Jaquote:Op maandag 14 september 2009 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben ik de enige die bier heeft?
Neequote:Op maandag 14 september 2009 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jammer genoeg wel.quote:Op maandag 14 september 2009 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, ik wil bij Max models, waar ik morgen langs ga, maar als ik de kans heb om er zo ook te komen via de Fancy pak ik die kans.quote:
quote:
Hé, All, ik wil niet al te veel stoken, hoor, maar als ik jou was zou ik er gewoon zo snel mogelijk (of zo goed mogelijk) voor zorgen dat je mij te pakken krijgt, zodat je die Skylark eens even goed jaloers kan maken.quote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer minder van je. Maar als ik IQM krijg staan we wel quitte toch?
quote:Op maandag 14 september 2009 23:50 schreef Otis. het volgende:
wd geeft me echt groep 7 flashbacks. Echt op zo'n niveau van "BEN JE BANG VOOR JE VADER EN MOEDER" en dan gaan klappen voor iemands ogen.
"DUS JE GEEFT HET TOE!!!!"
Dat heb ik bij jouw grapjes soms ook.quote:Op maandag 14 september 2009 23:50 schreef Otis. het volgende:
wd geeft me echt groep 7 flashbacks. Echt op zo'n niveau van "BEN JE BANG VOOR JE VADER EN MOEDER" en dan gaan klappen voor iemands ogen.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:50 schreef Otis. het volgende:
Ja, maar zo breng je het wel. En dit is niet de eerste keer.quote:Op maandag 14 september 2009 23:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
For the enter of the modepoppenwereld.
[..]
Je weet dat ik het niet zo bedoelde.
Ik heb koffie.quote:Op maandag 14 september 2009 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:
Right.quote:Op maandag 14 september 2009 23:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
For the enter of the modepoppenwereld.
[..]
Je weet dat ik het niet zo bedoelde.
Linkquote:Op maandag 14 september 2009 23:51 schreef Skylark. het volgende:
Whehehehehhhehehehehehehheheheheh ik ben op Hyves 6999x bekeken.![]()
[ afbeelding ]
Mwehe.quote:Op maandag 14 september 2009 23:50 schreef Otis. het volgende:
Weet ik tochquote:Op maandag 14 september 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik bij jouw grapjes soms ook.
quote:
18671 x bekekenquote:Op maandag 14 september 2009 23:51 schreef Skylark. het volgende:
Whehehehehhhehehehehehehheheheheh ik ben op Hyves 6999x bekeken.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |