Maar bij 2 keer de helft hou je dus nog 1 helft over.quote:
nee.. 2 x de helft = 1quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar bij 2 keer de helft hou je dus nog 1 helft over.
Ik zou het uitmaken. Serieus.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef Mozy het volgende:
Mijn vriendin wilde niet met mij naar Inglorious Bastards.
maar nu gaat ze alsnog met wat vriendinnen.![]()
lozen die hoerquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef Mozy het volgende:
Mijn vriendin wilde niet met mij naar Inglorious Bastards.
maar nu gaat ze alsnog met wat vriendinnen.![]()
Ik zou haar uitnodigen voor een romantisch dineetje (thuis) en als zij dan opdraaft, gewoon keihard naar IB gaan met je vrienden. En er dan nog even stoer "AAWRIVEDERCHEE" achteraan roepen. HA!quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou haar uitnodigen voor een romantisch dineetje (thuis) en als zij dan opdraaft, gewoon keihard naar IB gaan met je vrienden.
ga stiekem ook naar die film en ga dan vanaf 10m afstand popcorn op der hoofd gooienquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik wil onze relatie niet om zo'n debiele redenen eindigen,
maar tering he.
nquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou haar uitnodigen voor een romantisch dineetje (thuis) en als zij dan opdraaft, gewoon keihard naar IB gaan met je vrienden. En er dan nog even stoer "" achteraan roepen. HA!
Ik zeg ook niet beëindigen. Ik zeg terugpakken die bitch!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
maar tering he.
Laat ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet beëindigen. Ik zeg terugpakken die bitch!Je laat toch niet zo makkelijk over je heen lopen?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ga stiekem ook naar die film en ga dan vanaf 10m afstand popcorn op der hoofd gooien
Ze zat op FOK he?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Laat ik ook niet.
Ik ga gewoon met vriendin naar de film. Maar ik pak haar nog wel terug.
Gast dat noem je debiel? Grow up, heel normaal om iemand te lozen voor zo;n naaistreek.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
maar tering he.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ze zat op FOK he?
Even haar fobo zoeken.
KLBSC TEN STRIJDE!
Ik las een warenhuis op haar voorhoofd keilenquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:49 schreef IQM het volgende:
Of, of, of, of, je gaat een keer wat afspreken met haar en d'r vriendinnen en dan pak je de lekkerste vriendin vol op d'r mond en dan zeg je: "You know somethin', Utivich? I think this might just be my masterpiece." HA!
Om het feestelijk af te maken, kún je in principe nog een hakenkruis op je vriendins voorhoofd kerven, maar dan moet je zelf maar even zien...
PUB SC 4328; waar de fuhrer verdergaatquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ze zat op FOK he?
Even haar fobo zoeken.
KLBSC TEN STRIJDE!
Whahaha whoootquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las een warenhuis op haar voorhoofd keilen
Het gaat compleet aan me voorbij.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij begrijpt 2 keer de helft niet
Uhhuhquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het slaat nergens op, maar het heeft ook wel een onomkeerbaar effect
Als je denkt dat jij de troll bent wil je dus zeggen dat jij serieus zegt dat diegene van dat topic gelijk had.quote:
Roep je als het klaar is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uhhuh
Ohh jeetje, t schiet niet op me de lasagne..
En ik sterf bijna van de honger
M'n sperma is altijd klaar, kom maar onder tafel.quote:
Ik wil best roepen, maar ik weet niet of er wat overblijftquote:
En op tafel dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
M'n sperma is altijd klaar, kom maar onder tafel.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:56 schreef Dqod het volgende:
Patrick Swayze is niet meer eh..
Is dat al gezegd in de SC vandaag?
En ik zag net een bewerkt plaatje van hem en Kanye West
quote:
Ah, pas de 9e keer dat ie voorbij komt.quote:
Da's toch lekkerquote:
En smullen van mijn pap zal je.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daar sla ik je van af. Eronder zei ik.
Nou, sorry hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, pas de 9e keer dat ie voorbij komt.
Ik ga voor de 10!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik was de eerste. Kus me.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is onder mijn niveau.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daar sla ik je van af. Eronder zei ik.
quote:
Moet jij geen foto's maken?quote:
Allebeiquote:
Nou, als het dan toch moet.quote:
Geloof me, dat niveau is hoog genoeg. Daarna kunnen we misschien naar de slaapkamer.quote:
Afblijven.quote:
Mag ik jou aanraken dan?quote:
Buahaha eat your heart out Bobbyquote:
Nee. Mexicaanse griep en zo.quote:
Tfoeeequote:
Blijf jij maar onder tafel zitten, misschien kom je er nog wat leuks tegen. Mijn hond ofzo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geloof me, dat niveau is hoog genoeg. Daarna kunnen we misschien naar de slaapkamer.
Behalve op een schuin vlak.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Lasagne is superieur op elk vlak.
Ik moet morgen ook nog eten, het geld groeit niet op mijn rug.quote:
Zeker deze die ik van thuis meegenomen heb.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Lasagne is superieur op elk vlak.
Nou vooruit dan.quote:
Wat moet ik onder de tafel?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijf jij maar onder tafel zitten, misschien kom je er nog wat leuks tegen. Mijn hond ofzo.
Je mag daarna ook wel mijn reet afvegen in mijn persoonlijke ruimte.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
hoe heerlijk als mannen zeggen dat je wel onder hun bureau mag kruipen
Dan zou ik sowieso al de lasagne hebben bewaard onder het mottoquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook nog eten, het geld groeit niet op mijn rug.
[..]
Zeker deze die ik van thuis meegenomen heb.
Alleen vrees ik dat morgen mijn gehakt niet meer zo lekker is, dus gaat het toch spaghetti worden.
Je mag ook wel onder mijn bureau kruipen om het stof te slurpen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kan je je iig nog verheugen op morgenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeker deze die ik van thuis meegenomen heb.
Alleen vrees ik dat morgen mijn gehakt niet meer zo lekker is, dus gaat het toch spaghetti worden.
quote:
Doe niet zo ranzig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat moet ik onder de tafel?
En je hond snij ik open waarna ik z'n ingewanden op eet. Daarna stop ik jou erin en naai ik m dicht. Anaal.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En je hond snij ik open waarna ik z'n ingewanden op eet. Daarna stop ik jou erin en naai ik m dicht. Anaal.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
whutquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je denkt dat jij de troll bent wil je dus zeggen dat jij serieus zegt dat diegene van dat topic gelijk had.
Ja, om er eens schoon te maken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |