Koffie is ook lekkerquote:Op maandag 14 september 2009 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga m'n vriendin vragen om een kop koffie..
Als ik hierna 10 minuten geen woord zeg op
deze SC is er wat mis
Dat denk ik ook altijd maar dat is dan nooit.quote:Op maandag 14 september 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tussen jouw foto's van Lloret staan mensen die ik ken![]()
.
Whehe.quote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is een voodoopop van IQM met bijbehorende messenset.
ZoEk Ju NoG eEn FoToGrAaF??!!quote:Op maandag 14 september 2009 23:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik moest recente foto's doen, maar op de foto's die ik nu gemaakt heb kijk ik zo kankernors. Er is er maar 1 die ik oke vind en dat is nog overgewaardeerd (waar mn gehele lichaam opstaat).
In dat geval faal ik hard jaquote:
Alsof dat boeit voor mensen in de KLB SC. Als je decollete maar diep genoeg is en je geil genoeg kijkt.quote:Op maandag 14 september 2009 23:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik moest recente foto's doen, maar op de foto's die ik nu gemaakt heb kijk ik zo kankernors. Er is er maar 1 die ik oke vind en dat is nog overgewaardeerd (waar mn gehele lichaam opstaat).
Hm, ja, zoiets.quote:Op maandag 14 september 2009 23:57 schreef Otis. het volgende:
[..]
Alsof dat boeit voor mensen in de KLB SC. Als je decollete maar diep genoeg is en je geil genoeg kijkt.
En hij 10 keer is bewerkt, vanuit een rare positie genomen is terwijl je een film kijkt in de Plaza Futura-bioscoop.quote:Op maandag 14 september 2009 23:57 schreef Otis. het volgende:
[..]
Alsof dat boeit voor mensen in de KLB SC. Als je decollete maar diep genoeg is en je geil genoeg kijkt.
Nou nee, 't is echt zoquote:Op maandag 14 september 2009 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd maar dat is dan nooit.
Meer iets van dood door dodelijke blikken en een hoop gezeik er omheenquote:Op maandag 14 september 2009 23:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Koffie is ook lekker![]()
En waar moeten we dan vanuit gaan, vergiftiging? of iets onschuldigers?
Dat zal, in het geval dat ze overrated is, ook vanzelf wel overgaan. Misschien juist sneller, vanwege het kleurtje...quote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oh, niet gezien..
Want...
Omdat ik vind dat BT een beetje overrated is hier op FOK! en dit tagje haar nog meer status en aanzien geeft en mensen nog meer het "owww, mag ik je aanraken" idee krijgen bij haar.
knuppel... hoenderhok... strafbankje
Nee, heb ik al morgen. Maar ik moest nu even snel een foto hebben voor die Thijs Willekesquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ze is mijn slavin en luistert gewoon keislecht naar me
als t om koffie gaat..
Ze heeft daar een bloedhekel aan
GMTAquote:
Het komt niet naar je toe gewandeld.quote:Op maandag 14 september 2009 23:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whaha ja.. Wat je zegt
Ennuh, nja ik denk dat ik t zelf ook maar ga pakken
Ik bewerk enkel het contrast.quote:Op maandag 14 september 2009 23:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En hij 10 keer is bewerkt, vanuit een rare positie genomen is terwijl je een film kijkt in de Plaza Futura-bioscoop.
Zweepje oid. lenen?quote:
Je betaald voor een 'Hyves' fotograaf?quote:Op maandag 14 september 2009 23:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, heb ik al morgen. Maar ik moest nu even snel een foto hebben voor die Thijs Willekes
Maybe, 't is een aardige meid hoor, daar niet van en ja, ze ziet er leuk uit, maar wat ik zeg. Vind het wel ietwat overrated allemaal.quote:Op maandag 14 september 2009 23:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zal, in het geval dat ze overrated is, ook vanzelf wel overgaan. Misschien juist sneller, vanwege het kleurtje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |