rellen? Ik ga echte ruzie's niet op FOK! zetten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Whehehehehe, dadelijk zijn er zo van die rellen in jullie relatie en dan kunnen we, net als jouw vriendin met je vriendinnen (IN PLAATS VAN MET JOU) in de bios, de popcorn erbij pakken!11!1!
Newsflash: Mozy heeft ruzie met Chai.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Rellen? Ik ga echte ruzie's niet op FOK! zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Dit is geen ruzie, dit is meer een meningsverschil.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Newsflash: Mozy heeft ruzie met Chai.
Ik heb er vanochtend 1 van Bt gekregen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef IQM het volgende:
Ik heb er ook één bij sinds gisteren.
Zeker weten door nijnja gezet, omdat ik een Kanye-juichyhi-plaatje postte in de PUB SC.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:24 schreef reetveter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je knipoog verraadt al dat er meer achter zit en dat jij nu krampachtig op je tanden bijt. Laat het toe, Mozy. Wij zijn je e-matties hier. Deel je frustratie met ons. Wij mannen begrijpen elkaar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit is geen ruzie, dit is meer een meningsverschil.
Waarom is dat note-waardig?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef IQM het volgende:
Ik heb er ook één bij sinds gisteren.
Zeker weten door nijnja gezet, omdat ik een Kanye-juichyhi-plaatje postte in de PUB SC.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:24 schreef reetveter het volgende:
Mooi nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Oh, I lie here in the wet patch in the middle of the bed
I'm feeling pretty damn hard done by, I spent ages giving head
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
't Is ook edit-waardig in de ogen vanquote:
Zij vindt de film goed en jou een te slappe zak om mee te kijken. Jij denkt van niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit is geen ruzie, dit is meer een meningsverschil.
Lasagnequote:Op dinsdag 15 september 2009 19:26 schreef Dqod het volgende:
Nouuuu ik ga lekker aan m'n lasagne beginnen![]()
![]()
Tot later![]()
PUB hequote:
Jah, ik keek dus ook even PUB door en serieus, wat een kotsmongool is die gastquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:26 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is ook edit-waardig in de ogen vannijnja
.
Mijn god, wat een sukkel is dat.Ik vraag me af hoe lang Bt het met hem aan haar zijde weet vol te houden.
quote:
Dag hoor! En succes.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:26 schreef Dqod het volgende:
Nouuuu ik ga lekker aan m'n lasagne beginnen![]()
![]()
Tot later![]()
Het is niet echt dat mijn vriendin me keihard naait, die film zie ik toch wel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Je knipoog verraadt al dat er meer achter zit en dat jij nu krampachtig op je tanden bijt. Laat het toe, Mozy. Wij zijn je e-matties hier. Deel je frustratie met ons. Wij mannen begrijpen elkaar.
Dat zei je moeder gister ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tijd voor nieuwe smaakpapillen dus
Nou dikke doei
Nog een reactie dan!quote:
Het gaat niet om die film slampamperquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het is niet echt dat mijn vriendin me keihard naait, die film zie ik toch wel.
Maar ik heb vandaag 10 uur op mijn kont gezeten, 8 op school, en 2 op de 26 km die ik fiets heen en terug. Ook moet ik mijn schoolloopbaan ook nog beschrijven voor een opdracht. en daar staat mijn kop echt niet naar.
Ik heb ook tyfus last van mijn keel. en door de pijnstillers voel ik mijn tong niet meer.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zij vindt de film goed en jou een te slappe zak om mee te kijken. Jij denkt van niet.
Da's dan weer jammer, zo'n reactie.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nog een reactie dan!
I don't need luck.. I'm gooooooooooooood
Ik denk dat Bt eerst heel lang zal volhouden hem een toffe gast te vinden en als zij het ook niet meer kan ontkennen, knapt er iets in haar en stapt ze op.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jah, ik keek dus ook even PUB door en serieus, wat een kotsmongool is die gast![]()
! Tyfus zeg
Dit sla ik even op... voor later.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk dat Bt eerst heel lang zal volhouden hem een toffe gast te vinden en als zij het ook niet meer kan ontkennen, knapt er iets in haar en stapt ze op.
Ik denk dat ze t wel lang vol houdt. Ze komt daar toch nooitquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk dat Bt eerst heel lang zal volhouden hem een toffe gast te vinden en als zij het ook niet meer kan ontkennen, knapt er iets in haar en stapt ze op.
Daar gaat het wel om!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar ik heb vandaag 10 uur op mijn kont gezeten, 8 op school, en 2 op de 26 km die ik fiets heen en terug. Ook moet ik mijn schoolloopbaan ook nog beschrijven voor een opdracht. en daar staat mijn kop echt niet naar.
Ik heb ook tyfus last van mijn keel. en door de pijnstillers voel ik mijn tong niet meer.
Heel lang? Ik geef dr een maand. En dat is al 30 keer langer dan ik zou volhouden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Boeiend, laat haar lekker.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar gaat het wel om!Het gaat om de bruutste film van het jaar, een film die je met een groep goede vrienden kijkt en niet giechelend met een groep vriendinnen.
En jouw vriendin wil niet met jou daar naartoe, maar wel met die giechelkutjes.
Je denkt dat ik gelijk ga krijgen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit sla ik even op... voor later.
Al denk k dat ze dan snel genoeg uit haar functie wordt onthevenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze t wel lang vol houdt. Ze komt daar toch nooit
Het zal niet de eerste keer zijn, iigquote:
Blackzilla 3: Home Alonequote:
DAT ZAL HAAR LEREN, DE SLOERIE!!!!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Boeiend, laat haar lekker.
Ik ga ook met wat vrienden.
Da's ook waar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze t wel lang vol houdt. Ze komt daar toch nooit
Bt heeft nog zoiets als haar trots/ik-zal-niet-toegeven-gevoel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heel lang? Ik geef dr een maand. En dat is al 30 keer langer dan ik zou volhouden.
Noh man, dat durft remlof niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Al denk k dat ze dan snel genoeg uit haar functie wordt ontheven
Ik vind dat plaatje stemmingmakerij en bovendien onnodig kwetsend tegenover Juicyhil.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:26 schreef IQM het volgende:
[..]
.
Mijn god, wat een sukkel is dat.Ik vraag me af hoe lang Bt het met hem aan haar zijde weet vol te houden.
Misschien neem ik wat klasgenoten mee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
DAT ZAL HAAR LEREN, DE SLOERIE!!!!!!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dat plaatje stemmingmakerij en bovendien onnodig kwetsend tegenover Juicyhil.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn, iig
K denk t welquote:
Gangrape?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Misschien neem ik wat klasgenoten mee.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dat plaatje stemmingmakerij en bovendien onnodig kwetsend tegenover Juicyhil.
Je moeder.quote:
In PUB konden ze 'm anders wel waarderen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nijnja is een vent? O mijn godquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:26 schreef IQM het volgende:
[..]
.
Rule No. 1 of PUB: You do not mess with Juicy's sexual orientationquote:
T zal me niks verbazen als Allure_ ook ineens blauw is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:34 schreef IQM het volgende:
Mja, remlof heeft ook vanuit het niets fraubitch en pussydeluxe aangesteld. Ouwe knalpijp.
Dat zie ik serieus wel gebeuren eigenlijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
T zal me niks verbazen als Allure_ ook ineens blauw is.
Zolang het maar niet in KLB is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Of Liiszle.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus bij hem moet ik zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:34 schreef IQM het volgende:
Mja, remlof heeft ook vanuit het niets fraubitch en pussydeluxe aangesteld. Ouwe knalpijp.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zolang het maar niet in KLB is.Vind haar wel wat voor R&P.
Godver, ik miste 'm.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:37 schreef Smart_ass het volgende:
Straks half klb sc blauw. [ afbeelding ]
Dan fiets jij ook langzaam zegquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
Remlof heeft volgens mij een volledige collectie naaktpics van FOK!sters. En misschien ook wel FOK!kers.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:34 schreef jordeeeh het volgende:
Ohja Mozy, gewoon blijven slaan, ze leert het vanzelf af.
Dat was serieus. Of is je moeder niet de vriendin van Mozy?quote:
Watser, baas?quote:
volledig?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
Remlof heeft volgens mij een volledige collectie naaktpics van FOK!sters. En misschien ook wel FOK!kers.
Ja, die pics van Adelante moeten toch ergens vandaan zijn gekomen.quote:
Eerder MEDquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zolang het maar niet in KLB is.Vind haar wel wat voor R&P.
Dat komt nog wel, als je een ban krijgt.quote:
Pics?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die pics van Adelante moeten toch ergens vandaan zijn gekomen.
Zie jij eerst je woede maar te modererenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Dus, BT is mod van PUB?![]()
Dan wil ik mod van OUD worden.
Die krijg ik geenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, als je een ban krijgt.
Boeiend, 't is lelijk en alles behalve 'quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat?!?
Dat was nog een onschuldig plaatje!
Als het over slaan gaat
quote:
Jij hebt geen tieten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Dus, BT is mod van PUB?![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zie jij eerst je woede maar te modereren
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm er zaten 2 van hem in FOK! Piccaz.rarquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]Je wil dat toch niet echt zin eh.
Ik schold alleen maar juicyhil uitquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, die bedoelde ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm er zaten 2 van hem in FOK! Piccaz.rarOf zijn er meer?
Met z'n tepelschijven van 30cm diameterquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm er zaten 2 van hem in FOK! Piccaz.rarOf zijn er meer?
Met pics van WD, Allure, BT, en Krentenbol. zeker... oh wacht.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:44 schreef Lakitu het volgende:
Ik vind het wel tijd voor FOK! Piccaz(2).rar
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:45 schreef reetveter het volgende:
IK WIL VERDOMME OOK DIE HOMO BASHEN
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Blauwe plekken werden aangeraden, vergeleken bij de rest van de plaatjes die ik tegenkwam, was ditquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Boeiend, 't is lelijk en alles behalve ''.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met pics van WD, Allure, BT, en Krentenbol. zeker... oh wacht.
Als wat ga je stagiaren in de UK?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik schold alleen maar juicyhil uit.
Oh ja, het wordt geen stage meer in Newcastle, maar in LONDEN, JAWEL BITCHES JO JOJ O
Indien ja, mijn PM staat open.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]Alsof er onthullende pics van wd en allure zijn. Of nieuw materiaal van BT.
Je mist niet heel veel op zich.quote:
Mijn god, zijn er mensen die m niet hebben?quote:
Ja ja ja neequote:Op dinsdag 15 september 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met pics van WD, Allure, BT, en Krentenbol. zeker... oh wacht.
Ik ken nog wel wat mensen in de buurt van Londen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik schold alleen maar juicyhil uit.
Oh ja, het wordt geen stage meer in Newcastle, maar in LONDEN, JAWEL BITCHES JO JOJ O
Hehehe.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:47 schreef jordeeeh het volgende:
Vast wel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:47 schreef jordeeeh het volgende:
Wie nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ken nog wel wat mensen in de buurt van Londen.
Ik niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ken nog wel wat mensen in de buurt van Londen.
Whehe. Je moest eens weten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:47 schreef jordeeeh het volgende:
Int. reclamebureauquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als wat ga je stagiaren in de UK?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:48 schreef IQM het volgende:
Voor wie heeft Liiszle eigenlijk geposeerd, met die webcamfoto's?
Newbies zijn te vergelijken met Piñata's.quote:
Tuurlijk niet.quote:
Wtf heeft ze op haar rug?quote:
Ga je stagelopen als bureau?quote:
Een kuil.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wtf heeft ze op haar rug?
Fucking disgusting bitch
Link naar webcamfoto'squote:Op dinsdag 15 september 2009 19:48 schreef IQM het volgende:
Voor wie heeft Liiszle eigenlijk geposeerd, met die webcamfoto's?
Wordt al geregeldquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jammer, anders had je een slaapplaats kunnen regelen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Fucking disgusting bitch
Ik heb hem ook niet en gers en Mnon zeiden dat Fas hem nog wel had. Dus ik Fas PM'en en dan wil ze hem niet sturenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mijn god, zijn er mensen die m niet hebben?![]()
![]()
[..]
Ja ja ja nee
In de FOK! rar.quote:
Internetheld.quote:
Inderdaadquote:
Ja, da's waar, maar ik red mezelf daar welquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het zou wel beter zijn als je bij vrienden kon slapen.
GEFUNDEN!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
PUB SC 4328; waar zakazulu schoolkranten veracht
Ze kunnen deze SC waarschijnlijk niet vinden.
Heb je hem echt niet?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:54 schreef reetveter het volgende:
HET GAAT ERGENS OVER WAAR IK NIET OVER KAN MEEPRATEN....
Kanker?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
InderdaadEn dan ook ik he, en niet die ene gemotiveerde k(dat woord mag ik niet meer zeggen van remmie)kneus uit m'n klas. Wat een heerlijk gevoel.
Excellent.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heb je hem echt niet?Ik zal voor je kijken
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Fucking disgusting bitch
Gelul.quote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
InderdaadEn dan ook ik he, en niet die ene gemotiveerde k(dat woord mag ik niet meer zeggen van remmie)kneus uit m'n klas. Wat een heerlijk gevoel.
Niks boeiends iig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ook weinig speciaals zit daar in hoor
Q_B is wat voller zeg maar. Oh en ze vertelde dat ze dat niet is, maar het precieze verhaal weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet.
[..]
Want? Onderkant van het gezicht lijkt wel.
Heb jij nog de volle collectie van BT? Want ik heb ze niet meerquote:
Sorry, ik heb hem niet meer helemaal.quote:
quote:
Ik heb ze nooit gehad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Heb jij nog de volle collectie van BT? Want ik heb ze niet meer(die buiten de fok.rar om dus).
Oh. Oké.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Q_B is wat voller zeg maar. Oh en ze vertelde dat ze dat niet is, maar het precieze verhaal weet ik niet meer.
Yvonne?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
[..]
D'r zitten anders wel een paar doable FOK!sters tussen.
Nee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
[..]
O, dat zal best.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:
Ja, maar bij deze hebben sommigen het gevoel dat ze die kunnen scoren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat zal best.
Ik begrijp alleen nooit zo goed wat het er toe doet of het foksters zijn of niet
Op internet genoeg plaatjes te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |