quote:Op maandag 14 september 2009 22:03 schreef Jimbo het volgende:
hey dus hier is KLB nu ook welkom ?![]()
TS kan er niet mee omgaan !!!
quote:Op maandag 14 september 2009 22:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jij hebt totaal geen recht van spreken, en doet alleen maar mee zodat ze jou niet bashen.
Neen, Desunoto begrijpt het 'spelletje' wel.quote:Op maandag 14 september 2009 22:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jij hebt totaal geen recht van spreken, en doet alleen maar mee zodat ze jou niet bashen.
Jij doet gewoon een zielige poging om te laten zien dat je een betere mod bent.quote:Op maandag 14 september 2009 22:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
ik zou em niet doenquote:
Te langquote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef Renesite het volgende:
Zullen we, zullen we periode afspreken waarin we het gaan aanzien met Bt? Euh... 2 maanden? Lijkt me wel wat.
Hij mag sws geen mod zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij doet gewoon een zielige poging om te laten zien dat je een betere mod bent.
Ja en ZUU en OO er gelijk ook maar bijquote:Op maandag 14 september 2009 22:06 schreef Jimbo het volgende:
ik vote voor een merge van KLB en PUB !
Je begint nu over iets anders, zie je?quote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij doet gewoon een zielige poging om te laten zien dat je een betere mod bent.
En jouw probleem zullen we wat mij betreft aanzien tot 5minuten. Daarna open je lekker een topic in feedback of Relatie en Psychologie een topic over jouw tuintje in je hartquote:
Één maand is wel voldoende denk ik zo. Als er tijdens haar 'periode' opeens meer notes en bans zijn, weet je hoe het zit.quote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef Renesite het volgende:
Zullen we, zullen we periode afspreken waarin we het gaan aanzien met Bt? Euh... 2 maanden? Lijkt me wel wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Ach morgen is alles alweer rustig.quote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef Renesite het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |