Je zult het heerlijk vinden.quote:Op maandag 14 september 2009 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zal eens kijken of het restaurantje er nog is. Ik ben wel in voor rare dingen eten.....
Cleared to land runway 04, QNH 1010, wind 270 15kn, visability 1000, backtrack approved.quote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vliegt binnen
Alleen het vlees.quote:Op maandag 14 september 2009 22:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah het is niet een halve rat die je op je bord krijgt! Gelukkig maar.....
Als je dat wilt kan ik je cavia aanraden.quote:Op maandag 14 september 2009 22:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah het is niet een halve rat die je op je bord krijgt! Gelukkig maar.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
De landingsbaan ligt op 04 graden?quote:Op maandag 14 september 2009 22:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Cleared to land runway 04, QNH 1010, wind 270 15kn, visability 1000, backtrack approved.
Idd op 040 graden.quote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De landingsbaan ligt op 04 graden?
QNH 1010 = luchtdruk 1010 mbar
wind uit het westen, 270 graden
15 knopen
zicht 1000 meter
backtrack?
Dat moet wel gaan lukken in Ushuaia.quote:Op maandag 14 september 2009 22:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cavia wil ik nog wel een keer proberen
Geen van de gepubliceerde gegevens zal tegen u worden gebruikt.quote:
Truste Gangster.quote:
Ik denk hetquote:Op maandag 14 september 2009 22:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Speaking of Soemp, is ze druk?
quote:Op maandag 14 september 2009 22:39 schreef Nesle het volgende:
Gaat iets beter thuis, met mijn oma helaas niet. Morgen wordt ze overgeplaatst en geopereerd. Wordt een lange dag van wachten, wachten en nog eens wachten...
Thanks voor alle support
Een spannende dag dus morgen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:39 schreef Nesle het volgende:
Gaat iets beter thuis, met mijn oma helaas niet. Morgen wordt ze overgeplaatst en geopereerd. Wordt een lange dag van wachten, wachten en nog eens wachten...
Thanks voor alle support
quote:
Het eerste plaatje is muskusrat. Het tweede cavia.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zolang het maar niet zoals op dat plaatje is
had die eerste niet gezien, maar vind het beide nou niet echt smakelijk uitzienquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het eerste plaatje is muskusrat. Het tweede cavia.
Welke kies je?
Hoe cavia smaakt weet ik niet maar muskusrat is heerlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
had die eerste niet gezien, maar vind het beide nou niet echt smakelijk uitzien
kan wel heerlijk smaken maar als het eruit ziet alsof het door een vrachtwagen is overredenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe cavia smaakt weet ik niet maar muskusrat is heerlijk.
En om het acceptabeler te maken noemen ze muskusrat ook wel waterkonijn.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan wel heerlijk smaken maar als het eruit ziet alsof het door een vrachtwagen is overreden
U heeft goed opgelet C4!quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's de "Rat-O-Van" van Baldrick.
Iquote:
Ik heb de afleveringen ook heel vaak gezien, misschien wel te vaak. Daarom nu een vrij lange Blackadderpauze aan het nemen, zodat ik niet meer bijna elke zin mee kan zeggen wanneer ik het weer kijkquote:
Dan is "The thin blue line" wel iets voor je.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb de afleveringen ook heel vaak gezien, misschien wel te vaak. Daarom nu een vrij lange Blackadderpauze aan het nemen, zodat ik niet meer bijna elke zin mee kan zeggen wanneer ik het weer kijk
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vond dat de minste van de 4
Ik kan me een slechter begin voorstellenquote:Op dinsdag 15 september 2009 03:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben er nogals enige
Ben er net achter gekomen dat de ouderejaars naar ons refereren als 'the three hot blonde girls'
niet slecht, toch dan maar
quote:Op dinsdag 15 september 2009 03:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben er nogals enige
Ben er net achter gekomen dat de ouderejaars naar ons refereren als 'the three hot blonde girls'
niet slecht, toch dan maar
Dat is zeker geen leuk nieuws. Sterkte dan maar!quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:34 schreef MaJo het volgende:
Meuning
met oma gaat het niet goed. Ze hebben het maagonderzoek niet uit kunnen voeren omdat ze daar te benauwd voor wasvandaag gaan ze het weer proberen. Helaas niet echt goed nieuws dus
Your welcome!quote:
Thanksquote:
zit tot 5 uur op school dus word wat lastigquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
Gaan jullie ook prinsjesdag kijken? Ik zometeen de volledige uitzending van 4 uur
Waar komt je vriendin vandaan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:28 schreef Soempie het volgende:
Ik heb college om kwart voor 4, dus ik kan ook niet kijken.
MaJo, sterkte! Een vriendin van mij heeft 't zelfde met haar omaEet ook niet meer en is opgenomen in het ziekenhuis. Zal toch niet dezelfde oma zijn. :S
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er zit nu een enorme bal tegenover me. Hij heet Joris en draagt een lichtblauw overhemd met daarover een rode trui met daarover een donkerblauwe bodywarmer
Hij had het er ook over dat hij gisteren op de soos wel veel had gezopen en zo, redelijk stereotiep allemaalquote:
Dat zullen veel mensen wel vinden jaquote:
Ach, ik ben een keer veel te laat opgebleven op een werkdag omdat ik een interessant debat aan het volgen was. Zolang je zelf maar weet dat je niet saai bent zit het wel goed tochquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zullen veel mensen wel vinden jaIk zelf uiteraard niet
Ik was toen bij het debat 's nachts waarin het kabinet vielquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ach, ik ben een keer veel te laat opgebleven op een werkdag omdat ik een interessant debat aan het volgen was. Zolang je zelf maar weet dat je niet saai bent zit het wel goed toch
Ik ken het gevoel..quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was toen bij het debat 's nachts waarin het kabinet vielHet debat was om 5 uur afgelopen, om half 7 's ochtends was ik thuis. Wat een geweldige nacht was dat
Was je aan het slaapwandelen of lag het in de planning?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik stond vanochtend om half acht in de gym
quote:Genuine question&answer found on Yahoo! Answers:
Q:
"When a guy says "GO MAKE ME A SANDWICH", what's a good comeback? He's sexist and I'm trying to be witty, any good comebacks?"
A:
"Well you better comeback with a goddamn sandwich."
quote:
Daar denkt Tong80 anders over.....quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:56 schreef MaJo het volgende:
4 uur aan een stuk naar je beeldscherm staren is best vermoeiend![]()
* Pakt MaJo's hand en neemt haar mee naar buiten voor een saffiequote:Op dinsdag 15 september 2009 17:56 schreef MaJo het volgende:
Niks van aantrekken joh. Veel mensen vinden mij een dombo omdat ik veel sport.....quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zullen veel mensen wel vinden jaIk zelf uiteraard niet
Met beeldschermwerk ben je arbo-technisch verplicht minstens eens in de twee uur een pauze te houdenquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:56 schreef MaJo het volgende:
Hopelijk leest de directie van Net 5 ook mee. Is het snel van de buis.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:29 schreef Etcetera het volgende:
Heb je het topic erover al gezien?wordt aan alle kanten afgezeken
SBS Nederland dat zich iets aantrekt van kritiek?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hopelijk leest de directie van Net 5 ook mee. Is het snel van de buis.
Je hebt gelijk....ze waren jarenlang de enige omroep die Hans Kraay Jr. nog een baan gaf.......quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
SBS Nederland dat zich iets aantrekt van kritiek?
Welnee, joh!
Het gaat fantastisch: elke werkdag een marktaandeel van 30%, in de avonduren 40% en ze steken de Publieke Omroep en RTL Nederland de loef af.
QED![]()
Ik had hem geopend.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:33 schreef Etcetera het volgende:
Tafel van 5 #2: Hoe lang nog?
Wel al het 2de topicTitel is veelbelovend
Verrek, dat had ik niet eens gezienquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had hem geopend.
Ik wil het derde topic ook openen, kan ik mooi op de vrouw spelen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
* Pakt MaJo's hand en neemt haar mee naar buiten voor een saffie
Kloptquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met beeldschermwerk ben je arbo-technisch verplicht minstens eens in de twee uur een pauze te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |