Excellent.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heb je hem echt niet?Ik zal voor je kijken
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wtf heeft ze op haar rug?
Fucking disgusting bitch
Gelul.quote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
InderdaadEn dan ook ik he, en niet die ene gemotiveerde k(dat woord mag ik niet meer zeggen van remmie)kneus uit m'n klas. Wat een heerlijk gevoel.
Niks boeiends iig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ook weinig speciaals zit daar in hoor
Q_B is wat voller zeg maar. Oh en ze vertelde dat ze dat niet is, maar het precieze verhaal weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet.
[..]
Want? Onderkant van het gezicht lijkt wel.
Heb jij nog de volle collectie van BT? Want ik heb ze niet meerquote:
Sorry, ik heb hem niet meer helemaal.quote:
quote:
Ik heb ze nooit gehad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Heb jij nog de volle collectie van BT? Want ik heb ze niet meer(die buiten de fok.rar om dus).
Oh. Oké.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Q_B is wat voller zeg maar. Oh en ze vertelde dat ze dat niet is, maar het precieze verhaal weet ik niet meer.
Yvonne?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
[..]
D'r zitten anders wel een paar doable FOK!sters tussen.
Nee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
[..]
O, dat zal best.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:56 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:
Ja, maar bij deze hebben sommigen het gevoel dat ze die kunnen scoren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat zal best.
Ik begrijp alleen nooit zo goed wat het er toe doet of het foksters zijn of niet
Op internet genoeg plaatjes te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |