abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 september 2009 @ 18:01:26 #121
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_72811462
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:11 schreef Noek het volgende:

[..]

En gedaan. Wat een toestand. Nog nat op de foto maar het zijn 4 verschillende kleuren op één hand en dat moest er dus weer snel af want ik moest weg. Eén foto en toen was de batterij leeg. Vanavond echt even tutten met één kleur en dan netjes. Kleuren zijn ook helemaal uitgebeten. Faal faler faalst.

[ afbeelding ]
Die blauwe is mooi!!
Don't come closer, I might hurt you
pi_72811847
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh, is die op je ringvinger zo'n holografische?
Leuke kleurtjes. Waar heb je die besteld?

Ik lak meestal in de reclame van een serie of film. Kan het tussendoor mooi drogen.
Eigenlijk op Ebay maar voor ik het wist hadden ze een shop:
http://www.thenailclub.net/

Kweenie wat holografisch is in de nagelwereld ( ) maar hij heeft enorm veel glittertjes, die blauwe en dat staat heel mooi in mijn kastje. Ik ben toch meer van de creme geloof ik. Zonde eigenlijk want bij anderen vind ik het enorm gaaf maar bij mezelf niet.

De Blauwe is iig uit de designer series en heet glamour. Gelukkig zijn er anderen veel beter in foto's maken dan ik :
Go hard or go home
pi_72812236
Dat valt onder holografisch. Regenboogjes in een flesje!
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:56 schreef zoeperzazke het volgende:
MinderMutsig: superbedankt!!!! Ik heb vandaag stickertjes gekocht bij de Hema, kan ik daar nog mee stoeien. Mijn ring komt om de linkerhand en ik ben rechts, dus dat is fijn Ik heb nog wel 1 vraagje: als je de witte rand lakt, lak je dan van links naar rechts, van boven naar beneden of een andere beweging? Ik weet niet zo goed wat het beste resultaat geeft....

Ik ga morgenavond nog maar eens goed stoeien. Ik had trouwens eerst twee kleurtjes bijd e Etos gekocht als roze-kleur en die dekken me toch slecht!!! Trek alleen maar strepen, was onmogelijk egaal te krijgen, echt balen. Toen bleek ik in mijn tussen mijn oudere lakjes nog een andere roze te hebben die een heel subtiel laagje met parelmoerglittertjes geeft, dus die ga ik mooi gebruiken
Ik lak die witte rand gewoon net zoals ik normaal mijn nagels lak, in de richting van nagelriem tot nageltip dus zeg maar. En dan het kwastje iets voor het stickertje op je nagel zetten, een klein stukje terugduwen tot het randje van de sticker en dan in een beweging aflakken.
En ook niet vergeten om met het eerste laagje wit en de topcoat ook langs de voorkant/het randje van je nagel te gaan. Dan blijft het beter zitten en het staat wat netter.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_72812565
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh, is die op je ringvinger zo'n holografische?
Leuke kleurtjes. Waar heb je die besteld?

@Lub_ya: fotoooooooooos

Ik lak meestal in de reclame van een serie of film. Kan het tussendoor mooi drogen.
Ja, ik zou het graag willen laten zien, maar de kabel voor mijn mobiele telefoon doet het niet, in ieder geval hij wilt niet installeren. Plus de vraag of ik het wel durf, mijnes zijn niet zo mooi net als die van jullie. Daar zit meer het probleem eigenlijk in.

Ik kom hier graag, meestal krijg ik dan wel zin om te lakken. Bedankt eigenlijk.

Ohja, dat kan ook, tussendoor in de reclame lakken.
  woensdag 16 september 2009 @ 23:53:34 #125
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72826609
Vanmorgen deze konad gedaan

Maar vond em toch niet zo dus net even een ander lakje erop gedaan.

Wilde net het eea bij de naildiscount bestellen maar daar is echt veel niet leverbaar
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_72827771
Konad verkopen ze helemaal niet meer. Stom dat het nog op de site staat inderdaad.

@Lub_ya: gewoon posten joh! Het gaat om gezellig gelakte nagels, niet om wie de mooiste heeft. Natuur doe je niets aan.
pi_72829191
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:28 schreef Lub_ya het volgende:

[..]

Ja, ik zou het graag willen laten zien, maar de kabel voor mijn mobiele telefoon doet het niet, in ieder geval hij wilt niet installeren. Plus de vraag of ik het wel durf, mijnes zijn niet zo mooi net als die van jullie. Daar zit meer het probleem eigenlijk in.

Ik kom hier graag, meestal krijg ik dan wel zin om te lakken. Bedankt eigenlijk.

Ohja, dat kan ook, tussendoor in de reclame lakken.
die van mij zijn ook lang niet zo mooi, maar als er lak op zit, kom ik ook showen hoor.
kan ik meteen tips vragen
dus, gewoon doen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 17 september 2009 @ 11:18:04 #128
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72833809
quote:
Op donderdag 17 september 2009 00:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Konad verkopen ze helemaal niet meer. Stom dat het nog op de site staat inderdaad.

Maar ook de gewone lak is meer dan de helft er gewoon niet meer,nou laat dan maar zitten
pi_72837914
quote:
Op woensdag 16 september 2009 10:43 schreef zoeperzazke het volgende:
Can i has sum advice plz?

Dit zijn mijn nagels..... met een redelijk slap glanslaagje eroverheen, weinig bijzonders. Vrijdag ga ik trouwen en ik móét er iets mee oden maar het lukt me niet! Nepnagels (opplakdingen) staan heel erg lelijk en niet natuurlijk, en ik krijg het niet voor elkaar om een nette french manicure te doen zonder typ-ex randjes. Wie geeft een goed advies? French manicure is wel de bedoeling, en ik kan evt nog wel wat kopen in de winkels maar ik weet niet wat.... heb geen erg grote winkels in de buurt....

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik zou ze als eerste meer in 1 lengte vijlen, vind de enorm verschillende lengtes nou niet echt bepaald stijlvol, zeker niet voor een bruiloft, contrast is zo groot, maar goed dat is mijn mening
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_72839308
Hoe gaat het eigenlijk met de french van zoeperzazke? Kunnen we al foto's bewonderen?
  donderdag 17 september 2009 @ 15:57:29 #131
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_72842498
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de french van zoeperzazke? Kunnen we al foto's bewonderen?
Ik ben ook wel benieuwd!
  donderdag 17 september 2009 @ 15:58:26 #132
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_72842526

Etos 'effect nails'
pi_72842560
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:02 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]

GOSH 064, Frou-Frou

Zit er verschrikkelijk lelijk op (droogde iets langzamer dan ik dacht..) maar ik vind het kleurtje wel leuk!
Deze heb ik ook! Vind 'm altijd erg leuk en makkelijk voor tussendoor! In het zonnetje is ie helemaal
pi_72842609
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:58 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]

Etos 'effect nails'
Is dat de 010? Die moet ik nog steeds proberen, als ik de jouwe zo zie wil ik meteen gaan lakken
Mooi hoor!
  donderdag 17 september 2009 @ 17:30:47 #135
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_72845603
Ja, dat is inderdaad de 010!
Dan hebben we al twee dezelfde lakjes
  donderdag 17 september 2009 @ 17:31:25 #136
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72845625
iemand heeft een heuele grote foto geplaatst, de pagina is al 5 minuten aan het laden
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_72845648
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:31 schreef Puckzzz het volgende:
iemand heeft een heuele grote foto geplaatst, de pagina is al 5 minuten aan het laden
hier?
pi_72846105
Geen last van.
  donderdag 17 september 2009 @ 18:00:37 #139
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72846664
mja die foto van Guess blijft hangen ofzo. maar maakt niet uit ikzal zo es ff een foto van mijn nageltjes posten. Eerst bier halen voor de baas
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 17 september 2009 @ 18:48:23 #140
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72848235
Nou ik heb mijn best gedaan om de diepte van de glitters vast te leggen. Het is echt héél erg mooi, bijna holografisch. Maar bijna niet te fotograferen zoals het werkelijk is, vandaar een beetje schaduw en een beetje zon

Oh en dat flesje is dus die zilveren van de Kruidvat
pi_72848275
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:48 schreef Puckzzz het volgende:
Nou ik heb mijn best gedaan om de diepte van de glitters vast te leggen. Het is echt héél erg mooi, bijna holografisch. Maar bijna niet te fotograferen zoals het werkelijk is, vandaar een beetje schaduw en een beetje zon

[ afbeelding ]

de kleur op je nagels is heel anders dan de kleur in het potje
ik ken die niet, oudere lak al?

of is het gewoon een heul ander flesje dan wat op je nagels zit?
pi_72848339
Whaaa toffe foto en mooie lak! Heel profi
pi_72848497
deskundigen, ik heb een blanke lak op mijn nagels met daar onder een ridge filler, dinsdag gelakt en het is er nu al half af, wat doe ik fout
pi_72848529
en wauw wat een mooie lakjes weer, wat kunnen julile dat toch netjes
  donderdag 17 september 2009 @ 18:57:50 #145
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72848633
Welke lak heb je op Puckzzz ?
Bij mij is net m'n rechter ringvingernagel afgebroken
  donderdag 17 september 2009 @ 18:58:52 #146
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72848677
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:49 schreef Mirjam het volgende:

[..]

de kleur op je nagels is heel anders dan de kleur in het potje
ik ken die niet, oudere lak al?

of is het gewoon een heul ander flesje dan wat op je nagels zit?
scherp +1 dat is idd een hele andere maar daar vroeg iemand op de vorige pagina naar, dus ik dacht dan pak ik die ff voor de foto

Op de nagels zit dit:

Die goedkope topcoat heb ik gebruikt om de glitters over de donkerblauwe lak aan te brengen, daarna heb ik het afgelakt met een topcoat van Rimmel
pi_72849282
Wauw wat mooi puckzzz! Waar heb je die glitters vandaan?
pi_72849306
mooi hoor puckzzz.
hoe deed je dat? op de natte lak strooien ofzo?
  donderdag 17 september 2009 @ 19:26:13 #149
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_72849630
@MiMU glitters komen van een hobbywinkeltje. Ultrafijne glittertjes dus minder grof.
@Mirjam: wat glitters op een schaaltje strooien en met een flinke druppel aan het kwastje in de glitters dippen en dan geljikmatig over de nagel lakken. Je kun best een paar keer eroverheen, beetje corrigeren links en rechts enzo. Komt toch ene toplaag overheen

@EkMei, sorry ik heb daar geen ervaring mee, misschien de andere dames? Dames??
  donderdag 17 september 2009 @ 20:01:27 #150
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_72851143
quote:

[ afbeelding ]

Coole foto met die sparkle op je ringvinger erg mooi
Knoei
pi_72851439
Puckzz...mooi zeg!!! Gaaf idee ook met die losse glittertjes!

Ik ben de afgelopen dagen saai qua nagels.. een zachtroze nailwhitener van Essence.
Maar zaterdag wat leuks te doen, dus ook een gelegenheid voor mooi gelakte nagels! Heb dus wat te doen morgenavond
pi_72851905
ik heb net gelakt met een lichtroze lak van essence 'sweet as candy' maar je ziet bijna niet dat het rose is, lijkt beetje wittig
pi_72852218
@Ek-Mei: meestal komt dat doordat de nagel niet goed vetvrij is. Je zou kunnen proberen om voor het lakken je nagels af te nemen met een watje met alcohol of azijn.

Jammer dat het kleurtje tegenvalt. Is dat die met die glittertjes erin?
  donderdag 17 september 2009 @ 20:30:54 #154
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_72852347
quote:

[ afbeelding ]

Wat een mooie lak en foto!!
pi_72853608
ik heb door dit topic een nagellakjes-tic ontwikkeld, heb deze week al 7 potjes gekocht

bij de hema krijg je nu trouwens 20% korting op alle nagellak
pi_72853833
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:27 schreef MinderMutsig het volgende:
@Ek-Mei: meestal komt dat doordat de nagel niet goed vetvrij is. Je zou kunnen proberen om voor het lakken je nagels af te nemen met een watje met alcohol of azijn.

Jammer dat het kleurtje tegenvalt. Is dat die met die glittertjes erin?
Oke, is alleen remover niet genoeg? nee geen glitters
  donderdag 17 september 2009 @ 22:12:27 #157
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_72857128
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:57 schreef Mirjam het volgende:
ik heb door dit topic een nagellakjes-tic ontwikkeld, heb deze week al 7 potjes gekocht

Hihihihi... same here...
  donderdag 17 september 2009 @ 22:27:48 #158
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_72857808
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:57 schreef Mirjam het volgende:

Ow hou op,ik was al erg maar dit topic maakt het nog veel erger!!
Moest morgen toch nog even bij de hema zijn geloof ik
pi_72858084
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:01 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

Oke, is alleen remover niet genoeg? nee geen glitters
Nagellakremover zou op zich ook wel genoeg moeten zijn ja. Misschien combineren de ridgefiller en de topcoat niet zo goed met elkaar? Anders zou ik het ook niet weten.

En ik doe geen uitspraken over mijn nagellakaankopen van de laatste tijd.
pi_72858318
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:33 schreef MinderMutsig het volgende:

En ik doe geen uitspraken over mijn nagellakaankopen van de laatste tijd.
details
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')