Show hier je nagels! deeltje 2quote:Op maandag 14 september 2009 20:41 schreef FijieStar het volgende:
Hallo iedereen!!
Ik ben gistern "per toeval" op dit Forum gebotst en ik ben er helemaal verslaafd aan heb deel 1 en 3 volledig verslonden (2 kon ik niet vinden) Nu ik heb voornamelijk gelnagels op en heb hier wl verschillende foto's van maar ik denk niet dat die hier passen
![]()
in ieder geval vind ik het een fantastische topic en jullie zitten allemaal vol boordevol leuke ideëen!!! Ik leer veel bij! Wat ik het superleuk vond waren de fruitstaafjes van Loqi! Ik heb zelf ook "fruitnageltjes" gehad met watermeloentjes en kiwi's maar ik wist niet dat je die zelf kon maken![]()
Sry voor mijn geratel ik wou gewoon even mijn "bewondering" tonen
Doe gewoon de kuur, daarna moet je stoppen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:10 schreef Mirjam het volgende:
hoe kun je een nail hardener het beste gebruiken?
hoe lang laat je dat zitten, paar dagen ofzo?
ik ga nu die van essence erop smeren
kuur?quote:Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Doe gewoon de kuur, daarna moet je stoppen.
Teveel is vaak niet goed.
Als het goed is staat het allemaal in de bijsluiter.
Oh okay.....quote:Op maandag 14 september 2009 22:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kuur?![]()
ik heb gewoon een potje nail hardener van essence, staat verder niks op ofzo
ja, na je reply ging ik googelen, kwam 'm tegen iddquote:Op maandag 14 september 2009 22:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh okay.....
niet googlen op die hardener...
Is wel van 2008, maar toch...
Ik zoek nog even verder voor je...
Dank je welquote:Op maandag 14 september 2009 20:41 schreef FijieStar het volgende:
Hallo iedereen!!
Ik ben gistern "per toeval" op dit Forum gebotst en ik ben er helemaal verslaafd aan heb deel 1 en 3 volledig verslonden (2 kon ik niet vinden) Nu ik heb voornamelijk gelnagels op en heb hier wl verschillende foto's van maar ik denk niet dat die hier passen
![]()
in ieder geval vind ik het een fantastische topic en jullie zitten allemaal vol boordevol leuke ideëen!!! Ik leer veel bij! Wat ik het superleuk vond waren de fruitstaafjes van Loqi! Ik heb zelf ook "fruitnageltjes" gehad met watermeloentjes en kiwi's maar ik wist niet dat je die zelf kon maken![]()
Sry voor mijn geratel ik wou gewoon even mijn "bewondering" tonen
oh, die's tofquote:Op dinsdag 15 september 2009 02:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat een gezellige french mani's en nagellakjes allemaal!![]()
Weten jullie nog dat ik me had voorgenomen om dit weekend niet te gaan lakken omdat we naar mijn schoonzusje in Antwerpen gingen? Nou, vijf minuten voor we weggingen stond de postbode op de stoep met pakketjes met, je raadt het al, nagellak. Dus die heb ik meegenomen. En toen zag mijn schoonzusje die. En toen wilde zij ook lakken.
Dus we hebben lekker zitten trutten.
Ze heeft zelf maar twee nagellakjes! En die zijn dan ook nog zachtroze transparant.![]()
Uiteindelijk had ze Diamond Chainmail Charm op en ze was er helemaal weg van.![]()
[ afbeelding ]
Foto van Scrangie.
Eens! Of bedoel je dat ze zo lang zijn dat je ze niet op de foto krijgt?quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
En ik zou je gelnagels gewoon posten hoor! Zou niet weten waarom dat hier niet past. Wij willen foto's zien!
ik zal dat eens proberenquote:Op maandag 14 september 2009 23:01 schreef Oblivion het volgende:
Ik zou het kuurtje niet langer doen dan 14 dagen, persoonlijk.
En daarna gewoon onderhoudt, 2 keer in de week ofzo.
Dus de eerste twee weken, eerste dag laagje, tweede dag een laagje, dan derde dag eraf en weer opnieuw beginnen.
Zoiets.
ff snel...zit op mijn werkquote:Op zondag 13 september 2009 22:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
Mooi![]()
en een vraag: die zilveren nagellak, van welk merk is die? Ik wil ook!
MOOI!!! waar gekocht/besteld?quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat een gezellige french mani's en nagellakjes allemaal!![]()
Weten jullie nog dat ik me had voorgenomen om dit weekend niet te gaan lakken omdat we naar mijn schoonzusje in Antwerpen gingen? Nou, vijf minuten voor we weggingen stond de postbode op de stoep met pakketjes met, je raadt het al, nagellak. Dus die heb ik meegenomen. En toen zag mijn schoonzusje die. En toen wilde zij ook lakken.
Dus we hebben lekker zitten trutten.
Ze heeft zelf maar twee nagellakjes! En die zijn dan ook nog zachtroze transparant.![]()
Uiteindelijk had ze Diamond Chainmail Charm op en ze was er helemaal weg van.![]()
[ afbeelding ]
Foto van Scrangie.
niet via photobucket, photobucket blokkeert fok.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:53 schreef FijieStar het volgende:
Oh fijn ik zou graag foto's plaatsen maar kan ik het enkel via photobucket doen? Of gaat het via iets anders ook?
oeps ook photobucket gebruikt zag de post te laatquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet via photobucket, photobucket blokkeert fok.
tinypic.com, xs.to, dat soort sites gebruiken
hmm, de foto's die je eerder gepost hebt zie ik gewoon staan, dus kennelijk gaat het goedquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:08 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
oeps ook photobucket gebruikt zag de post te laat
Hier: http://www.boozyshop.nl/producten/diamond-cosmeticsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nagels:
BarryM Grey met Nubar V for Men matte topcoat.
[ Bericht 9% gewijzigd door MinderMutsig op 15-09-2009 13:27:36 ]There is no love sincerer than the love of food.
Dat matte is zoooo vetquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hier: http://www.boozyshop.nl/producten/diamond-cosmetics
@Fijiestar: Ik snap wel dat je niet zo tevreden bent.![]()
Ik heb mijn setje besteld bij www.naildesigneurodiscount.nl Klein tipje, begin eerst met gewoon transparante gel. Het is al lastig genoeg om het model goed te krijgen zonder dat je ook nog french tips moet maken. Over die transparante kan je ook gewoon lakken dus als je een french wil zou je die er ook gewoon kunnen lakken. Maak het jezelf niet gelijk te lastig.![]()
Mijn nagels:
[ afbeelding ]
BarryM Grey met Nubar V for Men matte topcoat.
Photobucket doet het ook gewoonquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, de foto's die je eerder gepost hebt zie ik gewoon staan, dus kennelijk gaat het goed
oh.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Photobucket doet het ook gewoonImageshack niet, dan krijg je kikkers...
Ik gebruik al jaren photobucketquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet via photobucket, photobucket blokkeert fok.
tinypic.com, xs.to, dat soort sites gebruiken
ik ben zo bang dat het zo naar voeltquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:32 schreef Skaai het volgende:
Ik vind die matlakjes een beetje eng, ik ga mijn nagels altijd 'oppoetsen' aan mijn shirt ofzo als ie niet glimt of als er troep op zit.
Turquoise moet toch niet zo moeilijk zijn?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:29 schreef FijieStar het volgende:
@ MM bedankt voor de tip! Die matte nagellak vind ik echt leuk, maar heb ergens gelezen dat hij niet zo lang blijft zitten als gewone
Kan er mij trouwens iemand helpen... Ik was enkele weken geleden op zoek naar Turquoise nagellak van Essence maar in elke Kruidvat bij ons (ben van België btw) was hij al uitverkocht omdat ze het hele assortiment wegdeden voor de herfstcollectie.
Maar ik wil echt wel Turquoise![]()
Weet er iemand één van een ander merk ofzo?
Dat werkte nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:18 schreef Loqi het volgende:
Wat je ook kunt doen is een potje lak in de gewenste kleur (of blanke) kopen (wel met metalen balletje om te mengen!) en daar je buisje glitters in legen om je eigen lakje te maken![]()
Denk er wel echt aan dat je een lakje met een mengballetje neemt.
mooi zegquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo, eindelijk ook weer wat om te posten. Had een drukke week en dan gooi ik er altijd maar een neutraal nude kleurtje op zodat het tenminste overal bij matcht. Maar vanavond weer even gelakt!
![]()
Aangezien het k*tweer is, weg met die zomerkleuren!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is dieprood met roze glitters, lekker feestelijk
Mooie kleur zegquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Zo, eindelijk ook weer wat om te posten. Had een drukke week en dan gooi ik er altijd maar een neutraal nude kleurtje op zodat het tenminste overal bij matcht. Maar vanavond weer even gelakt!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooie kleur!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:17 schreef snkr-xxx het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb laatst van Rimmel london Turquoise nagellak gekocht.. matchte mooi bij mijn teenslippersquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:29 schreef FijieStar het volgende:
@ MM bedankt voor de tip! Die matte nagellak vind ik echt leuk, maar heb ergens gelezen dat hij niet zo lang blijft zitten als gewone
Kan er mij trouwens iemand helpen... Ik was enkele weken geleden op zoek naar Turquoise nagellak van Essence maar in elke Kruidvat bij ons (ben van België btw) was hij al uitverkocht omdat ze het hele assortiment wegdeden voor de herfstcollectie.
Maar ik wil echt wel Turquoise![]()
Weet er iemand één van een ander merk ofzo?
dankjewel... zit er alleen niet meer op.. binnenkort maar weer eens doenquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh en ik heb over de post van droomvrouwtje heen gelezen. Leuk met dat roze!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |