Is die glasvijl niet van beauty essentials? Ik heb die namelijk ook.quote:Op maandag 14 september 2009 17:54 schreef Mirjam het volgende:
ik was bij de kruidvat, gisteren 2 nagellakjes van essence meegenomen, vandaag weer 1
en een nagel verharder lakje van essence, en ik vond een glasvijl voor 1,79, volgens mij ook van essence
binnenkort eens beginnen met het kweken van mooie nagels. proberen althans.
*kijkt*quote:Op maandag 14 september 2009 18:13 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Is die glasvijl niet van beauty essentials? Ik heb die namelijk ook.
*vijlt* en hij's wel fijn ook geloof ik.quote:Op maandag 14 september 2009 18:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*kijkt*
ja, je hebt helemaal gelijk
ik vond 'm aan een rek met allemaal beauty dingen zoals kwastjes, pincets, poederdonsjes etc.quote:Op maandag 14 september 2009 18:33 schreef dieske87 het volgende:
Hallo
Ik kijk al een paar dagen op dit forum en zie dat jullie erg mooie dingen van je nagels maken
Waar kun je die glasvijl vinden? Ik heb een tijdje terug ook gezocht in de kruidvat maar kon het niet vinden!
Ik lak mijn nagels af en toe. Ik ga ze nu ook weer lakken. Probeer straks nog een foto te posten van het resultaat. Jammer genoeg heb ik niet zo'n mooie nagels als sommige van jullie!
Hij is echt fijn he! Ik heb er ook twee van, een in mijn tas en een voor thuis.quote:Op maandag 14 september 2009 18:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*vijlt* en hij's wel fijn ook geloof ik.
ik ga er nog 1 halen, voor in m'n tas
ik heb vooral de neiging om onderweg m'n nagels te fatsoeneren d.m.v. bijten, maar dat werkt natuurlijk niet.
Ja, dat klopt, ook bij de haar dingen--> daar dichtbij !quote:Op maandag 14 september 2009 18:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vond 'm aan een rek met allemaal beauty dingen zoals kwastjes, pincets, poederdonsjes etc.
hing helemaal onderaan
hey, leuk!quote:Op maandag 14 september 2009 19:07 schreef Skaai het volgende:
Collection 2000 Hot Looks nr. 31 'Spangles'[ afbeelding ]
De eerste keer zo'n groene French manicure viel me reuze mee. Geen basecoat gebruikt, 2 laagjes groen gedaan. Meeste meuk weggewerkt met een wattipje met nagellakremover, daarna een glanslakje en tadaaa. Lekker groen maar niet te veel, anders gaan ze zeuren op mijn werk
ik vind het tofquote:Op maandag 14 september 2009 19:34 schreef Skaai het volgende:
Ja, ik heb geen basecoat gebruikt, als ik de groene randjes ga bijwerken veeg ik die er net zo snel weer af. Heb het wel geprobeerd meteen netjes te doen, en de randjes met hulp dus.
Het is niet helemaal prachtig hoor, maar goed genoeg voor mijn eerste keer half-om-half lakken
Doe er zo nog 1 laagje topcoat op denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |