Dat matte is zoooo vetquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hier: http://www.boozyshop.nl/producten/diamond-cosmetics
@Fijiestar: Ik snap wel dat je niet zo tevreden bent.![]()
Ik heb mijn setje besteld bij www.naildesigneurodiscount.nl Klein tipje, begin eerst met gewoon transparante gel. Het is al lastig genoeg om het model goed te krijgen zonder dat je ook nog french tips moet maken. Over die transparante kan je ook gewoon lakken dus als je een french wil zou je die er ook gewoon kunnen lakken. Maak het jezelf niet gelijk te lastig.![]()
Mijn nagels:
[ afbeelding ]
BarryM Grey met Nubar V for Men matte topcoat.
Photobucket doet het ook gewoonquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, de foto's die je eerder gepost hebt zie ik gewoon staan, dus kennelijk gaat het goed
oh.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Photobucket doet het ook gewoonImageshack niet, dan krijg je kikkers...
Ik gebruik al jaren photobucketquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet via photobucket, photobucket blokkeert fok.
tinypic.com, xs.to, dat soort sites gebruiken
ik ben zo bang dat het zo naar voeltquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:32 schreef Skaai het volgende:
Ik vind die matlakjes een beetje eng, ik ga mijn nagels altijd 'oppoetsen' aan mijn shirt ofzo als ie niet glimt of als er troep op zit.
Turquoise moet toch niet zo moeilijk zijn?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:29 schreef FijieStar het volgende:
@ MM bedankt voor de tip! Die matte nagellak vind ik echt leuk, maar heb ergens gelezen dat hij niet zo lang blijft zitten als gewone
Kan er mij trouwens iemand helpen... Ik was enkele weken geleden op zoek naar Turquoise nagellak van Essence maar in elke Kruidvat bij ons (ben van België btw) was hij al uitverkocht omdat ze het hele assortiment wegdeden voor de herfstcollectie.
Maar ik wil echt wel Turquoise![]()
Weet er iemand één van een ander merk ofzo?
Dat werkte nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:18 schreef Loqi het volgende:
Wat je ook kunt doen is een potje lak in de gewenste kleur (of blanke) kopen (wel met metalen balletje om te mengen!) en daar je buisje glitters in legen om je eigen lakje te maken![]()
Denk er wel echt aan dat je een lakje met een mengballetje neemt.
mooi zegquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo, eindelijk ook weer wat om te posten. Had een drukke week en dan gooi ik er altijd maar een neutraal nude kleurtje op zodat het tenminste overal bij matcht. Maar vanavond weer even gelakt!
![]()
Aangezien het k*tweer is, weg met die zomerkleuren!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is dieprood met roze glitters, lekker feestelijk
Mooie kleur zegquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo, eindelijk ook weer wat om te posten. Had een drukke week en dan gooi ik er altijd maar een neutraal nude kleurtje op zodat het tenminste overal bij matcht. Maar vanavond weer even gelakt!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooie kleur!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:17 schreef snkr-xxx het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb laatst van Rimmel london Turquoise nagellak gekocht.. matchte mooi bij mijn teenslippersquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:29 schreef FijieStar het volgende:
@ MM bedankt voor de tip! Die matte nagellak vind ik echt leuk, maar heb ergens gelezen dat hij niet zo lang blijft zitten als gewone
Kan er mij trouwens iemand helpen... Ik was enkele weken geleden op zoek naar Turquoise nagellak van Essence maar in elke Kruidvat bij ons (ben van België btw) was hij al uitverkocht omdat ze het hele assortiment wegdeden voor de herfstcollectie.
Maar ik wil echt wel Turquoise![]()
Weet er iemand één van een ander merk ofzo?
dankjewel... zit er alleen niet meer op.. binnenkort maar weer eens doenquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh en ik heb over de post van droomvrouwtje heen gelezen. Leuk met dat roze!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |