Veel aanwezig was ze niet. Zeker laatste tijd niet.quote:Op maandag 14 september 2009 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Op die stortvloed aan notes in het begin ja. Daarna deed hij/zij/het het beter
ja ja bla blaquote:Op maandag 14 september 2009 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
En een hoofdletter aan het begin van de zin.
[..]
En een punt aan het einde van een zin of kreet.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Thats the truth, and nothing more then... the truth.
Het is geen zin noch een kreet.quote:Op maandag 14 september 2009 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
En een hoofdletter aan het begin van de zin.
[..]
En een punt aan het einde van een zin of kreet.
Van SES hè, niet van ENGquote:
achter de schermen staat t :xquote:
Dat ligt misschien aan het onderwijs dat gegeven wordt in het middelbare onderwijs.quote:Op maandag 14 september 2009 22:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
ja ja bla bla
jij wist niet eens wat de ~ betekende in het woordenboek
Je moet BNW eens lezen, vooral die lambiekje is compleet het spoor bijsterquote:Op maandag 14 september 2009 22:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Prachtig subforum om eens te lurken.
Misschien bij Eef.quote:
Oh, ja!quote:Op maandag 14 september 2009 22:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
ja ja bla bla
jij wist niet eens wat de ~ betekende in het woordenboek
Waar is de backdoor entrance?quote:
SES ? Spuiten en slikken ?quote:
ik kan dr niet meer inquote:
Iddquote:Op maandag 14 september 2009 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je moet BNW eens lezen, vooral die lambiekje is compleet het spoor bijster
Ach joh, laat ze maar lekker bitchenquote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef Renesite het volgende:
Zullen we, zullen we periode afspreken waarin we het gaan aanzien met Bt? Euh... 2 maanden? Lijkt me wel wat.
Ohw ik dacht van PUB, nu vraag ik mij echt af wat hij hier nog doetquote:
Nee, Sletten en Slettinnen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
SES ? Spuiten en slikken ?
't gaat achteruit met fok
Goede instelling!quote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach joh, laat ze maar lekker bitchenik ben hier voorlopig nog niet weg dus ze komen er gaandeweg wel achter of ik beval of niet. Ik ga me er echt niets van aantrekken als er nu een stel gaan huilen omdat ik niet elke dag in PUB kom.
De vage users maken Fok! juist Fok!quote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddIk heb in een vaccinreeks met hem gezeten en hij is maanden tegen alles en iedereen in gegaan, met complete non-argumenten
Heerlijke user
ik hoorde ergens dat het ene Emi was ofzo, zou me niks verbazen als het Emimich wasquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach joh, laat ze maar lekker bitchenik ben hier voorlopig nog niet weg dus ze komen er gaandeweg wel achter of ik beval of niet. Ik ga me er echt niets van aantrekken als er nu een stel gaan huilen omdat ik niet elke dag in PUB kom.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, ja!,
,
!!!
Rare ' ~ ' in woordenlijsten
Je bent hier toch mod, godskolere zeg. Je geeft zelf toe dat je er dus weinig bent, dat heeft gewoon geen meerwaardequote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Probeer je wel een beetje regelmatig je te laten zien?quote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Don't worry.quote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je eigen falen op het onderwijs afschuiven.quote:Op maandag 14 september 2009 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ligt misschien aan het onderwijs dat gegeven wordt in het middelbare onderwijs.
U riepquote:
slik jij wel ? Krentenbol was daar altijd zn pussy overquote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet echt je periodes van ongesteldheid in de hand houden men. Dit gaat enorm verkeerd!!!quote:Op maandag 14 september 2009 22:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je bent hier toch mod, godskolere zeg. Je geeft zelf toe dat je er dus weinig bent, dat heeft gewoon geen meerwaarde![]()
Ja, vooral ziektes en UFO's zijn, zijn specialiteitenquote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddIk heb in een vaccinreeks met hem gezeten en hij is maanden tegen alles en iedereen in gegaan, met complete non-argumenten
Heerlijke user
JEALOUSYquote:Op maandag 14 september 2009 22:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je bent hier toch mod, godskolere zeg. Je geeft zelf toe dat je er dus weinig bent, dat heeft gewoon geen meerwaarde![]()
Kloptquote:Op maandag 14 september 2009 22:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De vage users maken Fok! juist Fok!
Een buitenstaander is sowieso helemaal niet zo gek.quote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Thank god zie ik een knipoog. Anders was ik serieus gaan huilen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je eigen falen op het onderwijs afschuiven.
Ik doelde op, dat ik hier in het verleden niet elke dag was. Uiteraard ben ik van plan in de nabije toekomst vele uurtjes met jullie door te brengenquote:Op maandag 14 september 2009 22:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Probeer je wel een beetje regelmatig je te laten zien?
NEWSFLASH!!!quote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt misschien omdat het een man wasquote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
slik jij wel ? Krentenbol was daar altijd zn pussy over
PM je msn eensquote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je moet echt je periodes van ongesteldheid in de hand houden men. Dit gaat enorm verkeerd!!!
quote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik doelde op, dat ik hier in het verleden niet elke dag was. Uiteraard ben ik van plan in de nabije toekomst vele uurtjes met jullie door te brengen!
quote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, vooral ziektes en UFO's zijn, zijn specialiteiten
Geweldig ook inderdaad dat iedereen gewoon harde tegenbewijzen post en hij er maar gewoon tegenin blijft gaan. Op een gegeven moment had hij ook zo'n foto van koninginnen dag gephotoshopt ofzo om zo zijn gelijk te krijgen. Dat is volgens mij ook het enige topic waarin hij later - grotendeels - zijn ongelijk heeft toegegeven.
Dat wilde ik je nou ook weer niet aandoen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Thank god zie ik een knipoog. Anders was ik serieus gaan huilen.
Wat zijn SES en ENG ?quote:
[..]
Ik doelde op, dat ik hier in het verleden niet elke dag was. Uiteraard ben ik van plan in de nabije toekomst vele uurtjes met jullie door te brengen!
Achteraf moet je je ook maar afvragen of dat info is die je had willen weten.quote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jij hebt aan zowat iedereen een grafhekelquote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Tijgertje. het volgende:
Weetje. Aan KB had ik gewoon een grafhekel.
BT is wel tof. Denk ik.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef IQM het volgende:
[..]
NEWSFLASH!!!
Bt heeft helemaal geen feeling met PUB en laat de arme pubertjes stikken, terwijl zij geniet van het studentenleven!!!!Ah nice, een studente als modSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Op dit soort momenten ben ik blij dat deze niet in mijn profiel staat. Nu kan ik enigszins gaan peilen wie hem straks aan jou doorgeeft. Tof.quote:
Overloper.quote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, de FA's kiezen dit niet voor niets hoor. Juist zodat het niemand uit het vaste clubje is, dan krijg je alleen maar vriendjespolitiek. Ik ben voor sommigen wel een bekende naam, maar geen boezemvriendquote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een buitenstaander is sowieso helemaal niet zo gek.
Oh Echt?quote:Op maandag 14 september 2009 22:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij hebt aan zowat iedereen een grafhekel![]()
Dan wens ik je een prettige samenwerking met onsquote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ENG bestaat nietquote:
Kom je naar meets?quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, de FA's kiezen dit niet voor niets hoor. Juist zodat het niemand uit het vaste clubje is, dan krijg je alleen maar vriendjespolitiek. Ik ben voor sommigen wel een bekende naam, maar geen boezemvriendzo kunnen we het gezellig hebben zonder dat ik mensen voor ga trekken of mensen ga benadelen.
Jaquote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
WEET IK NIET.
maar ik wil het weten, argh.
hij is leuk heee
Ik voeg je enkel toe als je dat zelf wilt. Dat ik het er niet mee eens ben, en dat laat blijken maakt me nog geen totale idioot.quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ben ik blij dat deze niet in mijn profiel staat. Nu kan ik enigszins gaan peilen wie hem straks aan jou doorgeeft. Tof.
Dan hadden ze net zo goed mij kunnen kiezenquote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, de FA's kiezen dit niet voor niets hoor. Juist zodat het niemand uit het vaste clubje is, dan krijg je alleen maar vriendjespolitiek. Ik ben voor sommigen wel een bekende naam, maar geen boezemvriendzo kunnen we het gezellig hebben zonder dat ik mensen voor ga trekken of mensen ga benadelen.
Waar blijven mijn 1000 positieve notes?quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zei 'boezem'.quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Schattig. Kom je ook naar de meet?quote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
jaquote:
[..]
Een beetje vrouw slikt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Precies, dat is wat ik bedoelde. Ach ja, het is toch nooit goed. In KLB was het ook altijd gejank als iemand "van buiten" modje werd.quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hebben we gezien (nouja eigenlijk hebben we haar niet gezien) met Kb.quote:Op maandag 14 september 2009 22:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een buitenstaander is sowieso helemaal niet zo gek.
Bt is lekker. Jij bent een dude. Net als remlof.quote:Op maandag 14 september 2009 22:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan hadden ze net zo goed mij kunnen kiezen! Ik had mezelf zelfs genomineerd
!
Verklaar je nader, zwemlof!
Ik denk dat mensen uit 'het vaste clubje' ook wel professioneel genoeg kunnen zijn om geen vriendjespolitiek te gaan doen hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
whiiii.quote:
Zo ver gingen mijn observaties nietquote:
Waarom post je in godsnaam mn oude fotos ?quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
WEET IK NIET.
maar ik wil het weten, argh.
hij is leuk heee
Hahahaha, Bobby is oud.quote:Op maandag 14 september 2009 22:24 schreef BobbyB het volgende:
Godver, deze SC gaat te snel voor mij.
Dankjewel!quote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan wens ik je een prettige samenwerking met ons
Als het in de buurt is dan zal ik dat wel eens overwegen jaquote:
HIHIHIIH!quote:
Jij hebt gefapt op KBquote:Op maandag 14 september 2009 22:24 schreef Acinonyx het volgende:
ik vond KB eigenlijk altijd best wel erg lief altijd, hij/zij was nooit zo gemeen en zuur als de rest van de mods, maar dat komt denk ik omdat ze/hij niet serieus bezig was
I'm in love !quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:24 schreef BobbyB het volgende:
Godver, deze SC gaat te snel voor mij.
hahaha. dikke zwets manquote:Op maandag 14 september 2009 22:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waarom post je in godsnaam mn oude fotos ?
Daarom is nijn er nog.quote:Op maandag 14 september 2009 22:24 schreef Acinonyx het volgende:
ik vond KB eigenlijk altijd best wel erg lief altijd, hij/zij was nooit zo gemeen en zuur als de rest van de mods, maar dat komt denk ik omdat ze/hij niet serieus bezig was
Nee, op die Emidinges uit NY.quote:
Dat dus! Dus dat!quote:Op maandag 14 september 2009 22:25 schreef IQM het volgende:
Kb. had beste lieve momenten, maar ook ontiegelijke kutgrappen. Niet te zuinig ook.
Heeeeeheeeeee, eindelijkquote:Op maandag 14 september 2009 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als het in de buurt is dan zal ik dat wel eens overwegen ja!
Krentenbol. was echt een kankeruser. Ze staat zeker in m'n geheime top 10.quote:Op maandag 14 september 2009 22:24 schreef Acinonyx het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zo ver gingen mijn observaties niet
Ja natuurlijk, dat hoor je mij ook niet zeggen johquote:Op maandag 14 september 2009 22:24 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen uit 'het vaste clubje' ook wel professioneel genoeg kunnen zijn om geen vriendjespolitiek te gaan doen hoor.
[..]
whiiii.
En vroegâh ging het in PUB 3,14 keer zo snel!quote:Op maandag 14 september 2009 22:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jongen, een jaar terug ging het in KLB SC ruim 2x zo snel
quote:Op maandag 14 september 2009 22:25 schreef IQM het volgende:
Kb. had beste lieve momenten, maar ook ontiegelijke kutgrappen. Niet te zuinig ook.
Ja, dat ben ik niet meer gewend he:')quote:Op maandag 14 september 2009 22:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jongen, een jaar terug ging het in KLB SC ruim 2x zo snel
Je klinkt verzuurd en aan mij heb je in deze niks. Ik vind het kut dat jij loopt af te geven op iemand die er zélf per slot van rekening niets aan kan doen. Geef diegene een fucking kans en ga niet lopen godveren. Wil je dit voorleggen aan mij? Prima, ik heb een PMbox.quote:Op maandag 14 september 2009 22:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik voeg je enkel toe als je dat zelf wilt. Dat ik het er niet mee eens ben, en dat laat blijken maakt me nog geen totale idioot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |