Daar hebben wij niks mee te maken me dunkt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:51 schreef IQM het volgende:
Chai gaat met haar vriendinnen naar de bios in plaats van met haar vriend, zoals afgesproken, naarInglourious Basterds
te gaan.
![]()
WAT EEN NAAISTREEK!
En toen heb je natuurlijk heel hard ontkent dat je een profiel hebt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:51 schreef raaavi het volgende:
[..]
Omdat die opeens begon over: hey Fok!, ..wie ben jij?
Ik zit bij een PUB'er in de klas.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:46 schreef raaavi het volgende:
Er zat tijdens college een fokker naast me.
Wie?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit bij een PUB'er in de klas.
In msn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jotcha leg het eens uit dan. Is die 10 jarige je zusje?![]()
![]()
Desunotoquote:
Jawel, dit is van algemeen belang!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Daar hebben wij niks mee te maken me dunkt.
hij zag mn QuickReply gedeelte alquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En toen heb je natuurlijk heel hard ontkent dat je een profiel hebt.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:54 schreef raaavi het volgende:
[..]
hij zag mn QuickReply gedeelte al
met jou altijdquote:
Dit zorgt alleen maar voor meer drama lijkt me.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Jawel, dit is van algemeen belang!Dat hier nog geen kamervragen over zijn gesteld.
woehoe. Ga spandoeken maken en kiezelsteentjes gooien.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Jawel, dit is van algemeen belang!Dat hier nog geen kamervragen over zijn gesteld.
maak mn username weet die nietquote:
Dan is 'ie er zo achter.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:57 schreef raaavi het volgende:
[..]
maak mn username weet die niet
tenzij hij nu thuis snel Fok zit te checken, aangezien die weet dat ik in PUB.SC post
Was het maar zo simpel, maar ik ga niet op onwaarheden in en dit is het laatste wat ik erover te zeggen heb.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Foei chai, foei.
Zo, nu nooit meer doen.
Opgelost.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel, maar ik ga niet op onwaarheden in en dit is het laatste wat ik erover te zeggen heb.
ik vind je wel een stoute boef.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel, maar ik ga niet op onwaarheden in en dit is het laatste wat ik erover te zeggen heb.
All the prettyyyy visitors, came and waved their arms and cast, lalalaaaaalaaaaaalaaaaaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |