Lasagnequote:Op dinsdag 15 september 2009 19:26 schreef Dqod het volgende:
Nouuuu ik ga lekker aan m'n lasagne beginnen![]()
![]()
Tot later![]()
PUB hequote:
Jah, ik keek dus ook even PUB door en serieus, wat een kotsmongool is die gastquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:26 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is ook edit-waardig in de ogen vannijnja
.
Mijn god, wat een sukkel is dat.Ik vraag me af hoe lang Bt het met hem aan haar zijde weet vol te houden.
quote:
Dag hoor! En succes.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:26 schreef Dqod het volgende:
Nouuuu ik ga lekker aan m'n lasagne beginnen![]()
![]()
Tot later![]()
Het is niet echt dat mijn vriendin me keihard naait, die film zie ik toch wel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Je knipoog verraadt al dat er meer achter zit en dat jij nu krampachtig op je tanden bijt. Laat het toe, Mozy. Wij zijn je e-matties hier. Deel je frustratie met ons. Wij mannen begrijpen elkaar.
Dat zei je moeder gister ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tijd voor nieuwe smaakpapillen dus
Nou dikke doei
Nog een reactie dan!quote:
Het gaat niet om die film slampamperquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het is niet echt dat mijn vriendin me keihard naait, die film zie ik toch wel.
Maar ik heb vandaag 10 uur op mijn kont gezeten, 8 op school, en 2 op de 26 km die ik fiets heen en terug. Ook moet ik mijn schoolloopbaan ook nog beschrijven voor een opdracht. en daar staat mijn kop echt niet naar.
Ik heb ook tyfus last van mijn keel. en door de pijnstillers voel ik mijn tong niet meer.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zij vindt de film goed en jou een te slappe zak om mee te kijken. Jij denkt van niet.
Da's dan weer jammer, zo'n reactie.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nog een reactie dan!
I don't need luck.. I'm gooooooooooooood
Ik denk dat Bt eerst heel lang zal volhouden hem een toffe gast te vinden en als zij het ook niet meer kan ontkennen, knapt er iets in haar en stapt ze op.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jah, ik keek dus ook even PUB door en serieus, wat een kotsmongool is die gast![]()
! Tyfus zeg
Dit sla ik even op... voor later.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk dat Bt eerst heel lang zal volhouden hem een toffe gast te vinden en als zij het ook niet meer kan ontkennen, knapt er iets in haar en stapt ze op.
Ik denk dat ze t wel lang vol houdt. Ze komt daar toch nooitquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk dat Bt eerst heel lang zal volhouden hem een toffe gast te vinden en als zij het ook niet meer kan ontkennen, knapt er iets in haar en stapt ze op.
Daar gaat het wel om!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het is niet echt dat mijn vriendin me keihard naait, die film zie ik toch wel.
Maar ik heb vandaag 10 uur op mijn kont gezeten, 8 op school, en 2 op de 26 km die ik fiets heen en terug. Ook moet ik mijn schoolloopbaan ook nog beschrijven voor een opdracht. en daar staat mijn kop echt niet naar.
Ik heb ook tyfus last van mijn keel. en door de pijnstillers voel ik mijn tong niet meer.
Heel lang? Ik geef dr een maand. En dat is al 30 keer langer dan ik zou volhouden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Boeiend, laat haar lekker.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar gaat het wel om!Het gaat om de bruutste film van het jaar, een film die je met een groep goede vrienden kijkt en niet giechelend met een groep vriendinnen.
En jouw vriendin wil niet met jou daar naartoe, maar wel met die giechelkutjes.
Je denkt dat ik gelijk ga krijgen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit sla ik even op... voor later.
Al denk k dat ze dan snel genoeg uit haar functie wordt onthevenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze t wel lang vol houdt. Ze komt daar toch nooit
Het zal niet de eerste keer zijn, iigquote:
Blackzilla 3: Home Alonequote:
DAT ZAL HAAR LEREN, DE SLOERIE!!!!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Boeiend, laat haar lekker.
Ik ga ook met wat vrienden.
Da's ook waar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze t wel lang vol houdt. Ze komt daar toch nooit
Bt heeft nog zoiets als haar trots/ik-zal-niet-toegeven-gevoel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heel lang? Ik geef dr een maand. En dat is al 30 keer langer dan ik zou volhouden.
Noh man, dat durft remlof niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Al denk k dat ze dan snel genoeg uit haar functie wordt ontheven
Ik vind dat plaatje stemmingmakerij en bovendien onnodig kwetsend tegenover Juicyhil.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:26 schreef IQM het volgende:
[..]
.
Mijn god, wat een sukkel is dat.Ik vraag me af hoe lang Bt het met hem aan haar zijde weet vol te houden.
Misschien neem ik wat klasgenoten mee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
DAT ZAL HAAR LEREN, DE SLOERIE!!!!!!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dat plaatje stemmingmakerij en bovendien onnodig kwetsend tegenover Juicyhil.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn, iig
K denk t welquote:
Gangrape?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Misschien neem ik wat klasgenoten mee.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dat plaatje stemmingmakerij en bovendien onnodig kwetsend tegenover Juicyhil.
Je moeder.quote:
In PUB konden ze 'm anders wel waarderen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nijnja is een vent? O mijn godquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:26 schreef IQM het volgende:
[..]
.
Rule No. 1 of PUB: You do not mess with Juicy's sexual orientationquote:
T zal me niks verbazen als Allure_ ook ineens blauw is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:34 schreef IQM het volgende:
Mja, remlof heeft ook vanuit het niets fraubitch en pussydeluxe aangesteld. Ouwe knalpijp.
Dat zie ik serieus wel gebeuren eigenlijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
T zal me niks verbazen als Allure_ ook ineens blauw is.
Zolang het maar niet in KLB is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Of Liiszle.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |