We hebben toch al voor jou lange afwezigheid al geroepen dat jij daar naar toe moest gaan.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Als Bt stroop aan d'r kont zou hebben hangen, zou ik het eraf likken.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Grote jongen,quote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik durf wel wat te zeggen en ben niet bang voor KLBers,![]()
ach dat heeft bravebart ook bij Kb. geroepen maar hij kwam anders toch weer netjes terug.quote:Op maandag 14 september 2009 21:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mja, ik zie het wel even aan. En anders. Tsja.
Wauw, wil jij mijn held zijn?quote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Pics?quote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mail maar naar forum@fok.nl met je punten en de zaken waar het geheel wrikt. Wie weet kunnen ze je een motivatie sturen. Doorzagen over het calimero-principe is ook maar zo-zo.quote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja er zijn mensen die het hier gezellig vinden en er altijd komen. Die zouden mod moeten zijn.
Ja, omdat Kb. er toch nooit wasquote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
ach dat heeft bravebart ook bij Kb. geroepen maar hij kwam anders toch weer netjes terug.
Ik hoop dat het hier ook goed komt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
ach dat heeft bravebart ook bij Kb. geroepen maar hij kwam anders toch weer netjes terug.
Verrassend.quote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof ze daar überhaupt iets mee gaan doen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mail maar naar forum@fok.nl met je punten en de zaken waar het geheel wrikt. Wie weet kunnen ze je een motivatie sturen. Doorzagen over het calimero-principe is ook maar zo-zo.
Ssst.quote:Op maandag 14 september 2009 22:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof ze daar überhaupt iets mee gaan doen.
Zal met bt ook wel gebeuren.quote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, omdat Kb. er toch nooit was
In plaats van een grappige comment hou ik het simpel vandaag:quote:Op maandag 14 september 2009 22:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Duhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |