K.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.haticecoskun.com
En ik PM je zo die foto, waar ik niet tevreden over ben.
Wat een kut spel is het toch ookquote:
Ja, rustig maar liefjequote:Op dinsdag 15 september 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
Oooooooh! Allure kent vrouwelijke proppers.
Nieuw contract voorleggen aan de spelers. Als ze dat accepteren blijven ze gewoon.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Is er niets tegen te doen? Ik zocht al de knop "SACK BOARD".
Belle Helene, Pa, Eén nacht alleen, Sinds een dag of twee.quote:
Hoe sprak je dat uit?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef IQM het volgende:
Bij ons op school zat ook een Hatice. Het gerucht ging dat ze één nepbeen had. Als zij langsliep, gingen we vaak nep niezen. "HAAAA....TICE!"
Mits vastgelegd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, rustig maar liefje. Seks met vrouwen mag wel toch?
Rotjoch.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef IQM het volgende:
Bij ons op school zat ook een Hatice. Het gerucht ging dat ze één nepbeen had. Als zij langsliep, gingen we vaak nep niezen. "HAAAA....TICE!"
Ze hadden alle 3 nog een contract van 3 jaar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Nieuw contract voorleggen aan de spelers. Als ze dat accepteren blijven ze gewoon.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik was in mijn opmerking ook al lang niet meer over Bt bezig, hè.'t Was een algemene uitspraak.
Ik kom over vijf jaar wel even een kritisch kijkje nemen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vastgelegd in mijn prive collectie, ja.
Waar komt die naam vandaan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef IQM het volgende:
Turkije?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar komt die naam vandaan?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:07 schreef IQM het volgende:
[..]
't Was een Turkse, kun je het me kwalijk nemen?
Je kan verlengen tot 5 toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ze hadden alle 3 nog een contract van 3 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |