FM, ik won met Sparta de CL. Balotelli en Laurito in de spits. Ninis vanaf de flank.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef Otis. het volgende:
[..]
FM is voor bazen. Computerdiscussies niet.
Ik zeg gewoon Haaties.quote:
God neequote:Op dinsdag 15 september 2009 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ze heeft geen nepbenen, toch?
Dat gaat je niet lukken hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zal het tegen die tijd goedmaken.
Message recieved.quote:
Ik heb ervan genoten hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik typ dus nooit meer een IRL kwijlverhaal, dat snappen jullie.
Maakt ook niet uit. Bijna elke regen in FM2009 is de nieuwe maradonna. Dus even de scouts erop uit, misschien zelf kijken in de -21 landen-elftallen of de jongste spelers in de echte landenteams opzoeken en binnenharken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Geen idee, ik zat al huilend achter mijn toetsenbord dus ik kon niet meer logisch nadenken.
Ja, dat dacht ik ook, dus ik kan beter wachten tot morgen met zo'n lichaamfoto. Ik heb namelijk alleen maar zwarte muren of heel spacey achtige muren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Message recieved.
K vind die grote foto wat minder goed gelukt.. Misschien ook vanwege combie donker haar/donkere broek op een donkere achtergrond.
Dat het niet helemaal lekker bij haar zit hoef je niet voor gestudeerd te hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze onderdrukt haar echte problemen, dat zie je zo.
Trusten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga trouwens echt slapen. Moet om 8 uur al op m'n fietsje zitten.
Welterusten dan..quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga trouwens echt slapen. Moet om 8 uur al op m'n fietsje zitten.
Kwijlen terwijl je leest over 2 meisjes die hebben gezoend op een station gaat zelfs Lamon wat ver.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik typ dus nooit meer een IRL kwijlverhaal, dat snappen jullie.
Ik ken een man die Ties heetquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon Haaties.![]()
[..]
God nee![]()
Ik zou buiten doen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, dus ik kan beter wachten tot morgen met zo'n lichaamfoto. Ik heb namelijk alleen maar zwarte muren of heel spacey achtige muren.
Lamon zou dat geen probleem vinden, want ze waren onder de 18.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Kwijlen terwijl je leest over 2 meisjes die hebben gezoend op een station gaat zelfs Lamon wat ver.
Ja mijn moraal is op een all time low nuquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit. Bijna elke regen in FM2009 is de nieuwe maradonna. Dus even de scouts erop uit, misschien zelf kijken in de -21 landen-elftallen of de jongste spelers in de echte landenteams opzoeken en binnenharken.
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:14 schreef Otis. het volgende:
FEGHOULI VOOR 20 MILJOEN !?!?!
[ afbeelding ]
Koop Bernardello en je krijgt nooit meer een tegendoelpunt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja mijn moraal is op een all time low nu. Wigan heeft al zo'n pauper aantrekkingskracht. Bij het volgende bod van een andere club verlaat ik het schip.
![]()
[..]
Ja dat dacht ik dus ook. I lol'd btw.
quote:
Nog geen uur en topic vol...quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:17 schreef Otis. het volgende:
[..]
Koop Bernardello en je krijgt nooit meer een tegendoelpunt.
Die is ook moeilijk te vinden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh, en ik heb je Hyves nu. [ afbeelding ]
Hmhm, morgen om half 7 ga ik weg en dan tot donker buiten, mits goed weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |