quote:Op dinsdag 15 september 2009 03:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben er nogals enige
Ben er net achter gekomen dat de ouderejaars naar ons refereren als 'the three hot blonde girls'
niet slecht, toch dan maar
Dat is zeker geen leuk nieuws. Sterkte dan maar!quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:34 schreef MaJo het volgende:
Meuning
met oma gaat het niet goed. Ze hebben het maagonderzoek niet uit kunnen voeren omdat ze daar te benauwd voor wasvandaag gaan ze het weer proberen. Helaas niet echt goed nieuws dus
Your welcome!quote:
Thanksquote:
zit tot 5 uur op school dus word wat lastigquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
Gaan jullie ook prinsjesdag kijken? Ik zometeen de volledige uitzending van 4 uur
Waar komt je vriendin vandaan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:28 schreef Soempie het volgende:
Ik heb college om kwart voor 4, dus ik kan ook niet kijken.
MaJo, sterkte! Een vriendin van mij heeft 't zelfde met haar omaEet ook niet meer en is opgenomen in het ziekenhuis. Zal toch niet dezelfde oma zijn. :S
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er zit nu een enorme bal tegenover me. Hij heet Joris en draagt een lichtblauw overhemd met daarover een rode trui met daarover een donkerblauwe bodywarmer
Hij had het er ook over dat hij gisteren op de soos wel veel had gezopen en zo, redelijk stereotiep allemaalquote:
Dat zullen veel mensen wel vinden jaquote:
Ach, ik ben een keer veel te laat opgebleven op een werkdag omdat ik een interessant debat aan het volgen was. Zolang je zelf maar weet dat je niet saai bent zit het wel goed tochquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zullen veel mensen wel vinden jaIk zelf uiteraard niet
Ik was toen bij het debat 's nachts waarin het kabinet vielquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ach, ik ben een keer veel te laat opgebleven op een werkdag omdat ik een interessant debat aan het volgen was. Zolang je zelf maar weet dat je niet saai bent zit het wel goed toch
Ik ken het gevoel..quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was toen bij het debat 's nachts waarin het kabinet vielHet debat was om 5 uur afgelopen, om half 7 's ochtends was ik thuis. Wat een geweldige nacht was dat
Was je aan het slaapwandelen of lag het in de planning?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik stond vanochtend om half acht in de gym
quote:Genuine question&answer found on Yahoo! Answers:
Q:
"When a guy says "GO MAKE ME A SANDWICH", what's a good comeback? He's sexist and I'm trying to be witty, any good comebacks?"
A:
"Well you better comeback with a goddamn sandwich."
quote:
Daar denkt Tong80 anders over.....quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:56 schreef MaJo het volgende:
4 uur aan een stuk naar je beeldscherm staren is best vermoeiend![]()
* Pakt MaJo's hand en neemt haar mee naar buiten voor een saffiequote:Op dinsdag 15 september 2009 17:56 schreef MaJo het volgende:
Niks van aantrekken joh. Veel mensen vinden mij een dombo omdat ik veel sport.....quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zullen veel mensen wel vinden jaIk zelf uiteraard niet
Met beeldschermwerk ben je arbo-technisch verplicht minstens eens in de twee uur een pauze te houdenquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:56 schreef MaJo het volgende:
Hopelijk leest de directie van Net 5 ook mee. Is het snel van de buis.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:29 schreef Etcetera het volgende:
Heb je het topic erover al gezien?wordt aan alle kanten afgezeken
SBS Nederland dat zich iets aantrekt van kritiek?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hopelijk leest de directie van Net 5 ook mee. Is het snel van de buis.
Je hebt gelijk....ze waren jarenlang de enige omroep die Hans Kraay Jr. nog een baan gaf.......quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
SBS Nederland dat zich iets aantrekt van kritiek?
Welnee, joh!
Het gaat fantastisch: elke werkdag een marktaandeel van 30%, in de avonduren 40% en ze steken de Publieke Omroep en RTL Nederland de loef af.
QED![]()
Ik had hem geopend.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:33 schreef Etcetera het volgende:
Tafel van 5 #2: Hoe lang nog?
Wel al het 2de topicTitel is veelbelovend
Verrek, dat had ik niet eens gezienquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had hem geopend.
Ik wil het derde topic ook openen, kan ik mooi op de vrouw spelen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
* Pakt MaJo's hand en neemt haar mee naar buiten voor een saffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |