Veel aanwezig was ze niet. Zeker laatste tijd niet.quote:Op maandag 14 september 2009 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Op die stortvloed aan notes in het begin ja. Daarna deed hij/zij/het het beter
ja ja bla blaquote:Op maandag 14 september 2009 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
En een hoofdletter aan het begin van de zin.
[..]
En een punt aan het einde van een zin of kreet.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Thats the truth, and nothing more then... the truth.
Het is geen zin noch een kreet.quote:Op maandag 14 september 2009 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
En een hoofdletter aan het begin van de zin.
[..]
En een punt aan het einde van een zin of kreet.
Van SES hè, niet van ENGquote:
achter de schermen staat t :xquote:
Dat ligt misschien aan het onderwijs dat gegeven wordt in het middelbare onderwijs.quote:Op maandag 14 september 2009 22:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
ja ja bla bla
jij wist niet eens wat de ~ betekende in het woordenboek
Je moet BNW eens lezen, vooral die lambiekje is compleet het spoor bijsterquote:Op maandag 14 september 2009 22:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Prachtig subforum om eens te lurken.
Misschien bij Eef.quote:
Oh, ja!quote:Op maandag 14 september 2009 22:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
ja ja bla bla
jij wist niet eens wat de ~ betekende in het woordenboek
Waar is de backdoor entrance?quote:
SES ? Spuiten en slikken ?quote:
ik kan dr niet meer inquote:
Iddquote:Op maandag 14 september 2009 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je moet BNW eens lezen, vooral die lambiekje is compleet het spoor bijster
Ach joh, laat ze maar lekker bitchenquote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef Renesite het volgende:
Zullen we, zullen we periode afspreken waarin we het gaan aanzien met Bt? Euh... 2 maanden? Lijkt me wel wat.
Ohw ik dacht van PUB, nu vraag ik mij echt af wat hij hier nog doetquote:
Nee, Sletten en Slettinnen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
SES ? Spuiten en slikken ?
't gaat achteruit met fok
Goede instelling!quote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach joh, laat ze maar lekker bitchenik ben hier voorlopig nog niet weg dus ze komen er gaandeweg wel achter of ik beval of niet. Ik ga me er echt niets van aantrekken als er nu een stel gaan huilen omdat ik niet elke dag in PUB kom.
De vage users maken Fok! juist Fok!quote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddIk heb in een vaccinreeks met hem gezeten en hij is maanden tegen alles en iedereen in gegaan, met complete non-argumenten
Heerlijke user
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |