Wow!quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:04 schreef Loqi het volgende:
Ik heb vanmiddag weer gelaktNfu-oh nr 45 over Black out van Rimmel.
En dat ziet er zo uit:
Weer geen eigen foto, glitterkleuren zijn onmogelijk met m'n webcam
[ afbeelding ]
Thanx, ha'k nie gesien.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:53 schreef MinderMutsig het volgende:
@Mistique: Het linkje naar de NFU-OH webshop staat in de OP.
Is dat nummer 019? want die heb ik gisteren gehaald.. Heb hem alleen nog niet opgedaan want mijn nagellak zit er nog goed op:quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:43 schreef snkr-xxx het volgende:
Jaaa heb gister toch nog gelakt met m'n paarse Etos lakje,
Hij smeert heerlijk,maar drogen duurt idd lang!
Vanmorgen ff foto gemaakt in het zonnetje
[ afbeelding ]
Nee, nummer 010 geloof ikquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:25 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Is dat nummer 019? want die heb ik gisteren gehaald.. Heb hem alleen nog niet opgedaan want mijn nagellak zit er nog goed op:
[ afbeelding ]
Je favoriete kleurtje erop knallen en later nog eens proberen.quote:Op zondag 20 september 2009 12:18 schreef Tammymara het volgende:
Wattenschijfjes met remover van de schlecker (nu toevallig, ik had niks meer en kruidvat was te ver weg) paars spul, Lilac-scented paars dopje. Maar ik ruik toch gewoon die typische nagellakremovergeurGisteren nieuwe french manicure gedaan, mijn man vind het zo geweldig,máár...het lukte niet.En nog eens niet. en nog eens niet. In totaal vijf keer erop gedaan,was het eindelijk goed,(drie uur vannacht
) raakte ik voor het droog was weer iets, weer verpest.
Vanmorgen nog een keer gedaan en is het nog steeds niet zoals ik wil.
*zucht*
Is mischien verstandiger om het niet te doen ookquote:Op zondag 20 september 2009 15:50 schreef Puckzzz het volgende:
Oh wat mooi!
Ik ben nog steeds sterk genoeg geweest om niet naar al die sites te gaan
thanksquote:Op zondag 20 september 2009 17:35 schreef Guess. het volgende:
Mooi kleurtje Mirjam![]()
Ik zie geen melklaagje trouwens.Ik gebruik de topcoat van eccense,kost geen drol en ik ben er prima tevreden over
Doet pijn hè?quote:
Ridgefiller! Ook als je geen last hebt van ribbels in je nagels is dat echt een perfecte basis voor nagellak. Die van de Etos is prima. Staat niet bij de nagellak maar bij de nagelverzorgingsdingen.quote:Op zondag 20 september 2009 18:12 schreef Mirjam het volgende:
ok, ga ik morgen ff kijken
ik ben echt vet ontevreden
had wel wat tijd besteed aan 't lakken vandaag, maar ik vind 't er niet uitzien.
het lijkt ook niet goed uit te harden, m'n duim zitten al allemaal halen in.
heeft een basecoat trouwens echt veel meerwaarde? dan haal ik die ook meteen
ohja, kan ook natuurlijkquote:Op zondag 20 september 2009 19:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ridgefiller! Ook als je geen last hebt van ribbels in je nagels is dat echt een perfecte basis voor nagellak. Die van de Etos is prima. Staat niet bij de nagellak maar bij de nagelverzorgingsdingen.
je hebt wat nagellak gemorstquote:Op zondag 20 september 2009 20:45 schreef Oblivion het volgende:
Ik doe ook mee!!!!
[ afbeelding ]
Probeer dit niet thuis...![]()
quote:Op zondag 20 september 2009 20:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Clean up met een kwastje met aceton werkt heel...
euh
Goudband, mooi hè?quote:
noteren, goeie tip obli!quote:Op zondag 20 september 2009 22:02 schreef Marloes het volgende:
Wat ik altijd doe is gewoon niet tot de nagelriem lakken zeg maar, gewoon een stukje erboven beginnen. Krijg je al die troep ook niet en het zit er prima uit.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |