quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel, maar ik ga niet op onwaarheden in en dit is het laatste wat ik erover te zeggen heb.
watquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat moet ik onder de tafel?
En je hond snij ik open waarna ik z'n ingewanden op eet. Daarna stop ik jou erin en naai ik m dicht. Anaal.
quote:
quote:
Nu even niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:09 schreef IQM het volgende:
Mozy, ik wil niet stoken ofzo, maarre:
[..]
Whehequote:
Die reclame.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
WheheKan je dan helemaal niks alleen?
Hufter!
Alleen als ie al schoon isquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je mag daarna ook wel mijn reet afvegen in mijn persoonlijke ruimte.
Nee, dat is viesquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je mag ook wel onder mijn bureau kruipen om het stof te slurpen.
Altijd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen als ie al schoon is
[..]
Nee, dat is vies
Alsof vrouwen een mening hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen als ie al schoon is
[..]
Nee, dat is vies
?Geen probleem danquote:
Ik deel mijn meningquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Alsof vrouwen een mening hebben
2 keer de helft?quote:
Ik niet. Ik kan dat niet bijhouden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:19 schreef Lakitu het volgende:
Zitten jullie nou nog steeds in die PUB SC?
Nee, het grootste deel is van hem en dat mag ik dan af en toe inzien, het is een soort bibliotheekquote:
Bt zeker.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:20 schreef jordeeeh het volgende:
He wtf, waarom heb ik ineens 2 notes erbij sinds gisteravond.
Whehehehehe, dadelijk zijn er zo van die rellen in jullie relatie en dan kunnen we, net als jouw vriendin met je vriendinnen (IN PLAATS VAN MET JOU) in de bios, de popcorn erbij pakken!11!1!quote:
Who gives a fuck. Zo lang je kan posten moet je je daar niet druk om maken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:20 schreef jordeeeh het volgende:
He wtf, waarom heb ik ineens 2 notes erbij sinds gisteravond.
Rellen? Ik ga echte ruzie's niet op FOK! zetten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Whehehehehe, dadelijk zijn er zo van die rellen in jullie relatie en dan kunnen we, net als jouw vriendin met je vriendinnen (IN PLAATS VAN MET JOU) in de bios, de popcorn erbij pakken!11!1!
Newsflash: Mozy heeft ruzie met Chai.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Rellen? Ik ga echte ruzie's niet op FOK! zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |