Hoezo ben je gestopt? Of ben ik nu erg brutaal?quote:Op woensdag 16 september 2009 08:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee op studiedag slik ik het nog welen ik sta echt op het punt er nu een in te nemen, misschien dat ik dan wakker word
Koffie is hier toch wat algemener geaccepteerd voor dan amphetamine-achtige stoffen. Of het veel beter is voor je hart betwijfel ik welquote:Op woensdag 16 september 2009 08:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee op studiedag slik ik het nog welen ik sta echt op het punt er nu een in te nemen, misschien dat ik dan wakker word
Mijn psych denkt dat het beter voor me isquote:Op woensdag 16 september 2009 08:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoezo ben je gestopt? Of ben ik nu erg brutaal?
Okay. Dan kun je inderdaad beter niet nemen.quote:Op woensdag 16 september 2009 09:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn psych denkt dat het beter voor me isaangezien Ritalin serotanine afbreekt en ik daar al te weinig van aanmaak door depressie denkt ze dat Ritalin een negatief effect heeft op mijn stemming
Voor de beker?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Gister is de wedstrijd in de brilstand geeindigd.
Beetje jammer alleen dat ze het halve eerste hadden opgesteld
Des te lolliger is het dat ze dan nog gelijk spelen toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:15 schreef TradeMarkie het volgende:
nee, 1e competitiewedstrijd. ze hadden gevraagd of we dinsdagavond konden, wnat zondag konden ze geen compleet team op de been krijgen. Daar stem je mee in en vervolgens gooien zij er het halve eerste in, beetje jammer
Misschien stellen ze dan het hele eerste op!quote:Op woensdag 16 september 2009 10:19 schreef TradeMarkie het volgende:
ja, tegen het 8emaar thuis pakken we ze.
vorig jaar wonnen we uit 0-4
Als je als het 8ste gelijkspeelt tegen het halve eerste dan is het een morele overwinning.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:19 schreef Etcetera het volgende:
Maar ze hebben er niets aan gehad dan toch? Jullie ook niet, maar ik zou liever gelijkspelen dan verliezen
Ja ik weet hoe het voelt. ook wel eens tegen een ploeg gespeeld die hadden 4 jongens uit A1 opgesteld...ik heb me 60 minuten helemaal verloren gelopen achter die gozer aan.....quote:Op woensdag 16 september 2009 10:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Ze waren nu wel beter dan ons, alleen konden ze niet scoren, maar het was gewoon geen leuke wedstrijd, we hebben bijna alleen kunnen verdedigen, kwamen er niet uit. Maar 0-0 was voor hun best zuur
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, en als je de bal op je hand krijgt terwijl je hand boven je hoofd zwaait is dit geen hands en dus ook geen penalty
Ach, een bal die achter het doel langsrolt, via een gat in het net in het doel belandt en eruit rolt, kan wel een doelpunt zijn hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 10:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, en als je de bal op je hand krijgt terwijl je hand boven je hoofd zwaait is dit geen hands en dus ook geen penalty
Vergezocht maar vooruit, het kanquote:Op woensdag 16 september 2009 10:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ach, een bal die achter het doel langsrolt, via een gat in het net in het doel belandt en eruit rolt, kan wel een doelpunt zijn hoor
Bij een potje trefbal heb ik ooit een punt gemaakt in het basketbalnetquote:Op woensdag 16 september 2009 11:24 schreef Etcetera het volgende:
Het is echt gebeurd hoorBij handbal, dat wel, niet bij voetbal
Weet niet meer of het nou in het voordeel was van ons herenteam of niet, maar iedereen had iets van 'what the fuck
'
Doe je goedquote:Op woensdag 16 september 2009 12:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij een potje trefbal heb ik ooit een punt gemaakt in het basketbalnet. Het was een mooi schot, ook al raakten we daardoor de bal kwijt
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Hey Soemp, is Wiebel al overspannen vanwege z'n Linux avontuur?
Linux neemt veel tijd in beslag dus......quote:Op woensdag 16 september 2009 14:33 schreef Soempie het volgende:
En zo te zien ook op z'n werk en 's morgens als ik nog in bed lig. [ afbeelding ]
Gaat als een speerquote:Op woensdag 16 september 2009 14:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof dat hij het leuk vindt. Het topic loopt wel lekker he?Hij is er hele avonden mee bezig.
Dan moet je het latenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:34 schreef Soempie het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen hier.
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gaat als een speer![]()
En zal ik eens zeggen dat hij jou niet moet vergeten? Lijkt me wel grappig
Huissokken?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:46 schreef Soempie het volgende:
Ik ga trouwens even heel oncharmant een XXXL shirt aantrekken, een leggingen huissokken. Pff, heb het even helemaal gehad. Ben elke keer van half 6 tot half 8 bezig en vandaag eindelijk even wat meer rust. Al moet ik zo nog wel een paper schrijven.
Eh, doe maar 'Keet', ofzo. Want Soemp, dat is weer te herkenbaar voor hier.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Moet ik Soempie neerzetten of 'je vriendin', Soemp? Weet niet wat je liever hebt
Ja, nouja, van die dikke sokken voor over andere sokken met van die rubber dingetjes aan de onderkant.quote:
Ah zo.....van die soksloffen.....quote:Op woensdag 16 september 2009 14:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, nouja, van die dikke sokken voor over andere sokken met van die rubber dingetjes aan de onderkant.
Ben benieuwd wat ie zegt.quote:
Daar komt ie nooit op.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:55 schreef Etcetera het volgende:
En nu vraag ik me af of Wiebel wel weet wie in godsnaam én op Tweakers zit én Keet kent én hem kent maar die hij op het eerste gezicht niet kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |