Dat ging toch per ongeluk (allebei). Ik wilde eigenlijk op haar ijsbeermat slapen, en ik was dronken.quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij ligt bij BT in bed, en scharrelt met zusjes van.
Je weet wel wat ik van jou vind.
Jaquote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef Dqod het volgende:
Maar JB.. Ben je er nog?
Zo ja, heb je de lapo gelezen?
Gewoon eronder painten. Zien ze niks van.quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
Dus ik net zo foto's maken, staan mn onderbenen er niet op, had ik niet uitgezoomed.
Hihi, liefquote:Op maandag 14 september 2009 23:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat ging toch per ongeluk (allebei). Ik wilde eigenlijk op haar ijsbeermat slapen, en ik was dronken.
true true maar die 3 deeltjes waren een succesquote:
Uhhuh..quote:Op maandag 14 september 2009 23:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Ik begrijp het voor een deel wel, zeker van mn moeder.
Maar t blijft vervelend
quote:
quote:Purmerend noemt zich met recht al jarenlang Marktstad, maar was ook vernoemd tot Kermisstad van Nederland
Foto's van?quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
Dus ik net zo foto's maken, staan mn onderbenen er niet op, had ik niet uitgezoomed.
De flitser was trouwens ook een beetje te fel.quote:Op maandag 14 september 2009 23:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Gewoon eronder painten. Zien ze niks van.
Nah, zal Olep wel zijn geweest.quote:Op maandag 14 september 2009 23:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
true true maar die 3 deeltjes waren een succesremlof accepteerde het alleen niet..
Maar ik was nooit anti KLB..
quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
In welke twee steden zou ik toch wonen.quote:Grote kermissen in Nederland
Tilburgse Kermis (de grootste kermis van de Benelux)
Weert (op een na grootste kermis van Nederland)
Ja toen was het van: 3.... 2... 1... BOEM ! Lapo...quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is al zo lang geleden dat ik dat een beetje verleerd ben
Hey, zoon van een hoer, jordeeeeeh vroeg er wel naar en IQM reageerde erop dus houd je grote bek lekker even dicht hey. hey hey. Faaluser.quote:
Okay, dat zusje ging niet per ongeluk want het was al de 2e keerquote:
Tilburgquote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
In welke twee steden zou ik toch wonen.
Wil je alsjeblieft wat arthouse posten, ik heb m'n dagelijkse portie gemist.quote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hey, zoon van een hoer, jordeeeeeh vroeg er wel naar en IQM reageerde erop dus houd je grote bek lekker even dicht hey. hey hey. Faaluser.
Mijzelf, hoe kan dat anders als mijn benen er niet op staan popje?quote:
Nou ja, ik vond het opzich een weinig interessante post waar men in feite ook niks mee kan.quote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hey, zoon van een hoer, jordeeeeeh vroeg er wel naar en IQM reageerde erop dus houd je grote bek lekker even dicht hey. hey hey. Faaluser.
Dat vind ik dan weer minder van je. Maar als ik IQM krijg staan we wel quitte toch?quote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, dat zusje ging niet per ongeluk want het was al de 2e keer![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |