Als dat nooit gaat gebeuren, is dat wel het beste, ja. Hoe moeilijk dat misschien ook zal zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 23:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat gaat nooit meer gebeuren
Dus ik moet het gewoon minder moeilijk gaan vinden
Jij was trouwens toch die user die samen met GGMM 's nachts alles bij elkaar zat te baggeren?quote:
Jammer dan. Als ik de lach of zonnebril-PI doe, ga je het vast verkeerd opvatten. En daar heb ik ook geen zin in.quote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je weet dat ik die knipoog PI ook kut vindt.
Heb ik je al verteld dat ik heel veel op remlof lijk? Ze denken dat we tweeling zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 23:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind remlof ook heel aantrekkelijk.
Kan het me niet herinneren maar heb wel eens zulks avond gehad toen ik nog banloos door het leven ging hier..quote:Op maandag 14 september 2009 23:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij was trouwens toch die user die samen met GGMM 's nachts alles bij elkaar zat te baggeren?
QFT!!1!!1!!quote:Op maandag 14 september 2009 23:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb ik je al verteld dat ik heel veel op remlof lijk? Ze denken dat we tweeling zijn.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb ik je al verteld dat ik heel veel op remlof lijk? Ze denken dat we tweeling zijn.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Je wil niet dat Dqod zich opoffert aan mij?
Dat waren er aardig wat jaquote:Op maandag 14 september 2009 23:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren maar heb wel eens zulks avond gehad toen ik nog banloos door het leven ging hier..
O.quote:Op maandag 14 september 2009 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze mogen niet kiezen met wie ze in een groepje gaan dus dat is kut voor ze![]()
![]()
!
Bovendien hoef ik niet de hele presentatie te maken, alleen mijn deel.
trouwens.. hou je mij in de gaten?quote:Op maandag 14 september 2009 23:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij was trouwens toch die user die samen met GGMM 's nachts alles bij elkaar zat te baggeren?
Goed punt.quote:Op maandag 14 september 2009 23:36 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Bij jou valt er alleen niks te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, dan ga ik maar slapen he. Dag hoor!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ga t nou voor me opnemen.. Alsjeblieft!quote:
Ik denk steeds dat het wel gaat en dan blijkt dat toch niet zo te zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Als dat nooit gaat gebeuren, is dat wel het beste, ja. Hoe moeilijk dat misschien ook zal zijn.
Geen idee, ik ben 11 en nieuw hier.quote:
nee volgens mij heb je de verkeerde voor me. Maar daarvoor zou ik in mijn verleden moet spitten..quote:Op maandag 14 september 2009 23:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat waren er aardig wat jaEn toen had je nog zo'n grote afkeer tegen KLB en zijn SC
!
De juiste beslissingen zijn vaak niet de makkelijkste.quote:Op maandag 14 september 2009 23:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat het wel gaat en dan blijkt dat toch niet zo te zijn.
Neuh, maar dat heb k onthouden omdat jij en GGMM mij 's nachts probeerden te bashen omdat er verder amper iemand op t forum wasquote:Op maandag 14 september 2009 23:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
trouwens.. hou je mij in de gaten?
Heb je zelf geen videorecorder?quote:Op maandag 14 september 2009 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga t nou voor me opnemen.. Alsjeblieft!
'Vind', overigens.quote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je weet dat ik die knipoog PI ook kut vindt.
Wat ist?quote:
Nope, heb k niet.quote:Op maandag 14 september 2009 23:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee volgens mij heb je de verkeerde voor me. Maar daarvoor zou ik in mijn verleden moet spitten..
quote:Op maandag 14 september 2009 23:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben 11 en nieuw hier.
Hoe werkt dit?
Ik gun je alles meid, maar IQM moet zijn exclusiviteit voor mij bewarenquote:Op maandag 14 september 2009 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga t nou voor me opnemen.. Alsjeblieft!
aaah je vult mijn hersenen met herinneringen die verloren waren gegaanquote:Op maandag 14 september 2009 23:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neuh, maar dat heb k onthouden omdat jij en GGMM mij 's nachts probeerden te bashen omdat er verder amper iemand op t forum was
quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik gun je alles meid, maar IQM moet zijn exclusiviteit voor mij bewaren.
oquote:Op maandag 14 september 2009 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goede spelling eerst.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2009 23:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben 11 en nieuw hier.
Hoe werkt dit?
Eins.quote:Op maandag 14 september 2009 23:39 schreef Otis. het volgende:
Ik heb zin in kerst. Kerst is baas.
Zaad wordt gewoon opnieuw aangemaakt hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
olep.. daar had ik toen een goede reeks mee volgens mijquote:Op maandag 14 september 2009 23:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kan ook best zijn dat het Olep was.
Jammerquote:
Oh ik dacht dat je Tilburg bedoelde. Alsof ik naar Weert gaquote:Op maandag 14 september 2009 23:40 schreef Skylark. het volgende:
http://kermisweert.nl/internet/Folder/61767_homepage.aspx
Dat is al zo lang geleden dat ik dat een beetje verleerd benquote:Op maandag 14 september 2009 23:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het gaat nog lang niet zo snel als het "normaal" altijd ging.
Die van Weert is toffer hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef Otis. het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je Tilburg bedoelde. Alsof ik naar Weert ga
Olep is een grafuser.quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
olep.. daar had ik toen een goede reeks mee volgens mij
Remlof komt de winter door of zo![]()
Zusjes van wie?quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij ligt bij BT in bed, en scharrelt met zusjes van.
Je weet wel wat ik van jou vind.
Dat ging toch per ongeluk (allebei). Ik wilde eigenlijk op haar ijsbeermat slapen, en ik was dronken.quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij ligt bij BT in bed, en scharrelt met zusjes van.
Je weet wel wat ik van jou vind.
Jaquote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef Dqod het volgende:
Maar JB.. Ben je er nog?
Zo ja, heb je de lapo gelezen?
Gewoon eronder painten. Zien ze niks van.quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
Dus ik net zo foto's maken, staan mn onderbenen er niet op, had ik niet uitgezoomed.
Hihi, liefquote:Op maandag 14 september 2009 23:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat ging toch per ongeluk (allebei). Ik wilde eigenlijk op haar ijsbeermat slapen, en ik was dronken.
true true maar die 3 deeltjes waren een succesquote:
Uhhuh..quote:Op maandag 14 september 2009 23:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Ik begrijp het voor een deel wel, zeker van mn moeder.
Maar t blijft vervelend
quote:
quote:Purmerend noemt zich met recht al jarenlang Marktstad, maar was ook vernoemd tot Kermisstad van Nederland
Foto's van?quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
Dus ik net zo foto's maken, staan mn onderbenen er niet op, had ik niet uitgezoomed.
De flitser was trouwens ook een beetje te fel.quote:Op maandag 14 september 2009 23:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Gewoon eronder painten. Zien ze niks van.
Nah, zal Olep wel zijn geweest.quote:Op maandag 14 september 2009 23:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
true true maar die 3 deeltjes waren een succesremlof accepteerde het alleen niet..
Maar ik was nooit anti KLB..
quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
In welke twee steden zou ik toch wonen.quote:Grote kermissen in Nederland
Tilburgse Kermis (de grootste kermis van de Benelux)
Weert (op een na grootste kermis van Nederland)
Ja toen was het van: 3.... 2... 1... BOEM ! Lapo...quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is al zo lang geleden dat ik dat een beetje verleerd ben
Hey, zoon van een hoer, jordeeeeeh vroeg er wel naar en IQM reageerde erop dus houd je grote bek lekker even dicht hey. hey hey. Faaluser.quote:
Okay, dat zusje ging niet per ongeluk want het was al de 2e keerquote:
Tilburgquote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
In welke twee steden zou ik toch wonen.
Wil je alsjeblieft wat arthouse posten, ik heb m'n dagelijkse portie gemist.quote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hey, zoon van een hoer, jordeeeeeh vroeg er wel naar en IQM reageerde erop dus houd je grote bek lekker even dicht hey. hey hey. Faaluser.
Mijzelf, hoe kan dat anders als mijn benen er niet op staan popje?quote:
Nou ja, ik vond het opzich een weinig interessante post waar men in feite ook niks mee kan.quote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hey, zoon van een hoer, jordeeeeeh vroeg er wel naar en IQM reageerde erop dus houd je grote bek lekker even dicht hey. hey hey. Faaluser.
Dat vind ik dan weer minder van je. Maar als ik IQM krijg staan we wel quitte toch?quote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, dat zusje ging niet per ongeluk want het was al de 2e keer![]()
.
You serious?quote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft wat arthouse posten, ik heb m'n dagelijkse portie gemist.
Jou gaat een flitsende carrière tegemoet.quote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb zojuist gesolliciteerd voor FOT mod.
Ik acht jou daar wel ontwikkeld genoeg voor.quote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ja, maar je reageerde wel want je wilt de foto's zien. (zeg ja.)quote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond het opzich een weinig interessante post waar men in feite ook niks mee kan.
Dat rolletje zou wel bij jou passen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
Jammer dat je hem cursief zet, nu is hij niet leuk meer. Anders had ik misschien moeten lachen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik acht jou daar wel ontwikkeld genoeg voor.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens foto's van iets anders dan mijzelf waar mijn benen niet op staan hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijzelf, hoe kan dat anders als mijn benen er niet op staan popje?
De eerste keer telt alleen niet, want dat was op vakantie en toen was ik niet betrapt.quote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer minder van je. Maar als ik IQM krijg staan we wel quitte toch?
quote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef Dqod het volgende:
Ik was gister trouwens zo'n topic over pittige vlotte kapsels aan t lezen eh..
En ik weet bijna zeker dat er een vrouw tussenstond die in t dorp
woont waar ik ben opgegroeid
Ik gniffelde.quote:Op maandag 14 september 2009 23:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat rolletje zou wel bij jou passen.
Meisjes die vragenquote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar je reageerde wel want je wilt de foto's zien. (zeg ja.)
Dus je geeft toe dat je moeder een hoer is? Dat is pas royal sadnessquote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef Otis. het volgende:
wd, ben je misschien verwaarloosd door je moeder? Je begint zo vaak over moeders. Wat is er met je?
quote:Op maandag 14 september 2009 23:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat rolletje zou wel bij jou passen.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Jou gaat een flitsende carrière tegemoet.
Ik moet lachen omdat ze niet grappig warenquote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik acht jou daar wel ontwikkeld genoeg voor.
WD'tje wil Fancy-model worden.quote:Op maandag 14 september 2009 23:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook wel eens foto's van iets anders dan mijzelf waar mijn benen niet op staan hoor.![]()
Maar k bedoel, hoezo moet je foto's van jezelf hebben waar je benen ook op staan
quote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar je reageerde wel want je wilt de foto's zien. (zeg ja.)
Ik was bang dat sommigen 'm dan niet meer zouden snappen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:48 schreef Otis. het volgende:
[..]
Jammer dat je hem cursief zet, nu is hij niet leuk meer. Anders had ik misschien moeten lachen.
Die snap ik niet. Leg eens uit aub?quote:Op maandag 14 september 2009 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je moeder een hoer is? Dat is pas royal sadness
Ik moest er ook wel om lachenquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je moeder een hoer is?
For the enter of the modepoppenwereld.quote:Op maandag 14 september 2009 23:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook wel eens foto's van iets anders dan mijzelf waar mijn benen niet op staan hoor.![]()
Maar k bedoel, hoezo moet je foto's van jezelf hebben waar je benen ook op staan
Je weet dat ik het niet zo bedoelde.quote:Op maandag 14 september 2009 23:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Meisjes die vragenMeisjes die ervan uitgaan dat mensen hen willen (zien).
Jaquote:Op maandag 14 september 2009 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben ik de enige die bier heeft?
Neequote:Op maandag 14 september 2009 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jammer genoeg wel.quote:Op maandag 14 september 2009 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, ik wil bij Max models, waar ik morgen langs ga, maar als ik de kans heb om er zo ook te komen via de Fancy pak ik die kans.quote:
quote:
Hé, All, ik wil niet al te veel stoken, hoor, maar als ik jou was zou ik er gewoon zo snel mogelijk (of zo goed mogelijk) voor zorgen dat je mij te pakken krijgt, zodat je die Skylark eens even goed jaloers kan maken.quote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer minder van je. Maar als ik IQM krijg staan we wel quitte toch?
quote:Op maandag 14 september 2009 23:50 schreef Otis. het volgende:
wd geeft me echt groep 7 flashbacks. Echt op zo'n niveau van "BEN JE BANG VOOR JE VADER EN MOEDER" en dan gaan klappen voor iemands ogen.
"DUS JE GEEFT HET TOE!!!!"
Dat heb ik bij jouw grapjes soms ook.quote:Op maandag 14 september 2009 23:50 schreef Otis. het volgende:
wd geeft me echt groep 7 flashbacks. Echt op zo'n niveau van "BEN JE BANG VOOR JE VADER EN MOEDER" en dan gaan klappen voor iemands ogen.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:50 schreef Otis. het volgende:
Ja, maar zo breng je het wel. En dit is niet de eerste keer.quote:Op maandag 14 september 2009 23:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
For the enter of the modepoppenwereld.
[..]
Je weet dat ik het niet zo bedoelde.
Ik heb koffie.quote:Op maandag 14 september 2009 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:
Right.quote:Op maandag 14 september 2009 23:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
For the enter of the modepoppenwereld.
[..]
Je weet dat ik het niet zo bedoelde.
Linkquote:Op maandag 14 september 2009 23:51 schreef Skylark. het volgende:
Whehehehehhhehehehehehehheheheheh ik ben op Hyves 6999x bekeken.![]()
[ afbeelding ]
Mwehe.quote:Op maandag 14 september 2009 23:50 schreef Otis. het volgende:
Weet ik tochquote:Op maandag 14 september 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik bij jouw grapjes soms ook.
quote:
18671 x bekekenquote:Op maandag 14 september 2009 23:51 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom gebruik jij zo vaak de entertoets eigenlijk?quote:Op maandag 14 september 2009 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga m'n vriendin vragen om een kop koffie..
Als ik hierna 10 minuten geen woord zeg op
deze SC is er wat mis
Ja, ik moet even de beste uitzoeken en anders doe ik een oudere foto.quote:
Want?! Je mag geen koffie drinken van je meesteres?quote:Op maandag 14 september 2009 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
deze SC is er wat mis
Uuh...quote:
Ja, maar jij bent zo'n wazoomie-krabbel-fag.quote:
Ja, hoi. Je zou me toch eerst inpakken, voordat je me zou weggeven aan haar?quote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef Skylark. het volgende:
EN ALLURE WAS NUMMER 7000! GEFELICITEERD ALLURE, JE MAG JE PRIJS OP KOMEN HALEN BIJ DE BALIE!
Anders is het reageer-tekst-vakje vol duh.quote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij zo vaak de entertoets eigenlijk?
Ik 13000 in m'n fobo.quote:Op maandag 14 september 2009 23:51 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet t niet, en mijn welgemeende excuses daarvoor als je t als storend ervaartquote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Idd, dat is echt kankerirritant.quote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 14 september 2009 23:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent zo'n wazoomie-krabbel-fag.
Waarom maak je nieuwe als je de oude gaat showen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik moet even de beste uitzoeken en anders doe ik een oudere foto.
Klik eens op het linkje in de quote.quote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Want?! Je mag geen koffie drinken van je meesteres?
[..]
Uuh...
Het is een voodoopop van IQM met bijbehorende messenset.quote:Op maandag 14 september 2009 23:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, hoi. Je zou me toch eerst inpakken, voordat je me zou weggeven aan haar?
Nee, ze is mijn slavin en luistert gewoon keislecht naar mequote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Want?! Je mag geen koffie drinken van je meesteres?
[..]
Uuh...
Nou ik mag hopen van niet...quote:Op maandag 14 september 2009 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moest er ook wel om lachen
Maarrr.. Ik dacht wel echt zo van "t zal maar gebeuren dat er ergens op t internet
een verdwaalde foto van je moeder ofzo staat"
En dat je die hier terug vind
Oh, niet gezien..quote:
Ik heb mijn bakje al gehad, zelf gemaaktquote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ze is mijn slavin en luistert gewoon keislecht naar me
als t om koffie gaat..
Ze heeft daar een bloedhekel aan
Tussen jouw foto's van Lloret staan mensen die ik kenquote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef Skylark. het volgende:
EN ALLURE WAS NUMMER 7000! GEFELICITEERD ALLURE, JE MAG JE PRIJS OP KOMEN HALEN BIJ DE BALIE!
Nee, ik moest recente foto's doen, maar op de foto's die ik nu gemaakt heb kijk ik zo kankernors. Er is er maar 1 die ik oke vind en dat is nog overgewaardeerd (waar mn gehele lichaam opstaat).quote:Op maandag 14 september 2009 23:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom maak je nieuwe als je de oude gaat showen.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is een voodoopop van IQM met bijbehorende messenset.
Whaha ja.. Wat je zegtquote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik mag hopen van niet...
Ook zoiets met zulke programma's als 40 dagen zonder seks, je zou de hoofdpersoon maar kennen!
Jep.quote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oh, niet gezien..
Want...
Omdat ik vind dat BT een beetje overrated is hier op FOK! en dit tagje haar nog meer status en aanzien geeft en mensen nog meer het "owww, mag ik je aanraken" idee krijgen bij haar.
knuppel... hoenderhok... strafbankje
En jij een slechte Dom danquote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
als t om koffie gaat..
Koffie is ook lekkerquote:Op maandag 14 september 2009 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
deze SC is er wat mis
Dat denk ik ook altijd maar dat is dan nooit.quote:Op maandag 14 september 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tussen jouw foto's van Lloret staan mensen die ik ken![]()
.
Whehe.quote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is een voodoopop van IQM met bijbehorende messenset.
ZoEk Ju NoG eEn FoToGrAaF??!!quote:Op maandag 14 september 2009 23:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik moest recente foto's doen, maar op de foto's die ik nu gemaakt heb kijk ik zo kankernors. Er is er maar 1 die ik oke vind en dat is nog overgewaardeerd (waar mn gehele lichaam opstaat).
In dat geval faal ik hard jaquote:
Alsof dat boeit voor mensen in de KLB SC. Als je decollete maar diep genoeg is en je geil genoeg kijkt.quote:Op maandag 14 september 2009 23:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik moest recente foto's doen, maar op de foto's die ik nu gemaakt heb kijk ik zo kankernors. Er is er maar 1 die ik oke vind en dat is nog overgewaardeerd (waar mn gehele lichaam opstaat).
Hm, ja, zoiets.quote:Op maandag 14 september 2009 23:57 schreef Otis. het volgende:
[..]
Alsof dat boeit voor mensen in de KLB SC. Als je decollete maar diep genoeg is en je geil genoeg kijkt.
En hij 10 keer is bewerkt, vanuit een rare positie genomen is terwijl je een film kijkt in de Plaza Futura-bioscoop.quote:Op maandag 14 september 2009 23:57 schreef Otis. het volgende:
[..]
Alsof dat boeit voor mensen in de KLB SC. Als je decollete maar diep genoeg is en je geil genoeg kijkt.
Nou nee, 't is echt zoquote:Op maandag 14 september 2009 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd maar dat is dan nooit.
Meer iets van dood door dodelijke blikken en een hoop gezeik er omheenquote:Op maandag 14 september 2009 23:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Koffie is ook lekker![]()
En waar moeten we dan vanuit gaan, vergiftiging? of iets onschuldigers?
Dat zal, in het geval dat ze overrated is, ook vanzelf wel overgaan. Misschien juist sneller, vanwege het kleurtje...quote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oh, niet gezien..
Want...
Omdat ik vind dat BT een beetje overrated is hier op FOK! en dit tagje haar nog meer status en aanzien geeft en mensen nog meer het "owww, mag ik je aanraken" idee krijgen bij haar.
knuppel... hoenderhok... strafbankje
Nee, heb ik al morgen. Maar ik moest nu even snel een foto hebben voor die Thijs Willekesquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
als t om koffie gaat..
GMTAquote:
Het komt niet naar je toe gewandeld.quote:Op maandag 14 september 2009 23:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whaha ja.. Wat je zegt
Ennuh, nja ik denk dat ik t zelf ook maar ga pakken
Ik bewerk enkel het contrast.quote:Op maandag 14 september 2009 23:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En hij 10 keer is bewerkt, vanuit een rare positie genomen is terwijl je een film kijkt in de Plaza Futura-bioscoop.
Zweepje oid. lenen?quote:
Je betaald voor een 'Hyves' fotograaf?quote:Op maandag 14 september 2009 23:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, heb ik al morgen. Maar ik moest nu even snel een foto hebben voor die Thijs Willekes
Maybe, 't is een aardige meid hoor, daar niet van en ja, ze ziet er leuk uit, maar wat ik zeg. Vind het wel ietwat overrated allemaal.quote:Op maandag 14 september 2009 23:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zal, in het geval dat ze overrated is, ook vanzelf wel overgaan. Misschien juist sneller, vanwege het kleurtje...
Lekker op tijd.quote:Op maandag 14 september 2009 23:59 schreef kurk_droog het volgende:
ik moet nog project afmaken voor morgen dus gegroet![]()
Nee, nooit.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je betaald voor een 'Hyves' fotograaf?
Mensen die overrated zijn, vallen vanzelf wel naar beneden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maybe, 't is een aardige meid hoor, daar niet van en ja, ze ziet er leuk uit, maar wat ik zeg. Vind het wel ietwat overrated allemaal.
Ja wat de neuk. Zegt mijn board zomaar ja tegen boden voor mijn 3 beste spelers. Zit je daar met 60 miljoen en een kutteamquote:
Gewone fototoestellen zijn zo ordinairquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, nooit.![]()
Vriendin van me is fotografe in opleiding, help haar dan gelijk met haar stage.
That's why we use one of those. En mijn canon 400D.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gewone fototoestellen zijn zo ordinair. Wegwerptoestellen zijn tenminste extravagant.
O gelukkig, ik maakte me veel sneller al zorgen dan je had gezegd.quote:Op maandag 14 september 2009 23:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meer iets van dood door dodelijke blikken en een hoop gezeik er omheen
Maar ik leef nog.. Ze zei netjes "nee"
Post eens dan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, nooit.![]()
Vriendin van me is fotografe in opleiding, help haar dan gelijk met haar stage.
Nee, ze zaten mij nep te versieren en toen zei ik van: "Ga je me wel regelen dan in die discoquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij kent ze hopelijk niet?
Dan ben ik veilig namelijk.
Herkenbaar. Had ik met FC Omniworld in de winterstop terwijl ik 2e stond en overwinterde in de UEFA Cupquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja wat de neuk. Zegt mijn board zomaar ja tegen boden voor mijn 3 beste spelers. Zit je daar met 60 miljoen en een kutteam.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beter africhten dan
[..]
GMTA
Idd.. Schandaligquote:Op maandag 14 september 2009 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het komt niet naar je toe gewandeld.
Goed ideequote:
Dat is lief van jouquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O gelukkig, ik maakte me veel sneller al zorgen dan je had gezegd.
Is er niets tegen te doen? Ik zocht al de knop "SACK BOARD"quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:03 schreef Otis. het volgende:
[..]
Herkenbaar. Had ik met FC Omniworld in de winterstop terwijl ik 2e stond en overwinterde in de UEFA Cup![]()
.
(nauwelijks verkapte kijk-mij-presteren-met-FC-Omniworld-post)
Neequote:Op dinsdag 15 september 2009 00:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Is er niets tegen te doen? Ik zocht al de knop "SACK BOARD".
Ewa husstler.quote:
We shall seequote:Op dinsdag 15 september 2009 00:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Mensen die overrated zijn, vallen vanzelf wel naar beneden.
Bwehe, oke gelukkigquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ze zaten mij nep te versieren en toen zei ik van: "Ga je me wel regelen dan in die disco? (tegen die rechter)" en toen zei zij: "Deal!" en toen zei ik dat ik wel een foto moest maken omdat ik anders niet herinnerde hoe ze eruit zag. En nu nagel ik haar aan de schandpaal op m'n Hyves.
Ik was in mijn opmerking ook al lang niet meer over Bt bezig, hè.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
We shall see
Vallen hoeft ze niet van mij. Het is meer dat ik haar "fans" wat uuh... aanstellerig vindt en juist dat geeft haar het voetstuk.
K.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.haticecoskun.com
En ik PM je zo die foto, waar ik niet tevreden over ben.
Wat een kut spel is het toch ookquote:
Ja, rustig maar liefjequote:Op dinsdag 15 september 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
Oooooooh! Allure kent vrouwelijke proppers.
Nieuw contract voorleggen aan de spelers. Als ze dat accepteren blijven ze gewoon.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Is er niets tegen te doen? Ik zocht al de knop "SACK BOARD".
Belle Helene, Pa, Eén nacht alleen, Sinds een dag of twee.quote:
Hoe sprak je dat uit?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef IQM het volgende:
Bij ons op school zat ook een Hatice. Het gerucht ging dat ze één nepbeen had. Als zij langsliep, gingen we vaak nep niezen. "HAAAA....TICE!"
Mits vastgelegd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, rustig maar liefje. Seks met vrouwen mag wel toch?
Rotjoch.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef IQM het volgende:
Bij ons op school zat ook een Hatice. Het gerucht ging dat ze één nepbeen had. Als zij langsliep, gingen we vaak nep niezen. "HAAAA....TICE!"
Ze hadden alle 3 nog een contract van 3 jaar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Nieuw contract voorleggen aan de spelers. Als ze dat accepteren blijven ze gewoon.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik was in mijn opmerking ook al lang niet meer over Bt bezig, hè.'t Was een algemene uitspraak.
Ik kom over vijf jaar wel even een kritisch kijkje nemen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vastgelegd in mijn prive collectie, ja.
Waar komt die naam vandaan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef IQM het volgende:
Turkije?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar komt die naam vandaan?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:07 schreef IQM het volgende:
[..]
't Was een Turkse, kun je het me kwalijk nemen?
Je kan verlengen tot 5 toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ze hadden alle 3 nog een contract van 3 jaar.
Ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
We shall see
Vallen hoeft ze niet van mij. Het is meer dat ik haar "fans" wat uuh... aanstellerig vindt en juist dat geeft haar het voetstuk.
Over 5 jaar ben je te laat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kom over vijf jaar wel even een kritisch kijkje nemen.
Misschien zijn je vingers dikker geworden en lijkt het maar zo dat de sigaretten dunner zijn als voorheen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:09 schreef Dqod het volgende:
Waarom zijn de sigaretten nu ook al dunner dan voorheen?
Ja maar ik zat gewoon te chillen in de transferperiode. En ineens staat er dat Man Utd/City en Liverpool een bod hebben gedaan op die speler. En omdat het zo'n hoog bod is heeft het bestuur zonder overleg met jou al geaccepteerdquote:
Nou, als ze die contractverlenging (met stevige salarisverhoging uiteraard) accepteren blijven ze gewoon. Meteen daarna weer een contract met ontsnappingsclausule van 80, niks aan het handje.quote:
Prachtigquote:
Volgens mij kan je ze dan nog steeds verlengen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja maar ik zat gewoon te chillen in de transferperiode. En ineens staat er dat Man Utd/City en Liverpool een bod hebben gedaan op die speler. En omdat het zo'n hoog bod is heeft het bestuur zonder overleg met jou al geaccepteerd. En dan kan je al niets meer doen.
FM is voor bazen. Computerdiscussies niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
Zeiken over een Mac vs. PC-discussie en dan zelf over een voetbalspel beginnen.
Ik weet niet of diegene die zat te zeiken over de Mac vs. PC-discussie nu ook over het voetbalspel begint, maar soit. Het gaat om het idee.
Tssss het is mij duidelijk dat jij mijn vingers nog nooit hebt gezien Ludo!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien zijn je vingers dikker geworden.
Klootzak Feghouli is juist net voor 20 mil verkochtquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:08 schreef Otis. het volgende:
DANIEL AQUINO
ROBERT LEWANDOWSKI
RAFAEL CARIOCA
CELSO BORGES
KERLON
HERNAN BERNARDELLO
GABRIEL TORJE
MIRALEM PJANIC
SABRIN SBURLEA
RODNEY SNEIJDER
WILLIANS SANTANA
SOFIANE FEGHOULI
SOTIRIS NINIS
VINCENZO FIORILLO
KOOP ZE.
Willen ze niet als Man United voor de deur staat. Of Bayer Leverkusen for that matterquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Nou, als ze die contractverlenging (met stevige salarisverhoging uiteraard) accepteren blijven ze gewoon. Meteen daarna weer een contract met ontsnappingsclausule van 80, niks aan het handje.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh, bij mijn Hatice als Haa-tiejd-je.
Dan is mijn geduld al 2 jaar op.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Dan zijn de filmpjes en foto's verwijderd?
Geen idee, ik zat al huilend achter mijn toetsenbord dus ik kon niet meer logisch nadenken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Volgens mij kan je ze dan nog steeds verlengen.
Maar ze heeft geen nepbenen, toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hey, is mn beste vriendin ja
Ik zal het tegen die tijd goedmaken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan is mijn geduld al 2 jaar op.
HAHAHA Ik had m in een tab geopend en had ook nog muziek aan staan. K dacht al "Wtf hoor ik toch"_O- HAHAHAHAHAH@H@quote:
Dan moet je niet huilen met je provinciaalse pauperclub.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef Otis. het volgende:
[..]
Willen ze niet als Man United voor de deur staat. Of Bayer Leverkusen for that matter.
Ik typ dus nooit meer een IRL kwijlverhaal, dat snappen jullie.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:08 schreef Skylark. het volgende:
OJA OJA OJA OJA![]()
![]()
![]()
.
Ik zag vandaag op het station twee heul lekkere meisjes van mijn leeftijd, en ik had al een gevoel dat er iets niet klopte, en opeens gingen ze 2 meter voor m'n neus uitgebreid tongen. Het hele perron was aan het kijken!
FM, ik won met Sparta de CL. Balotelli en Laurito in de spits. Ninis vanaf de flank.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef Otis. het volgende:
[..]
FM is voor bazen. Computerdiscussies niet.
Ik zeg gewoon Haaties.quote:
God neequote:Op dinsdag 15 september 2009 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ze heeft geen nepbenen, toch?
Dat gaat je niet lukken hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zal het tegen die tijd goedmaken.
Message recieved.quote:
Ik heb ervan genoten hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik typ dus nooit meer een IRL kwijlverhaal, dat snappen jullie.
Maakt ook niet uit. Bijna elke regen in FM2009 is de nieuwe maradonna. Dus even de scouts erop uit, misschien zelf kijken in de -21 landen-elftallen of de jongste spelers in de echte landenteams opzoeken en binnenharken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Geen idee, ik zat al huilend achter mijn toetsenbord dus ik kon niet meer logisch nadenken.
Ja, dat dacht ik ook, dus ik kan beter wachten tot morgen met zo'n lichaamfoto. Ik heb namelijk alleen maar zwarte muren of heel spacey achtige muren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Message recieved.
K vind die grote foto wat minder goed gelukt.. Misschien ook vanwege combie donker haar/donkere broek op een donkere achtergrond.
Dat het niet helemaal lekker bij haar zit hoef je niet voor gestudeerd te hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze onderdrukt haar echte problemen, dat zie je zo.
Trusten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga trouwens echt slapen. Moet om 8 uur al op m'n fietsje zitten.
Welterusten dan..quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga trouwens echt slapen. Moet om 8 uur al op m'n fietsje zitten.
Kwijlen terwijl je leest over 2 meisjes die hebben gezoend op een station gaat zelfs Lamon wat ver.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik typ dus nooit meer een IRL kwijlverhaal, dat snappen jullie.
Ik ken een man die Ties heetquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon Haaties.![]()
[..]
God nee![]()
Ik zou buiten doen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, dus ik kan beter wachten tot morgen met zo'n lichaamfoto. Ik heb namelijk alleen maar zwarte muren of heel spacey achtige muren.
Lamon zou dat geen probleem vinden, want ze waren onder de 18.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Kwijlen terwijl je leest over 2 meisjes die hebben gezoend op een station gaat zelfs Lamon wat ver.
Ja mijn moraal is op een all time low nuquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit. Bijna elke regen in FM2009 is de nieuwe maradonna. Dus even de scouts erop uit, misschien zelf kijken in de -21 landen-elftallen of de jongste spelers in de echte landenteams opzoeken en binnenharken.
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:14 schreef Otis. het volgende:
FEGHOULI VOOR 20 MILJOEN !?!?!
[ afbeelding ]
Koop Bernardello en je krijgt nooit meer een tegendoelpunt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja mijn moraal is op een all time low nu. Wigan heeft al zo'n pauper aantrekkingskracht. Bij het volgende bod van een andere club verlaat ik het schip.
![]()
[..]
Ja dat dacht ik dus ook. I lol'd btw.
quote:
Nog geen uur en topic vol...quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:17 schreef Otis. het volgende:
[..]
Koop Bernardello en je krijgt nooit meer een tegendoelpunt.
Die is ook moeilijk te vinden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, en ik heb je Hyves nu. [ afbeelding ]
Hmhm, morgen om half 7 ga ik weg en dan tot donker buiten, mits goed weer.quote:
Screenshots van topspelers btwquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja mijn moraal is op een all time low nu. Wigan heeft al zo'n pauper aantrekkingskracht. Bij het volgende bod van een andere club verlaat ik het schip.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |