En jij bent?quote:Op maandag 14 september 2009 21:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Wij doen in de KLBSC niet aan imago's. Ik was ooit een FOK!god toen ik m'n intrede in de SC deed, maar daar wist niemand vanaf en ik moest me helemaal opnieuw bewijzen. Wat ik dan ook deed.
Wij geven in de KLBSC enkel om feiten en karakter, niet om imago's.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja er zijn mensen die het hier gezellig vinden en er altijd komen. Die zouden mod moeten zijn.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sorry maar dat kan ik ook niet echt helpen he. Die blijven hier heus niet voor eeuwig hangen.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 14 september 2009 21:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Wij doen in de KLBSC niet aan imago's. Ik was ooit een FOK!god toen ik m'n intrede in de SC deed, maar daar wist niemand vanaf en ik moest me helemaal opnieuw bewijzen. Wat ik dan ook deed.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ho ho, ik zeg nergens dat ik t niet gezellig vind. Maar mijn avond is niet verpest als er een invasie in 'onze' SC is.quote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja er zijn mensen die het hier gezellig vinden en er altijd komen. Die zouden mod moeten zijn.
Verkapt ik-wil-mod-zijnquote:
Heeey Jotcha, hoe is het? Ik wou je even wijzen op een fout in je profiel. Bij het kopje Seksualiteit staat namelijk dat jij hetero bent.quote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mja, ik zie het wel even aan. En anders. Tsja.quote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gast je bent nu wel duidelijk geweest.
Hoe heb je ze het liefst?quote:Op maandag 14 september 2009 21:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee man, dan komt heel KLB hier heen om te raiden, dan zoeken we je op om je geslachtsdelen op te eten.
Je weet mijn stijl toch.quote:Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou een zwakker iemand nemen.
Want ik ben niet echt onder de indruk.
Jawel. Iets met bijen en honing.quote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja sorry maar dat kan ik ook niet echt helpen he. Die blijven hier heus niet voor eeuwig hangen.
\quote:Op maandag 14 september 2009 21:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mja, ik zie het wel even aan. En anders. Tsja.
Toedels.quote:
Jij bent knap zeg.quote:Op maandag 14 september 2009 21:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijn Godquote:Op maandag 14 september 2009 21:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |