T zal me niks verbazen als Allure_ ook ineens blauw is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:34 schreef IQM het volgende:
Mja, remlof heeft ook vanuit het niets fraubitch en pussydeluxe aangesteld. Ouwe knalpijp.
Dat zie ik serieus wel gebeuren eigenlijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
T zal me niks verbazen als Allure_ ook ineens blauw is.
Zolang het maar niet in KLB is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Of Liiszle.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus bij hem moet ik zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:34 schreef IQM het volgende:
Mja, remlof heeft ook vanuit het niets fraubitch en pussydeluxe aangesteld. Ouwe knalpijp.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zolang het maar niet in KLB is.Vind haar wel wat voor R&P.
Godver, ik miste 'm.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:37 schreef Smart_ass het volgende:
Straks half klb sc blauw. [ afbeelding ]
Dan fiets jij ook langzaam zegquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het is niet echt dat mijn vriendin me keihard naait, die film zie ik toch wel.
Maar ik heb vandaag 10 uur op mijn kont gezeten, 8 op school, en 2 op de 26 km die ik fiets heen en terug. Ook moet ik mijn schoolloopbaan ook nog beschrijven voor een opdracht. en daar staat mijn kop echt niet naar.
Ik heb ook tyfus last van mijn keel. en door de pijnstillers voel ik mijn tong niet meer.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
Remlof heeft volgens mij een volledige collectie naaktpics van FOK!sters. En misschien ook wel FOK!kers.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:34 schreef jordeeeh het volgende:
Ohja Mozy, gewoon blijven slaan, ze leert het vanzelf af.
Dat was serieus. Of is je moeder niet de vriendin van Mozy?quote:
Watser, baas?quote:
volledig?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
Remlof heeft volgens mij een volledige collectie naaktpics van FOK!sters. En misschien ook wel FOK!kers.
Ja, die pics van Adelante moeten toch ergens vandaan zijn gekomen.quote:
Eerder MEDquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zolang het maar niet in KLB is.Vind haar wel wat voor R&P.
Dat komt nog wel, als je een ban krijgt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |