Waarom gebruik jij zo vaak de entertoets eigenlijk?quote:Op maandag 14 september 2009 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga m'n vriendin vragen om een kop koffie..
Als ik hierna 10 minuten geen woord zeg op
deze SC is er wat mis
Ja, ik moet even de beste uitzoeken en anders doe ik een oudere foto.quote:
Want?! Je mag geen koffie drinken van je meesteres?quote:Op maandag 14 september 2009 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga m'n vriendin vragen om een kop koffie..
Als ik hierna 10 minuten geen woord zeg op
deze SC is er wat mis
Uuh...quote:
Ja, maar jij bent zo'n wazoomie-krabbel-fag.quote:
Ja, hoi. Je zou me toch eerst inpakken, voordat je me zou weggeven aan haar?quote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef Skylark. het volgende:
EN ALLURE WAS NUMMER 7000! GEFELICITEERD ALLURE, JE MAG JE PRIJS OP KOMEN HALEN BIJ DE BALIE!
Anders is het reageer-tekst-vakje vol duh.quote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij zo vaak de entertoets eigenlijk?
Ik 13000 in m'n fobo.quote:Op maandag 14 september 2009 23:51 schreef Skylark. het volgende:
Whehehehehhhehehehehehehheheheheh ik ben op Hyves 6999x bekeken.![]()
[ afbeelding ]
Ik weet t niet, en mijn welgemeende excuses daarvoor als je t als storend ervaartquote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Idd, dat is echt kankerirritant.quote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 14 september 2009 23:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent zo'n wazoomie-krabbel-fag.
Waarom maak je nieuwe als je de oude gaat showen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik moet even de beste uitzoeken en anders doe ik een oudere foto.
Klik eens op het linkje in de quote.quote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Want?! Je mag geen koffie drinken van je meesteres?
[..]
Uuh...
Het is een voodoopop van IQM met bijbehorende messenset.quote:Op maandag 14 september 2009 23:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, hoi. Je zou me toch eerst inpakken, voordat je me zou weggeven aan haar?
Nee, ze is mijn slavin en luistert gewoon keislecht naar mequote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Want?! Je mag geen koffie drinken van je meesteres?
[..]
Uuh...
Nou ik mag hopen van niet...quote:Op maandag 14 september 2009 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moest er ook wel om lachen
Maarrr.. Ik dacht wel echt zo van "t zal maar gebeuren dat er ergens op t internet
een verdwaalde foto van je moeder ofzo staat"
En dat je die hier terug vind
Oh, niet gezien..quote:
Ik heb mijn bakje al gehad, zelf gemaaktquote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ze is mijn slavin en luistert gewoon keislecht naar me
als t om koffie gaat..
Ze heeft daar een bloedhekel aan
Tussen jouw foto's van Lloret staan mensen die ik kenquote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef Skylark. het volgende:
EN ALLURE WAS NUMMER 7000! GEFELICITEERD ALLURE, JE MAG JE PRIJS OP KOMEN HALEN BIJ DE BALIE!
Nee, ik moest recente foto's doen, maar op de foto's die ik nu gemaakt heb kijk ik zo kankernors. Er is er maar 1 die ik oke vind en dat is nog overgewaardeerd (waar mn gehele lichaam opstaat).quote:Op maandag 14 september 2009 23:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom maak je nieuwe als je de oude gaat showen.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is een voodoopop van IQM met bijbehorende messenset.
Whaha ja.. Wat je zegtquote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik mag hopen van niet...
Ook zoiets met zulke programma's als 40 dagen zonder seks, je zou de hoofdpersoon maar kennen!
Jep.quote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oh, niet gezien..
Want...
Omdat ik vind dat BT een beetje overrated is hier op FOK! en dit tagje haar nog meer status en aanzien geeft en mensen nog meer het "owww, mag ik je aanraken" idee krijgen bij haar.
knuppel... hoenderhok... strafbankje
En jij een slechte Dom danquote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ze is mijn slavin en luistert gewoon keislecht naar me
als t om koffie gaat..
Ze heeft daar een bloedhekel aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |