Er zullen de komende jaren wel meer zeer kleine gemeenten volgen, maar denk je dat het geen vooruitgang vormt voor je voormalige dorp (Wartena toch?) gezien dat praktisch tegen Leeuwarden aan ligt?quote:Op maandag 14 september 2009 10:39 schreef Peterselieman het volgende:
Het zal wel gebeuren ja dat mijn moeder in een andere gemeente komt te wonen. Blunderhim is zo ongeveer failliet.
Goutum misschien.quote:Op maandag 14 september 2009 10:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er zullen de komende jaren wel meer zeer kleine gemeenten volgen, maar denk je dat het geen vooruitgang vormt voor je voormalige dorp (Wartena toch?) gezien dat praktisch tegen Leeuwarden aan ligt?
Kom uit een ander dorpquote:Op maandag 14 september 2009 10:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er zullen de komende jaren wel meer zeer kleine gemeenten volgen, maar denk je dat het geen vooruitgang vormt voor je voormalige dorp (Wartena toch?) gezien dat praktisch tegen Leeuwarden aan ligt?
Die twee behoren al tot de gemeente Leeuwardenquote:Op maandag 14 september 2009 10:54 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Goutum misschien.
Maar voor Wartena wordt opgeslokt zullen Wirdum, Swichum er wel eerder bij zitten
Alweer? Bilgaard heb ik het over hè? Ze zouden toch een heel complex bouwen met ook woningen e.d.?quote:Op maandag 14 september 2009 11:05 schreef Innisdemon het volgende:
Daar was laatst alweer brand. En de bouw schiet niet echt op.
Ze zijn nog druk aan het bouwen hoorde ik van mijn ouders, het totale vernieuwde winkelcentrum is pas eind 2010 klaar als ik het goed heb.quote:Op maandag 14 september 2009 10:58 schreef Nijns het volgende:
Ben benieuwd, over een week of 4 ben ik weer terug in Leeuwarden (na 2 jaar) wil wel even zien wat er geworden is van het winkelcentrum wat destijds is afgebrand..
Ik heb destijds als buurtbewoner nog zo'n flyer gehad over wat ze ervan wilden gaan maken en ik moet eerlijk zeggen dat het er goed uitzag. Ze hadden die plannen overigens wel snel na de brand al klaarquote:Op maandag 14 september 2009 11:07 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ze zijn nog druk aan het bouwen hoorde ik van mijn ouders, het totale vernieuwde winkelcentrum is pas eind 2010 klaar als ik het goed heb.
Het is nou nog een grote bouwput ja... Ben er laatst even langsgereden om te kijken waar de woktent zit, die schijnt vrij goed te zijn. Om er te komen moet je dus door de halve bouwput heenquote:Op maandag 14 september 2009 11:07 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ze zijn nog druk aan het bouwen hoorde ik van mijn ouders, het totale vernieuwde winkelcentrum is pas eind 2010 klaar als ik het goed heb.
De voertaal richting gemeente wordt anders en het is de vraag wat ze doen met het plaatsnamenbeleid. Volledig Fries houden of toch de tweetalige borden weer invoeren. Dat laatste zal protesten op gaan leveren, omdat de plaatsnamen al sinds 1988 Fries zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 11:11 schreef Paladijn het volgende:
Wat ga je trouwens missen aan het niet langer uit een plattelandsgemeente komen PSM? Het enige nadeel lijkt mij dat het gemeentehuis niet langer in een dorp zit, maar of dat zo'n ramp is... Dorpen blijven hun sfeer wel houden tot ze volledig opgeslokt worden.
Ze willen wel een v/d Valk neerzetten op de werpsterhoek, en dat ontwerp zal een 5 a 6 verdiepingen hoog zijn, net zoals v/d Valk Wolvega zegmaar. En de gemeentegrens van Leeuwarden loopt al tot ~500m van Roordahuzum, en Wytgaart valt er ook al onder, dus zouden ze ook het stuk ten oosten van de snelweg nog wel op kunnen nemen, dus onder zuiderburen.quote:Op maandag 14 september 2009 11:11 schreef Paladijn het volgende:
Dat 'opslokken' zie ik juist niet snel gebeuren, voor Goutum/Teerns/Hempens was dat logisch gezien de stad niet naar het noorden kan en wil uitbreiden. Ze proberen nu juist met de Zuidlanden het landelijke beeld te handhaven, enige nadeel is dat de huizen er te duur zijn. Natuurlijk vormt de Werpsterhoek onder Leeuwarden straks een grote urbanisatie, maar ik heb daar nog geen hoogbouwplannen van voorbij zien komen dus dat zal waarschijnlijk wel wat meevallen
Wat ga je trouwens missen aan het niet langer uit een plattelandsgemeente komen PSM? Het enige nadeel lijkt mij dat het gemeentehuis niet langer in een dorp zit, maar of dat zo'n ramp is... Dorpen blijven hun sfeer wel houden tot ze volledig opgeslokt worden.
Die tent is goed jaquote:Op maandag 14 september 2009 11:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het is nou nog een grote bouwput ja... Ben er laatst even langsgereden om te kijken waar de woktent zit, die schijnt vrij goed te zijn. Om er te komen moet je dus door de halve bouwput heen
Nog steeds? Was wel handig toen dat die er snel stondquote:Op maandag 14 september 2009 11:22 schreef Ensaf het volgende:
En de AH zit er nog in dat noodgebouw.
Daar ook al? Bij Sneek zijn ze al een v/d Valk aan het bouwen.quote:Op maandag 14 september 2009 11:33 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ze willen wel een v/d Valk neerzetten op de werpsterhoek, en dat ontwerp zal een 5 a 6 verdiepingen hoog zijn, net zoals v/d Valk Wolvega zegmaar. En de gemeentegrens van Leeuwarden loopt al tot ~500m van Roordahuzum, en Wytgaart valt er ook al onder, dus zouden ze ook het stuk ten oosten van de snelweg nog wel op kunnen nemen, dus onder zuiderburen.
Ze willen heel veel, maar een v.d. valk hotel/congrescentrum op die plek naast het nieuw te bouwen station zou niet verkeerd zijn. 5-6 verdiepingen is bij lange na niet hoogbouw (denk dan eerder aan Eeburg (imho zeer geslaagd) of de Noorderplantage). Dat kan ook niet, want men wil de omgeving landelijk houden voor de dorpjes als Techum en Jabikswoude. Aan de andere kant zie je dat men in Zuiderburen en Blitsaert uiteindelijk toch meer commercieel ging denken om extra inkomsten te krijgen.quote:Op maandag 14 september 2009 11:33 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ze willen wel een v/d Valk neerzetten op de werpsterhoek, en dat ontwerp zal een 5 a 6 verdiepingen hoog zijn, net zoals v/d Valk Wolvega zegmaar. En de gemeentegrens van Leeuwarden loopt al tot ~500m van Roordahuzum, en Wytgaart valt er ook al onder, dus zouden ze ook het stuk ten oosten van de snelweg nog wel op kunnen nemen, dus onder zuiderburen.
naja, dat lege, grauwe plein was ook nietsquote:Op maandag 14 september 2009 11:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ach ja als ze iets willen, gebeurt dat vaak ook. Ik heb zaterdag in het zaailand een maquette gezien van het nieuwe zaailand.....wie wil er nou in zo'n appartement daar wonen!
Okidoki, daar dus binnenkort uit etenquote:Op maandag 14 september 2009 11:37 schreef twiFight het volgende:
[..]
Die tent is goed jade wokker die wij hadden had nog humor ook :p
quote:Op maandag 14 september 2009 11:57 schreef Paladijn het volgende:
En PSM, ze praten ook gewoon Frysk op't gemeentekantoor in Leeuwarden hoorAlleen zullen folders e.d. nu primair in het Nederlands zijn, om het maar niet over de kwaliteit van't Fryske deel van leeuwarden.nl te hebben...
nou ja, dat zou wel eens kunnen ja.. Maar dan hoeft een brief van de gemeente nog niet in het Fries, die ontvangen de toeristen immers toch niet..quote:Op maandag 14 september 2009 12:22 schreef Ensaf het volgende:
Ik denk dat je met wat meer Fries in het straatbeeld de toeristische sector juist een impuls kan geven.
Met Fries/Nederlandse pinautomaten geef je dagjesmensen al het gevoel even in het buitenland in eigen land te zijn.
Maar over die brief: Ik schrok er van. In mijn wijk ben ik gewend dat huis-aan-huis brieven in het Nederlands en Engels zijn.
je had daar toch alleen maar dichtgetimmerde winkelcentra?quote:
Kloptquote:Op maandag 14 september 2009 12:39 schreef Ensaf het volgende:
Ja maar ho eens even, ik ben niet een jaar lang elke dag van hei- bouw- en sloopwerkzaamheden voor niets!
Er is een prachtig nieuw winkelcentrum gebouwd. Met een Jumbo, een Drogist en Villacidro!
Waar die chinees, cafetaria en villacidro eerst zaten, gaat geloof ik tegen de vlakte.
Ik wist niet dat die tent zo heette maar kan me de pizza's nog goed herinnerenquote:Op maandag 14 september 2009 13:47 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Klopt
Is Villacidro al verhuisd? Lekkere pizza's voor weinig knaken !
Maar ik vraag me af of dat zo maar kan. Bij Huizum kon het ookquote:Op maandag 14 september 2009 16:31 schreef Innisdemon het volgende:
Lijkt me de enige mogelijkheid inderdaad.
Inderdaad, dat is wel nadelig.quote:
Geen last van gehad. En het was nog te pruimen ook welquote:Op maandag 14 september 2009 21:31 schreef neen het volgende:
Pizza Company, 1x besteld, duurde stervenslang, wel veel korting gekregen op een ranzige pizza.
De stadsbus.......quote:Op maandag 14 september 2009 21:13 schreef Ensaf het volgende:
Villacidro is sinds een paar dagen verhuisd.
Halte bij de Jumbo met lijn 8 of 38.
Op het ruiterskwartier zit nu ook weer een nieuwe wok shop o.i.dquote:Op maandag 14 september 2009 21:44 schreef neen het volgende:
Of WokkieWok? (in de kerkstraat ergens geloof ik)
Elke keer als ik jou signature zie denk ik die is homoquote:
Je kan altijd voor de zekerheid Ricky even bellen.quote:
Hoe werkt dat soort isolatie tegen volgepiste brievenbussen etc?quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:13 schreef justmattie het volgende:
Denk dat die woningen wel goed geïsoleerd worden
Die neemt alleen nummers met het kerngetal 058 op.quote:Op maandag 14 september 2009 22:36 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Je kan altijd voor de zekerheid Ricky even bellen.
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:41 schreef justmattie het volgende:
Waar vroehag de fontein stond. Tegenover de Mac dus
Frappant genoeg liggen alle percelen ten zuiden van het spoor in Leeuwarden nog steeds in de kadastrale gemeente huizum...quote:Op donderdag 17 september 2009 09:53 schreef Paladijn het volgende:
Toen Huizum een wijk werd had men ook niet echt veel inspraak, befehl ist befehl
Had Huizum niet in een andere gemeente gelegen, dan was deze al jaren daarvoor samengevoegd met Leeuwarden. Het oude centrum van Huizum wordt gevormd door de Schrans, dus daar zaten wel redelijk wat winkels in, er staat volgens mij zelfs nog een oude kerk. En met 8-9000 inwoners was het nou ook niet bepaald een klein dorps gemeenschapje, volgens mij zitten er in Goutum maar iets van 2k inclusief de nieuwbouw. Goutum is in mijn ogen ook al jaren geen dorp meer overigens, ook al denken de inwoners daar anders over
Een kadastrale gemeente is wat anders dan een administratieve gemeente, waar jij en ik in wonen. Zo kent het kadaster helemaal geen gemeente Almelo, en heet de kadastrale gemeente Ambt-Almelo. Is leuk zoeken de eerste keer...quote:Op donderdag 17 september 2009 10:24 schreef Paladijn het volgende:
Euh, Huizum was toch hoofdstad van Leeuwarderadeel? Er is vziw nooit een gemeente Huizum geweest...
De gaard der billenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waar heb je gewoont?????
Het oude Leeuwarderadeel was veel groter, en aan het einde van de middeleeuwen splitste een deel zich af, wat de stad Leeuwarden werd. Dat was zeg het middelste stuk van Leeuwarderadeel, en het zuidelijke deel (met oa Huizum en Goutum) is door de Duitsers aan Leeuwarden toegevoegd tijdens de 2e wereldoorlog, en dat is altijd zo gebleven. Het huidige Leeuwarderadeel is dus het noordelijke restant van het oorspronkelijke Leeuwarderadeel, dat bestond al rond 1200 als ik het me goed herinner..quote:Op donderdag 17 september 2009 11:42 schreef Innisdemon het volgende:
Leeuwarderadeel is de gemeente waar Stiens enzo onder vallen.
Is dat uitverkocht? Ik wilde in de ochtend gaan en ging er vanuit dat er wel voldoende kaartjes over zouden zijnquote:Op donderdag 17 september 2009 14:03 schreef justmattie het volgende:
Heeft er iemand nog 2 kaartjes over voor de Achmea toren zaterdag![]()
?
Dat houdt waarschijnlijk vast aan de 'oude' namen die niets met de gemeente of diens voorloper te maken hebbenquote:Op donderdag 17 september 2009 11:36 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Een kadastrale gemeente is wat anders dan een administratieve gemeente, waar jij en ik in wonen. Zo kent het kadaster helemaal geen gemeente Almelo, en heet de kadastrale gemeente Ambt-Almelo. Is leuk zoeken de eerste keer...
Gister las ik in de krant dat er nog kaarten waren, ben ik er gelijk uit school heen gegaan waren ze op.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is dat uitverkocht? Ik wilde in de ochtend gaan en ging er vanuit dat er wel voldoende kaartjes over zouden zijn
Morgen weer school, dus neequote:Op donderdag 17 september 2009 16:19 schreef Joy_Division het volgende:
Vanavond nog mensen die op stap gaan in de binnenstad van lwd?
Het kadaster stamt uit de tijd van Napoleon, dus inderdaad, dat is allemaal al wat ouder, en zoveel Nederland is er sindsdien niet bij gekomen.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat houdt waarschijnlijk vast aan de 'oude' namen die niets met de gemeente of diens voorloper te maken hebben
Haha, dat gebeurde ook wel es toen wij nog op het abattoir zaten met Brada, dan was zo'n beest bij de eerste poging niet dood en nam het de benen, dan kon je maar bidden dat je auto niet op het parkeerterrein stond..quote:Op donderdag 17 september 2009 16:29 schreef Paladijn het volgende:
Herman!
LEEUWARDEN - Een ontsnapte stier heeft een dwaaltocht dwars door Leeuwarden donderdagmiddag met de dood moeten bekopen.
Het agressieve dier had een paar keer voetgangers en een politieagent achtervolgd, toen het uiteindelijk in de Marnixstraat werd neergeschoten. Mensen raakten niet gewond; alleen de fiets van een politieagent werd door de stier vernield.
De stier dook rond twee uur voor het eerst op in de Pieter Sipmawei in de wijk Westeinde. Vervolgens liep hij langs de Harlingerstraatweg en dwars over het Europaplein de Heliconweg op, totdat hij in de Marnixstraat zijn dood tegemoet ging.
http://www.leeuwardercour(...)euwarden+afgeschoten
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:47 schreef Viper86 het volgende:
Ik heb de eerste 7 jaar van mijn leven in Kontgaard gewoont. Vlak voordat het bergafwaarts ging met die wijk.
Ff vraagje: hoe lang is Huizum al een stadsdeel van Lwd. Ik wist niet dat het zo groot was. Ik dacht dat het een prutdorpje was wat volledig is ingekapseld door Lwd.
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:29 schreef Paladijn het volgende:
Herman!
LEEUWARDEN - Een ontsnapte stier heeft een dwaaltocht dwars door Leeuwarden donderdagmiddag met de dood moeten bekopen.
Het agressieve dier had een paar keer voetgangers en een politieagent achtervolgd, toen het uiteindelijk in de Marnixstraat werd neergeschoten. Mensen raakten niet gewond; alleen de fiets van een politieagent werd door de stier vernield.
De stier dook rond twee uur voor het eerst op in de Pieter Sipmawei in de wijk Westeinde. Vervolgens liep hij langs de Harlingerstraatweg en dwars over het Europaplein de Heliconweg op, totdat hij in de Marnixstraat zijn dood tegemoet ging.
http://www.leeuwardercour(...)euwarden+afgeschoten
Ik ben er ook al eens geweest. Maar toen was het super mooi weer en kon je ver zien. Dat was wel leuk, net als Leeuwarden van ''bovenaf'' te zien.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:19 schreef neen het volgende:
Ik ben vorige week even in de Achmeatoren geweest, was er al eens eerder geweest en zoveel stelt het niet voorje ziet wel goed hoe klein Leeuwarden is
quote:Verkeerde afslag: aanrijding 4 auto's
E. Tjallings18-09-2009 19:58LEEUWARDEN - Vrijdag aan het eind van de middag vond er een aanrijding plaats op de Tesselschadestraat.
Op de rotonde van de Heliconweg met de Tesselschadestraat nam de bestuurder van een zwarte Peugeot de verkeerde afslag waardoor hij op de Tesselschadestraat tegen het verkeer in reed. Een tegemoetkomende auto werd aan de zijkant geschampt. Twee andere auto's raakten aan de voorzijde beschadigd.
Theo Faber sleepte alle vier betrokken auto's af. De politie kwam met twee motoren ter plaatse voor afhandeling van het ongeval. De rijbaan voor het CJIB richting rotonde werd tijdelijk afgesloten.
Ben er langs gelopen, wat een lelijke bouwval zeg.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Moet ik er toch maar even langslopen.
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:32 schreef neen het volgende:
Och, anders ga ik wel elders bier drinkenik ben geen fan ofzo
Ik denk wel dat ik the sheer en moke ga bekijken nog in Romein dit jaar
En er trots op, want ;t was echt supergezellig!quote:Op zondag 20 september 2009 00:39 schreef Ensaf het volgende:
De Romeinen. Te bedenken dat die ons nog probeerden te bezetten.
Jullie stelletje collaborateurs!
Wie?quote:Op zondag 20 september 2009 02:13 schreef justmattie het volgende:
Gezellig was het toen RSF er op trad
RSF, hiphopgroepje uit Stiens. Zat een maatje van me bij maar helaas doen ze niks meer.quote:
Arabisch?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:08 schreef Ensaf het volgende:
Hehe.
Kreeg net een brief van Omrin.
Zat ook een Engelse en een Arabisch versie bij.
En nu bij Caparis?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Arabisch?
Mijn ex werkt bij Omrin.
Nee, Omrin. ;pquote:
Omdat het mijn ex is?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:18 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dat het zijn ex werk was?
Ja.quote:
Niet mijn stijl dat van vroegerquote:Op maandag 28 september 2009 18:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Vrijdag House the 90's @ Noa![]()
http://partyflock.nl/party/157564:House_the_90s.html
Ben benieuwd heb vorige editie moeten missen...
Tsja daar heb ik zelf ook meer mee.quote:Op maandag 28 september 2009 22:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niet mijn stijl dat van vroegerVindt de hardstyle van nu veel beter
Er was genoeg belangstelling voor X-plode, en het is goed verlopen. Dus ik hoop dat ze wel weer een vervolg gaan houdenquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Tsja daar heb ik zelf ook meer mee.
Maar wel leuk dat er eindelijk weer eens wat georganiseerd word in Leeuwarden voor hardere stijlen.
X-Plode was ook een redelijk succes dus hopenlijk zien we daar volgend jaar ook weer een editie van terug
Klopt, en tijdens Partyraiser werd ook al duidelijk dat er plannen zijn voor een editie aankomend jaarquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Er was genoeg belangstelling voor X-plode, en het is goed verlopen. Dus ik hoop dat ze wel weer een vervolg gaan houden
Darkraver draait ook wel op hardstyleparty's maar dan nog vind ik 'm te hardquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:33 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Klopt, en tijdens Partyraiser werd ook al duidelijk dat er plannen zijn voor een editie aankomend jaar![]()
Zal vrijdag ook aanwezig zijn bij House the 90's, vorige editie scheen erg gezellig te zijn, en met Darkraver en Gizmo moet dat deze keer ook wel goedkomen
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:33 schreef neen het volgende:
Cambuur het inderdaad wonnen, wat een genot
Beter dan de Mac. Een whopper is pas echt een burger!quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:58 schreef justmattie het volgende:
Dus, binnenkort zo'n ranzige Burger King erbij
Echte burgers bak je zelf.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Beter dan de Mac. Een whopper is pas echt een burger!
Mac is ook niet te vretenquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Beter dan de Mac. Een whopper is pas echt een burger!
Waar voorheen Mr Cocker zat.quote:
* justmattie kijkt gelijk op je Flickr paginaquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:47 schreef Paladijn het volgende:
Oh... dat komt door Flickr, die haalt ze er uit en geeft ze weer via het volgende linkje bij de foto's: Taken with a Nikon D300. More properties <--
Als je het wilt weten dus ff via flickr kijkenIk laat mijn exif namelijk altijd in de foto's staan.
Deze toevallig allemaal geschoten met mijn 80-200 2.8 omdat er al iemand anders met een 18-55 meeliep... zo voorkom je dat je dezelfde foto's maakt en kon ik me wat meer richten op de details
Mijn D60 heeft wel wat van die automatische standen. Maar met de A en S stand spelen is veel leuker. Maar met die filter kun je dus eigenlijk niks in deze tijd van het jaar. Dan is de lucht bijna heel de dag grijsquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:15 schreef Paladijn het volgende:
Mijn D300 heeft geen autostand, alleen PASMMijn D40 (en de D90, kleine broertje van de D300) hebben wel een lading automatische standen, maar ook bij de D40 speelde ik vooral met de A en S stand. Je hebt simpelweg wat meer controle over wat er vastgelegd wordt... in positieve en negatieve zin.
Overigens zijn veel van mijn foto's met een polarisatie filter genomen wat voor fraaiere kleuren, mooi contrast in de luchten en minder reflecties zorgt. Op zich wel een aanrader om te halen, alleen zitten er ook weer nadeeltjes aan (werkt niet bij grijze luchten en kost je wat stops).
Murder kingquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:58 schreef justmattie het volgende:
Dus, binnenkort zo'n ranzige Burger King erbij
quote:
En niet te vreten. Anyway, schijnt een grote brand bij Brada te zijn geweestquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Zal wel iets vergelijksbaars zijn
Goh, daar heeft ons bedrijf vroeger ook nog op het terrein gezeten. (toen het nog het abattoir was) Naja, dit komt veel mensen wel goed uit gok ik zo..quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:51 schreef Paladijn het volgende:
Zag het net op http://www.112fryslan.nl/2?&action=show&newsid=4096 ja, wilde het hier al posten... blijkbaar niemand die er in de buurt woont
cammingaburen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:58 schreef justmattie het volgende:
Nee gelukkig niet
Woon aan de andere kant van de stad.
Niet echt. Net buiten Schieringen, en voor Camminghaburen.quote:
Ja maar het is koud in de winter dan hoor, en dan kun je beter in een ijskoude auto stappen en tegen de tijd dat je bij de parkeergarage bent, is je kachel ook net warmquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:47 schreef Paladijn het volgende:
LEEUWARDEN - Alle Leeuwarder stadsbussen zijn in november en december op zaterdag gratis.
Daarmee wil de gemeente meer bezoekers naar de binnenstad trekken. Ook wil wethouder Gerrit Krol zo zorgen dat er in de drukke wintermaanden genoeg parkeerruimte blijft, nu de parkeergarage onder het Zaailand gesloten is.
De extra parkeerplaatsen die er voor de zomer rond de binnenstad zijn gekomen, zijn een succes. Uit een evaluatie van de gemeente blijkt dat 90 procent van alle chauffeurs zijn auto kan parkeren op de plek van de eerste keuze.Fietsen is ook zo moeilijk... Alsof mensen van buiten de stad nu opeens de bus gaan nemen.
Hoe romantisch.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:42 schreef Paladijn het volgende:
Voor de geintreseerden:
Gratis praamvaartochten door de binnenstad
Bron: Gemeente Leeuwarden (07-10-2009)
Op 24 oktober wordt voor de vijfde keer de Nacht van de Nacht gehouden. De gemeente Leeuwarden doet weer mee en organiseert gratis praamvaartochten.
Tijdens deze nacht wordt aandacht gevraagd voor het behoud van de duisternis. De speciale avondrondvaarten worden onder leiding van een ervaren gids gehouden.
Wie mee wil, kan zich aanmelden. Het aantal plaatsen is beperkt. U kunt een mailtje sturen naar Albert Looper van de gemeente Leeuwarden: alooper@leeuwarden.nl
Vermeld bij opgave uw naam, adres, telefoonnummer en het aantal personen.
Kan zelf helaas die dag niet
Hebben we een date?quote:
Dat is een mooie gelegenheid.quote:
Wat moet dat wel niet kosten?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is een mooie gelegenheid.
Helemaal niks, het is gratis.quote:
Dealquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Helemaal niks, het is gratis.
Ja dan wel he!quote:
Dan neem ik m;n vriend wel mee.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nou![]()
Ik wil ook wel alleen gaan hoor
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan neem ik m;n vriend wel mee.
Ik ben een rasechte romanticus.quote:
Twijfel ik ook niet aan. Wie is je vriend?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben een rasechte romanticus.
Hai.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Twijfel ik ook niet aan. Wie is je vriend?
quote:
quote:
Wayne Rooney? Van Manchester United?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:41 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen met verstand van voetbal hier?
Rooney behoort toch gewoon tot de wereldtop? Of ben ik nu zo dom?
Ik dacht laatst te lezen dat ie al open wasquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:41 schreef Ensaf het volgende:
Wanneer gaat Paddy's nu eigenlijk weer open?
Doodzonde dat ze bij het Gouverneursplein vertrokken zijn.
Al schijnt Baukje van de huur van de nieuwe cafeuitbater wel met pensioen te kunnen gaan.
No hard feelings?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:37 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben blij voor jullie. Als jullie op de koffie willen komen moeten jullie het maar aangeven![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Natuurlijk nietquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:42 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Wayne Rooney? Van Manchester United?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |