Je zult het heerlijk vinden.quote:Op maandag 14 september 2009 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zal eens kijken of het restaurantje er nog is. Ik ben wel in voor rare dingen eten.....
Cleared to land runway 04, QNH 1010, wind 270 15kn, visability 1000, backtrack approved.quote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vliegt binnen
Alleen het vlees.quote:Op maandag 14 september 2009 22:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah het is niet een halve rat die je op je bord krijgt! Gelukkig maar.....
Als je dat wilt kan ik je cavia aanraden.quote:Op maandag 14 september 2009 22:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah het is niet een halve rat die je op je bord krijgt! Gelukkig maar.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
De landingsbaan ligt op 04 graden?quote:Op maandag 14 september 2009 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Cleared to land runway 04, QNH 1010, wind 270 15kn, visability 1000, backtrack approved.
Idd op 040 graden.quote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De landingsbaan ligt op 04 graden?
QNH 1010 = luchtdruk 1010 mbar
wind uit het westen, 270 graden
15 knopen
zicht 1000 meter
backtrack?
Dat moet wel gaan lukken in Ushuaia.quote:Op maandag 14 september 2009 22:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cavia wil ik nog wel een keer proberen
Geen van de gepubliceerde gegevens zal tegen u worden gebruikt.quote:
Truste Gangster.quote:
Ik denk hetquote:Op maandag 14 september 2009 22:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Speaking of Soemp, is ze druk?
quote:Op maandag 14 september 2009 22:39 schreef Nesle het volgende:
Gaat iets beter thuis, met mijn oma helaas niet. Morgen wordt ze overgeplaatst en geopereerd. Wordt een lange dag van wachten, wachten en nog eens wachten...
Thanks voor alle support
Een spannende dag dus morgen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:39 schreef Nesle het volgende:
Gaat iets beter thuis, met mijn oma helaas niet. Morgen wordt ze overgeplaatst en geopereerd. Wordt een lange dag van wachten, wachten en nog eens wachten...
Thanks voor alle support
quote:
Het eerste plaatje is muskusrat. Het tweede cavia.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zolang het maar niet zoals op dat plaatje is
had die eerste niet gezien, maar vind het beide nou niet echt smakelijk uitzienquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het eerste plaatje is muskusrat. Het tweede cavia.
Welke kies je?
Hoe cavia smaakt weet ik niet maar muskusrat is heerlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
had die eerste niet gezien, maar vind het beide nou niet echt smakelijk uitzien
kan wel heerlijk smaken maar als het eruit ziet alsof het door een vrachtwagen is overredenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe cavia smaakt weet ik niet maar muskusrat is heerlijk.
En om het acceptabeler te maken noemen ze muskusrat ook wel waterkonijn.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan wel heerlijk smaken maar als het eruit ziet alsof het door een vrachtwagen is overreden
U heeft goed opgelet C4!quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's de "Rat-O-Van" van Baldrick.
Iquote:
Ik heb de afleveringen ook heel vaak gezien, misschien wel te vaak. Daarom nu een vrij lange Blackadderpauze aan het nemen, zodat ik niet meer bijna elke zin mee kan zeggen wanneer ik het weer kijkquote:
Dan is "The thin blue line" wel iets voor je.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb de afleveringen ook heel vaak gezien, misschien wel te vaak. Daarom nu een vrij lange Blackadderpauze aan het nemen, zodat ik niet meer bijna elke zin mee kan zeggen wanneer ik het weer kijk
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vond dat de minste van de 4
Ik kan me een slechter begin voorstellenquote:Op dinsdag 15 september 2009 03:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben er nogals enige
Ben er net achter gekomen dat de ouderejaars naar ons refereren als 'the three hot blonde girls'
niet slecht, toch dan maar
quote:Op dinsdag 15 september 2009 03:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben er nogals enige
Ben er net achter gekomen dat de ouderejaars naar ons refereren als 'the three hot blonde girls'
niet slecht, toch dan maar
Dat is zeker geen leuk nieuws. Sterkte dan maar!quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:34 schreef MaJo het volgende:
Meuning
met oma gaat het niet goed. Ze hebben het maagonderzoek niet uit kunnen voeren omdat ze daar te benauwd voor wasvandaag gaan ze het weer proberen. Helaas niet echt goed nieuws dus
Your welcome!quote:
Thanksquote:
zit tot 5 uur op school dus word wat lastigquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
Gaan jullie ook prinsjesdag kijken? Ik zometeen de volledige uitzending van 4 uur
Waar komt je vriendin vandaan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:28 schreef Soempie het volgende:
Ik heb college om kwart voor 4, dus ik kan ook niet kijken.
MaJo, sterkte! Een vriendin van mij heeft 't zelfde met haar omaEet ook niet meer en is opgenomen in het ziekenhuis. Zal toch niet dezelfde oma zijn. :S
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er zit nu een enorme bal tegenover me. Hij heet Joris en draagt een lichtblauw overhemd met daarover een rode trui met daarover een donkerblauwe bodywarmer
Hij had het er ook over dat hij gisteren op de soos wel veel had gezopen en zo, redelijk stereotiep allemaalquote:
Dat zullen veel mensen wel vinden jaquote:
Ach, ik ben een keer veel te laat opgebleven op een werkdag omdat ik een interessant debat aan het volgen was. Zolang je zelf maar weet dat je niet saai bent zit het wel goed tochquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zullen veel mensen wel vinden jaIk zelf uiteraard niet
Ik was toen bij het debat 's nachts waarin het kabinet vielquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ach, ik ben een keer veel te laat opgebleven op een werkdag omdat ik een interessant debat aan het volgen was. Zolang je zelf maar weet dat je niet saai bent zit het wel goed toch
Ik ken het gevoel..quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was toen bij het debat 's nachts waarin het kabinet vielHet debat was om 5 uur afgelopen, om half 7 's ochtends was ik thuis. Wat een geweldige nacht was dat
Was je aan het slaapwandelen of lag het in de planning?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik stond vanochtend om half acht in de gym
quote:Genuine question&answer found on Yahoo! Answers:
Q:
"When a guy says "GO MAKE ME A SANDWICH", what's a good comeback? He's sexist and I'm trying to be witty, any good comebacks?"
A:
"Well you better comeback with a goddamn sandwich."
quote:
Daar denkt Tong80 anders over.....quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:56 schreef MaJo het volgende:
4 uur aan een stuk naar je beeldscherm staren is best vermoeiend![]()
* Pakt MaJo's hand en neemt haar mee naar buiten voor een saffiequote:Op dinsdag 15 september 2009 17:56 schreef MaJo het volgende:
Niks van aantrekken joh. Veel mensen vinden mij een dombo omdat ik veel sport.....quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zullen veel mensen wel vinden jaIk zelf uiteraard niet
Met beeldschermwerk ben je arbo-technisch verplicht minstens eens in de twee uur een pauze te houdenquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:56 schreef MaJo het volgende:
Hopelijk leest de directie van Net 5 ook mee. Is het snel van de buis.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:29 schreef Etcetera het volgende:
Heb je het topic erover al gezien?wordt aan alle kanten afgezeken
SBS Nederland dat zich iets aantrekt van kritiek?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hopelijk leest de directie van Net 5 ook mee. Is het snel van de buis.
Je hebt gelijk....ze waren jarenlang de enige omroep die Hans Kraay Jr. nog een baan gaf.......quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
SBS Nederland dat zich iets aantrekt van kritiek?
Welnee, joh!
Het gaat fantastisch: elke werkdag een marktaandeel van 30%, in de avonduren 40% en ze steken de Publieke Omroep en RTL Nederland de loef af.
QED![]()
Ik had hem geopend.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:33 schreef Etcetera het volgende:
Tafel van 5 #2: Hoe lang nog?
Wel al het 2de topicTitel is veelbelovend
Verrek, dat had ik niet eens gezienquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had hem geopend.
Ik wil het derde topic ook openen, kan ik mooi op de vrouw spelen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
* Pakt MaJo's hand en neemt haar mee naar buiten voor een saffie
Kloptquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met beeldschermwerk ben je arbo-technisch verplicht minstens eens in de twee uur een pauze te houden
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Daar noem je me een minister.
Mijn moeder was verliefd op die gladjakker.
Veel sterkte meis! Thuis gaat alles wel beter?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:27 schreef Nesle het volgende:
En ook hier slecht nieuws, operatie mislukt bij oma.. nu erg zwak en hopelijk vrijdag opnieuw proberen
Kutquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:27 schreef Nesle het volgende:
En ook hier slecht nieuws, operatie mislukt bij oma.. nu erg zwak en hopelijk vrijdag opnieuw proberen
Al gedaan, but thanksquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vervelend om te horen Nes en MaJo.
Nes, wil me nergens mee bemoeien, maar geef op tijd aan op de studie als je problemen hebt. Over het algemeen zijn ze makkelijker als je het op tijd meldt.....
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:27 schreef Nesle het volgende:
Ha die Redquote:
Ik heb ook wat ingevuldquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Beste serie verkiezing
Cobra trek het gemiddelde voor Oz eens omhoog!
Gestemdquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Beste serie verkiezing
Cobra trek het gemiddelde voor Oz eens omhoog!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:40 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, als de AKQ mafia ergens lucht van krijgt...
Truste Redquote:
Ik niet, maar Google niet zulke positieve ervaringen.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een nieuw ADD medicijn, het heet Strattera. Iemand bekend mee?
Ik ookquote:Op woensdag 16 september 2009 00:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik niet, maar Google niet zulke positieve ervaringen.
Like, whatquote:Persbericht, 5-8-2008
Strattera-rapport langer geheim door hoger beroep CBG
De vrijgave van het rapport over schadelijke en mogelijk dodelijke bijwerkingen van Strattera, een middel dat wordt voorgeschreven aan kinderen met een ADHD-diagnose, dat al ruim twee jaar geheim gehouden wordt door het College ter Beoordeling van Geneesmiddelen (CBG), laat nog langer op zich wachten omdat het CBG tegen de eerdere uitspraak van de bestuursrechtbank, in hoger beroep is gegaan bij de Raad van State.
Deze zaak begon in de zomer van 2006 toen de coördinator van het Nederlands Comité voor de Rechten van de Mens (NCRM), Hanneke Teunisse, het evaluatierapport over Strattera opvroeg bij het CBG onder de Wet Openbaarheid Bestuur. Na een procedure van 2 jaar kwam de zaak begin juni voor bij de Bestuursrechtbank in Amsterdam. De uitspraak van de rechtbank liet aan duidelijkheid niets te wensen over: Het besluit van het CBG om het rapport niet af te geven werd vernietigt en alle aangevoerde redenen daarvoor werden als onvoldoende onderbouwd van tafel geveegd. Het CBG moest binnen 6 weken een nieuw besluit nemen of tegen dit besluit in hoger beroep gaan. Dit laatste hebben ze op 30 juli gedaan bij de Raad van State.
Hanneke Teunisse van het NCRM zegt hierover: “Het is schandalig hoe hier gesold wordt met de belangen van de ouders van kinderen die Strattera slikken. Het CBG blijft maar tijd rekken, elk besluit wordt uitgesteld tot de laatste dag en men stelt alles in het werk om dit rapport niet openbaar te hoeven maken. Ik weet niet welk belang het CBG hier dient maar het is zeker niet het belang van de consument. Toevalligerwijs wordt op 6 augustus de bodemprocedure behandeld die Eli Lilly (de producent) heeft aangespannen tegen de Nederlandse Staat om Strattera in het basispakket van de zorgverzekeringen opgenomen te krijgen. Er zijn wereldwijd inmiddels al 95 kinderen en volwassenen overleden aan de bijwerkingen van dit middel, elke week uitstel is er één teveel.
Ouders hebben, ons inziens, recht op alle beschikbare informatie over de middelen die ze al dan niet gedwongen toedienen aan hun kinderen. Kinderen krijgen al heel snel te maken met een ADHD-diagnose, via een psychiater, de huisarts of bijvoorbeeld de schoolbegeleidingsdienst. Een ADHD-diagnose wordt niet onderbouwd door enig wetenschappelijk bewijs, er wordt geen objectief lichamelijk onderzoek gedaan, de diagnose wordt gesteld aan de hand van een afvinklijstje met emoties en gedrag. Dit lijstje met criteria voor een ADHD-diagnose bestaat uit normaal kindergedrag zoals; niet stil kunnen zitten, draaien en friemelen op een stoel, sleutels kwijtraken, inbreken in gesprekken of spelletjes, geen aandacht op school, taken niet afmaken etc. Als de diagnose eenmaal is gesteld komt de medicatie aan de orde. Ouders die zichzelf goed informeren over de bijwerkingen van de medicatie en de pillen niet aan hun kinderen willen geven, kunnen in Nederland te maken krijgen met de Kinderbescherming die ze uit de ouderlijke macht kan ontzetten wegens 'medische nalatigheid'. Wij vinden dat ouders recht hebben om zelf te beslissen of ze hun kinderen zware bewustzijnsveranderende medicatie willen toedienen of niet, zeker als het gaat om b.v. Strattera met bijwerkingen als; zelfmoord, leveraandoeningen, hartkwalen etc.
Er zijn gelukkig een heleboel alternatieven voor het behandelen van druk gedrag bij kinderen, vaak blijkt na grondig lichamelijk onderzoek het probleem te zitten in een voedselallergie, een oorontsteking, een tekort aan essentiėle vetzuren, een vitaminetekort of een andere aandoening die prima te behandelen is zonder gevaarlijke bewustzijnsveranderende medicatie. In Amerika is al vier jaar geleden wetgeving aangenomen die ouders het recht teruggeeft om psychiatrische medicatie voor hun kinderen te weigeren. Nederlandse ouders zouden hetzelfde recht moeten hebben.” BRON: En meer info NCRM.nl
Denk dat een second opinion geen kwaad kanquote:Op woensdag 16 september 2009 00:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Like, what
Een van mijn suitegenoten haar moeder is kinderpsychiater. Ik ga vanavond even met haar bellen. En anders bel ik mijn eigen dokter... Moet ik dit gaan slikken of niet?
quote:Op woensdag 16 september 2009 01:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die moeder zei dat het geen kwaad kon
Ja deed ik ook met ritalin tochquote:Op woensdag 16 september 2009 01:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar wel goed in de gaten houden he
Ik net in.quote:Op woensdag 16 september 2009 03:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nog iemand hier?
quote:Op woensdag 16 september 2009 03:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nog iemand hier?
Nee op studiedag slik ik het nog welquote:Op woensdag 16 september 2009 08:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Morning
Ben ik nu nog de enige Ritalinslikkerd hier?
Hoezo ben je gestopt? Of ben ik nu erg brutaal?quote:Op woensdag 16 september 2009 08:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee op studiedag slik ik het nog welen ik sta echt op het punt er nu een in te nemen, misschien dat ik dan wakker word
Koffie is hier toch wat algemener geaccepteerd voor dan amphetamine-achtige stoffen. Of het veel beter is voor je hart betwijfel ik welquote:Op woensdag 16 september 2009 08:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee op studiedag slik ik het nog welen ik sta echt op het punt er nu een in te nemen, misschien dat ik dan wakker word
Mijn psych denkt dat het beter voor me isquote:Op woensdag 16 september 2009 08:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoezo ben je gestopt? Of ben ik nu erg brutaal?
Okay. Dan kun je inderdaad beter niet nemen.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn psych denkt dat het beter voor me isaangezien Ritalin serotanine afbreekt en ik daar al te weinig van aanmaak door depressie denkt ze dat Ritalin een negatief effect heeft op mijn stemming
Voor de beker?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Gister is de wedstrijd in de brilstand geeindigd.
Beetje jammer alleen dat ze het halve eerste hadden opgesteld
Des te lolliger is het dat ze dan nog gelijk spelen toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:15 schreef TradeMarkie het volgende:
nee, 1e competitiewedstrijd. ze hadden gevraagd of we dinsdagavond konden, wnat zondag konden ze geen compleet team op de been krijgen. Daar stem je mee in en vervolgens gooien zij er het halve eerste in, beetje jammer
Misschien stellen ze dan het hele eerste op!quote:Op woensdag 16 september 2009 10:19 schreef TradeMarkie het volgende:
ja, tegen het 8emaar thuis pakken we ze.
vorig jaar wonnen we uit 0-4
Als je als het 8ste gelijkspeelt tegen het halve eerste dan is het een morele overwinning.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:19 schreef Etcetera het volgende:
Maar ze hebben er niets aan gehad dan toch? Jullie ook niet, maar ik zou liever gelijkspelen dan verliezen
Ja ik weet hoe het voelt. ook wel eens tegen een ploeg gespeeld die hadden 4 jongens uit A1 opgesteld...ik heb me 60 minuten helemaal verloren gelopen achter die gozer aan.....quote:Op woensdag 16 september 2009 10:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Ze waren nu wel beter dan ons, alleen konden ze niet scoren, maar het was gewoon geen leuke wedstrijd, we hebben bijna alleen kunnen verdedigen, kwamen er niet uit. Maar 0-0 was voor hun best zuur
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, en als je de bal op je hand krijgt terwijl je hand boven je hoofd zwaait is dit geen hands en dus ook geen penalty
Ach, een bal die achter het doel langsrolt, via een gat in het net in het doel belandt en eruit rolt, kan wel een doelpunt zijn hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 10:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, en als je de bal op je hand krijgt terwijl je hand boven je hoofd zwaait is dit geen hands en dus ook geen penalty
Vergezocht maar vooruit, het kanquote:Op woensdag 16 september 2009 10:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ach, een bal die achter het doel langsrolt, via een gat in het net in het doel belandt en eruit rolt, kan wel een doelpunt zijn hoor
Bij een potje trefbal heb ik ooit een punt gemaakt in het basketbalnetquote:Op woensdag 16 september 2009 11:24 schreef Etcetera het volgende:
Het is echt gebeurd hoorBij handbal, dat wel, niet bij voetbal
Weet niet meer of het nou in het voordeel was van ons herenteam of niet, maar iedereen had iets van 'what the fuck
'
Doe je goedquote:Op woensdag 16 september 2009 12:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij een potje trefbal heb ik ooit een punt gemaakt in het basketbalnet. Het was een mooi schot, ook al raakten we daardoor de bal kwijt
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Hey Soemp, is Wiebel al overspannen vanwege z'n Linux avontuur?
Linux neemt veel tijd in beslag dus......quote:Op woensdag 16 september 2009 14:33 schreef Soempie het volgende:
En zo te zien ook op z'n werk en 's morgens als ik nog in bed lig. [ afbeelding ]
Gaat als een speerquote:Op woensdag 16 september 2009 14:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof dat hij het leuk vindt. Het topic loopt wel lekker he?Hij is er hele avonden mee bezig.
Dan moet je het latenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:34 schreef Soempie het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen hier.
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gaat als een speer![]()
En zal ik eens zeggen dat hij jou niet moet vergeten? Lijkt me wel grappig
Huissokken?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:46 schreef Soempie het volgende:
Ik ga trouwens even heel oncharmant een XXXL shirt aantrekken, een leggingen huissokken. Pff, heb het even helemaal gehad. Ben elke keer van half 6 tot half 8 bezig en vandaag eindelijk even wat meer rust. Al moet ik zo nog wel een paper schrijven.
Eh, doe maar 'Keet', ofzo. Want Soemp, dat is weer te herkenbaar voor hier.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Moet ik Soempie neerzetten of 'je vriendin', Soemp? Weet niet wat je liever hebt
Ja, nouja, van die dikke sokken voor over andere sokken met van die rubber dingetjes aan de onderkant.quote:
Ah zo.....van die soksloffen.....quote:Op woensdag 16 september 2009 14:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, nouja, van die dikke sokken voor over andere sokken met van die rubber dingetjes aan de onderkant.
Ben benieuwd wat ie zegt.quote:
Daar komt ie nooit op.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:55 schreef Etcetera het volgende:
En nu vraag ik me af of Wiebel wel weet wie in godsnaam én op Tweakers zit én Keet kent én hem kent maar die hij op het eerste gezicht niet kent
Misschien denkt ie wel dat jij het bent.....quote:Op woensdag 16 september 2009 15:07 schreef Soempie het volgende:
Wat een stomme reactie.Hij vraagt niet eens wie je bent.
hmpfquote:Op woensdag 16 september 2009 15:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien denkt ie wel dat jij het bent.....
hmpfquote:Op woensdag 16 september 2009 15:08 schreef Etcetera het volgende:
JaOf hij weet het, of het boeit 'm niet zoveel
Maar veel plezier met joggen alvast
Ach.... Ik weet zeker dat je niet op de tweede plek staat in zijn hart hoor!quote:
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach.... Ik weet zeker dat je niet op de tweede plek staat in zijn hart hoor!
Ik mag niet sporten even .... dus ik denk maar gewoon naar voetbal kijken op tv.....quote:Op woensdag 16 september 2009 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Wat gaan jullie vanavond doen?
Lichte blessure.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:33 schreef Soempie het volgende:
Wat is de reden dat je niet mag sporten?
tsssquote:Op woensdag 16 september 2009 15:35 schreef TradeMarkie het volgende:
ik hoor vanavond te trainen, maar heb nu nog totaal geen zin, dus ik kijk wel ff.
Gister ook al een wedstrijd en je kunt ook overdrijven natuurlijk
Dat was een paar weken terug idd maar dat is inmiddels al voorbij. Ik mag nu gewoon weer op het complex komen.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:34 schreef Etcetera het volgende:
Hij is geschorst en mag niet op het voetbalterrein komen
Is je schorsing al voorbij dan? Ja dusquote:
Ja zwemmen was ik even vergetenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:35 schreef Soempie het volgende:
Drukke planning EtcieGodfather heb ik nog nooit gezien, lijkt me helemaal niks. Maar toch vindt iedereen dat ik hem moet zien.
En Andy, hoezo geschorst?
Oeh, hartstikke mooi!quote:Op woensdag 16 september 2009 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
Soempie, goed nieuwsHet is me gelukt om de aflevering van Zomergasten met Alexander P. op te knippen in 2 delen en op 2 dvd's te branden. Ik ga ze vrijdag naar je toesturen!!
Een beetje uit de handgelopen ruzie over tackle van mij.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:35 schreef Soempie het volgende:
Drukke planning EtcieGodfather heb ik nog nooit gezien, lijkt me helemaal niks. Maar toch vindt iedereen dat ik hem moet zien.
En Andy, hoezo geschorst?
ik heb ook een énorme middagdip nu, dus nergens zin inquote:
Ja, dat wist ik nog. Ik dacht dat het nu over iets anders zou gaan. Maar blessure dus, hopelijk is het snel weer beter.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een beetje uit de handgelopen ruzie over tackle van mij.
Dank je! Ik ben geen spelend lid meer dus ik denk niet dat ik ooit nog geschorst wordquote:Op woensdag 16 september 2009 15:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik nog. Ik dacht dat het nu over iets anders zou gaan. Maar blessure dus, hopelijk is het snel weer beter.
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb ook een énorme middagdip nu, dus nergens zin in
ik deed net een bestelling de deur uit, de helft van de artikelen was ik vergeten erop te zetten en bij de andere helft had ik geen aantallen ingevuld
We zijn over de helft hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 15:43 schreef Soempie het volgende:
[..]!
En het is nog niet eens bijna weekend.
moet ie om 7 uur? dan lukt het nog wel qua lichtquote:Op woensdag 16 september 2009 15:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Twan moet vanavond wedstrijd voor competitie voetballen, gelukkig is het zonnig...
Ja meneer Zaagmans is vandaag weer langsgeweest......quote:
Nee viel eigenlijk wel mee, maar moest het even weer opzoeken in de handleiding en daarna doen. Dat was er nog niet van gekomen, maar nu dus wel!!quote:Op woensdag 16 september 2009 15:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oeh, hartstikke mooi!![]()
![]()
Was het erg lastig?
Nintendo Wii?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee viel eigenlijk wel mee, maar moest het even weer opzoeken in de handleiding en daarna doen. Dat was er nog niet van gekomen, maar nu dus wel!!![]()
Een Android toestel?? Peace heeft trouwens een abonnement bij Hi voor 20 euro per maand incl. internet en een nieuwe telefoon. Doe ik over 2 jaar ook, ik heb net een nieuw abonnement met telefoon en WII.
Android is (als ik het goed heb begrepen) het besturingssysteem en is open source (gebaseerd). Ik mag in januari verlengen en zit me alvast een beetje in te lezenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een Android toestel?? Peace heeft trouwens een abonnement bij Hi voor 20 euro per maand incl. internet en een nieuwe telefoon. Doe ik over 2 jaar ook, ik heb net een nieuw abonnement met telefoon en WII.
Eerder nog zelfs, om half 7 al. En zaterdag moet hij weer... pff je wordt er maar druk mee als moeder. Gelukkig duurt het nog een aantal jaren voordat Lennon gaat voetballen.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
moet ie om 7 uur? dan lukt het nog wel qua licht
Yeps, met Fit erbij.quote:
Ow okay, het zegt me helemaal niets.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Android is (als ik het goed heb begrepen) het besturingssysteem en is open source (gebaseerd). Ik mag in januari verlengen en zit me alvast een beetje in te lezen
Is Twan net oud genoeg om zelf te gaan kun je weer mee....quote:Op woensdag 16 september 2009 15:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eerder nog zelfs, om half 7 al. En zaterdag moet hij weer... pff je wordt er maar druk mee als moeder. Gelukkig duurt het nog een aantal jaren voordat Lennon gaat voetballen.
Mij ook nog niet zoveel, daarom ben ik me aan het inlezenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ow okay, het zegt me helemaal niets.
Inderdaad ja. Nou ja, dan sta ik de hele zaterdag op het veld vrees ik. 's Morgens met Lennon en 's middags kijken naar Twan... ik vind dat je als ouder wel moet gaan kijken.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is Twan net oud genoeg om zelf te gaan kun je weer mee....![]()
Het wordt er allemaal niet makkelijker op. hoe meer keus hoe moeilijker vind ik. Anyway: succes met het maken van de voor jou goede keuze.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mij ook nog niet zoveel, daarom ben ik me aan het inlezenMaar je hebt telefoons die draaien op Symbian, telefoons die draaien op Windows Mobile en tegenwoordig ook Android.
Zit ook nog verschil wanneer een gsm een gsm is of een pda trouwens. De keuze is er reuze zullen we maar zeggen he
Dat is waar. Als goed oud-speler ook trouwens. Ik ga ook nog altijd kijken.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Nou ja, dan sta ik de hele zaterdag op het veld vrees ik. 's Morgens met Lennon en 's middags kijken naar Twan... ik vind dat je als ouder wel moet gaan kijken.
Ciao Diaanquote:Op woensdag 16 september 2009 15:55 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon is weer wakker, ik ga hem ophalen en zo eten geven en eten maken voor Twan en mij. Tot later waarschijnlijk morgen: ik ben aan het Fok!/pc-minderen 's avonds![]()
Zelfs bij ons staan er bijna altijd nog wel ouders langs het veldquote:Op woensdag 16 september 2009 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Nou ja, dan sta ik de hele zaterdag op het veld vrees ik. 's Morgens met Lennon en 's middags kijken naar Twan... ik vind dat je als ouder wel moet gaan kijken.
Onze vrouwen/vriendinnen/moeders/vaders hebben ons lang geleden al de rug toegekeerd....quote:Op woensdag 16 september 2009 16:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zelfs bij ons staan er bijna altijd nog wel ouders langs het veld
Als ik die verhalen van jou soms hoor snap ik dat ook welquote:Op woensdag 16 september 2009 16:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Onze vrouwen/vriendinnen/moeders/vaders hebben ons lang geleden al de rug toegekeerd....
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ik die verhalen van jou soms hoor snap ik dat ook wel
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ik die verhalen van jou soms hoor snap ik dat ook wel
Ik ook welquote:Op woensdag 16 september 2009 16:46 schreef TradeMarkie het volgende:
irl zeg ik die dingen ook altijd gewoon
Dat heb ik tegenwoordig ook wel eens jaquote:Op woensdag 16 september 2009 16:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook welEn soms slik ik opmerkingen in
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik moet denk ik niet meer zoveel vertellen. Zonder dat jullie mij kennen ontstaat hier denk ik een vertekend beeld van mij....
Ik hoop het wel. Want ik ben echt geen foute gast ofzo. Al doe ik soms wel een beetje onhandig....quote:
Dus naast de onhandige avonturen ook de normale avonturen posten?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Want ik ben echt geen foute gast ofzo. Al doe ik soms wel een beetje onhandig....
Ja dat kan. Ben vandaag wezen solliciteren. Dat ging wel weer goed. Die vorige functie heb ik maar laten schieten omdat bleek dat ik wel werkweken van 70 uur kon hebben..... Ik heb nu deze en er is er nog 1 aan het nadenken....quote:Op woensdag 16 september 2009 17:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus naast de onhandige avonturen ook de normale avonturen posten?
70 uur!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat kan. Ben vandaag wezen solliciteren. Dat ging wel weer goed. Die vorige functie heb ik maar laten schieten omdat bleek dat ik wel werkweken van 70 uur kon hebben..... Ik heb nu deze en er is er nog 1 aan het nadenken....
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Me zus komt op bezoek vanavond
Nee het coördineren van onderhoudswerkzaamheden voor 4 flats maar daar kwam heel veel meer bij kijken dan alleen een groepje klusjesmannen aansturen, administratie voeren, kostenberekeningen......quote:Op woensdag 16 september 2009 17:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
70 uur!Moest je katoenplukken ofzo?
Ik wilde het niet zeggen Etcquote:Op woensdag 16 september 2009 17:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]Mijn
Me is géén bezittelijk voornaamwoord
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen Etc
En dat voor een hongerloontje zeker?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee het coördineren van onderhoudswerkzaamheden voor 4 flats maar daar kwam heel veel meer bij kijken dan alleen een groepje klusjesmannen aansturen, administratie voeren, kostenberekeningen......
Op zich wel redelijk betaald maar ik zou maar 50% van de overuren uitbetaald krijgen. De rest in vrije dagen...die ik waarschijnlijk niet op kon nemen ivm drukte op het werk....quote:Op woensdag 16 september 2009 17:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat voor een hongerloontje zeker?
Ik was gewoon erg blij dus lette ik niet zo op mijn taalgebruik.....quote:Op woensdag 16 september 2009 17:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]Mijn
Me is géén bezittelijk voornaamwoord
Oh okay dan.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik let er zelden op op FOK! hoorZou het niet al te serieus nemen
Al Grip 3 gegeven.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Er staat trouwens weer een stuk duin in de fik, nu iets zuidelijker, in Bergen
ik zag dat ze hier uit de buurt ook al die kant op zijn van de brandweer, ze nemen het meteen serieus, wat alleen maar goed is.quote:
30+ wagens al. Een flinke eerste inzet. Hopen dat ze daarmee meteen een goed klap uit kunnen delen.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik zag dat ze hier uit de buurt ook al die kant op zijn van de brandweer, ze nemen het meteen serieus, wat alleen maar goed is.
Hoeveel verdient het?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee het coördineren van onderhoudswerkzaamheden voor 4 flats maar daar kwam heel veel meer bij kijken dan alleen een groepje klusjesmannen aansturen, administratie voeren, kostenberekeningen......
quote:
Yepquote:
Je zus op bezoek is nooit grappigquote:Op woensdag 16 september 2009 17:34 schreef mr_anonimous het volgende:Me zus komt op bezoek vanavond
Ik moet er niet aan denken om nu te fietsenquote:Op donderdag 17 september 2009 08:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Het was weer heerlijk fietsweer vanochtend
En je bent ook meteen lekker wakker dan
Nee hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 11:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Rustig hier, iedereen hard aan het werk?
Ik ben nu Judas Priest aan het bekijken via YouTube, net een score op Audiosurf nog wat hoger gezet (nog steeds slecht in vergelijking met de rest van de groep, maar al wel een paar duizend punten meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |