Moet je niet eten joh, word je heul dik vanquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:15 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand die dropjes bij me weghalen, ik ben misselijk.
Jahoor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:15 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand die dropjes bij me weghalen, ik ben misselijk.
quote:
Telaat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je niet eten joh, word je heul dik van
Ja maar hij heeft het overleefd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Kwam die niet onder een auto terecht
Whehehehe.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef Jotcha het volgende:
Jongens.
Ik word versierd door een meisje van 10.
HELP_!
Dat denk je maar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef Jotcha het volgende:
Jongens.
Ik word versierd door een meisje van 10.
HELP_!
Chai, jij bent een meisje, wat moet ik doen om niet lullig duidelijk te maken dat ik hier geen zin in heb?quote:
Ligt eraan wat ze doet/zegt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Chai, jij bent een meisje, wat moet ik doen om niet lullig duidelijk te maken dat ik hier geen zin in heb?
Ik moest lachen,quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:45 schreef RoBro het volgende:
schop haar in haar kut houdt ze wel op
Naar welke school ga je?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:46 schreef raaavi het volgende:
Er zat tijdens college een fokker naast me.
Ik was serieus gast. Waarom moet je me nu weer persoonlijk aanvallen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:46 schreef Desunoto het volgende:
Jotcha
Man, man, man. Met z'n verhalen over meisjes die hem leuk vonden en ondertussen op vakantie zitten FOK!ken. Geloofwaardigheid 0.
Omdat je niet geloofwaardig overkomt, daarom.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik was serieus gast. Waarom moet je me nu weer persoonlijk aanvallen?
Ja, en dat is? Utrecht?quote:
Dan hoef je me niet persoonlijk aan te vallen. Dat doe ik ook niet bij jou.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Omdat je niet geloofwaardig overkomt, daarom.
Ik gaf een voorbeeld van eerder waarom ik je niet geloof. Dat gaat toch om jou of niet danquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dan hoef je me niet persoonlijk aan te vallen. Dat doe ik ook niet bij jou.
Je geeft me niet eens de kans om een uitleg te geven, je vraagt er zelfs niet om, of je begint al te bashen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik gaf een voorbeeld van eerder waarom ik je niet geloof. Dat gaat toch om jou of niet dan
Omdat die opeens begon over: hey Fok!, ..wie ben jij?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, en dat is? Utrecht?
Dan was ik het niet.![]()
Maar hoezo weet je dat dan? Dat het een fokker was?
is hymen er al?quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je geeft me niet eens de kans om een uitleg te geven, je vraagt er zelfs niet om, of je begint al te bashen.
zo, daar wil ik ook heen!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:51 schreef IQM het volgende:
Chai gaat met haar vriendinnen naar de bios in plaats van met haar vriend, zoals afgesproken, naarInglourious Basterds
te gaan.
![]()
WAT EEN NAAISTREEK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |