Ja.quote:
Niet mijn stijl dat van vroegerquote:Op maandag 28 september 2009 18:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Vrijdag House the 90's @ Noa![]()
http://partyflock.nl/party/157564:House_the_90s.html
Ben benieuwd heb vorige editie moeten missen...
Tsja daar heb ik zelf ook meer mee.quote:Op maandag 28 september 2009 22:53 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niet mijn stijl dat van vroegerVindt de hardstyle van nu veel beter
Er was genoeg belangstelling voor X-plode, en het is goed verlopen. Dus ik hoop dat ze wel weer een vervolg gaan houdenquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Tsja daar heb ik zelf ook meer mee.
Maar wel leuk dat er eindelijk weer eens wat georganiseerd word in Leeuwarden voor hardere stijlen.
X-Plode was ook een redelijk succes dus hopenlijk zien we daar volgend jaar ook weer een editie van terug
Klopt, en tijdens Partyraiser werd ook al duidelijk dat er plannen zijn voor een editie aankomend jaarquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Er was genoeg belangstelling voor X-plode, en het is goed verlopen. Dus ik hoop dat ze wel weer een vervolg gaan houden
Darkraver draait ook wel op hardstyleparty's maar dan nog vind ik 'm te hardquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:33 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Klopt, en tijdens Partyraiser werd ook al duidelijk dat er plannen zijn voor een editie aankomend jaar![]()
Zal vrijdag ook aanwezig zijn bij House the 90's, vorige editie scheen erg gezellig te zijn, en met Darkraver en Gizmo moet dat deze keer ook wel goedkomen
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:33 schreef neen het volgende:
Cambuur het inderdaad wonnen, wat een genot
Beter dan de Mac. Een whopper is pas echt een burger!quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:58 schreef justmattie het volgende:
Dus, binnenkort zo'n ranzige Burger King erbij
Echte burgers bak je zelf.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Beter dan de Mac. Een whopper is pas echt een burger!
Mac is ook niet te vretenquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Beter dan de Mac. Een whopper is pas echt een burger!
Waar voorheen Mr Cocker zat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |