Ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
We shall see
Vallen hoeft ze niet van mij. Het is meer dat ik haar "fans" wat uuh... aanstellerig vindt en juist dat geeft haar het voetstuk.
Over 5 jaar ben je te laat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kom over vijf jaar wel even een kritisch kijkje nemen.
Misschien zijn je vingers dikker geworden en lijkt het maar zo dat de sigaretten dunner zijn als voorheen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:09 schreef Dqod het volgende:
Waarom zijn de sigaretten nu ook al dunner dan voorheen?
Ja maar ik zat gewoon te chillen in de transferperiode. En ineens staat er dat Man Utd/City en Liverpool een bod hebben gedaan op die speler. En omdat het zo'n hoog bod is heeft het bestuur zonder overleg met jou al geaccepteerdquote:
Nou, als ze die contractverlenging (met stevige salarisverhoging uiteraard) accepteren blijven ze gewoon. Meteen daarna weer een contract met ontsnappingsclausule van 80, niks aan het handje.quote:
Prachtigquote:
Volgens mij kan je ze dan nog steeds verlengen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja maar ik zat gewoon te chillen in de transferperiode. En ineens staat er dat Man Utd/City en Liverpool een bod hebben gedaan op die speler. En omdat het zo'n hoog bod is heeft het bestuur zonder overleg met jou al geaccepteerd. En dan kan je al niets meer doen.
FM is voor bazen. Computerdiscussies niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
Zeiken over een Mac vs. PC-discussie en dan zelf over een voetbalspel beginnen.
Ik weet niet of diegene die zat te zeiken over de Mac vs. PC-discussie nu ook over het voetbalspel begint, maar soit. Het gaat om het idee.
Tssss het is mij duidelijk dat jij mijn vingers nog nooit hebt gezien Ludo!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien zijn je vingers dikker geworden.
Klootzak Feghouli is juist net voor 20 mil verkochtquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:08 schreef Otis. het volgende:
DANIEL AQUINO
ROBERT LEWANDOWSKI
RAFAEL CARIOCA
CELSO BORGES
KERLON
HERNAN BERNARDELLO
GABRIEL TORJE
MIRALEM PJANIC
SABRIN SBURLEA
RODNEY SNEIJDER
WILLIANS SANTANA
SOFIANE FEGHOULI
SOTIRIS NINIS
VINCENZO FIORILLO
KOOP ZE.
Willen ze niet als Man United voor de deur staat. Of Bayer Leverkusen for that matterquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Nou, als ze die contractverlenging (met stevige salarisverhoging uiteraard) accepteren blijven ze gewoon. Meteen daarna weer een contract met ontsnappingsclausule van 80, niks aan het handje.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh, bij mijn Hatice als Haa-tiejd-je.
Dan is mijn geduld al 2 jaar op.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Dan zijn de filmpjes en foto's verwijderd?
Geen idee, ik zat al huilend achter mijn toetsenbord dus ik kon niet meer logisch nadenken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Volgens mij kan je ze dan nog steeds verlengen.
Maar ze heeft geen nepbenen, toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hey, is mn beste vriendin ja
Ik zal het tegen die tijd goedmaken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan is mijn geduld al 2 jaar op.
HAHAHA Ik had m in een tab geopend en had ook nog muziek aan staan. K dacht al "Wtf hoor ik toch"_O- HAHAHAHAHAH@H@quote:
Dan moet je niet huilen met je provinciaalse pauperclub.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:11 schreef Otis. het volgende:
[..]
Willen ze niet als Man United voor de deur staat. Of Bayer Leverkusen for that matter.
Ik typ dus nooit meer een IRL kwijlverhaal, dat snappen jullie.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:08 schreef Skylark. het volgende:
OJA OJA OJA OJA![]()
![]()
![]()
.
Ik zag vandaag op het station twee heul lekkere meisjes van mijn leeftijd, en ik had al een gevoel dat er iets niet klopte, en opeens gingen ze 2 meter voor m'n neus uitgebreid tongen. Het hele perron was aan het kijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |