Ik post inhoudelijker dan jij, dus daarmee is je constatering ongegrond.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:12 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik had je in ieder geval nog nooit gezien en zo te zien heb ik niks gemist want als ik zo kijk zie ik je nog meer onzin posten dan mij dus ik zeg einde bericht en spreek me niet meer aan want ik heb niet met je geknikkerd en ook niet met je overleden grandma begrepen
en der ipv dequote:Op dinsdag 15 september 2009 17:17 schreef tong80 het volgende:
Het is Führer.
Het onderwijs tegenwoordig
Hoi tongquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:17 schreef tong80 het volgende:
Het is Führer.
we hebben het hier over RoBroquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:17 schreef tong80 het volgende:
Het is Führer.
Je hebt niks gevraagd!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:12 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Maar als iemand anders hem dan gaan posten mag ik toch wel vragen als een mod aanwezig aan om even de foto te verwijderen uit zijn/haar post? Ik kreeg niet eens een reactie
quote:Op maandag 14 september 2009 21:44 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ga's modden! Je haalt f-king 100 KLB-ers hier heen die zitten te kutten en naw-gegevens (van mij) zitten te posten, en jij gaat vrolijk weg.
Dát. En achteraf had je gelijk je woordje klaar over een mod, een beginnende nota bene. Alsof mods álles kunnen lezen en volgen in een drukke SC. Give the girl a break. En met de manier waarop jij Bt aanspreekt, zou ik je ook niet helpen als ik haar was. Bekijk het maar.quote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef Mr.DD het volgende:
Best slap trouwens dat BT niet eens reageert om mijn klachten jegens haar.
Kmoet nu gaan, morgen verwacht ik géén kut KLB-ers meer die naw-gegevens van mij posten en geen ander gezeik
Damn mn avond is nu echt verpest
control v is geen leestekenquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:19 schreef Chai het volgende:
Btw: Robro heeft wel tenminste een leesteken op zijn toetsenbord gevonden!!1111!!!
Het is een wonder!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:19 schreef Chai het volgende:
Btw: Robro heeft wel tenminste een leesteken op zijn toetsenbord gevonden!!1111!!!
wil jij wat minder orgasmatisch typen? zou me een deugd doen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:19 schreef Chai het volgende:
Sok.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:21 schreef s0k het volgende:
[..]
wil jij wat minder orgasmatisch typen? zou me een deugd doen.
dat is een leesteken ja maar die heb ik gekopierd ik heb nog steeds geen leestekens op mijn toboquote:
Ze zouden je blauw moeten maken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:22 schreef IQM het volgende:
Ik ben hier overigens enkel om misplaatst arrogante pubertjes terug op hun plaats te zetten, onrecht aan te kaarten, hypocrisie aan te pakken en natuurlijk om leuk mee te posten.Doe je niks verkeerd, hoef je ook niks te vrezen.
Wat ben je toch een lieverd, alles uitzoeken. Als je mod bent dan ben je mod. Renesite deed ook niet bar veel, had op z'n minst even die KLB-ers de mond kunnen snoeren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:18 schreef IQM het volgende:
Repost uit het vorige topic:
[..]
Je hebt niks gevraagd! [ afbeelding ]
[..]
[..]
Dát. En achteraf had je gelijk je woordje klaar over een mod, een beginnende nota bene. Alsof mods álles kunnen lezen en volgen in een drukke SC. Give the girl a break. En met de manier waarop jij Bt aanspreekt, zou ik je ook niet helpen als ik haar was. Bekijk het maar.
rot dan maar weer op als dat alles isquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:22 schreef IQM het volgende:
Ik ben hier overigens enkel om misplaatst arrogante pubertjes terug op hun plaats te zetten, onrecht aan te kaarten, hypocrisie aan te pakken en natuurlijk om leuk mee te posten.Doe je niks verkeerd, hoef je ook niks te vrezen.
Zo ongeveer wel ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:22 schreef Zeroku het volgende:
Zijn alleen de relnichten hier, op Chai na dan.
En jij had het netjes kunnen vragen aan Bt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:22 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lieverd, alles uitzoeken. Als je mod bent dan ben je mod. Renesite deed ook niet bar veel, had op z'n minst even die KLB-ers de mond kunnen snoeren.
jij bent degene met de nickname IKKEM. Doet me denken aan een 7jarige die zn zin niet krijgt bij het toebedoelen van teams bij gym op school.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:22 schreef IQM het volgende:
Nee. Doe maar lekker zelfquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:16 schreef RoBro het volgende:
dit doet nijnja maar
Hahaha, je verbasterde mijn nickname tot "IKKEM"quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:23 schreef s0k het volgende:
[..]
jij bent degene met de nickname IKKEM. Doet me denken aan een 7jarige die zn zin niet krijgt bij het toebedoelen van teams bij gym op school.
Ik ben dan ook een mallotige fokker, en geen moderator.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:23 schreef IQM het volgende:
[..]
En jij had het netjes kunnen vragen aan Bt.
't Is wel zo makkelijk, hè, naar anderen wijzen, terwijl je zelf geen haar beter bent.
Recalcitrant hoor.quote:
Dacht dat harry potter hip was?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Hahaha, je verbasterde mijn nickname tot "IKKEM"![]()
Hilarisch. Nee, echt.
Noem jij op feestjes Balkenende ook wel eens 'Bak Ellende'? En ben jij dan de enige die lacht? Stiekem wel, hè.
Was je er dan? Waar werk je?quote:
Nee, en AH.quote:
Ja, dat geeft jou het recht om zo te doen tegen een beginnende mod. Nee, jij komt er wel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:25 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een mallotige fokker, en geen moderator.
Die TT is 100% RoBro. Laat maar lekker staanquote:
Nee... ik wou gewoon even hier postenquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hij was er niet.![]()
Hij wil gewoon zijn postgemiddelde op peil houden denk ik.
appiehappie heeft vieze croissantsquote:
ik vond het net zon debiel als al die andere kaste gaygangers maar om je er zo druk over te maken als sommigen hier dedenquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:26 schreef Bravebart het volgende:
Ik vond Japsnars wel sfeerverhogend eigenlijk.
he jij daar, van die sport afdeling. doet die voetbalmanager het nou al?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:27 schreef Zeroku het volgende:
Leuk, iedereen bitchen tegen elkaar.
Hij was echt niveau 0quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:26 schreef Bravebart het volgende:
dat is altijd nog hoger dan jijquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:28 schreef s0k het volgende:
[..]
he jij daar, van die sport afdeling. doet die voetbalmanager het nou al?
Denk het.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:28 schreef s0k het volgende:
[..]
he jij daar, van die sport afdeling. doet die voetbalmanager het nou al?
Oh ik vond hem wel relaxt tov de restquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:27 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik vond het net zon debiel als al die andere kaste gaygangers maar om je er zo druk over te maken als sommigen hier deden
Tssk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:31 schreef RoBro het volgende:
[..]
jij moet blijkbaar niet denken maar ben ff eten
je klinkt als een leeglopende fietsband met een prop erin.quote:
Geen van alle was er een toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ik vond hem wel relaxt tov de restKwam tenminste ook wat zinnigs uit ipv alleen maar wat gebash.
Gelukkig geldt dat voor veel vaste PUB-ers ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Geen van alle was er een toegevoegde waarde.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gelukkig geldt dat voor veel vaste PUB-ers ook
Ja dat is boeiend ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:37 schreef Desunoto het volgende:
Dit is een fucking SLOWCHAT dus boeiend of het boeiend is.
POLIZEIquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:38 schreef Desunoto het volgende:
Tralalala een twee drie vier brigadier vijf zes zeven acht goedenacht
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:38 schreef Desunoto het volgende:
Tralalala een twee drie vier brigadier vijf zes zeven acht goedenacht
Inderdaad. Toegevoegde waarde...quote:
Dankjewel voor de positieve woorden, e-friendquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:26 schreef Bravebart het volgende:
Jij kan mijn voornaam niet eens spellenquote:
Klopt, jij bent de kwaliteitsonderzoeksmanmeneer?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:40 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Inderdaad. Toegevoegde waarde...
What the fuckquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:41 schreef nijnja het volgende:
Nieuwe zwembroek besteld
[ afbeelding ]
Gast, jij bent geen haar beterquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:40 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Inderdaad. Toegevoegde waarde...
'Die andere kaste gaygangers', ik zit/zat noch in de kast noch in een kastequote:Op dinsdag 15 september 2009 17:27 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik vond het net zon debiel als al die andere kaste gaygangers maar om je er zo druk over te maken als sommigen hier deden
Keuringsdienst van Waren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Klopt, jij bent de kwaliteitsonderzoeksmanmeneer?
Rock on man!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:41 schreef nijnja het volgende:
Nieuwe zwembroek besteld
[ afbeelding ]
waarom een ballenknijperquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:41 schreef nijnja het volgende:
Nieuwe zwembroek besteld
[ afbeelding ]
Fijn dat je mij dat nog even herrinertquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kwam enkel even terug op jóúw opmerking.
Wat ist?quote:
Ik weet wel wat ik doequote:
Omdat waterpoloquote:
Waarschijnlijk weet hij niet eens dat ik op waterpolo zitquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:45 schreef RoBro het volgende:
ben ik alweer
Ja dat kan ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet hij niet eens dat ik op waterpolo zit
Oooh. Maar dan is het goed. Anders had je in een speedo gezetenquote:
Je kan natuurlijk ook niet alles hebben he?!quote:
Hoe bedoelt u?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:46 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Oooh. Maar dan is het goed. Anders had je in een speedo gezeten
Werk zequote:Op dinsdag 15 september 2009 17:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook niet alles hebben he?!
Werken![]()
mijn drollen zijn beterquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:47 schreef s0k het volgende:
vinden jullie www..com ookal zo'n kaskraker van een website?
Ik weet. Ik weet zo veel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet wel dat je in PUB zit he?
Neeeeeeeeeeee. Niet de mislukte lamlummel van een Japsnarsquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
http://www.instantrimshot.com/
Waterpolo.quote:
Hoi Myraelaquote:
serieus nijnja, krijg ik voor een eerlijke ratemy site een edit en een note?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:47 schreef s0k het volgende:
vinden jullie www..com ookal zo'n kaskraker van een website?
Guess whoquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:49 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee. Niet de mislukte lamlummel van een Japsnars
Knock knockquote:
quote:
nee want jezus mijn moeder heeft nog een lekkere kont in vergelijking met sommige plebs hierquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:50 schreef s0k het volgende:
nijnja, mag www.ratemystring.com dan wel?
Dan zeg je who's there.quote:
Slim Shadyquote:
Wie is daar.quote:
Is het een site voor waterpolo stringen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:50 schreef s0k het volgende:
nijnja, mag www.ratemystring.com dan wel?
tantoe spang jwtzquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:51 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee want jezus mijn moeder heeft nog een lekkere kont in vergelijking met sommige plebs hier
Deweyquote:
Discoquote:
quote:
quote:
Hoe kom jij aan die foto van mij?quote:
Ik vond die knock knock grappen altijd al kutquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:59 schreef IQM het volgende:
Knock, knock
- Who's there?
Updog
- What's updog?
Where you there?quote:
Doquote:
Uhuh, met jou dan?quote:
Om zes uur, hoe bedoel je Nederlanderquote:
Marokkaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Om zes uur, hoe bedoel je Nederlander
Ja, ik ga zo maar eens kokenquote:
Nee?quote:
Moet je niet eten joh, word je heul dik vanquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:15 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand die dropjes bij me weghalen, ik ben misselijk.
Jahoor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:15 schreef Myraela het volgende:
Kan iemand die dropjes bij me weghalen, ik ben misselijk.
quote:
Telaat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je niet eten joh, word je heul dik van
Ja maar hij heeft het overleefd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Kwam die niet onder een auto terecht
Whehehehe.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef Jotcha het volgende:
Jongens.
Ik word versierd door een meisje van 10.
HELP_!
Dat denk je maar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:41 schreef Jotcha het volgende:
Jongens.
Ik word versierd door een meisje van 10.
HELP_!
Chai, jij bent een meisje, wat moet ik doen om niet lullig duidelijk te maken dat ik hier geen zin in heb?quote:
Ligt eraan wat ze doet/zegt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Chai, jij bent een meisje, wat moet ik doen om niet lullig duidelijk te maken dat ik hier geen zin in heb?
Ik moest lachen,quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:45 schreef RoBro het volgende:
schop haar in haar kut houdt ze wel op
Naar welke school ga je?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:46 schreef raaavi het volgende:
Er zat tijdens college een fokker naast me.
Ik was serieus gast. Waarom moet je me nu weer persoonlijk aanvallen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:46 schreef Desunoto het volgende:
Jotcha
Man, man, man. Met z'n verhalen over meisjes die hem leuk vonden en ondertussen op vakantie zitten FOK!ken. Geloofwaardigheid 0.
Omdat je niet geloofwaardig overkomt, daarom.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:47 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik was serieus gast. Waarom moet je me nu weer persoonlijk aanvallen?
Ja, en dat is? Utrecht?quote:
Dan hoef je me niet persoonlijk aan te vallen. Dat doe ik ook niet bij jou.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Omdat je niet geloofwaardig overkomt, daarom.
Ik gaf een voorbeeld van eerder waarom ik je niet geloof. Dat gaat toch om jou of niet danquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dan hoef je me niet persoonlijk aan te vallen. Dat doe ik ook niet bij jou.
Je geeft me niet eens de kans om een uitleg te geven, je vraagt er zelfs niet om, of je begint al te bashen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik gaf een voorbeeld van eerder waarom ik je niet geloof. Dat gaat toch om jou of niet dan
Omdat die opeens begon over: hey Fok!, ..wie ben jij?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, en dat is? Utrecht?
Dan was ik het niet.![]()
Maar hoezo weet je dat dan? Dat het een fokker was?
is hymen er al?quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je geeft me niet eens de kans om een uitleg te geven, je vraagt er zelfs niet om, of je begint al te bashen.
zo, daar wil ik ook heen!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:51 schreef IQM het volgende:
Chai gaat met haar vriendinnen naar de bios in plaats van met haar vriend, zoals afgesproken, naarInglourious Basterds
te gaan.
![]()
WAT EEN NAAISTREEK!
Daar hebben wij niks mee te maken me dunkt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:51 schreef IQM het volgende:
Chai gaat met haar vriendinnen naar de bios in plaats van met haar vriend, zoals afgesproken, naarInglourious Basterds
te gaan.
![]()
WAT EEN NAAISTREEK!
En toen heb je natuurlijk heel hard ontkent dat je een profiel hebt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:51 schreef raaavi het volgende:
[..]
Omdat die opeens begon over: hey Fok!, ..wie ben jij?
Ik zit bij een PUB'er in de klas.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:46 schreef raaavi het volgende:
Er zat tijdens college een fokker naast me.
Wie?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit bij een PUB'er in de klas.
In msn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jotcha leg het eens uit dan. Is die 10 jarige je zusje?![]()
![]()
Desunotoquote:
Jawel, dit is van algemeen belang!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Daar hebben wij niks mee te maken me dunkt.
hij zag mn QuickReply gedeelte alquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En toen heb je natuurlijk heel hard ontkent dat je een profiel hebt.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:54 schreef raaavi het volgende:
[..]
hij zag mn QuickReply gedeelte al
met jou altijdquote:
Dit zorgt alleen maar voor meer drama lijkt me.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Jawel, dit is van algemeen belang!Dat hier nog geen kamervragen over zijn gesteld.
woehoe. Ga spandoeken maken en kiezelsteentjes gooien.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Jawel, dit is van algemeen belang!Dat hier nog geen kamervragen over zijn gesteld.
maak mn username weet die nietquote:
Dan is 'ie er zo achter.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:57 schreef raaavi het volgende:
[..]
maak mn username weet die niet
tenzij hij nu thuis snel Fok zit te checken, aangezien die weet dat ik in PUB.SC post
Was het maar zo simpel, maar ik ga niet op onwaarheden in en dit is het laatste wat ik erover te zeggen heb.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Foei chai, foei.
Zo, nu nooit meer doen.
Opgelost.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel, maar ik ga niet op onwaarheden in en dit is het laatste wat ik erover te zeggen heb.
ik vind je wel een stoute boef.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel, maar ik ga niet op onwaarheden in en dit is het laatste wat ik erover te zeggen heb.
All the prettyyyy visitors, came and waved their arms and cast, lalalaaaaalaaaaaalaaaaaaquote:
Dat nummer. Slecht. Daarom. Tape over mond. Voordat ik het voor bagger uitmaak. Snap.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ga je het nou zeggen, of ga je meer aandacht verzamelen?
Sommige nummers hoeven niet goed te zijn om goed te zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat nummer. Slecht. Daarom. Tape over mond. Voordat ik het voor bagger uitmaak. Snap.
Moet hem horen, de musicus.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat nummer. Slecht. Daarom. Tape over mond. Voordat ik het voor bagger uitmaak. Snap.
Whehe ja aan dat nummer heb ik ook gewoon goede herinneringen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Sommige nummers hoeven niet goed te zijn om goed te zijn.
Er is een verschil tussen goed fout en slecht fout.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Sommige nummers hoeven niet goed te zijn om goed te zijn.
Ik ook. Maar het is ook prima/gezellig op feestjes, dat soort muziekquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Whehe ja aan dat nummer heb ik ook gewoon goede herinneringen.
Echt hèquote:
kut omheenquote:
we houden ook van je ondanks je muzieksmaakquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je moet ook echt een musicus zijn om iets bagger te noemen.
Wat liefquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
we houden ook van je ondanks je muzieksmaak
Dat is niet slim.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef Sjoegerd het volgende:
Zit nu al de hele dag te niksen ipv schoolwerk te doen
Ik heb een vrije BV opdracht. Als ik geen zin heb in de rest kan ik daar wat aan doen, en dan ben ik toch met huiswerk bezigquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef Sjoegerd het volgende:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef Sjoegerd het volgende:
Zullen we dan samen wat gaan doen ipv schoolwerk?quote:
mensen die werken voor een schookrant heb ik nooit begrepen heb je niks beters te doen ofzoquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:29 schreef Mr.DD het volgende:
Vandaag gezeik aangehoord van leraren over het niet op tijd zijn van de schoolkrant. Terwijl ze zelf nog aankwamen met 6 stukjes die er ook nog in moesten 2 minuten voordat we hem moesten verzenden naar de drukker.
Wij hebben geen schoolkrant. Kost geld enzoquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:29 schreef Mr.DD het volgende:
Vandaag gezeik aangehoord van leraren over het niet op tijd zijn van de schoolkrant. Terwijl ze zelf nog aankwamen met 6 stukjes die er ook nog in moesten 2 minuten voordat we hem moesten verzenden naar de drukker.
Onze schoolkrant is literatuur, geen domme stukjes over schooluitjesquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:30 schreef RoBro het volgende:
[..]
mensen die werken voor een schookrant heb ik nooit begrepen heb je niks beters te doen ofzo
nog ergerquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:31 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Onze schoolkrant is literatuur, geen domme stukjes over schooluitjes
Ik kijk ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:![]()
zo grappigeen chinees meisje van 10 met een plat accent uit de achterhoek
op nld 1
![]()
Ik heb boer zoekt vrouw gekeken, niet geheel vrijwillig uiteraard, daar was ook zo'n chinees met zo'n accentquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:![]()
zo grappigeen chinees meisje van 10 met een plat accent uit de achterhoek
op nld 1
![]()
Wij hebben gewoon helemaal geen schoolkrant.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:32 schreef Chai het volgende:
Onze schoolkrant komt 2x per jaar uit, voor vaker hebben ze geen geld. Maar elke keer als hij uitkomt krijgen we wel ijs of zo er bij, omdat ze wel geld overhouden maar niet genoeg om hem nog een keer extra uit te geven.
IJs bij een schoolkrant?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:32 schreef Chai het volgende:
Onze schoolkrant komt 2x per jaar uit, voor vaker hebben ze geen geld. Maar elke keer als hij uitkomt krijgen we wel ijs of zo er bij, omdat ze wel geld overhouden maar niet genoeg om hem nog een keer extra uit te geven.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb boer zoekt vrouw gekeken, niet geheel vrijwillig uiteraard, daar was ook zo'n chinees met zo'n accent_!
Respect voor onze schoolkrant gastquote:
Volgens mij krijgen wij het over de mail.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon helemaal geen schoolkrant.
True.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:33 schreef RoBro het volgende:
een schoolkrant is dan ook zonde van het geld simpel als wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |