quote:Ik vind dit zo'n geweldig topic...ik blijf het volgen![]()
Zal straks even foto's van me phone afhalen van hoe ik mijn nagels van de week had...
Maar kom tevens even binnen met een vraag. Mijn nagels zijn heel stevig, ze zijn niet om te buigen. Maar dat heeft ook zo z'n nadeel, want bij mijn duimen scheurt het snel in...in het vlees . Ook zijn er nu twee nagels die afbladderen, dus bij de uiteinden gaat het splijten.Meestal weet ik het te redden door er een lak overheen te doen, maar dat is natuurlijk maar een tijdelijke iets en geen oplossing.
Hebben jullie misschien tips hiervoor? Ik zag wat producten van Sally Hansen..is dat wat?
Ook zat ik te denken om een gel laagje over mijn eigen nagels te laten aanbrengen (of zelf doen, als ik ergens gel weet te krijgen), maar is dat niet op den duur slecht voor je nagels?
Dat heb ik wel een keertje gedaan.quote:Op zondag 13 september 2009 16:42 schreef Mirjam het volgende:
wat ik me afvroeg, kun je een nagelverharderlak (volgens mij heb ik er nog 1 van de hema), ook als basecoat gebruiken?
dus als onderlaagje voor een gekleurde lak?
Zou het niet doen, die nagelverharders doen toch wat met je nagels, veronderstel dat de verharder toch een beetje in je nagels trekt, dan trekt hij de kleur ook mee.quote:Op zondag 13 september 2009 16:42 schreef Mirjam het volgende:
wat ik me afvroeg, kun je een nagelverharderlak (volgens mij heb ik er nog 1 van de hema), ook als basecoat gebruiken?
zet 'm achter een linkje, en vraag meteen wat tips aan de damesquote:Op zondag 13 september 2009 22:49 schreef Mertofzo het volgende:
Waarom wordt mijn foto verwijderd? emancipatie!
oh okee, thanks!quote:Op zondag 13 september 2009 22:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zet 'm achter een linkje, en vraag meteen wat tips aan de dames
Mooiquote:
Vertel eens over je ziekte...quote:
Kan, hoeft niet.quote:Op zondag 13 september 2009 23:07 schreef Marloes het volgende:
Heb de ridge filler van de etos aangeschaft, bevalt tot nu toe prima! Heb vandaag een fel roze lak op van Mavala. Moet je trouwens onder een nail whitener ook nog ridge filler doen of niet? Of nouja, kan dat
Dat kan prima, je moet even goed kijken, maar bij sommige staat het er zelfs op... dat je ze als kuur.. maar ook als top- en basecoat kan gebruiken. Het enige waar je op moet letten met nagelverharder: het werkt gewoon door, ook als je nagels al hard genoeg zijn. Dus op een gegeven moment worden je nagels gewoon TE hard, waardoor ze weer heel snel breken.quote:Op zondag 13 september 2009 16:42 schreef Mirjam het volgende:
Is die glasvijl niet van beauty essentials? Ik heb die namelijk ook.quote:Op maandag 14 september 2009 17:54 schreef Mirjam het volgende:
ik was bij de kruidvat, gisteren 2 nagellakjes van essence meegenomen, vandaag weer 1
en een nagel verharder lakje van essence, en ik vond een glasvijl voor 1,79, volgens mij ook van essence
binnenkort eens beginnen met het kweken van mooie nagels. proberen althans.
*kijkt*quote:Op maandag 14 september 2009 18:13 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Is die glasvijl niet van beauty essentials? Ik heb die namelijk ook.
*vijlt* en hij's wel fijn ook geloof ik.quote:Op maandag 14 september 2009 18:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*kijkt*
ja, je hebt helemaal gelijk
ik vond 'm aan een rek met allemaal beauty dingen zoals kwastjes, pincets, poederdonsjes etc.quote:Op maandag 14 september 2009 18:33 schreef dieske87 het volgende:
Hallo
Ik kijk al een paar dagen op dit forum en zie dat jullie erg mooie dingen van je nagels maken
Waar kun je die glasvijl vinden? Ik heb een tijdje terug ook gezocht in de kruidvat maar kon het niet vinden!
Ik lak mijn nagels af en toe. Ik ga ze nu ook weer lakken. Probeer straks nog een foto te posten van het resultaat. Jammer genoeg heb ik niet zo'n mooie nagels als sommige van jullie!
Hij is echt fijn he! Ik heb er ook twee van, een in mijn tas en een voor thuis.quote:Op maandag 14 september 2009 18:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*vijlt* en hij's wel fijn ook geloof ik.
ik ga er nog 1 halen, voor in m'n tas
ik heb vooral de neiging om onderweg m'n nagels te fatsoeneren d.m.v. bijten, maar dat werkt natuurlijk niet.
Ja, dat klopt, ook bij de haar dingen--> daar dichtbij !quote:Op maandag 14 september 2009 18:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vond 'm aan een rek met allemaal beauty dingen zoals kwastjes, pincets, poederdonsjes etc.
hing helemaal onderaan
hey, leuk!quote:Op maandag 14 september 2009 19:07 schreef Skaai het volgende:
Collection 2000 Hot Looks nr. 31 'Spangles'[ afbeelding ]
De eerste keer zo'n groene French manicure viel me reuze mee. Geen basecoat gebruikt, 2 laagjes groen gedaan. Meeste meuk weggewerkt met een wattipje met nagellakremover, daarna een glanslakje en tadaaa. Lekker groen maar niet te veel, anders gaan ze zeuren op mijn werk
ik vind het tofquote:Op maandag 14 september 2009 19:34 schreef Skaai het volgende:
Ja, ik heb geen basecoat gebruikt, als ik de groene randjes ga bijwerken veeg ik die er net zo snel weer af. Heb het wel geprobeerd meteen netjes te doen, en de randjes met hulp dus.
Het is niet helemaal prachtig hoor, maar goed genoeg voor mijn eerste keer half-om-half lakken
Doe er zo nog 1 laagje topcoat op denk ik.
Show hier je nagels! deeltje 2quote:Op maandag 14 september 2009 20:41 schreef FijieStar het volgende:
Hallo iedereen!!
Ik ben gistern "per toeval" op dit Forum gebotst en ik ben er helemaal verslaafd aan heb deel 1 en 3 volledig verslonden (2 kon ik niet vinden) Nu ik heb voornamelijk gelnagels op en heb hier wl verschillende foto's van maar ik denk niet dat die hier passen
![]()
in ieder geval vind ik het een fantastische topic en jullie zitten allemaal vol boordevol leuke ideëen!!! Ik leer veel bij! Wat ik het superleuk vond waren de fruitstaafjes van Loqi! Ik heb zelf ook "fruitnageltjes" gehad met watermeloentjes en kiwi's maar ik wist niet dat je die zelf kon maken![]()
Sry voor mijn geratel ik wou gewoon even mijn "bewondering" tonen
Doe gewoon de kuur, daarna moet je stoppen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:10 schreef Mirjam het volgende:
hoe kun je een nail hardener het beste gebruiken?
hoe lang laat je dat zitten, paar dagen ofzo?
ik ga nu die van essence erop smeren
kuur?quote:Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Doe gewoon de kuur, daarna moet je stoppen.
Teveel is vaak niet goed.
Als het goed is staat het allemaal in de bijsluiter.
Oh okay.....quote:Op maandag 14 september 2009 22:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kuur?![]()
ik heb gewoon een potje nail hardener van essence, staat verder niks op ofzo
ja, na je reply ging ik googelen, kwam 'm tegen iddquote:Op maandag 14 september 2009 22:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh okay.....
niet googlen op die hardener...
Is wel van 2008, maar toch...
Ik zoek nog even verder voor je...
Dank je welquote:Op maandag 14 september 2009 20:41 schreef FijieStar het volgende:
Hallo iedereen!!
Ik ben gistern "per toeval" op dit Forum gebotst en ik ben er helemaal verslaafd aan heb deel 1 en 3 volledig verslonden (2 kon ik niet vinden) Nu ik heb voornamelijk gelnagels op en heb hier wl verschillende foto's van maar ik denk niet dat die hier passen
![]()
in ieder geval vind ik het een fantastische topic en jullie zitten allemaal vol boordevol leuke ideëen!!! Ik leer veel bij! Wat ik het superleuk vond waren de fruitstaafjes van Loqi! Ik heb zelf ook "fruitnageltjes" gehad met watermeloentjes en kiwi's maar ik wist niet dat je die zelf kon maken![]()
Sry voor mijn geratel ik wou gewoon even mijn "bewondering" tonen
oh, die's tofquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat een gezellige french mani's en nagellakjes allemaal!![]()
Weten jullie nog dat ik me had voorgenomen om dit weekend niet te gaan lakken omdat we naar mijn schoonzusje in Antwerpen gingen? Nou, vijf minuten voor we weggingen stond de postbode op de stoep met pakketjes met, je raadt het al, nagellak. Dus die heb ik meegenomen. En toen zag mijn schoonzusje die. En toen wilde zij ook lakken.
Dus we hebben lekker zitten trutten.
Ze heeft zelf maar twee nagellakjes! En die zijn dan ook nog zachtroze transparant.![]()
Uiteindelijk had ze Diamond Chainmail Charm op en ze was er helemaal weg van.![]()
[ afbeelding ]
Foto van Scrangie.
Eens! Of bedoel je dat ze zo lang zijn dat je ze niet op de foto krijgt?quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
En ik zou je gelnagels gewoon posten hoor! Zou niet weten waarom dat hier niet past. Wij willen foto's zien!
ik zal dat eens proberenquote:Op maandag 14 september 2009 23:01 schreef Oblivion het volgende:
Ik zou het kuurtje niet langer doen dan 14 dagen, persoonlijk.
En daarna gewoon onderhoudt, 2 keer in de week ofzo.
Dus de eerste twee weken, eerste dag laagje, tweede dag een laagje, dan derde dag eraf en weer opnieuw beginnen.
Zoiets.
ff snel...zit op mijn werkquote:Op zondag 13 september 2009 22:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
Mooi![]()
en een vraag: die zilveren nagellak, van welk merk is die? Ik wil ook!
MOOI!!! waar gekocht/besteld?quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat een gezellige french mani's en nagellakjes allemaal!![]()
Weten jullie nog dat ik me had voorgenomen om dit weekend niet te gaan lakken omdat we naar mijn schoonzusje in Antwerpen gingen? Nou, vijf minuten voor we weggingen stond de postbode op de stoep met pakketjes met, je raadt het al, nagellak. Dus die heb ik meegenomen. En toen zag mijn schoonzusje die. En toen wilde zij ook lakken.
Dus we hebben lekker zitten trutten.
Ze heeft zelf maar twee nagellakjes! En die zijn dan ook nog zachtroze transparant.![]()
Uiteindelijk had ze Diamond Chainmail Charm op en ze was er helemaal weg van.![]()
[ afbeelding ]
Foto van Scrangie.
niet via photobucket, photobucket blokkeert fok.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:53 schreef FijieStar het volgende:
Oh fijn ik zou graag foto's plaatsen maar kan ik het enkel via photobucket doen? Of gaat het via iets anders ook?
oeps ook photobucket gebruikt zag de post te laatquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet via photobucket, photobucket blokkeert fok.
tinypic.com, xs.to, dat soort sites gebruiken
hmm, de foto's die je eerder gepost hebt zie ik gewoon staan, dus kennelijk gaat het goedquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:08 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
oeps ook photobucket gebruikt zag de post te laat
Hier: http://www.boozyshop.nl/producten/diamond-cosmeticsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nagels:
BarryM Grey met Nubar V for Men matte topcoat.
[ Bericht 9% gewijzigd door MinderMutsig op 15-09-2009 13:27:36 ]There is no love sincerer than the love of food.
Dat matte is zoooo vetquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hier: http://www.boozyshop.nl/producten/diamond-cosmetics
@Fijiestar: Ik snap wel dat je niet zo tevreden bent.![]()
Ik heb mijn setje besteld bij www.naildesigneurodiscount.nl Klein tipje, begin eerst met gewoon transparante gel. Het is al lastig genoeg om het model goed te krijgen zonder dat je ook nog french tips moet maken. Over die transparante kan je ook gewoon lakken dus als je een french wil zou je die er ook gewoon kunnen lakken. Maak het jezelf niet gelijk te lastig.![]()
Mijn nagels:
[ afbeelding ]
BarryM Grey met Nubar V for Men matte topcoat.
Photobucket doet het ook gewoonquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, de foto's die je eerder gepost hebt zie ik gewoon staan, dus kennelijk gaat het goed
oh.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Photobucket doet het ook gewoonImageshack niet, dan krijg je kikkers...
Ik gebruik al jaren photobucketquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet via photobucket, photobucket blokkeert fok.
tinypic.com, xs.to, dat soort sites gebruiken
ik ben zo bang dat het zo naar voeltquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:32 schreef Skaai het volgende:
Ik vind die matlakjes een beetje eng, ik ga mijn nagels altijd 'oppoetsen' aan mijn shirt ofzo als ie niet glimt of als er troep op zit.
Turquoise moet toch niet zo moeilijk zijn?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:29 schreef FijieStar het volgende:
@ MM bedankt voor de tip! Die matte nagellak vind ik echt leuk, maar heb ergens gelezen dat hij niet zo lang blijft zitten als gewone
Kan er mij trouwens iemand helpen... Ik was enkele weken geleden op zoek naar Turquoise nagellak van Essence maar in elke Kruidvat bij ons (ben van België btw) was hij al uitverkocht omdat ze het hele assortiment wegdeden voor de herfstcollectie.
Maar ik wil echt wel Turquoise![]()
Weet er iemand één van een ander merk ofzo?
Dat werkte nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:18 schreef Loqi het volgende:
Wat je ook kunt doen is een potje lak in de gewenste kleur (of blanke) kopen (wel met metalen balletje om te mengen!) en daar je buisje glitters in legen om je eigen lakje te maken![]()
Denk er wel echt aan dat je een lakje met een mengballetje neemt.
mooi zegquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo, eindelijk ook weer wat om te posten. Had een drukke week en dan gooi ik er altijd maar een neutraal nude kleurtje op zodat het tenminste overal bij matcht. Maar vanavond weer even gelakt!
![]()
Aangezien het k*tweer is, weg met die zomerkleuren!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is dieprood met roze glitters, lekker feestelijk
Mooie kleur zegquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo, eindelijk ook weer wat om te posten. Had een drukke week en dan gooi ik er altijd maar een neutraal nude kleurtje op zodat het tenminste overal bij matcht. Maar vanavond weer even gelakt!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooie kleur!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:17 schreef snkr-xxx het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb laatst van Rimmel london Turquoise nagellak gekocht.. matchte mooi bij mijn teenslippersquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:29 schreef FijieStar het volgende:
@ MM bedankt voor de tip! Die matte nagellak vind ik echt leuk, maar heb ergens gelezen dat hij niet zo lang blijft zitten als gewone
Kan er mij trouwens iemand helpen... Ik was enkele weken geleden op zoek naar Turquoise nagellak van Essence maar in elke Kruidvat bij ons (ben van België btw) was hij al uitverkocht omdat ze het hele assortiment wegdeden voor de herfstcollectie.
Maar ik wil echt wel Turquoise![]()
Weet er iemand één van een ander merk ofzo?
dankjewel... zit er alleen niet meer op.. binnenkort maar weer eens doenquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh en ik heb over de post van droomvrouwtje heen gelezen. Leuk met dat roze!![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:54 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Heb mijn lief even voorbereid op het gaan kopen van een Konad-setje! Reactie: oh, ja, dat is wel mooi!!
Hihihi, ik had verwacht dat ze zou zeggen: pleur op met je nagellak... Na afgelopen weekend vanalles aangeschaft te hebben...
Waar kan ik die halen want die moet ik echt hebben hoor!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van Scrangie.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hier: http://www.boozyshop.nl/producten/diamond-cosmetics
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat werkte nietin eerste instantie wel maar na een half uurtje was alle kleur uit de glitters getrokken in het potje. Die nagellak is best een fel stofje...Dus toch maar gewoon een donkere basis en dan wat glitters op een schaaltje gesprinkeld en met een blanke lak op de nagels gelakt. Het resultaat is supermooi
![]()
komt op een foto helaas niet zo goed uit de verf
Die kleur vind ik echt prachtig!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:17 schreef snkr-xxx het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zien!quote:Op woensdag 16 september 2009 11:53 schreef Noek het volgende:
Ik heb mijn You Don't Know Jacques binnen, Mindermutsig.En nog twee andere kleurtjes. YDKJ ziet er mooi uit.
Yeeaayyy, gelakt! Tussendoor op internet en typen, hihi. Tijd gaat zo wel sneller voorbij, dan wachten tot het droog is.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:33 schreef Lub_ya het volgende:
Ik heb zin om mijn nagels te lakken. Na al het gedoe van vandaag.
En gedaan. Wat een toestand. Nog nat op de foto maar het zijn 4 verschillende kleuren op één hand en dat moest er dus weer snel af want ik moest weg. Eén foto en toen was de batterij leeg.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zien!![]()
Ik heb hem ook pas binnengekregen en ik ben flieft.
Die blauwe is mooi!!quote:Op woensdag 16 september 2009 17:11 schreef Noek het volgende:
[..]
En gedaan. Wat een toestand. Nog nat op de foto maar het zijn 4 verschillende kleuren op één hand en dat moest er dus weer snel af want ik moest weg. Eén foto en toen was de batterij leeg.Vanavond echt even tutten met één kleur en dan netjes.
Kleuren zijn ook helemaal uitgebeten. Faal faler faalst.
[ afbeelding ]
Eigenlijk op Ebay maar voor ik het wist hadden ze een shop:quote:Op woensdag 16 september 2009 17:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh, is die op je ringvinger zo'n holografische?![]()
Leuke kleurtjes. Waar heb je die besteld?
Ik lak meestal in de reclame van een serie of film. Kan het tussendoor mooi drogen.![]()
Ik lak die witte rand gewoon net zoals ik normaal mijn nagels lak, in de richting van nagelriem tot nageltip dus zeg maar. En dan het kwastje iets voor het stickertje op je nagel zetten, een klein stukje terugduwen tot het randje van de sticker en dan in een beweging aflakken.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:56 schreef zoeperzazke het volgende:
MinderMutsig: superbedankt!!!! Ik heb vandaag stickertjes gekocht bij de Hema, kan ik daar nog mee stoeien. Mijn ring komt om de linkerhand en ik ben rechts, dus dat is fijnIk heb nog wel 1 vraagje: als je de witte rand lakt, lak je dan van links naar rechts, van boven naar beneden of een andere beweging? Ik weet niet zo goed wat het beste resultaat geeft....
Ik ga morgenavond nog maar eens goed stoeien. Ik had trouwens eerst twee kleurtjes bijd e Etos gekocht als roze-kleur en die dekken me toch slecht!!! Trek alleen maar strepen, was onmogelijk egaal te krijgen, echt balen. Toen bleek ik in mijn tussen mijn oudere lakjes nog een andere roze te hebben die een heel subtiel laagje met parelmoerglittertjes geeft, dus die ga ik mooi gebruiken
Ja, ik zou het graag willen laten zien, maar de kabel voor mijn mobiele telefoon doet het niet, in ieder geval hij wilt niet installeren. Plus de vraag of ik het wel durf, mijnes zijn niet zo mooi net als die van jullie. Daar zit meer het probleem eigenlijk in.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh, is die op je ringvinger zo'n holografische?![]()
Leuke kleurtjes. Waar heb je die besteld?
@Lub_ya: fotoooooooooos![]()
Ik lak meestal in de reclame van een serie of film. Kan het tussendoor mooi drogen.![]()
die van mij zijn ook lang niet zo mooi, maar als er lak op zit, kom ik ook showen hoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:28 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja, ik zou het graag willen laten zien, maar de kabel voor mijn mobiele telefoon doet het niet, in ieder geval hij wilt niet installeren. Plus de vraag of ik het wel durf, mijnes zijn niet zo mooi net als die van jullie. Daar zit meer het probleem eigenlijk in.![]()
Ik kom hier graag, meestal krijg ik dan wel zin om te lakken. Bedankt eigenlijk.![]()
Ohja, dat kan ook, tussendoor in de reclame lakken.
Maar ook de gewone lak is meer dan de helft er gewoon niet meer,nou laat dan maar zittenquote:Op donderdag 17 september 2009 00:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Konad verkopen ze helemaal niet meer. Stom dat het nog op de site staat inderdaad.![]()
Ik zou ze als eerste meer in 1 lengte vijlen, vind de enorm verschillende lengtes nou niet echt bepaald stijlvol, zeker niet voor een bruiloft, contrast is zo groot, maar goed dat is mijn meningquote:Op woensdag 16 september 2009 10:43 schreef zoeperzazke het volgende:
Can i has sum advice plz?
Dit zijn mijn nagels..... met een redelijk slap glanslaagje eroverheen, weinig bijzonders. Vrijdag ga ik trouwen en ik móét er iets mee oden maar het lukt me niet! Nepnagels (opplakdingen) staan heel erg lelijk en niet natuurlijk, en ik krijg het niet voor elkaar om een nette french manicure te doen zonder typ-ex randjes. Wie geeft een goed advies? French manicure is wel de bedoeling, en ik kan evt nog wel wat kopen in de winkels maar ik weet niet wat.... heb geen erg grote winkels in de buurt....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben ook wel benieuwd!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de french van zoeperzazke? Kunnen we al foto's bewonderen?
Deze heb ik ook! Vind 'm altijd erg leuk en makkelijk voor tussendoor! In het zonnetje is ie helemaalquote:Op woensdag 16 september 2009 12:02 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
GOSH 064, Frou-Frou
Zit er verschrikkelijk lelijk op (droogde iets langzamer dan ik dacht..) maar ik vind het kleurtje wel leuk!
Is dat de 010? Die moet ik nog steeds proberen, als ik de jouwe zo zie wil ik meteen gaan lakkenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:58 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Etos 'effect nails'
hier?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:31 schreef Puckzzz het volgende:
iemand heeft een heuele grote foto geplaatst, de pagina is al 5 minuten aan het laden
de kleur op je nagels is heel anders dan de kleur in het potjequote:Op donderdag 17 september 2009 18:48 schreef Puckzzz het volgende:
Nou ik heb mijn best gedaan om de diepte van de glitters vast te leggen. Het is echt héél erg mooi, bijna holografisch. Maar bijna niet te fotograferen zoals het werkelijk is, vandaar een beetje schaduw en een beetje zon
[ afbeelding ]
Oh en dat flesje is dus die zilveren van de Kruidvat
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de kleur op je nagels is heel anders dan de kleur in het potje
ik ken die niet, oudere lak al?
of is het gewoon een heul ander flesje dan wat op je nagels zit?
Coole foto met die sparkle op je ringvingerquote:Op donderdag 17 september 2009 18:48 schreef Puckzzz het volgende:
Nou ik heb mijn best gedaan om de diepte van de glitters vast te leggen. Het is echt héél erg mooi, bijna holografisch. Maar bijna niet te fotograferen zoals het werkelijk is, vandaar een beetje schaduw en een beetje zon
[ afbeelding ]
Wat een mooie lak en foto!!quote:Op donderdag 17 september 2009 18:48 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, is alleen remover niet genoeg? nee geen glittersquote:Op donderdag 17 september 2009 20:27 schreef MinderMutsig het volgende:
@Ek-Mei: meestal komt dat doordat de nagel niet goed vetvrij is. Je zou kunnen proberen om voor het lakken je nagels af te nemen met een watje met alcohol of azijn.
Jammer dat het kleurtje tegenvalt. Is dat die met die glittertjes erin?
Hihihihi... same here...quote:Op donderdag 17 september 2009 20:57 schreef Mirjam het volgende:
ik heb door dit topic een nagellakjes-tic ontwikkeld, heb deze week al 7 potjes gekocht![]()
bij de hema krijg je nu trouwens 20% korting op alle nagellak
Ow hou op,ik was al erg maar dit topic maakt het nog veel erger!!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:57 schreef Mirjam het volgende:
ik heb door dit topic een nagellakjes-tic ontwikkeld, heb deze week al 7 potjes gekocht![]()
bij de hema krijg je nu trouwens 20% korting op alle nagellak
Nagellakremover zou op zich ook wel genoeg moeten zijn ja. Misschien combineren de ridgefiller en de topcoat niet zo goed met elkaar? Anders zou ik het ook niet weten.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:01 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Oke, is alleen remover niet genoeg? nee geen glitters
detailsquote:Op donderdag 17 september 2009 22:33 schreef MinderMutsig het volgende:
En ik doe geen uitspraken over mijn nagellakaankopen van de laatste tijd.![]()
Foto??quote:Op donderdag 17 september 2009 23:34 schreef Mirjam het volgende:
zo, zojuist voor het eerst sinds tijden m'n nagels weer gelakt.
zilveren lak, van de hema. weet nog niet precies of ik hem heel mooi vind, hij ziet er wel grappig uit
Het zit er wel heel mooi op zeg!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:43 schreef snkr-xxx het volgende:
Jaaa heb gister toch nog gelakt met m'n paarse Etos lakje,
Hij smeert heerlijk,maar drogen duurt idd lang!
Vanmorgen ff foto gemaakt in het zonnetje
[ afbeelding ]
Dit wordt de nieuwe Lush-verslavingquote:Op donderdag 17 september 2009 23:34 schreef Mirjam het volgende:
zo, zojuist voor het eerst sinds tijden m'n nagels weer gelakt.
zilveren lak, van de hema. weet nog niet precies of ik hem heel mooi vind, hij ziet er wel grappig uit
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dit wordt de nieuwe Lush-verslaving
wauw, mega mooi weer. ik moet binnenkort maar eens wat nfu.oh bestellen, ze lijken allemaal wel mooiquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:04 schreef Loqi het volgende:
Ik heb vanmiddag weer gelaktNfu-oh nr 45 over Black out van Rimmel.
En dat ziet er zo uit:
Weer geen eigen foto, glitterkleuren zijn onmogelijk met m'n webcam
[ afbeelding ]
heb ik ook, als ik erop druk, buigen ze gewoon zo door.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:10 schreef Anne het volgende:
Zodra ik klaar ben met klussen wil ook gaan beginnen met het kweken van een beetje nagels.
Maar klussen en nagels gaat bij mij niet samen.
Ik heb trouwens de zachtste nagels die je maar kunt bedenken!
Zelfs met een verharder zijn ze nog zacht. Zwaar irritant!
ja he?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:26 schreef Loqi het volgende:
Hey die zilver heb ik ookik vind hem nog steeds erg leuk. Gek van die etos topcoat tho.
Leuk!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:42 schreef Bamba het volgende:
Wauw wat hebben jullie allemaal mooi gelakte nagels!!! Door dit topic ben ik ook verslaafd geworden! Ik heb in 2 weken tijd al zo'n 10 nagellakjes gekocht. Vanavond ga ik Gosh Yellow Bombay op m'n nagels doen en dan zal ik zo snel mogelijk ook hier een foto plaatsen!
Mooie nagels!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:05 schreef veels het volgende:
Hey leuk topic dit! heb alle pagina's grondig door gelezen en kom hele leuke lakjes tegen!!!
Hier even een foto van een paar weken geleden, toen ik nog lange nagels had.
Inmiddels is er 1 afgebroken en ja dan moet de rest er ook af.
[ afbeelding ]
Erg leuk! Heb volgens mij precies dezelfde in de la liggen, maar ik weet niet wat voor kleren ik er bij aan moet trekken, tips?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:34 schreef Bamba het volgende:
Ondertussen zit Gosh Yellow Bombay erop. Er zitten 3 lagen op en ben er nog niet erg tevreden over, maar vind het kleurtje absoluut super!!
[ afbeelding ]
Oh dat klinkt leuk!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:58 schreef Bamba het volgende:
Nou..ik heb dus dit kleurtje speciaal gekocht voor m'n nieuwe kleren. Ik heb ongeveer dezelfde kleur spaghetti topje met een donkerbruine bolero gekocht. Met bijpassende nagels dus voor een verjaardag morgen
.
Wow!quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:04 schreef Loqi het volgende:
Ik heb vanmiddag weer gelaktNfu-oh nr 45 over Black out van Rimmel.
En dat ziet er zo uit:
Weer geen eigen foto, glitterkleuren zijn onmogelijk met m'n webcam
[ afbeelding ]
Thanx, ha'k nie gesien.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:53 schreef MinderMutsig het volgende:
@Mistique: Het linkje naar de NFU-OH webshop staat in de OP.
Is dat nummer 019? want die heb ik gisteren gehaald.. Heb hem alleen nog niet opgedaan want mijn nagellak zit er nog goed op:quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, nummer 010 geloof ikquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:25 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Is dat nummer 019? want die heb ik gisteren gehaald.. Heb hem alleen nog niet opgedaan want mijn nagellak zit er nog goed op:
[ afbeelding ]
Je favoriete kleurtje erop knallen en later nog eens proberen.quote:Op zondag 20 september 2009 12:18 schreef Tammymara het volgende:
Wattenschijfjes met remover van de schlecker (nu toevallig, ik had niks meer en kruidvat was te ver weg) paars spul, Lilac-scented paars dopje. Maar ik ruik toch gewoon die typische nagellakremovergeurGisteren nieuwe french manicure gedaan, mijn man vind het zo geweldig,máár...het lukte niet.En nog eens niet. en nog eens niet. In totaal vijf keer erop gedaan,was het eindelijk goed,(drie uur vannacht
) raakte ik voor het droog was weer iets, weer verpest.
Vanmorgen nog een keer gedaan en is het nog steeds niet zoals ik wil.
*zucht*
Is mischien verstandiger om het niet te doen ookquote:Op zondag 20 september 2009 15:50 schreef Puckzzz het volgende:
Oh wat mooi!
Ik ben nog steeds sterk genoeg geweest om niet naar al die sites te gaan
thanksquote:Op zondag 20 september 2009 17:35 schreef Guess. het volgende:
Mooi kleurtje Mirjam![]()
Ik zie geen melklaagje trouwens.Ik gebruik de topcoat van eccense,kost geen drol en ik ben er prima tevreden over
Doet pijn hè?quote:
Ridgefiller! Ook als je geen last hebt van ribbels in je nagels is dat echt een perfecte basis voor nagellak. Die van de Etos is prima. Staat niet bij de nagellak maar bij de nagelverzorgingsdingen.quote:Op zondag 20 september 2009 18:12 schreef Mirjam het volgende:
ok, ga ik morgen ff kijken
ik ben echt vet ontevreden
had wel wat tijd besteed aan 't lakken vandaag, maar ik vind 't er niet uitzien.
het lijkt ook niet goed uit te harden, m'n duim zitten al allemaal halen in.
heeft een basecoat trouwens echt veel meerwaarde? dan haal ik die ook meteen
ohja, kan ook natuurlijkquote:Op zondag 20 september 2009 19:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ridgefiller! Ook als je geen last hebt van ribbels in je nagels is dat echt een perfecte basis voor nagellak. Die van de Etos is prima. Staat niet bij de nagellak maar bij de nagelverzorgingsdingen.
je hebt wat nagellak gemorstquote:Op zondag 20 september 2009 20:45 schreef Oblivion het volgende:
Ik doe ook mee!!!!
[ afbeelding ]
Probeer dit niet thuis...![]()
quote:Op zondag 20 september 2009 20:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Clean up met een kwastje met aceton werkt heel...
euh
Goudband, mooi hè?quote:
noteren, goeie tip obli!quote:Op zondag 20 september 2009 22:02 schreef Marloes het volgende:
Wat ik altijd doe is gewoon niet tot de nagelriem lakken zeg maar, gewoon een stukje erboven beginnen. Krijg je al die troep ook niet en het zit er prima uit.
quote:
Wow, echt mooiquote:Op zondag 20 september 2009 15:34 schreef Puckzzz het volgende:
Leuk Lindytje!
De creatie voor de aankomende weekDit zijn dus van die stickertjes van zo'n stickervel, alleen zijn dit de stukjes die achterblijven
[ afbeelding ]
Ik doe zelf een gellaagje op mijn eigen nagels.quote:Op zondag 20 september 2009 23:04 schreef veels het volgende:
Zijn hier ook dames die zelf gelnagels zetten?
Vraag me even af of dat moeilijk is.....
quote:Op maandag 21 september 2009 17:55 schreef Mirjam het volgende:
ik dus bij de kruidvat catrice topcoat kopen, zag een leuk flesje lak van essence, ik meenemen.
kom ik thuis, blijk ik dat flesje van de week al gekocht te hebben
da's wel erg he?
Goed dat je het zegt. Deze week dus even ridgefiller inslaan.quote:maar: bij de etos is alle nagelverzorging 2 halen 1 betalen deze week!
heb een ridgefiller dus meegenomen, en remover, kon niks anders bedenken
die paarsequote:Op maandag 21 september 2009 18:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
Welke is het?
[..]
Goed dat je het zegt. Deze week dus even ridgefiller inslaan.
Dat is mij ook al 2x overkomen met die essence lakjes,echt heel ergquote:Op maandag 21 september 2009 17:55 schreef Mirjam het volgende:
ik dus bij de kruidvat catrice topcoat kopen, zag een leuk flesje lak van essence, ik meenemen.
kom ik thuis, blijk ik dat flesje van de week al gekocht te hebben
da's wel erg he?
nik schaam me serieusquote:Op maandag 21 september 2009 19:56 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dat is mij ook al 2x overkomen met die essence lakjes,echt heel erg
leuk kleurtje wel. is dat een oudere serie? ik ken die flesjes nietquote:Op maandag 21 september 2009 18:52 schreef Debsterr het volgende:
Niet zo mooi gelakt: Chocolate Shake van de Creamylicious serie van Essence
Daglicht
[ afbeelding ]
Wit ledlicht
[ afbeelding ]
Nope, zo'n tijdelijke uitgave van een week of 4 terug.quote:Op maandag 21 september 2009 20:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
leuk kleurtje wel. is dat een oudere serie? ik ken die flesjes niet
Oeh mooi, morgen op Schiphol eens kijkenquote:Op maandag 21 september 2009 19:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind het een leuk kleurtje.![]()
@skaai: ja, en het voorkomt ook verkleuring van je nagels door de nagellak.
Die heb ik ook!! Een heel mooi kleurtje idd, maar hij lakt ontzettend K*T!! Jammer, want ik vind 'm ontzettend mooi!quote:Op maandag 21 september 2009 18:52 schreef Debsterr het volgende:
Niet zo mooi gelakt: Chocolate Shake van de Creamylicious serie van Essence
Daglicht
[ afbeelding ]
Wit ledlicht
[ afbeelding ]
Damn dat vind ik wel heel sexyquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het inderdaad in de folder staan.. (ook te zien op hun website) op het complete assortiment nagelverzorging en kunstnagels geldt de actie. Maar volgens mij niet op de nagellakjesquote:Op maandag 21 september 2009 23:09 schreef Keroppi het volgende:
Ik wil mensen hier niet op kosten jagen maarrrrr...
Bij de Etos zijn de nagelverzorgingsprodukten 2 halen = 1 betalen. Volgens het kassameisje was het niet alleen eigen merk maar ook herome etc.
Ik kwam er eigenlijk per toeval achter toen ik die ridgefiller ging halen. Ik heb nu drie dagen vrij en had zin om m'n nagels te lakken (kan/mag niet ivm studie normaal)
Wauw.. nog nooit gezien zoiets.. hoe werkt dat dan? en hoe kom je aan zo'n nagelak?quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:27 schreef MinderMutsig het volgende:
En blauwe crackle nagellak die er ook heeeel snel weer af is gegaan want leuk effect maar lelijk en onmogelijk te verwijderen![]()
[ afbeelding ]
Het zijn twee nagellakken die op elkaar reageren. Eerst lak je de ene en dan die crackle er overheen. Dat lakt gewoon zoals normale nagellak maar als het opdroogt barst het dus helemaal open. Een laagje topcoat is denk ik nog wel nodig maar het was oude lak en we kwamen erachter dat hij praktisch niet te verwijderen was dus toen ging hij er zo snel mogelijk weer vanaf. De volgende dag had ik nog een blauw waasje op mijn vingers.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:39 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Wauw.. nog nooit gezien zoiets.. hoe werkt dat dan? en hoe kom je aan zo'n nagelak?
Ik vind de kleur niet helemaal super, maar het effect is echt heel apart!
Oooh geweldig!quote:Op maandag 21 september 2009 23:09 schreef Keroppi het volgende:
Ik wil mensen hier niet op kosten jagen maarrrrr...
Bij de Etos zijn de nagelverzorgingsprodukten 2 halen = 1 betalen. Volgens het kassameisje was het niet alleen eigen merk maar ook herome etc.
Ik kwam er eigenlijk per toeval achter toen ik die ridgefiller ging halen. Ik heb nu drie dagen vrij en had zin om m'n nagels te lakken (kan/mag niet ivm studie normaal)
Heb je nagellijm of een-secondelijm o.i.d. in huis?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:25 schreef Sjeen het volgende:
Wie weet raad... mijn duimnagel is ingescheurd/gebroken, net op het randje waar je nagel niet meer aan het nagelbed vast zit. Iemand een tip hou ik het kan fixen? Want om 'm nou helemaal te gaan afknippen...
Ik heb een startersset gekocht bij euronagelnogiets die in de OP staat. Dat is dus inclusief gel en alles wat je verder nodig hebt om gelnagels te zetten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:48 schreef veels het volgende:
Even een vraag aan diegene die zelf UV Gelnagels zetten....
Welke UV lamp gebruiken jullie? en waar is die gekocht?
Meestal pak ik het flesje van de lak maar nu had ik die even niet voor handen.Vind m'n nagels dan beter op de foto gaan!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:42 schreef Tammymara het volgende:
Waarom hebben jullie eigenlijk altijd wel iets vast? hahahaha, Vroeg ik me ineens af. Soms snap ik het nog wel, dan zie je de kleur op de nagels en in het potje,maar Guess, waarom die remover?Mooi gedaan trouwens! (en dat heb ik ook van die foto's , op de foto's is het altijd erger dan in het echt)
*plast in broek van jaloezie*quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:22 schreef MinderMutsig het volgende:
@Linnie: ja die ringen horen zo. Ze zijn bedoeld om mijn gewrichten te ondersteunen want die zijn naar zijn grootje. Ze zijn mooi hè?![]()
OK stash pics!
Holografisch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Roze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paars (met een paar verdwaalde roze)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zilver, glitters en flakies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog meer glitter en stripers
[ afbeelding ]
Grijs en zwart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bruin/Taupe
[ afbeelding ]
Groen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blauw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geel, oranje en rood
[ afbeelding ]
Meer rood
[ afbeelding ]
Wit, neutraal en parelmoer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blaze nagellakjes (verkleuren in de zon)
[ afbeelding ]
ik heb pas nagelverharder van essence gekocht.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:49 schreef droomvrouwtje het volgende:
ff snel tussendoor.. heb een vraagje weet iemand een goede nagellak waarvan je nagels harder worden?? ze breken op dit moment namelijk heel gauw af, wordt er een beetje gek van.. ze willen ook niet zo groeien.. had ze een tijdje terug mooi lang en stevig maar er is niks meer van over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |