Maar bij 2 keer de helft hou je dus nog 1 helft over.quote:
nee.. 2 x de helft = 1quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar bij 2 keer de helft hou je dus nog 1 helft over.
Ik zou het uitmaken. Serieus.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef Mozy het volgende:
Mijn vriendin wilde niet met mij naar Inglorious Bastards.
maar nu gaat ze alsnog met wat vriendinnen.![]()
lozen die hoerquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef Mozy het volgende:
Mijn vriendin wilde niet met mij naar Inglorious Bastards.
maar nu gaat ze alsnog met wat vriendinnen.![]()
Ik zou haar uitnodigen voor een romantisch dineetje (thuis) en als zij dan opdraaft, gewoon keihard naar IB gaan met je vrienden. En er dan nog even stoer "AAWRIVEDERCHEE" achteraan roepen. HA!quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou haar uitnodigen voor een romantisch dineetje (thuis) en als zij dan opdraaft, gewoon keihard naar IB gaan met je vrienden.
ga stiekem ook naar die film en ga dan vanaf 10m afstand popcorn op der hoofd gooienquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik wil onze relatie niet om zo'n debiele redenen eindigen,
maar tering he.
nquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou haar uitnodigen voor een romantisch dineetje (thuis) en als zij dan opdraaft, gewoon keihard naar IB gaan met je vrienden. En er dan nog even stoer "" achteraan roepen. HA!
Ik zeg ook niet beëindigen. Ik zeg terugpakken die bitch!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
maar tering he.
Laat ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet beëindigen. Ik zeg terugpakken die bitch!Je laat toch niet zo makkelijk over je heen lopen?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ga stiekem ook naar die film en ga dan vanaf 10m afstand popcorn op der hoofd gooien
Ze zat op FOK he?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Laat ik ook niet.
Ik ga gewoon met vriendin naar de film. Maar ik pak haar nog wel terug.
Gast dat noem je debiel? Grow up, heel normaal om iemand te lozen voor zo;n naaistreek.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
maar tering he.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ze zat op FOK he?
Even haar fobo zoeken.
KLBSC TEN STRIJDE!
Ik las een warenhuis op haar voorhoofd keilenquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:49 schreef IQM het volgende:
Of, of, of, of, je gaat een keer wat afspreken met haar en d'r vriendinnen en dan pak je de lekkerste vriendin vol op d'r mond en dan zeg je: "You know somethin', Utivich? I think this might just be my masterpiece." HA!
Om het feestelijk af te maken, kún je in principe nog een hakenkruis op je vriendins voorhoofd kerven, maar dan moet je zelf maar even zien...
PUB SC 4328; waar de fuhrer verdergaatquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ze zat op FOK he?
Even haar fobo zoeken.
KLBSC TEN STRIJDE!
Whahaha whoootquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las een warenhuis op haar voorhoofd keilen
Het gaat compleet aan me voorbij.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij begrijpt 2 keer de helft niet
Uhhuhquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het slaat nergens op, maar het heeft ook wel een onomkeerbaar effect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |