Misschien denkt ie wel dat jij het bent.....quote:Op woensdag 16 september 2009 15:07 schreef Soempie het volgende:
Wat een stomme reactie.Hij vraagt niet eens wie je bent.
hmpfquote:Op woensdag 16 september 2009 15:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien denkt ie wel dat jij het bent.....
hmpfquote:Op woensdag 16 september 2009 15:08 schreef Etcetera het volgende:
JaOf hij weet het, of het boeit 'm niet zoveel
Maar veel plezier met joggen alvast
Ach.... Ik weet zeker dat je niet op de tweede plek staat in zijn hart hoor!quote:
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach.... Ik weet zeker dat je niet op de tweede plek staat in zijn hart hoor!
Ik mag niet sporten even .... dus ik denk maar gewoon naar voetbal kijken op tv.....quote:Op woensdag 16 september 2009 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Wat gaan jullie vanavond doen?
Lichte blessure.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:33 schreef Soempie het volgende:
Wat is de reden dat je niet mag sporten?
tsssquote:Op woensdag 16 september 2009 15:35 schreef TradeMarkie het volgende:
ik hoor vanavond te trainen, maar heb nu nog totaal geen zin, dus ik kijk wel ff.
Gister ook al een wedstrijd en je kunt ook overdrijven natuurlijk
Dat was een paar weken terug idd maar dat is inmiddels al voorbij. Ik mag nu gewoon weer op het complex komen.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:34 schreef Etcetera het volgende:
Hij is geschorst en mag niet op het voetbalterrein komen
Is je schorsing al voorbij dan? Ja dusquote:
Ja zwemmen was ik even vergetenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:35 schreef Soempie het volgende:
Drukke planning EtcieGodfather heb ik nog nooit gezien, lijkt me helemaal niks. Maar toch vindt iedereen dat ik hem moet zien.
En Andy, hoezo geschorst?
Oeh, hartstikke mooi!quote:Op woensdag 16 september 2009 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
Soempie, goed nieuwsHet is me gelukt om de aflevering van Zomergasten met Alexander P. op te knippen in 2 delen en op 2 dvd's te branden. Ik ga ze vrijdag naar je toesturen!!
Een beetje uit de handgelopen ruzie over tackle van mij.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:35 schreef Soempie het volgende:
Drukke planning EtcieGodfather heb ik nog nooit gezien, lijkt me helemaal niks. Maar toch vindt iedereen dat ik hem moet zien.
En Andy, hoezo geschorst?
ik heb ook een énorme middagdip nu, dus nergens zin inquote:
Ja, dat wist ik nog. Ik dacht dat het nu over iets anders zou gaan. Maar blessure dus, hopelijk is het snel weer beter.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een beetje uit de handgelopen ruzie over tackle van mij.
Dank je! Ik ben geen spelend lid meer dus ik denk niet dat ik ooit nog geschorst wordquote:Op woensdag 16 september 2009 15:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik nog. Ik dacht dat het nu over iets anders zou gaan. Maar blessure dus, hopelijk is het snel weer beter.
quote:Op woensdag 16 september 2009 15:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb ook een énorme middagdip nu, dus nergens zin in
ik deed net een bestelling de deur uit, de helft van de artikelen was ik vergeten erop te zetten en bij de andere helft had ik geen aantallen ingevuld
We zijn over de helft hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 15:43 schreef Soempie het volgende:
[..]!
En het is nog niet eens bijna weekend.
moet ie om 7 uur? dan lukt het nog wel qua lichtquote:Op woensdag 16 september 2009 15:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Twan moet vanavond wedstrijd voor competitie voetballen, gelukkig is het zonnig...
Ja meneer Zaagmans is vandaag weer langsgeweest......quote:
Nee viel eigenlijk wel mee, maar moest het even weer opzoeken in de handleiding en daarna doen. Dat was er nog niet van gekomen, maar nu dus wel!!quote:Op woensdag 16 september 2009 15:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oeh, hartstikke mooi!![]()
![]()
Was het erg lastig?
Nintendo Wii?quote:Op woensdag 16 september 2009 15:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee viel eigenlijk wel mee, maar moest het even weer opzoeken in de handleiding en daarna doen. Dat was er nog niet van gekomen, maar nu dus wel!!![]()
Een Android toestel?? Peace heeft trouwens een abonnement bij Hi voor 20 euro per maand incl. internet en een nieuwe telefoon. Doe ik over 2 jaar ook, ik heb net een nieuw abonnement met telefoon en WII.
Android is (als ik het goed heb begrepen) het besturingssysteem en is open source (gebaseerd). Ik mag in januari verlengen en zit me alvast een beetje in te lezenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een Android toestel?? Peace heeft trouwens een abonnement bij Hi voor 20 euro per maand incl. internet en een nieuwe telefoon. Doe ik over 2 jaar ook, ik heb net een nieuw abonnement met telefoon en WII.
Eerder nog zelfs, om half 7 al. En zaterdag moet hij weer... pff je wordt er maar druk mee als moeder. Gelukkig duurt het nog een aantal jaren voordat Lennon gaat voetballen.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
moet ie om 7 uur? dan lukt het nog wel qua licht
Yeps, met Fit erbij.quote:
Ow okay, het zegt me helemaal niets.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Android is (als ik het goed heb begrepen) het besturingssysteem en is open source (gebaseerd). Ik mag in januari verlengen en zit me alvast een beetje in te lezen
Is Twan net oud genoeg om zelf te gaan kun je weer mee....quote:Op woensdag 16 september 2009 15:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eerder nog zelfs, om half 7 al. En zaterdag moet hij weer... pff je wordt er maar druk mee als moeder. Gelukkig duurt het nog een aantal jaren voordat Lennon gaat voetballen.
Mij ook nog niet zoveel, daarom ben ik me aan het inlezenquote:Op woensdag 16 september 2009 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ow okay, het zegt me helemaal niets.
Inderdaad ja. Nou ja, dan sta ik de hele zaterdag op het veld vrees ik. 's Morgens met Lennon en 's middags kijken naar Twan... ik vind dat je als ouder wel moet gaan kijken.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is Twan net oud genoeg om zelf te gaan kun je weer mee....![]()
Het wordt er allemaal niet makkelijker op. hoe meer keus hoe moeilijker vind ik. Anyway: succes met het maken van de voor jou goede keuze.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mij ook nog niet zoveel, daarom ben ik me aan het inlezenMaar je hebt telefoons die draaien op Symbian, telefoons die draaien op Windows Mobile en tegenwoordig ook Android.
Zit ook nog verschil wanneer een gsm een gsm is of een pda trouwens. De keuze is er reuze zullen we maar zeggen he
Dat is waar. Als goed oud-speler ook trouwens. Ik ga ook nog altijd kijken.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Nou ja, dan sta ik de hele zaterdag op het veld vrees ik. 's Morgens met Lennon en 's middags kijken naar Twan... ik vind dat je als ouder wel moet gaan kijken.
Ciao Diaanquote:Op woensdag 16 september 2009 15:55 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon is weer wakker, ik ga hem ophalen en zo eten geven en eten maken voor Twan en mij. Tot later waarschijnlijk morgen: ik ben aan het Fok!/pc-minderen 's avonds![]()
Zelfs bij ons staan er bijna altijd nog wel ouders langs het veldquote:Op woensdag 16 september 2009 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Nou ja, dan sta ik de hele zaterdag op het veld vrees ik. 's Morgens met Lennon en 's middags kijken naar Twan... ik vind dat je als ouder wel moet gaan kijken.
Onze vrouwen/vriendinnen/moeders/vaders hebben ons lang geleden al de rug toegekeerd....quote:Op woensdag 16 september 2009 16:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zelfs bij ons staan er bijna altijd nog wel ouders langs het veld
Als ik die verhalen van jou soms hoor snap ik dat ook welquote:Op woensdag 16 september 2009 16:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Onze vrouwen/vriendinnen/moeders/vaders hebben ons lang geleden al de rug toegekeerd....
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ik die verhalen van jou soms hoor snap ik dat ook wel
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ik die verhalen van jou soms hoor snap ik dat ook wel
Ik ook welquote:Op woensdag 16 september 2009 16:46 schreef TradeMarkie het volgende:
irl zeg ik die dingen ook altijd gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |