Dat nummer. Slecht. Daarom. Tape over mond. Voordat ik het voor bagger uitmaak. Snap.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ga je het nou zeggen, of ga je meer aandacht verzamelen?
Sommige nummers hoeven niet goed te zijn om goed te zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat nummer. Slecht. Daarom. Tape over mond. Voordat ik het voor bagger uitmaak. Snap.
Moet hem horen, de musicus.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat nummer. Slecht. Daarom. Tape over mond. Voordat ik het voor bagger uitmaak. Snap.
Whehe ja aan dat nummer heb ik ook gewoon goede herinneringen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Sommige nummers hoeven niet goed te zijn om goed te zijn.
Er is een verschil tussen goed fout en slecht fout.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Sommige nummers hoeven niet goed te zijn om goed te zijn.
Ik ook. Maar het is ook prima/gezellig op feestjes, dat soort muziekquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Whehe ja aan dat nummer heb ik ook gewoon goede herinneringen.
Echt hèquote:
kut omheenquote:
we houden ook van je ondanks je muzieksmaakquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je moet ook echt een musicus zijn om iets bagger te noemen.
Wat liefquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
we houden ook van je ondanks je muzieksmaak
Dat is niet slim.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef Sjoegerd het volgende:
Zit nu al de hele dag te niksen ipv schoolwerk te doen
Ik heb een vrije BV opdracht. Als ik geen zin heb in de rest kan ik daar wat aan doen, en dan ben ik toch met huiswerk bezigquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef Sjoegerd het volgende:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef Sjoegerd het volgende:
Zullen we dan samen wat gaan doen ipv schoolwerk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |