Dat heb ik tegenwoordig ook wel eens jaquote:Op woensdag 16 september 2009 16:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook welEn soms slik ik opmerkingen in
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik moet denk ik niet meer zoveel vertellen. Zonder dat jullie mij kennen ontstaat hier denk ik een vertekend beeld van mij....
Ik hoop het wel. Want ik ben echt geen foute gast ofzo. Al doe ik soms wel een beetje onhandig....quote:
Dus naast de onhandige avonturen ook de normale avonturen posten?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Want ik ben echt geen foute gast ofzo. Al doe ik soms wel een beetje onhandig....
Ja dat kan. Ben vandaag wezen solliciteren. Dat ging wel weer goed. Die vorige functie heb ik maar laten schieten omdat bleek dat ik wel werkweken van 70 uur kon hebben..... Ik heb nu deze en er is er nog 1 aan het nadenken....quote:Op woensdag 16 september 2009 17:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus naast de onhandige avonturen ook de normale avonturen posten?
70 uur!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat kan. Ben vandaag wezen solliciteren. Dat ging wel weer goed. Die vorige functie heb ik maar laten schieten omdat bleek dat ik wel werkweken van 70 uur kon hebben..... Ik heb nu deze en er is er nog 1 aan het nadenken....
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Me zus komt op bezoek vanavond
Nee het coördineren van onderhoudswerkzaamheden voor 4 flats maar daar kwam heel veel meer bij kijken dan alleen een groepje klusjesmannen aansturen, administratie voeren, kostenberekeningen......quote:Op woensdag 16 september 2009 17:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
70 uur!Moest je katoenplukken ofzo?
Ik wilde het niet zeggen Etcquote:Op woensdag 16 september 2009 17:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]Mijn
Me is géén bezittelijk voornaamwoord
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen Etc
En dat voor een hongerloontje zeker?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee het coördineren van onderhoudswerkzaamheden voor 4 flats maar daar kwam heel veel meer bij kijken dan alleen een groepje klusjesmannen aansturen, administratie voeren, kostenberekeningen......
Op zich wel redelijk betaald maar ik zou maar 50% van de overuren uitbetaald krijgen. De rest in vrije dagen...die ik waarschijnlijk niet op kon nemen ivm drukte op het werk....quote:Op woensdag 16 september 2009 17:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat voor een hongerloontje zeker?
Ik was gewoon erg blij dus lette ik niet zo op mijn taalgebruik.....quote:Op woensdag 16 september 2009 17:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]Mijn
Me is géén bezittelijk voornaamwoord
Oh okay dan.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik let er zelden op op FOK! hoorZou het niet al te serieus nemen
Al Grip 3 gegeven.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Er staat trouwens weer een stuk duin in de fik, nu iets zuidelijker, in Bergen
ik zag dat ze hier uit de buurt ook al die kant op zijn van de brandweer, ze nemen het meteen serieus, wat alleen maar goed is.quote:
30+ wagens al. Een flinke eerste inzet. Hopen dat ze daarmee meteen een goed klap uit kunnen delen.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik zag dat ze hier uit de buurt ook al die kant op zijn van de brandweer, ze nemen het meteen serieus, wat alleen maar goed is.
Hoeveel verdient het?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee het coördineren van onderhoudswerkzaamheden voor 4 flats maar daar kwam heel veel meer bij kijken dan alleen een groepje klusjesmannen aansturen, administratie voeren, kostenberekeningen......
quote:
Yepquote:
Je zus op bezoek is nooit grappigquote:Op woensdag 16 september 2009 17:34 schreef mr_anonimous het volgende:Me zus komt op bezoek vanavond
Ik moet er niet aan denken om nu te fietsenquote:Op donderdag 17 september 2009 08:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Het was weer heerlijk fietsweer vanochtend
En je bent ook meteen lekker wakker dan
Nee hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 11:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Rustig hier, iedereen hard aan het werk?
Ik ben nu Judas Priest aan het bekijken via YouTube, net een score op Audiosurf nog wat hoger gezet (nog steeds slecht in vergelijking met de rest van de groep, maar al wel een paar duizend punten meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |