Ja, en dan noemen we het 'slowchat - archief'quote:Op maandag 14 september 2009 22:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en ZUU en OO er gelijk ook maar bij
Al gedaan.quote:Op maandag 14 september 2009 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
En jouw probleem zullen we wat mij betreft aanzien tot 5minuten. Daarna open je lekker een topic in feedback of Relatie en Psychologie een topic over jouw tuintje in je hart!
Misschien moet jij je wat anders opstellen tegen je nieuwe collega-modquote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef Renesite het volgende:
Zullen we, zullen we periode afspreken waarin we het gaan aanzien met Bt? Euh... 2 maanden? Lijkt me wel wat.
quote:Op maandag 14 september 2009 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Één maand is wel voldoende denk ik zo. Als er tijdens haar 'periode' opeens meer notes en bans zijn, weet je hoe het zit.Oja, dat was met Kb. in het begin, die begon als een beest notes uit te delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Misschien snap jij het niet wat ik bedoel? VWO zei je?quote:Op maandag 14 september 2009 22:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Misschien moet jij je wat anders opstellen tegen je nieuwe collega-mod
hoho blijf van mn OO afquote:Op maandag 14 september 2009 22:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en ZUU en OO er gelijk ook maar bij
Het vorige wat je zei sloeg kant noch wal dus daar ging ik maar niet op in.quote:Op maandag 14 september 2009 22:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je begint nu over iets anders, zie je?
quote:
Deze SC?quote:Op maandag 14 september 2009 22:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Je gebruikt mijn smiley. Zie daar bijvoorbeeld mijn bijdrage aan en invloed op deze SC.
2 maanden? Na 1 maand zie je het ook al wel hoorquote:Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef Renesite het volgende:
Zullen we, zullen we periode afspreken waarin we het gaan aanzien met Bt? Euh... 2 maanden? Lijkt me wel wat.
Ik kreeg er een voor janlul, toen ik vroeg waarom had ik de tweede ook meteenquote:Op maandag 14 september 2009 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, dat was met Kb. in het begin, die begon als een beest notes uit te delen
Iedereen heeft toch een hekel aan je daarquote:
Irriteren? Jij?quote:Op maandag 14 september 2009 22:09 schreef Lakitu het volgende:
Zal ik tv gaan kijken of jullie verder irriteren?
Mja, dat waren nog eens tijden. 10 notes op een dag, rrrrquote:Op maandag 14 september 2009 22:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik kreeg er een voor janlul, toen ik vroeg waarom had ik de tweede ook meteen
noob.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |