abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 september 2009 @ 19:53:42 #1
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72468852
Welkom in het tweede deel van deze nu al legendarische talkshow.

Laat hier een bericht achter...

...of niet.
  zaterdag 5 september 2009 @ 19:56:36 #2
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_72468940
1 x 5 = 5
Tot zover de kwaliteitspost
  zaterdag 5 september 2009 @ 19:56:47 #3
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_72468947
2 x 5 = 10
Tot zover de kwaliteitspost
  zaterdag 5 september 2009 @ 20:22:13 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_72469712
Wanneer komt er eens iemand aan tafel die iets te vertellen heeft, in plaats van dat geneuzel van showbizztrutjes?
  zaterdag 5 september 2009 @ 20:26:42 #5
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72469864
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 20:22 schreef BasEnAad het volgende:
Wanneer komt er eens iemand aan tafel die iets te vertellen heeft, in plaats van dat geneuzel van showbizztrutjes?
Die mogelijkheid is geheel uitgesloten. Het maakt niet uit welke gast ze uitnodigen, die wordt toch in het idiote geneuzel gezogen en klapt eventueel dicht.
pi_72472874
op zich vind ik het idee best leuk van een talkshow meer gericht op vrouwen, maar dan niet zo

bij andere praatprogramma's weet je ze ongeveer welke thema's je staan te wachten, omdat het vaak over iets actueels gaat, maar hier is het meer gekeuvel en heb je het gevoel je tijd te verspillen als toeschouwer
  zaterdag 5 september 2009 @ 22:20:24 #7
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_72478950
Leuk stukje uit een column van Youp van 't Hek
quote:
BN’er onder de scanner

Tokshow is een te eenvoudige woordspeling voor het kakelende kippenhok dat het televisieprogramma De Tafel van 5 is, maar iets anders kan ik echt niet bedenken. Het is wel een schitterend tijdsbeeld. Televisie 2009. Vijf zichzelf serieus nemende dames zijn ingehuurd om dagelijks een uur lang iets te vinden. Van wat? De bosbranden in Californië of het weglopen van Guusje in de Tweede Kamer, dat soort dingen.

Wat hun deskundigheid is? Ze zijn vrouw. Dat is de babbelbasis. Mondjes open, lucht laten trillen en uitzenden die handel. Het lijkt een geslaagde parodie van vijf comédiennes, die dit soort vrouwen oprecht haten. Maar dat is het niet.

Of ik een advies heb voor dit debacle op Net5? Ik zou het geheel meer illustreren. Hoe? Dat de dames tijdens het babbelen iets nuttigs doen. Katja dopt boontjes, Daphne jast wat piepers, Hedy vouwt de was op, Aaf breit sokjes voor de aanstaande baby en de andere volstrekt onbekende Nederlandse rist wat bessen. Dan hebben ze na het uurtje toch nog iets concreets in handen. Iets waar ze die avond wat aan hebben. Boontjes, aardappelen, opgevouwen wasgoed, een babysokje en een bakje aalbessen. Mooi resultaat na een uurtje kreupel prietpraten. En een goede traditie wordt hooggehouden.

Zo zat half vrouwelijk Nederland twee eeuwen geleden ook aan de keukentafel van de boerderij. De mannen ploegden, melkten en hooiden buiten op het land, terwijl hun vrouwen wat roddelden bij de zacht snorrende houtkachel. Dat roddelen vonden die kerels niet erg, als er maar wel wat te eten op tafel stond als ze moe thuiskwamen. Of dat minimaal de boerenkiel gewassen was.

Als Aaf eenmaal die baby heeft, mag ze het kind wat mij betreft ook in beeld zogen. Gezellig. En dat de andere dames haar dan tussendoor wat adviezen geven. Niet alleen over het kolven van de moedermelk, maar ook over het nachtelijk huilen van de zuigeling, de kleur van de poep in de pamper en de onvermijdelijke buikkrampjes. Als het bij het commerciële Net5 geen kijkers trekt dan neemt de nationale dementenomroep MAX het graag over. Alleen krijg je dan wel om de twee dagen die ijdele voorzitter Jan Slagter mee aan tafel. Wat wil die man graag in beeld!
De rest van de column ging over andere programma's.
pi_72478956
Zou het een verbetering zijn om het programma te vullen met drie ipv vijf vrouwelijke wezens aan de betreffende tafel?
  zondag 6 september 2009 @ 07:32:54 #10
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_72479083
Waar zit het verschil tussen The View en de Tafel van Vijf?
The View is in Amerika inmiddels een begrip op televisie, beide presidentskandidaten en hun vrouwen zijn er meerdere keren geweest tijdens de campaign trail.

Dat het een typisch Amerikaans format is dat niet aanslaat in Nederland lijkt me onzin. Want als wij in Nederland ergens van houden, dan zijn het wel praatprogramma's op televisie.
  zondag 6 september 2009 @ 08:25:14 #11
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_72479189
Ik heb enkel the view wel eens gezien met Bill Maher (zat denk ik Religulous denk ik) maar dat was niet zo erg als dit geneuzel.

Ik zit trouwens nu ook ff wat clips te kijken uit de amerikaanse en die vrouwen daar proberen niet telkens allemaal aan het woord te zijn maar luisteren naar hun gast, ik zie kaartjes met daarop info en er zitten er 4 meiden + gast op de bank.

Niet dat het mijn programma is, maar het kijkt al makkelijker dan de Nederlandse versie
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_72479557
quote:
Op zondag 6 september 2009 05:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou het een verbetering zijn om het programma te vullen met drie ipv vijf vrouwelijke wezens aan de betreffende tafel?
volgens mij wel, want ze praten te vaak met zijn vijven door elkaar, zodat het niet te volgen is (vooral is het erg storend wanneer enkele te veel neplachen en "jaja" roepen en "stiekem" tussentijds al hun mening geven en daardoor iemand niet laten uitpraten), bovendien springen ze van de hak op de tak.
  dinsdag 8 september 2009 @ 16:42:48 #13
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_72554158
quote:
De Leeuw: Tafel Van 5 blijft!

Paul De Leeuw laat zich in de Vara Gids voor het eerst uit over de tweede flop op rij van zijn productiebedrijf EVA. Gisteren scoorde het programma De Tafel Van 5 slechts 77.000 kijkers.

"Het is een programma in ontwikkeling en het is onderscheidend, daar hou ik me aan vast. Het kan nog actueler, met meer noodzaak, minder uitwisselbaar en uitgesprokener. Geeft het nog twee weken en als het dán niks is..."
[..]
  dinsdag 8 september 2009 @ 16:43:47 #14
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_72554192
77.000, dat zijn er overigens weer 15.000 meer dan vrijdag
[..]
pi_72556020
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 16:43 schreef MikeyMo het volgende:
77.000, dat zijn er overigens weer 15.000 meer dan vrijdag
Dat komt waarschijnlijk omdat het veel in het nieuws is geweest.
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 september 2009 @ 18:10:10 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_72556617
Jezus wat schrijft Joep van het hek toch slecht.

Als je met je kop op TV komt en je hebt een mening denken ze tegenwoordig dat ze kunnen schrijven.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72558124
Het slaap gehalte is erg hoog. Het panel is om de verkeerde reden gekozen. Ze hebben hun (tv) carriere te danken aan een leuk smoeltje, semi acteer talent of het schrijven van een boekje hier en daar, maar dat wil niet zeggen dat je een uitgesproken persoonlijkheid bent met een bak levenservaring aan je kont. Was het maar waar.

Zet tegenpolen tegenover elkaar. Dan krijg je discussie en interessante televisie. Maar een Tara Elders tegenover een Katja, en ik val in slaap. Die hebben echt niks te melden en je gaat mij niet vertellen dat ze graag de krant lezen. Het is een feestje waar de verkeerde gasten voor zijn uitgenodigd.

In de Tijd dat Rosie O bij The View zat werd er op Perez Hilton en andere blogs regelmatig commentaar geleverd over een uit de hand gelopen aflevering. De onderwerpen waren controversieel voor Amerikaanse begrippen, en dan gaat het leven en borrelen. De Tafel van 5 straalt dat totaal niet uit. Het is een theekransje voor tevreden moeders die erbij de krantenkoppen lezen ofzo.
pi_72561347
ze hebben nu wel iets aangepast, zetten meer in op de actualiteit, de gast komt aan tafel zitten en ze wachten meer op hun beurt met praten, maar wie is daar de geluidsman??? volgens mij ging vandaag een telefoon af en hing iets voor een microfoon, wat steeds vervelende geluidjes gaaf
  dinsdag 8 september 2009 @ 20:49:30 #19
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_72562265
Van de week vrijdag hoorde ik Paul lachen toen een van de vijf iets opmerkte over verzorgings tehuis.
pi_72567736
Man, man, man, waar hebben ze deze teringbende nu weer vandaan gehaald. Zijn er teveel BN'ers ofzo die nog een baantje moesten?
pi_72572325
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:27 schreef Zana het volgende:
ze hebben nu wel iets aangepast, zetten meer in op de actualiteit, de gast komt aan tafel zitten en ze wachten meer op hun beurt met praten, maar wie is daar de geluidsman??? volgens mij ging vandaag een telefoon af en hing iets voor een microfoon, wat steeds vervelende geluidjes gaaf
Ik hoorde ook Georgina steeds slurpen aan dat rietje. Ze zat ook af en toe heerlijk verveeld te kijken.
pi_72572369

[ Bericht 100% gewijzigd door jxbe84 op 09-09-2009 02:09:18 ]
pi_72572380
www.dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video-detail.628.0.html?&tx_ttnews[cat]=144&tx_ttnews[tt_news]=12048&tx_ttnews[month]=09&tx_ttnews[year]=2009&cHash=2dfb2b6042

F&S
pi_72572442
Het is in ieder geval beter dan boulevard.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_72572668
Wanneer is dit op tv eigenlijk? Ik wil eigenlijk wel eens een aflevering zien. Je moet alles geprobeerd hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')