abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73364058
Mooie foto's Paladijn. Jammer dat er geen exif data bij zit. Met wat voor lens heb je geschoten? Diafragma en sluitertijden ?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  zondag 4 oktober 2009 @ 18:47:25 #152
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_73364275
Oh... dat komt door Flickr, die haalt ze er uit en geeft ze weer via het volgende linkje bij de foto's: Taken with a Nikon D300. More properties <--
Als je het wilt weten dus ff via flickr kijken Ik laat mijn exif namelijk altijd in de foto's staan.

Deze toevallig allemaal geschoten met mijn 80-200 2.8 omdat er al iemand anders met een 18-55 meeliep... zo voorkom je dat je dezelfde foto's maakt en kon ik me wat meer richten op de details
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_73364700
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 18:47 schreef Paladijn het volgende:
Oh... dat komt door Flickr, die haalt ze er uit en geeft ze weer via het volgende linkje bij de foto's: Taken with a Nikon D300. More properties <--
Als je het wilt weten dus ff via flickr kijken Ik laat mijn exif namelijk altijd in de foto's staan.

Deze toevallig allemaal geschoten met mijn 80-200 2.8 omdat er al iemand anders met een 18-55 meeliep... zo voorkom je dat je dezelfde foto's maakt en kon ik me wat meer richten op de details
* justmattie kijkt gelijk op je Flickr pagina
Heb je alles op de autostand gemaakt, of zelf wat lopen knoeien met waardes?
  zondag 4 oktober 2009 @ 19:15:25 #154
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_73365065
Mijn D300 heeft geen autostand, alleen PASM Mijn D40 (en de D90, kleine broertje van de D300) hebben wel een lading automatische standen, maar ook bij de D40 speelde ik vooral met de A en S stand. Je hebt simpelweg wat meer controle over wat er vastgelegd wordt... in positieve en negatieve zin.

Overigens zijn veel van mijn foto's met een polarisatie filter genomen wat voor fraaiere kleuren, mooi contrast in de luchten en minder reflecties zorgt. Op zich wel een aanrader om te halen, alleen zitten er ook weer nadeeltjes aan (werkt niet bij grijze luchten en kost je wat stops).
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_73366350
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 19:15 schreef Paladijn het volgende:
Mijn D300 heeft geen autostand, alleen PASM Mijn D40 (en de D90, kleine broertje van de D300) hebben wel een lading automatische standen, maar ook bij de D40 speelde ik vooral met de A en S stand. Je hebt simpelweg wat meer controle over wat er vastgelegd wordt... in positieve en negatieve zin.

Overigens zijn veel van mijn foto's met een polarisatie filter genomen wat voor fraaiere kleuren, mooi contrast in de luchten en minder reflecties zorgt. Op zich wel een aanrader om te halen, alleen zitten er ook weer nadeeltjes aan (werkt niet bij grijze luchten en kost je wat stops).
Mijn D60 heeft wel wat van die automatische standen. Maar met de A en S stand spelen is veel leuker. Maar met die filter kun je dus eigenlijk niks in deze tijd van het jaar. Dan is de lucht bijna heel de dag grijs
pi_73396145
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:58 schreef justmattie het volgende:
Dus, binnenkort zo'n ranzige Burger King erbij
Murder king
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_73396207
BK heeft geen MacKroket.
pi_73396628
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
BK heeft geen MacKroket.
pi_73401798
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:25 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
McFlurry zeker ook niet dan
pi_73409495
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:47 schreef justmattie het volgende:

[..]

McFlurry zeker ook niet dan
Zal wel iets vergelijksbaars zijn
pi_73411810
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 22:37 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Zal wel iets vergelijksbaars zijn
En niet te vreten. Anyway, schijnt een grote brand bij Brada te zijn geweest
  maandag 5 oktober 2009 @ 23:51:05 #162
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_73412047
Zag het net op http://www.112fryslan.nl/2?&action=show&newsid=4096 ja, wilde het hier al posten... blijkbaar niemand die er in de buurt woont
pi_73412243
Nee gelukkig niet
Woon aan de andere kant van de stad.
pi_73414849
Toen wask aant badmintonnen maar woon er wel in de buurt.
pi_73417019
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:51 schreef Paladijn het volgende:
Zag het net op http://www.112fryslan.nl/2?&action=show&newsid=4096 ja, wilde het hier al posten... blijkbaar niemand die er in de buurt woont
Goh, daar heeft ons bedrijf vroeger ook nog op het terrein gezeten. (toen het nog het abattoir was) Naja, dit komt veel mensen wel goed uit gok ik zo..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:57:09 #166
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_73421474
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:58 schreef justmattie het volgende:
Nee gelukkig niet
Woon aan de andere kant van de stad.
cammingaburen?
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:47:03 #167
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_73434106
LEEUWARDEN - Alle Leeuwarder stadsbussen zijn in november en december op zaterdag gratis.

Daarmee wil de gemeente meer bezoekers naar de binnenstad trekken. Ook wil wethouder Gerrit Krol zo zorgen dat er in de drukke wintermaanden genoeg parkeerruimte blijft, nu de parkeergarage onder het Zaailand gesloten is.

De extra parkeerplaatsen die er voor de zomer rond de binnenstad zijn gekomen, zijn een succes. Uit een evaluatie van de gemeente blijkt dat 90 procent van alle chauffeurs zijn auto kan parkeren op de plek van de eerste keuze.

Fietsen is ook zo moeilijk... Alsof mensen van buiten de stad nu opeens de bus gaan nemen.
pi_73434330
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:57 schreef Ensaf het volgende:

[..]

cammingaburen?
Niet echt. Net buiten Schieringen, en voor Camminghaburen.
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:47 schreef Paladijn het volgende:
LEEUWARDEN - Alle Leeuwarder stadsbussen zijn in november en december op zaterdag gratis.

Daarmee wil de gemeente meer bezoekers naar de binnenstad trekken. Ook wil wethouder Gerrit Krol zo zorgen dat er in de drukke wintermaanden genoeg parkeerruimte blijft, nu de parkeergarage onder het Zaailand gesloten is.

De extra parkeerplaatsen die er voor de zomer rond de binnenstad zijn gekomen, zijn een succes. Uit een evaluatie van de gemeente blijkt dat 90 procent van alle chauffeurs zijn auto kan parkeren op de plek van de eerste keuze.

Fietsen is ook zo moeilijk... Alsof mensen van buiten de stad nu opeens de bus gaan nemen.
Ja maar het is koud in de winter dan hoor, en dan kun je beter in een ijskoude auto stappen en tegen de tijd dat je bij de parkeergarage bent, is je kachel ook net warm
pi_73486992
Voor de geintreseerden:
Gratis praamvaartochten door de binnenstad

Bron: Gemeente Leeuwarden (07-10-2009)

Op 24 oktober wordt voor de vijfde keer de Nacht van de Nacht gehouden. De gemeente Leeuwarden doet weer mee en organiseert gratis praamvaartochten.

Tijdens deze nacht wordt aandacht gevraagd voor het behoud van de duisternis. De speciale avondrondvaarten worden onder leiding van een ervaren gids gehouden.

Wie mee wil, kan zich aanmelden. Het aantal plaatsen is beperkt. U kunt een mailtje sturen naar Albert Looper van de gemeente Leeuwarden: alooper@leeuwarden.nl
Vermeld bij opgave uw naam, adres, telefoonnummer en het aantal personen.

Kan zelf helaas die dag niet
pi_73487562
M;n ouders zijn vorig jaar mee geweest, het is de bedoeling dat alles in de binnenstad dan uit is. Maar zoals je misschien al raadt, alle verlichting was nog gewoon aan
pi_73491172
Tya, dat hippie geneuzel... als die winkeliers zo nodig extra stroomkosten kwijt willen zijn voor hun verlichting 's nachts moeten ze dat zelf weten. Bovendien neem ik aan dat de gemeente alle verlichting ook aan laat op zaterdagavond

En rechts ziet u een paar dronken jongelui op weg naar de volgende kroeg de gracht inflikkeren, wat is een donkere nacht toch prachtig nietwaar?
pi_73495097
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:42 schreef Paladijn het volgende:
Voor de geintreseerden:
Gratis praamvaartochten door de binnenstad

Bron: Gemeente Leeuwarden (07-10-2009)

Op 24 oktober wordt voor de vijfde keer de Nacht van de Nacht gehouden. De gemeente Leeuwarden doet weer mee en organiseert gratis praamvaartochten.

Tijdens deze nacht wordt aandacht gevraagd voor het behoud van de duisternis. De speciale avondrondvaarten worden onder leiding van een ervaren gids gehouden.

Wie mee wil, kan zich aanmelden. Het aantal plaatsen is beperkt. U kunt een mailtje sturen naar Albert Looper van de gemeente Leeuwarden: alooper@leeuwarden.nl
Vermeld bij opgave uw naam, adres, telefoonnummer en het aantal personen.

Kan zelf helaas die dag niet
Hoe romantisch.
pi_73495163
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:47 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Hoe romantisch.
pi_73495190
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:49 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Hebben we een date?
pi_73495225
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:49 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Hebben we een date?
We zouden al eens eerder daten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: