Wat een mooie lak en foto!!quote:Op donderdag 17 september 2009 18:48 schreef Puckzzz het volgende:
Nou ik heb mijn best gedaan om de diepte van de glitters vast te leggen. Het is echt héél erg mooi, bijna holografisch. Maar bijna niet te fotograferen zoals het werkelijk is, vandaar een beetje schaduw en een beetje zon
[ afbeelding ]
Oh en dat flesje is dus die zilveren van de Kruidvat
Oke, is alleen remover niet genoeg? nee geen glittersquote:Op donderdag 17 september 2009 20:27 schreef MinderMutsig het volgende:
@Ek-Mei: meestal komt dat doordat de nagel niet goed vetvrij is. Je zou kunnen proberen om voor het lakken je nagels af te nemen met een watje met alcohol of azijn.
Jammer dat het kleurtje tegenvalt. Is dat die met die glittertjes erin?
Hihihihi... same here...quote:Op donderdag 17 september 2009 20:57 schreef Mirjam het volgende:
ik heb door dit topic een nagellakjes-tic ontwikkeld, heb deze week al 7 potjes gekocht![]()
bij de hema krijg je nu trouwens 20% korting op alle nagellak
Ow hou op,ik was al erg maar dit topic maakt het nog veel erger!!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:57 schreef Mirjam het volgende:
ik heb door dit topic een nagellakjes-tic ontwikkeld, heb deze week al 7 potjes gekocht![]()
bij de hema krijg je nu trouwens 20% korting op alle nagellak
Nagellakremover zou op zich ook wel genoeg moeten zijn ja. Misschien combineren de ridgefiller en de topcoat niet zo goed met elkaar? Anders zou ik het ook niet weten.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:01 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Oke, is alleen remover niet genoeg? nee geen glitters
detailsquote:Op donderdag 17 september 2009 22:33 schreef MinderMutsig het volgende:
En ik doe geen uitspraken over mijn nagellakaankopen van de laatste tijd.![]()
Foto??quote:Op donderdag 17 september 2009 23:34 schreef Mirjam het volgende:
zo, zojuist voor het eerst sinds tijden m'n nagels weer gelakt.
zilveren lak, van de hema. weet nog niet precies of ik hem heel mooi vind, hij ziet er wel grappig uit
Het zit er wel heel mooi op zeg!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:43 schreef snkr-xxx het volgende:
Jaaa heb gister toch nog gelakt met m'n paarse Etos lakje,
Hij smeert heerlijk,maar drogen duurt idd lang!
Vanmorgen ff foto gemaakt in het zonnetje
[ afbeelding ]
Dit wordt de nieuwe Lush-verslavingquote:Op donderdag 17 september 2009 23:34 schreef Mirjam het volgende:
zo, zojuist voor het eerst sinds tijden m'n nagels weer gelakt.
zilveren lak, van de hema. weet nog niet precies of ik hem heel mooi vind, hij ziet er wel grappig uit
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dit wordt de nieuwe Lush-verslaving
wauw, mega mooi weer. ik moet binnenkort maar eens wat nfu.oh bestellen, ze lijken allemaal wel mooiquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:04 schreef Loqi het volgende:
Ik heb vanmiddag weer gelaktNfu-oh nr 45 over Black out van Rimmel.
En dat ziet er zo uit:
Weer geen eigen foto, glitterkleuren zijn onmogelijk met m'n webcam
[ afbeelding ]
heb ik ook, als ik erop druk, buigen ze gewoon zo door.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:10 schreef Anne het volgende:
Zodra ik klaar ben met klussen wil ook gaan beginnen met het kweken van een beetje nagels.
Maar klussen en nagels gaat bij mij niet samen.
Ik heb trouwens de zachtste nagels die je maar kunt bedenken!
Zelfs met een verharder zijn ze nog zacht. Zwaar irritant!
ja he?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:26 schreef Loqi het volgende:
Hey die zilver heb ik ookik vind hem nog steeds erg leuk. Gek van die etos topcoat tho.
Leuk!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:42 schreef Bamba het volgende:
Wauw wat hebben jullie allemaal mooi gelakte nagels!!! Door dit topic ben ik ook verslaafd geworden! Ik heb in 2 weken tijd al zo'n 10 nagellakjes gekocht. Vanavond ga ik Gosh Yellow Bombay op m'n nagels doen en dan zal ik zo snel mogelijk ook hier een foto plaatsen!
Mooie nagels!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:05 schreef veels het volgende:
Hey leuk topic dit! heb alle pagina's grondig door gelezen en kom hele leuke lakjes tegen!!!
Hier even een foto van een paar weken geleden, toen ik nog lange nagels had.
Inmiddels is er 1 afgebroken en ja dan moet de rest er ook af.
[ afbeelding ]
Erg leuk! Heb volgens mij precies dezelfde in de la liggen, maar ik weet niet wat voor kleren ik er bij aan moet trekken, tips?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:34 schreef Bamba het volgende:
Ondertussen zit Gosh Yellow Bombay erop. Er zitten 3 lagen op en ben er nog niet erg tevreden over, maar vind het kleurtje absoluut super!!
[ afbeelding ]
Oh dat klinkt leuk!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:58 schreef Bamba het volgende:
Nou..ik heb dus dit kleurtje speciaal gekocht voor m'n nieuwe kleren. Ik heb ongeveer dezelfde kleur spaghetti topje met een donkerbruine bolero gekocht. Met bijpassende nagels dus voor een verjaardag morgen
.
Wow!quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:04 schreef Loqi het volgende:
Ik heb vanmiddag weer gelaktNfu-oh nr 45 over Black out van Rimmel.
En dat ziet er zo uit:
Weer geen eigen foto, glitterkleuren zijn onmogelijk met m'n webcam
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |