Als dat nooit gaat gebeuren, is dat wel het beste, ja. Hoe moeilijk dat misschien ook zal zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 23:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat gaat nooit meer gebeuren
Dus ik moet het gewoon minder moeilijk gaan vinden
Jij was trouwens toch die user die samen met GGMM 's nachts alles bij elkaar zat te baggeren?quote:
Jammer dan. Als ik de lach of zonnebril-PI doe, ga je het vast verkeerd opvatten. En daar heb ik ook geen zin in.quote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je weet dat ik die knipoog PI ook kut vindt.
Heb ik je al verteld dat ik heel veel op remlof lijk? Ze denken dat we tweeling zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 23:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind remlof ook heel aantrekkelijk.
Kan het me niet herinneren maar heb wel eens zulks avond gehad toen ik nog banloos door het leven ging hier..quote:Op maandag 14 september 2009 23:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij was trouwens toch die user die samen met GGMM 's nachts alles bij elkaar zat te baggeren?
QFT!!1!!1!!quote:Op maandag 14 september 2009 23:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb ik je al verteld dat ik heel veel op remlof lijk? Ze denken dat we tweeling zijn.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb ik je al verteld dat ik heel veel op remlof lijk? Ze denken dat we tweeling zijn.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Je wil niet dat Dqod zich opoffert aan mij?
Dat waren er aardig wat jaquote:Op maandag 14 september 2009 23:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren maar heb wel eens zulks avond gehad toen ik nog banloos door het leven ging hier..
O.quote:Op maandag 14 september 2009 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze mogen niet kiezen met wie ze in een groepje gaan dus dat is kut voor ze![]()
![]()
!
Bovendien hoef ik niet de hele presentatie te maken, alleen mijn deel.
trouwens.. hou je mij in de gaten?quote:Op maandag 14 september 2009 23:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij was trouwens toch die user die samen met GGMM 's nachts alles bij elkaar zat te baggeren?
Goed punt.quote:Op maandag 14 september 2009 23:36 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Bij jou valt er alleen niks te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, dan ga ik maar slapen he. Dag hoor!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ga t nou voor me opnemen.. Alsjeblieft!quote:
Ik denk steeds dat het wel gaat en dan blijkt dat toch niet zo te zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Als dat nooit gaat gebeuren, is dat wel het beste, ja. Hoe moeilijk dat misschien ook zal zijn.
Geen idee, ik ben 11 en nieuw hier.quote:
nee volgens mij heb je de verkeerde voor me. Maar daarvoor zou ik in mijn verleden moet spitten..quote:Op maandag 14 september 2009 23:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat waren er aardig wat jaEn toen had je nog zo'n grote afkeer tegen KLB en zijn SC
!
De juiste beslissingen zijn vaak niet de makkelijkste.quote:Op maandag 14 september 2009 23:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat het wel gaat en dan blijkt dat toch niet zo te zijn.
Neuh, maar dat heb k onthouden omdat jij en GGMM mij 's nachts probeerden te bashen omdat er verder amper iemand op t forum wasquote:Op maandag 14 september 2009 23:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
trouwens.. hou je mij in de gaten?
Heb je zelf geen videorecorder?quote:Op maandag 14 september 2009 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga t nou voor me opnemen.. Alsjeblieft!
'Vind', overigens.quote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je weet dat ik die knipoog PI ook kut vindt.
Wat ist?quote:
Nope, heb k niet.quote:Op maandag 14 september 2009 23:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee volgens mij heb je de verkeerde voor me. Maar daarvoor zou ik in mijn verleden moet spitten..
quote:Op maandag 14 september 2009 23:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben 11 en nieuw hier.
Hoe werkt dit?
Ik gun je alles meid, maar IQM moet zijn exclusiviteit voor mij bewarenquote:Op maandag 14 september 2009 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga t nou voor me opnemen.. Alsjeblieft!
aaah je vult mijn hersenen met herinneringen die verloren waren gegaanquote:Op maandag 14 september 2009 23:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neuh, maar dat heb k onthouden omdat jij en GGMM mij 's nachts probeerden te bashen omdat er verder amper iemand op t forum was
quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik gun je alles meid, maar IQM moet zijn exclusiviteit voor mij bewaren.
oquote:Op maandag 14 september 2009 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goede spelling eerst.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2009 23:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben 11 en nieuw hier.
Hoe werkt dit?
Eins.quote:Op maandag 14 september 2009 23:39 schreef Otis. het volgende:
Ik heb zin in kerst. Kerst is baas.
Zaad wordt gewoon opnieuw aangemaakt hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
olep.. daar had ik toen een goede reeks mee volgens mijquote:Op maandag 14 september 2009 23:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kan ook best zijn dat het Olep was.
Jammerquote:
Oh ik dacht dat je Tilburg bedoelde. Alsof ik naar Weert gaquote:Op maandag 14 september 2009 23:40 schreef Skylark. het volgende:
http://kermisweert.nl/internet/Folder/61767_homepage.aspx
Dat is al zo lang geleden dat ik dat een beetje verleerd benquote:Op maandag 14 september 2009 23:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het gaat nog lang niet zo snel als het "normaal" altijd ging.
Die van Weert is toffer hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef Otis. het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je Tilburg bedoelde. Alsof ik naar Weert ga
Olep is een grafuser.quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
olep.. daar had ik toen een goede reeks mee volgens mij
Remlof komt de winter door of zo![]()
Zusjes van wie?quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij ligt bij BT in bed, en scharrelt met zusjes van.
Je weet wel wat ik van jou vind.
Dat ging toch per ongeluk (allebei). Ik wilde eigenlijk op haar ijsbeermat slapen, en ik was dronken.quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij ligt bij BT in bed, en scharrelt met zusjes van.
Je weet wel wat ik van jou vind.
Jaquote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef Dqod het volgende:
Maar JB.. Ben je er nog?
Zo ja, heb je de lapo gelezen?
Gewoon eronder painten. Zien ze niks van.quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
Dus ik net zo foto's maken, staan mn onderbenen er niet op, had ik niet uitgezoomed.
Hihi, liefquote:Op maandag 14 september 2009 23:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat ging toch per ongeluk (allebei). Ik wilde eigenlijk op haar ijsbeermat slapen, en ik was dronken.
true true maar die 3 deeltjes waren een succesquote:
Uhhuh..quote:Op maandag 14 september 2009 23:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Ik begrijp het voor een deel wel, zeker van mn moeder.
Maar t blijft vervelend
quote:
quote:Purmerend noemt zich met recht al jarenlang Marktstad, maar was ook vernoemd tot Kermisstad van Nederland
Foto's van?quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
Dus ik net zo foto's maken, staan mn onderbenen er niet op, had ik niet uitgezoomed.
De flitser was trouwens ook een beetje te fel.quote:Op maandag 14 september 2009 23:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Gewoon eronder painten. Zien ze niks van.
Nah, zal Olep wel zijn geweest.quote:Op maandag 14 september 2009 23:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
true true maar die 3 deeltjes waren een succesremlof accepteerde het alleen niet..
Maar ik was nooit anti KLB..
quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
In welke twee steden zou ik toch wonen.quote:Grote kermissen in Nederland
Tilburgse Kermis (de grootste kermis van de Benelux)
Weert (op een na grootste kermis van Nederland)
Ja toen was het van: 3.... 2... 1... BOEM ! Lapo...quote:Op maandag 14 september 2009 23:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat is al zo lang geleden dat ik dat een beetje verleerd ben
Hey, zoon van een hoer, jordeeeeeh vroeg er wel naar en IQM reageerde erop dus houd je grote bek lekker even dicht hey. hey hey. Faaluser.quote:
Okay, dat zusje ging niet per ongeluk want het was al de 2e keerquote:
Tilburgquote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
In welke twee steden zou ik toch wonen.
Wil je alsjeblieft wat arthouse posten, ik heb m'n dagelijkse portie gemist.quote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hey, zoon van een hoer, jordeeeeeh vroeg er wel naar en IQM reageerde erop dus houd je grote bek lekker even dicht hey. hey hey. Faaluser.
Mijzelf, hoe kan dat anders als mijn benen er niet op staan popje?quote:
Nou ja, ik vond het opzich een weinig interessante post waar men in feite ook niks mee kan.quote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hey, zoon van een hoer, jordeeeeeh vroeg er wel naar en IQM reageerde erop dus houd je grote bek lekker even dicht hey. hey hey. Faaluser.
Dat vind ik dan weer minder van je. Maar als ik IQM krijg staan we wel quitte toch?quote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, dat zusje ging niet per ongeluk want het was al de 2e keer![]()
.
You serious?quote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft wat arthouse posten, ik heb m'n dagelijkse portie gemist.
Jou gaat een flitsende carrière tegemoet.quote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb zojuist gesolliciteerd voor FOT mod.
Ik acht jou daar wel ontwikkeld genoeg voor.quote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ja, maar je reageerde wel want je wilt de foto's zien. (zeg ja.)quote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond het opzich een weinig interessante post waar men in feite ook niks mee kan.
Dat rolletje zou wel bij jou passen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
Jammer dat je hem cursief zet, nu is hij niet leuk meer. Anders had ik misschien moeten lachen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik acht jou daar wel ontwikkeld genoeg voor.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens foto's van iets anders dan mijzelf waar mijn benen niet op staan hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijzelf, hoe kan dat anders als mijn benen er niet op staan popje?
De eerste keer telt alleen niet, want dat was op vakantie en toen was ik niet betrapt.quote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer minder van je. Maar als ik IQM krijg staan we wel quitte toch?
quote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef Dqod het volgende:
Ik was gister trouwens zo'n topic over pittige vlotte kapsels aan t lezen eh..
En ik weet bijna zeker dat er een vrouw tussenstond die in t dorp
woont waar ik ben opgegroeid
Ik gniffelde.quote:Op maandag 14 september 2009 23:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat rolletje zou wel bij jou passen.
Meisjes die vragenquote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar je reageerde wel want je wilt de foto's zien. (zeg ja.)
Dus je geeft toe dat je moeder een hoer is? Dat is pas royal sadnessquote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef Otis. het volgende:
wd, ben je misschien verwaarloosd door je moeder? Je begint zo vaak over moeders. Wat is er met je?
quote:Op maandag 14 september 2009 23:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat rolletje zou wel bij jou passen.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Jou gaat een flitsende carrière tegemoet.
Ik moet lachen omdat ze niet grappig warenquote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik acht jou daar wel ontwikkeld genoeg voor.
WD'tje wil Fancy-model worden.quote:Op maandag 14 september 2009 23:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook wel eens foto's van iets anders dan mijzelf waar mijn benen niet op staan hoor.![]()
Maar k bedoel, hoezo moet je foto's van jezelf hebben waar je benen ook op staan
quote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar je reageerde wel want je wilt de foto's zien. (zeg ja.)
Ik was bang dat sommigen 'm dan niet meer zouden snappen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:48 schreef Otis. het volgende:
[..]
Jammer dat je hem cursief zet, nu is hij niet leuk meer. Anders had ik misschien moeten lachen.
Die snap ik niet. Leg eens uit aub?quote:Op maandag 14 september 2009 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je moeder een hoer is? Dat is pas royal sadness
Ik moest er ook wel om lachenquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je moeder een hoer is?
For the enter of the modepoppenwereld.quote:Op maandag 14 september 2009 23:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook wel eens foto's van iets anders dan mijzelf waar mijn benen niet op staan hoor.![]()
Maar k bedoel, hoezo moet je foto's van jezelf hebben waar je benen ook op staan
Je weet dat ik het niet zo bedoelde.quote:Op maandag 14 september 2009 23:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Meisjes die vragenMeisjes die ervan uitgaan dat mensen hen willen (zien).
Jaquote:Op maandag 14 september 2009 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben ik de enige die bier heeft?
Neequote:Op maandag 14 september 2009 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jammer genoeg wel.quote:Op maandag 14 september 2009 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, ik wil bij Max models, waar ik morgen langs ga, maar als ik de kans heb om er zo ook te komen via de Fancy pak ik die kans.quote:
quote:
Hé, All, ik wil niet al te veel stoken, hoor, maar als ik jou was zou ik er gewoon zo snel mogelijk (of zo goed mogelijk) voor zorgen dat je mij te pakken krijgt, zodat je die Skylark eens even goed jaloers kan maken.quote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer minder van je. Maar als ik IQM krijg staan we wel quitte toch?
quote:Op maandag 14 september 2009 23:50 schreef Otis. het volgende:
wd geeft me echt groep 7 flashbacks. Echt op zo'n niveau van "BEN JE BANG VOOR JE VADER EN MOEDER" en dan gaan klappen voor iemands ogen.
"DUS JE GEEFT HET TOE!!!!"
Dat heb ik bij jouw grapjes soms ook.quote:Op maandag 14 september 2009 23:50 schreef Otis. het volgende:
wd geeft me echt groep 7 flashbacks. Echt op zo'n niveau van "BEN JE BANG VOOR JE VADER EN MOEDER" en dan gaan klappen voor iemands ogen.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:50 schreef Otis. het volgende:
Ja, maar zo breng je het wel. En dit is niet de eerste keer.quote:Op maandag 14 september 2009 23:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
For the enter of the modepoppenwereld.
[..]
Je weet dat ik het niet zo bedoelde.
Ik heb koffie.quote:Op maandag 14 september 2009 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:
Right.quote:Op maandag 14 september 2009 23:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
For the enter of the modepoppenwereld.
[..]
Je weet dat ik het niet zo bedoelde.
Linkquote:Op maandag 14 september 2009 23:51 schreef Skylark. het volgende:
Whehehehehhhehehehehehehheheheheh ik ben op Hyves 6999x bekeken.![]()
[ afbeelding ]
Mwehe.quote:Op maandag 14 september 2009 23:50 schreef Otis. het volgende:
Weet ik tochquote:Op maandag 14 september 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik bij jouw grapjes soms ook.
quote:
18671 x bekekenquote:Op maandag 14 september 2009 23:51 schreef Skylark. het volgende:
Whehehehehhhehehehehehehheheheheh ik ben op Hyves 6999x bekeken.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |