Nope. Ze heeft ze op zich ook niet zelf echt verspreidt.quote:Op maandag 14 september 2009 21:46 schreef Jotcha het volgende:
Oh kut, toch niet weer een die dr tieten heeft laten zien om mod te worden ofwel?
Wie ben je überhaupt dat je denkt de coole jongen hier uit te kunnen hangen? Ga je met je eigen fok-vrienden bemoeien. Je kent me niet eens!quote:Op maandag 14 september 2009 21:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zelfs PUB veracht jou
[ afbeelding ]
/votekickquote:
Dat.quote:Op maandag 14 september 2009 21:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nope. Ze heeft ze op zich ook niet zelf echt verspreidt.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:50 schreef IQM het volgende:
Bt maakt zich gelijk geliefd met haar rook-opmerking. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef jordeeeh het volgende:
Oh, en PUBers, lief doen tegen Bt.
Anders gaan er minder leuke dingen gebeuren.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef Jotcha het volgende:
Als je hier vaker zou komen zou je weten dat ik altijd hartstikke vriendelijk ben, en dat de sfeer heel goed is, maar helaas lukt dat nu niet met je KLB vriendjes.
Oh...quote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef Jotcha het volgende:
Als je hier vaker zou komen zou je weten dat ik altijd hartstikke vriendelijk ben, en dat de sfeer heel goed is, maar helaas lukt dat nu niet met je KLB vriendjes.
We moeten even een actie opzetten voor een normale MOD. Niet zo'n KLB-grap.quote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef Jotcha het volgende:
Wees blij dat ie überhaupt een OP post.quote:
Dan ga je tubgirl posten?quote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef jordeeeh het volgende:
Oh, en PUBers, lief doen tegen Bt.
Anders gaan er minder leuke dingen gebeuren.
Beetje het ZUU idee.quote:Op maandag 14 september 2009 21:52 schreef Bravebart het volgende:
Wat is er trouwens met Mozy?Die is naar KLB verhuist en is nu lekker op PUB aan het zeiken als diehard KLB-er?
Hij was intussen al veranderd, het was eerst een bazenttquote:
NSBers ehhquote:Op maandag 14 september 2009 21:52 schreef Bravebart het volgende:
Wat is er trouwens met Mozy?Die is naar KLB verhuist en is nu lekker op PUB aan het zeiken als diehard KLB-er?
Zelfbenoemde bazen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij was intussen al veranderd, het was eerst een bazentt
Hij heeft het licht gezien. Can't blame him.quote:Op maandag 14 september 2009 21:52 schreef Bravebart het volgende:
Dat speelt-ie leukquote:
Befehl ist befehl!quote:
Mozy is beetje een vaag type.quote:Op maandag 14 september 2009 21:52 schreef Bravebart het volgende:
Hier post iedereen gewoon de OP. Waarom moeten we nou blij zijn?quote:Op maandag 14 september 2009 21:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wees blij dat ie überhaupt een OP post.
Gebrek aan chocola. Sorryquote:Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef Tijgertje. het volgende:
Wat is het probleem van iedereen hier?
Ja sorry maar dat kan ik ook niet echt helpen he. Die blijven hier heus niet voor eeuwig hangen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef Jotcha het volgende:
Ik kan er niet rouwig om zijn...quote:Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij heeft het licht gezien. Can't blame him.
Bt En de 7 KLBers.quote:Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef Tijgertje. het volgende:
Zoals ik al zei, hij probeert zijn imago hoog te houden. Maar waarschijnlijk heeft hij die ook al niet in KLB.quote:Op maandag 14 september 2009 21:52 schreef Bravebart het volgende:
Inderdaad, ze moesten eens wetenquote:Op maandag 14 september 2009 21:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wees blij dat ie überhaupt een OP post.
Die haat ik ook jaquote:
Goede vraag.quote:Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef Tijgertje. het volgende:
Wat KLB-ers hebben mij laten inzien dat de PUB faalt.quote:Op maandag 14 september 2009 21:52 schreef Bravebart het volgende:
Wist ik het maar.quote:Op maandag 14 september 2009 21:53 schreef Tijgertje. het volgende:
Ja dat dus.quote:Op maandag 14 september 2009 21:52 schreef Bravebart het volgende:
Funnelgirl dan?quote:
Eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sorry maar dat kan ik ook niet echt helpen he. Die blijven hier heus niet voor eeuwig hangen.
Dat mag ik inderdaad hopen. Ik geloof ook best dat je technisch gezien een goede mod bent, maar dit werkt niet hè.quote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sorry maar dat kan ik ook niet echt helpen he. Die blijven hier heus niet voor eeuwig hangen.
Ik zie het in mijn glas cola, jullie gaan een geweldige toekomst tegemoet.quote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef Renesite het volgende:
Kan iedereen ff zich voorstellen?
Jotcha: ach en erm... wel een beetje een zeurwijf
Whehe. Die eMozy.quote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat KLB-ers hebben mij laten inzien dat de PUB faalt.
En ik zit al sinds dat ik op fok zit in de KLB.Alleen niet in de SC.
Whehequote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat KLB-ers hebben mij laten inzien dat de PUB faalt.
En ik zit al sinds dat ik op fok zit in de KLB.Alleen niet in de SC.
Neeeheee Lakitu....quote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Lakitu het volgende:
Ik had dus totaal geen zin om hier te blijven, gewoon beetje trollen en weg. Maar nu jullie blijven zeiken kom ik wel wat vaker langs.![]()
En ja, ik ben altijd zo
Trollen voelt goed.quote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dat dus.
En stoer denken te zijn als die tegen mij bitcht.
I'm loving it.
Je begint steeds defensiever te worden ventjequote:Op maandag 14 september 2009 21:50 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Wie ben je überhaupt dat je denkt de coole jongen hier uit te kunnen hangen? Ga je met je eigen fok-vrienden bemoeien. Je kent me niet eens!![]()
De gemiddelde KLBer dus.quote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Lakitu het volgende:
Ik had dus totaal geen zin om hier te blijven, gewoon beetje trollen en weg. Maar nu jullie blijven zeiken kom ik wel wat vaker langs.![]()
En ja, ik ben altijd zo
Je avond verpest vanwege FOK?quote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef Mr.DD het volgende:
Best slap trouwens dat BT niet eens reageert om mijn klachten jegens haar.
Kmoet nu gaan, morgen verwacht ik géén kut KLB-ers meer die naw-gegevens van mij posten en geen ander gezeik
Damn mn avond is nu echt verpest
quote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uhu bt, ze zijn zo wegquote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Lakitu het volgende:
En ja, ik ben altijd zo
Wij doen in de KLBSC niet aan imago's. Ik was ooit een FOK!god toen ik m'n intrede in de SC deed, maar daar wist niemand vanaf en ik moest me helemaal opnieuw bewijzen. Wat ik dan ook deed.quote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, hij probeert zijn imago hoog te houden. Maar waarschijnlijk heeft hij die ook al niet in KLB.
Ja er zijn mensen die het hier gezellig vinden en er altijd komen. Die zouden mod moeten zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 21:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je avond verpest vanwege FOK?
Oh boi
Nee man, dan komt heel KLB hier heen om te raiden, dan zoeken we je op om je geslachtsdelen op te eten.quote:
Je had je al bewezen met Buup hèquote:Op maandag 14 september 2009 21:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Wij doen in de KLBSC niet aan imago's. Ik was ooit een FOK!god toen ik m'n intrede in de SC deed, maar daar wist niemand vanaf en ik moest me helemaal opnieuw bewijzen. Wat ik dan ook deed.
Wij geven in de KLBSC enkel om feiten en karakter, niet om imago's.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat mag ik inderdaad hopen. Ik geloof ook best dat je technisch gezien een goede mod bent, maar dit werkt niet hè.
Daarvoor moet je ook in KLB zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef Mr.DD het volgende:
Best slap trouwens dat BT niet eens reageert om mijn klachten jegens haar.
En jij bent?quote:Op maandag 14 september 2009 21:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Wij doen in de KLBSC niet aan imago's. Ik was ooit een FOK!god toen ik m'n intrede in de SC deed, maar daar wist niemand vanaf en ik moest me helemaal opnieuw bewijzen. Wat ik dan ook deed.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja er zijn mensen die het hier gezellig vinden en er altijd komen. Die zouden mod moeten zijn.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 14 september 2009 21:56 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2009 21:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ho ho, ik zeg nergens dat ik t niet gezellig vind. Maar mijn avond is niet verpest als er een invasie in 'onze' SC is.quote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja er zijn mensen die het hier gezellig vinden en er altijd komen. Die zouden mod moeten zijn.
Verkapt ik-wil-mod-zijnquote:
Heeey Jotcha, hoe is het? Ik wou je even wijzen op een fout in je profiel. Bij het kopje Seksualiteit staat namelijk dat jij hetero bent.quote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mja, ik zie het wel even aan. En anders. Tsja.quote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gast je bent nu wel duidelijk geweest.
Hoe heb je ze het liefst?quote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee man, dan komt heel KLB hier heen om te raiden, dan zoeken we je op om je geslachtsdelen op te eten.
Je weet mijn stijl toch.quote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou een zwakker iemand nemen.
Want ik ben niet echt onder de indruk.
Jawel. Iets met bijen en honing.quote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
\quote:Op maandag 14 september 2009 21:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mja, ik zie het wel even aan. En anders. Tsja.
Toedels.quote:
Jij bent knap zeg.quote:Op maandag 14 september 2009 21:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijn Godquote:Op maandag 14 september 2009 21:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
We hebben toch al voor jou lange afwezigheid al geroepen dat jij daar naar toe moest gaan.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Als Bt stroop aan d'r kont zou hebben hangen, zou ik het eraf likken.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Grote jongen,quote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik durf wel wat te zeggen en ben niet bang voor KLBers,![]()
ach dat heeft bravebart ook bij Kb. geroepen maar hij kwam anders toch weer netjes terug.quote:Op maandag 14 september 2009 21:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wauw, wil jij mijn held zijn?quote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Pics?quote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mail maar naar forum@fok.nl met je punten en de zaken waar het geheel wrikt. Wie weet kunnen ze je een motivatie sturen. Doorzagen over het calimero-principe is ook maar zo-zo.quote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, omdat Kb. er toch nooit wasquote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
ach dat heeft bravebart ook bij Kb. geroepen maar hij kwam anders toch weer netjes terug.
Ik hoop dat het hier ook goed komt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
ach dat heeft bravebart ook bij Kb. geroepen maar hij kwam anders toch weer netjes terug.
Verrassend.quote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof ze daar überhaupt iets mee gaan doen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mail maar naar forum@fok.nl met je punten en de zaken waar het geheel wrikt. Wie weet kunnen ze je een motivatie sturen. Doorzagen over het calimero-principe is ook maar zo-zo.
Ssst.quote:Op maandag 14 september 2009 22:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof ze daar überhaupt iets mee gaan doen.
Zal met bt ook wel gebeuren.quote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, omdat Kb. er toch nooit was
In plaats van een grappige comment hou ik het simpel vandaag:quote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Duhquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:03 schreef Jimbo het volgende:
hey dus hier is KLB nu ook welkom ?![]()
TS kan er niet mee omgaan !!!
quote:Op maandag 14 september 2009 22:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jij hebt totaal geen recht van spreken, en doet alleen maar mee zodat ze jou niet bashen.
Neen, Desunoto begrijpt het 'spelletje' wel.quote:Op maandag 14 september 2009 22:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jij hebt totaal geen recht van spreken, en doet alleen maar mee zodat ze jou niet bashen.
Jij doet gewoon een zielige poging om te laten zien dat je een betere mod bent.quote:Op maandag 14 september 2009 22:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
ik zou em niet doenquote:
Te langquote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef Renesite het volgende:
Zullen we, zullen we periode afspreken waarin we het gaan aanzien met Bt? Euh... 2 maanden? Lijkt me wel wat.
Hij mag sws geen mod zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij doet gewoon een zielige poging om te laten zien dat je een betere mod bent.
Ja en ZUU en OO er gelijk ook maar bijquote:Op maandag 14 september 2009 22:06 schreef Jimbo het volgende:
ik vote voor een merge van KLB en PUB !
Je begint nu over iets anders, zie je?quote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij doet gewoon een zielige poging om te laten zien dat je een betere mod bent.
En jouw probleem zullen we wat mij betreft aanzien tot 5minuten. Daarna open je lekker een topic in feedback of Relatie en Psychologie een topic over jouw tuintje in je hartquote:
Één maand is wel voldoende denk ik zo. Als er tijdens haar 'periode' opeens meer notes en bans zijn, weet je hoe het zit.quote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef Renesite het volgende:
Zullen we, zullen we periode afspreken waarin we het gaan aanzien met Bt? Euh... 2 maanden? Lijkt me wel wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Ach morgen is alles alweer rustig.quote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef Renesite het volgende:
quote:
Ja, en dan noemen we het 'slowchat - archief'quote:Op maandag 14 september 2009 22:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en ZUU en OO er gelijk ook maar bij
Al gedaan.quote:Op maandag 14 september 2009 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
En jouw probleem zullen we wat mij betreft aanzien tot 5minuten. Daarna open je lekker een topic in feedback of Relatie en Psychologie een topic over jouw tuintje in je hart!
Misschien moet jij je wat anders opstellen tegen je nieuwe collega-modquote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef Renesite het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Één maand is wel voldoende denk ik zo. Als er tijdens haar 'periode' opeens meer notes en bans zijn, weet je hoe het zit.Oja, dat was met Kb. in het begin, die begon als een beest notes uit te delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Misschien snap jij het niet wat ik bedoel? VWO zei je?quote:Op maandag 14 september 2009 22:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Misschien moet jij je wat anders opstellen tegen je nieuwe collega-mod
hoho blijf van mn OO afquote:Op maandag 14 september 2009 22:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en ZUU en OO er gelijk ook maar bij
Het vorige wat je zei sloeg kant noch wal dus daar ging ik maar niet op in.quote:Op maandag 14 september 2009 22:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je begint nu over iets anders, zie je?
quote:
Deze SC?quote:Op maandag 14 september 2009 22:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Je gebruikt mijn smiley. Zie daar bijvoorbeeld mijn bijdrage aan en invloed op deze SC.
2 maanden? Na 1 maand zie je het ook al wel hoorquote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef Renesite het volgende:
Ik kreeg er een voor janlul, toen ik vroeg waarom had ik de tweede ook meteenquote:Op maandag 14 september 2009 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, dat was met Kb. in het begin, die begon als een beest notes uit te delen
Iedereen heeft toch een hekel aan je daarquote:
Irriteren? Jij?quote:Op maandag 14 september 2009 22:09 schreef Lakitu het volgende:
Zal ik tv gaan kijken of jullie verder irriteren?
Mja, dat waren nog eens tijden. 10 notes op een dag, rrrrquote:Op maandag 14 september 2009 22:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik kreeg er een voor janlul, toen ik vroeg waarom had ik de tweede ook meteen
noob.quote:
En en en als we klb en PUB doen mergen heet het ' foks terminale hoekje 'quote:Op maandag 14 september 2009 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en dan noemen we het 'slowchat - archief'
'Community'quote:Op maandag 14 september 2009 22:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En en en als we klb en PUB doen mergen heet het ' foks terminale hoekje '? onz erbij en je heb alle mongolen in een subforum !
quote:Op maandag 14 september 2009 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar niet ?quote:Op maandag 14 september 2009 22:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch een hekel aan je daar
Tv dus.quote:
Gast, die mensen van truth zijn pas erg.quote:Op maandag 14 september 2009 22:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En en en als we klb en PUB doen mergen heet het ' foks terminale hoekje '? onz erbij en je heb alle mongolen in een subforum !
Thats the truth, and nothing more then... the truth.quote:Op maandag 14 september 2009 22:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gast, die mensen van truth zijn pas erg.
THANquote:Op maandag 14 september 2009 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Thats the truth, and nothing more then... the truth.
Ik snap het maar al te best en je bent overwegend negatief aan het praten over BTquote:Op maandag 14 september 2009 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien snap jij het niet wat ik bedoel? VWO zei je?
Prachtig subforum om eens te lurken.quote:Op maandag 14 september 2009 22:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2009 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bashen, daar houden we niet vanquote:Op maandag 14 september 2009 22:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zoek maar op in het woordenboekquote:
Is er nou al bekend wie het was?quote:Op maandag 14 september 2009 22:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hij was wel een goeie mod, erg jammer dat het zo gelopen is
Nee. Dat men over 2 maanden maar eens weer moet kijken. Doh.quote:Op maandag 14 september 2009 22:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik snap het maar al te best en je bent overwegend negatief aan het praten over BT
Whehequote:Op maandag 14 september 2009 22:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
En een hoofdletter aan het begin van de zin.quote:
En een punt aan het einde van een zin of kreet.quote:
Dat bedoel ikquote:Op maandag 14 september 2009 22:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Whehekijk maar uit of ze gaan je injecteren met nano technologie die je met een GPS trackt !
Op die stortvloed aan notes in het begin ja. Daarna deed hij/zij/het het beterquote:Op maandag 14 september 2009 22:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hij was wel een goeie mod, erg jammer dat het zo gelopen is
Ben wel benieuwd jaquote:
Veel aanwezig was ze niet. Zeker laatste tijd niet.quote:Op maandag 14 september 2009 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Op die stortvloed aan notes in het begin ja. Daarna deed hij/zij/het het beter
ja ja bla blaquote:Op maandag 14 september 2009 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
En een hoofdletter aan het begin van de zin.
[..]
En een punt aan het einde van een zin of kreet.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Thats the truth, and nothing more then... the truth.
Het is geen zin noch een kreet.quote:Op maandag 14 september 2009 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
En een hoofdletter aan het begin van de zin.
[..]
En een punt aan het einde van een zin of kreet.
Van SES hè, niet van ENGquote:
achter de schermen staat t :xquote:
Dat ligt misschien aan het onderwijs dat gegeven wordt in het middelbare onderwijs.quote:Op maandag 14 september 2009 22:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
ja ja bla bla
jij wist niet eens wat de ~ betekende in het woordenboek
Je moet BNW eens lezen, vooral die lambiekje is compleet het spoor bijsterquote:Op maandag 14 september 2009 22:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Prachtig subforum om eens te lurken.
Misschien bij Eef.quote:
Oh, ja!quote:Op maandag 14 september 2009 22:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
ja ja bla bla
jij wist niet eens wat de ~ betekende in het woordenboek
Waar is de backdoor entrance?quote:
SES ? Spuiten en slikken ?quote:
ik kan dr niet meer inquote:
Iddquote:Op maandag 14 september 2009 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je moet BNW eens lezen, vooral die lambiekje is compleet het spoor bijster
Ach joh, laat ze maar lekker bitchenquote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef Renesite het volgende:
Ohw ik dacht van PUB, nu vraag ik mij echt af wat hij hier nog doetquote:
Nee, Sletten en Slettinnen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
SES ? Spuiten en slikken ?
't gaat achteruit met fok
Goede instelling!quote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach joh, laat ze maar lekker bitchenik ben hier voorlopig nog niet weg dus ze komen er gaandeweg wel achter of ik beval of niet. Ik ga me er echt niets van aantrekken als er nu een stel gaan huilen omdat ik niet elke dag in PUB kom.
De vage users maken Fok! juist Fok!quote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddIk heb in een vaccinreeks met hem gezeten en hij is maanden tegen alles en iedereen in gegaan, met complete non-argumenten
Heerlijke user
ik hoorde ergens dat het ene Emi was ofzo, zou me niks verbazen als het Emimich wasquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach joh, laat ze maar lekker bitchenik ben hier voorlopig nog niet weg dus ze komen er gaandeweg wel achter of ik beval of niet. Ik ga me er echt niets van aantrekken als er nu een stel gaan huilen omdat ik niet elke dag in PUB kom.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, ja!,
,
!!!
Rare ' ~ ' in woordenlijsten
Je bent hier toch mod, godskolere zeg. Je geeft zelf toe dat je er dus weinig bent, dat heeft gewoon geen meerwaardequote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Probeer je wel een beetje regelmatig je te laten zien?quote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Don't worry.quote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je eigen falen op het onderwijs afschuiven.quote:Op maandag 14 september 2009 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ligt misschien aan het onderwijs dat gegeven wordt in het middelbare onderwijs.
U riepquote:
slik jij wel ? Krentenbol was daar altijd zn pussy overquote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet echt je periodes van ongesteldheid in de hand houden men. Dit gaat enorm verkeerd!!!quote:Op maandag 14 september 2009 22:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je bent hier toch mod, godskolere zeg. Je geeft zelf toe dat je er dus weinig bent, dat heeft gewoon geen meerwaarde![]()
Ja, vooral ziektes en UFO's zijn, zijn specialiteitenquote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddIk heb in een vaccinreeks met hem gezeten en hij is maanden tegen alles en iedereen in gegaan, met complete non-argumenten
Heerlijke user
JEALOUSYquote:Op maandag 14 september 2009 22:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je bent hier toch mod, godskolere zeg. Je geeft zelf toe dat je er dus weinig bent, dat heeft gewoon geen meerwaarde![]()
Kloptquote:Op maandag 14 september 2009 22:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De vage users maken Fok! juist Fok!
Een buitenstaander is sowieso helemaal niet zo gek.quote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Thank god zie ik een knipoog. Anders was ik serieus gaan huilen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je eigen falen op het onderwijs afschuiven.
Ik doelde op, dat ik hier in het verleden niet elke dag was. Uiteraard ben ik van plan in de nabije toekomst vele uurtjes met jullie door te brengenquote:Op maandag 14 september 2009 22:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Probeer je wel een beetje regelmatig je te laten zien?
NEWSFLASH!!!quote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt misschien omdat het een man wasquote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
slik jij wel ? Krentenbol was daar altijd zn pussy over
PM je msn eensquote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je moet echt je periodes van ongesteldheid in de hand houden men. Dit gaat enorm verkeerd!!!
quote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik doelde op, dat ik hier in het verleden niet elke dag was. Uiteraard ben ik van plan in de nabije toekomst vele uurtjes met jullie door te brengen!
quote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, vooral ziektes en UFO's zijn, zijn specialiteiten
Geweldig ook inderdaad dat iedereen gewoon harde tegenbewijzen post en hij er maar gewoon tegenin blijft gaan. Op een gegeven moment had hij ook zo'n foto van koninginnen dag gephotoshopt ofzo om zo zijn gelijk te krijgen. Dat is volgens mij ook het enige topic waarin hij later - grotendeels - zijn ongelijk heeft toegegeven.
Dat wilde ik je nou ook weer niet aandoen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Thank god zie ik een knipoog. Anders was ik serieus gaan huilen.
Wat zijn SES en ENG ?quote:
[..]
Ik doelde op, dat ik hier in het verleden niet elke dag was. Uiteraard ben ik van plan in de nabije toekomst vele uurtjes met jullie door te brengen!
Achteraf moet je je ook maar afvragen of dat info is die je had willen weten.quote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jij hebt aan zowat iedereen een grafhekelquote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Tijgertje. het volgende:
Weetje. Aan KB had ik gewoon een grafhekel.
BT is wel tof. Denk ik.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef IQM het volgende:
[..]
NEWSFLASH!!!
Bt heeft helemaal geen feeling met PUB en laat de arme pubertjes stikken, terwijl zij geniet van het studentenleven!!!!Ah nice, een studente als modSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Op dit soort momenten ben ik blij dat deze niet in mijn profiel staat. Nu kan ik enigszins gaan peilen wie hem straks aan jou doorgeeft. Tof.quote:
Overloper.quote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, de FA's kiezen dit niet voor niets hoor. Juist zodat het niemand uit het vaste clubje is, dan krijg je alleen maar vriendjespolitiek. Ik ben voor sommigen wel een bekende naam, maar geen boezemvriendquote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een buitenstaander is sowieso helemaal niet zo gek.
Oh Echt?quote:Op maandag 14 september 2009 22:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij hebt aan zowat iedereen een grafhekel![]()
Dan wens ik je een prettige samenwerking met onsquote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ENG bestaat nietquote:
Kom je naar meets?quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, de FA's kiezen dit niet voor niets hoor. Juist zodat het niemand uit het vaste clubje is, dan krijg je alleen maar vriendjespolitiek. Ik ben voor sommigen wel een bekende naam, maar geen boezemvriendzo kunnen we het gezellig hebben zonder dat ik mensen voor ga trekken of mensen ga benadelen.
Jaquote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
WEET IK NIET.
maar ik wil het weten, argh.
hij is leuk heee
Ik voeg je enkel toe als je dat zelf wilt. Dat ik het er niet mee eens ben, en dat laat blijken maakt me nog geen totale idioot.quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ben ik blij dat deze niet in mijn profiel staat. Nu kan ik enigszins gaan peilen wie hem straks aan jou doorgeeft. Tof.
Dan hadden ze net zo goed mij kunnen kiezenquote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, de FA's kiezen dit niet voor niets hoor. Juist zodat het niemand uit het vaste clubje is, dan krijg je alleen maar vriendjespolitiek. Ik ben voor sommigen wel een bekende naam, maar geen boezemvriendzo kunnen we het gezellig hebben zonder dat ik mensen voor ga trekken of mensen ga benadelen.
Waar blijven mijn 1000 positieve notes?quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zei 'boezem'.quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Schattig. Kom je ook naar de meet?quote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
jaquote:
[..]
Een beetje vrouw slikt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Precies, dat is wat ik bedoelde. Ach ja, het is toch nooit goed. In KLB was het ook altijd gejank als iemand "van buiten" modje werd.quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hebben we gezien (nouja eigenlijk hebben we haar niet gezien) met Kb.quote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een buitenstaander is sowieso helemaal niet zo gek.
Bt is lekker. Jij bent een dude. Net als remlof.quote:Op maandag 14 september 2009 22:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan hadden ze net zo goed mij kunnen kiezen! Ik had mezelf zelfs genomineerd
!
Verklaar je nader, zwemlof!
Ik denk dat mensen uit 'het vaste clubje' ook wel professioneel genoeg kunnen zijn om geen vriendjespolitiek te gaan doen hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
whiiii.quote:
Zo ver gingen mijn observaties nietquote:
Waarom post je in godsnaam mn oude fotos ?quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
WEET IK NIET.
maar ik wil het weten, argh.
hij is leuk heee
Hahahaha, Bobby is oud.quote:Op maandag 14 september 2009 22:24 schreef BobbyB het volgende:
Godver, deze SC gaat te snel voor mij.
Dankjewel!quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan wens ik je een prettige samenwerking met ons
Als het in de buurt is dan zal ik dat wel eens overwegen jaquote:
HIHIHIIH!quote:
Jij hebt gefapt op KBquote:Op maandag 14 september 2009 22:24 schreef Acinonyx het volgende:
ik vond KB eigenlijk altijd best wel erg lief altijd, hij/zij was nooit zo gemeen en zuur als de rest van de mods, maar dat komt denk ik omdat ze/hij niet serieus bezig was
I'm in love !quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:24 schreef BobbyB het volgende:
Godver, deze SC gaat te snel voor mij.
hahaha. dikke zwets manquote:Op maandag 14 september 2009 22:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waarom post je in godsnaam mn oude fotos ?
Daarom is nijn er nog.quote:Op maandag 14 september 2009 22:24 schreef Acinonyx het volgende:
ik vond KB eigenlijk altijd best wel erg lief altijd, hij/zij was nooit zo gemeen en zuur als de rest van de mods, maar dat komt denk ik omdat ze/hij niet serieus bezig was
Nee, op die Emidinges uit NY.quote:
Dat dus! Dus dat!quote:Op maandag 14 september 2009 22:25 schreef IQM het volgende:
Kb. had beste lieve momenten, maar ook ontiegelijke kutgrappen. Niet te zuinig ook.
Heeeeeheeeeee, eindelijkquote:Op maandag 14 september 2009 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als het in de buurt is dan zal ik dat wel eens overwegen ja!
Krentenbol. was echt een kankeruser. Ze staat zeker in m'n geheime top 10.quote:Op maandag 14 september 2009 22:24 schreef Acinonyx het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zo ver gingen mijn observaties niet
Ja natuurlijk, dat hoor je mij ook niet zeggen johquote:Op maandag 14 september 2009 22:24 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen uit 'het vaste clubje' ook wel professioneel genoeg kunnen zijn om geen vriendjespolitiek te gaan doen hoor.
[..]
whiiii.
En vroegâh ging het in PUB 3,14 keer zo snel!quote:Op maandag 14 september 2009 22:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jongen, een jaar terug ging het in KLB SC ruim 2x zo snel
quote:Op maandag 14 september 2009 22:25 schreef IQM het volgende:
Kb. had beste lieve momenten, maar ook ontiegelijke kutgrappen. Niet te zuinig ook.
Ja, dat ben ik niet meer gewend he:')quote:Op maandag 14 september 2009 22:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jongen, een jaar terug ging het in KLB SC ruim 2x zo snel
Je klinkt verzuurd en aan mij heb je in deze niks. Ik vind het kut dat jij loopt af te geven op iemand die er zélf per slot van rekening niets aan kan doen. Geef diegene een fucking kans en ga niet lopen godveren. Wil je dit voorleggen aan mij? Prima, ik heb een PMbox.quote:Op maandag 14 september 2009 22:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik voeg je enkel toe als je dat zelf wilt. Dat ik het er niet mee eens ben, en dat laat blijken maakt me nog geen totale idioot.
Aaaahzo.quote:Op maandag 14 september 2009 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat hoor je mij ook niet zeggen johmaar ik denk eigenlijk dat het als onderdeel van het groepje veel leuker is om lekker te blijven SC'en ipv ineens als je favo mede-users te moeten aanspreken op hun gedrag.
Pardon?quote:Op maandag 14 september 2009 22:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
I'm in love !
Maaruh even ontopic, ik denk dat het een inside job is van de crew !! Ohnoes ! Crew did BT !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |