Jij kan mijn voornaam niet eens spellenquote:
Klopt, jij bent de kwaliteitsonderzoeksmanmeneer?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:40 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Inderdaad. Toegevoegde waarde...
What the fuckquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:41 schreef nijnja het volgende:
Nieuwe zwembroek besteld
[ afbeelding ]
Gast, jij bent geen haar beterquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:40 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Inderdaad. Toegevoegde waarde...
'Die andere kaste gaygangers', ik zit/zat noch in de kast noch in een kastequote:Op dinsdag 15 september 2009 17:27 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik vond het net zon debiel als al die andere kaste gaygangers maar om je er zo druk over te maken als sommigen hier deden
Keuringsdienst van Waren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Klopt, jij bent de kwaliteitsonderzoeksmanmeneer?
Rock on man!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:41 schreef nijnja het volgende:
Nieuwe zwembroek besteld
[ afbeelding ]
waarom een ballenknijperquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:41 schreef nijnja het volgende:
Nieuwe zwembroek besteld
[ afbeelding ]
Fijn dat je mij dat nog even herrinertquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kwam enkel even terug op jóúw opmerking.
Wat ist?quote:
Ik weet wel wat ik doequote:
Omdat waterpoloquote:
Waarschijnlijk weet hij niet eens dat ik op waterpolo zitquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:45 schreef RoBro het volgende:
ben ik alweer
Ja dat kan ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet hij niet eens dat ik op waterpolo zit
Oooh. Maar dan is het goed. Anders had je in een speedo gezetenquote:
Je kan natuurlijk ook niet alles hebben he?!quote:
Hoe bedoelt u?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:46 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Oooh. Maar dan is het goed. Anders had je in een speedo gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |