Ik post inhoudelijker dan jij, dus daarmee is je constatering ongegrond.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:12 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik had je in ieder geval nog nooit gezien en zo te zien heb ik niks gemist want als ik zo kijk zie ik je nog meer onzin posten dan mij dus ik zeg einde bericht en spreek me niet meer aan want ik heb niet met je geknikkerd en ook niet met je overleden grandma begrepen
en der ipv dequote:Op dinsdag 15 september 2009 17:17 schreef tong80 het volgende:
Het is Führer.
Het onderwijs tegenwoordig
Hoi tongquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:17 schreef tong80 het volgende:
Het is Führer.
we hebben het hier over RoBroquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:17 schreef tong80 het volgende:
Het is Führer.
Je hebt niks gevraagd!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:12 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Maar als iemand anders hem dan gaan posten mag ik toch wel vragen als een mod aanwezig aan om even de foto te verwijderen uit zijn/haar post? Ik kreeg niet eens een reactie
quote:Op maandag 14 september 2009 21:44 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ga's modden! Je haalt f-king 100 KLB-ers hier heen die zitten te kutten en naw-gegevens (van mij) zitten te posten, en jij gaat vrolijk weg.
Dát. En achteraf had je gelijk je woordje klaar over een mod, een beginnende nota bene. Alsof mods álles kunnen lezen en volgen in een drukke SC. Give the girl a break. En met de manier waarop jij Bt aanspreekt, zou ik je ook niet helpen als ik haar was. Bekijk het maar.quote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef Mr.DD het volgende:
Best slap trouwens dat BT niet eens reageert om mijn klachten jegens haar.
Kmoet nu gaan, morgen verwacht ik géén kut KLB-ers meer die naw-gegevens van mij posten en geen ander gezeik
Damn mn avond is nu echt verpest
control v is geen leestekenquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:19 schreef Chai het volgende:
Btw: Robro heeft wel tenminste een leesteken op zijn toetsenbord gevonden!!1111!!!
Het is een wonder!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:19 schreef Chai het volgende:
Btw: Robro heeft wel tenminste een leesteken op zijn toetsenbord gevonden!!1111!!!
wil jij wat minder orgasmatisch typen? zou me een deugd doen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:19 schreef Chai het volgende:
Sok.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:21 schreef s0k het volgende:
[..]
wil jij wat minder orgasmatisch typen? zou me een deugd doen.
dat is een leesteken ja maar die heb ik gekopierd ik heb nog steeds geen leestekens op mijn toboquote:
Ze zouden je blauw moeten maken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:22 schreef IQM het volgende:
Ik ben hier overigens enkel om misplaatst arrogante pubertjes terug op hun plaats te zetten, onrecht aan te kaarten, hypocrisie aan te pakken en natuurlijk om leuk mee te posten.Doe je niks verkeerd, hoef je ook niks te vrezen.
Wat ben je toch een lieverd, alles uitzoeken. Als je mod bent dan ben je mod. Renesite deed ook niet bar veel, had op z'n minst even die KLB-ers de mond kunnen snoeren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:18 schreef IQM het volgende:
Repost uit het vorige topic:
[..]
Je hebt niks gevraagd! [ afbeelding ]
[..]
[..]
Dát. En achteraf had je gelijk je woordje klaar over een mod, een beginnende nota bene. Alsof mods álles kunnen lezen en volgen in een drukke SC. Give the girl a break. En met de manier waarop jij Bt aanspreekt, zou ik je ook niet helpen als ik haar was. Bekijk het maar.
rot dan maar weer op als dat alles isquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:22 schreef IQM het volgende:
Ik ben hier overigens enkel om misplaatst arrogante pubertjes terug op hun plaats te zetten, onrecht aan te kaarten, hypocrisie aan te pakken en natuurlijk om leuk mee te posten.Doe je niks verkeerd, hoef je ook niks te vrezen.
Zo ongeveer wel ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:22 schreef Zeroku het volgende:
Zijn alleen de relnichten hier, op Chai na dan.
En jij had het netjes kunnen vragen aan Bt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:22 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lieverd, alles uitzoeken. Als je mod bent dan ben je mod. Renesite deed ook niet bar veel, had op z'n minst even die KLB-ers de mond kunnen snoeren.
jij bent degene met de nickname IKKEM. Doet me denken aan een 7jarige die zn zin niet krijgt bij het toebedoelen van teams bij gym op school.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:22 schreef IQM het volgende:
Nee. Doe maar lekker zelfquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:16 schreef RoBro het volgende:
dit doet nijnja maar
Hahaha, je verbasterde mijn nickname tot "IKKEM"quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:23 schreef s0k het volgende:
[..]
jij bent degene met de nickname IKKEM. Doet me denken aan een 7jarige die zn zin niet krijgt bij het toebedoelen van teams bij gym op school.
Ik ben dan ook een mallotige fokker, en geen moderator.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:23 schreef IQM het volgende:
[..]
En jij had het netjes kunnen vragen aan Bt.
't Is wel zo makkelijk, hè, naar anderen wijzen, terwijl je zelf geen haar beter bent.
Recalcitrant hoor.quote:
Dacht dat harry potter hip was?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Hahaha, je verbasterde mijn nickname tot "IKKEM"![]()
Hilarisch. Nee, echt.
Noem jij op feestjes Balkenende ook wel eens 'Bak Ellende'? En ben jij dan de enige die lacht? Stiekem wel, hè.
Was je er dan? Waar werk je?quote:
Nee, en AH.quote:
Ja, dat geeft jou het recht om zo te doen tegen een beginnende mod. Nee, jij komt er wel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:25 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een mallotige fokker, en geen moderator.
Die TT is 100% RoBro. Laat maar lekker staanquote:
Nee... ik wou gewoon even hier postenquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hij was er niet.![]()
Hij wil gewoon zijn postgemiddelde op peil houden denk ik.
appiehappie heeft vieze croissantsquote:
ik vond het net zon debiel als al die andere kaste gaygangers maar om je er zo druk over te maken als sommigen hier dedenquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:26 schreef Bravebart het volgende:
Ik vond Japsnars wel sfeerverhogend eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |