You serious?quote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft wat arthouse posten, ik heb m'n dagelijkse portie gemist.
Jou gaat een flitsende carrière tegemoet.quote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb zojuist gesolliciteerd voor FOT mod.
Ik acht jou daar wel ontwikkeld genoeg voor.quote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ja, maar je reageerde wel want je wilt de foto's zien. (zeg ja.)quote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond het opzich een weinig interessante post waar men in feite ook niks mee kan.
Dat rolletje zou wel bij jou passen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
Jammer dat je hem cursief zet, nu is hij niet leuk meer. Anders had ik misschien moeten lachen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik acht jou daar wel ontwikkeld genoeg voor.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hey, zoon van een hoer, jordeeeeeh vroeg er wel naar en IQM reageerde erop dus houd je grote bek lekker even dicht hey. hey hey. Faaluser.
Ik heb ook wel eens foto's van iets anders dan mijzelf waar mijn benen niet op staan hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijzelf, hoe kan dat anders als mijn benen er niet op staan popje?
De eerste keer telt alleen niet, want dat was op vakantie en toen was ik niet betrapt.quote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer minder van je. Maar als ik IQM krijg staan we wel quitte toch?
quote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef Dqod het volgende:
Ik was gister trouwens zo'n topic over pittige vlotte kapsels aan t lezen eh..
En ik weet bijna zeker dat er een vrouw tussenstond die in t dorp
woont waar ik ben opgegroeid
Ik gniffelde.quote:Op maandag 14 september 2009 23:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat rolletje zou wel bij jou passen.
Meisjes die vragenquote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar je reageerde wel want je wilt de foto's zien. (zeg ja.)
Dus je geeft toe dat je moeder een hoer is? Dat is pas royal sadnessquote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef Otis. het volgende:
wd, ben je misschien verwaarloosd door je moeder? Je begint zo vaak over moeders. Wat is er met je?
quote:Op maandag 14 september 2009 23:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat rolletje zou wel bij jou passen.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Jou gaat een flitsende carrière tegemoet.
Ik moet lachen omdat ze niet grappig warenquote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik acht jou daar wel ontwikkeld genoeg voor.
WD'tje wil Fancy-model worden.quote:Op maandag 14 september 2009 23:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook wel eens foto's van iets anders dan mijzelf waar mijn benen niet op staan hoor.![]()
Maar k bedoel, hoezo moet je foto's van jezelf hebben waar je benen ook op staan
quote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar je reageerde wel want je wilt de foto's zien. (zeg ja.)
Ik was bang dat sommigen 'm dan niet meer zouden snappen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:48 schreef Otis. het volgende:
[..]
Jammer dat je hem cursief zet, nu is hij niet leuk meer. Anders had ik misschien moeten lachen.
Die snap ik niet. Leg eens uit aub?quote:Op maandag 14 september 2009 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je moeder een hoer is? Dat is pas royal sadness
Ik moest er ook wel om lachenquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je moeder een hoer is?
For the enter of the modepoppenwereld.quote:Op maandag 14 september 2009 23:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook wel eens foto's van iets anders dan mijzelf waar mijn benen niet op staan hoor.![]()
Maar k bedoel, hoezo moet je foto's van jezelf hebben waar je benen ook op staan
Je weet dat ik het niet zo bedoelde.quote:Op maandag 14 september 2009 23:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Meisjes die vragenMeisjes die ervan uitgaan dat mensen hen willen (zien).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |