Wow, echt mooiquote:Op zondag 20 september 2009 15:34 schreef Puckzzz het volgende:
Leuk Lindytje!
De creatie voor de aankomende weekDit zijn dus van die stickertjes van zo'n stickervel, alleen zijn dit de stukjes die achterblijven
[ afbeelding ]
Ik doe zelf een gellaagje op mijn eigen nagels.quote:Op zondag 20 september 2009 23:04 schreef veels het volgende:
Zijn hier ook dames die zelf gelnagels zetten?
Vraag me even af of dat moeilijk is.....
quote:Op maandag 21 september 2009 17:55 schreef Mirjam het volgende:
ik dus bij de kruidvat catrice topcoat kopen, zag een leuk flesje lak van essence, ik meenemen.
kom ik thuis, blijk ik dat flesje van de week al gekocht te hebben
da's wel erg he?
Goed dat je het zegt. Deze week dus even ridgefiller inslaan.quote:maar: bij de etos is alle nagelverzorging 2 halen 1 betalen deze week!
heb een ridgefiller dus meegenomen, en remover, kon niks anders bedenken
die paarsequote:Op maandag 21 september 2009 18:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
Welke is het?
[..]
Goed dat je het zegt. Deze week dus even ridgefiller inslaan.
Dat is mij ook al 2x overkomen met die essence lakjes,echt heel ergquote:Op maandag 21 september 2009 17:55 schreef Mirjam het volgende:
ik dus bij de kruidvat catrice topcoat kopen, zag een leuk flesje lak van essence, ik meenemen.
kom ik thuis, blijk ik dat flesje van de week al gekocht te hebben
da's wel erg he?
nik schaam me serieusquote:Op maandag 21 september 2009 19:56 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dat is mij ook al 2x overkomen met die essence lakjes,echt heel erg
leuk kleurtje wel. is dat een oudere serie? ik ken die flesjes nietquote:Op maandag 21 september 2009 18:52 schreef Debsterr het volgende:
Niet zo mooi gelakt: Chocolate Shake van de Creamylicious serie van Essence
Daglicht
[ afbeelding ]
Wit ledlicht
[ afbeelding ]
Nope, zo'n tijdelijke uitgave van een week of 4 terug.quote:Op maandag 21 september 2009 20:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
leuk kleurtje wel. is dat een oudere serie? ik ken die flesjes niet
Oeh mooi, morgen op Schiphol eens kijkenquote:Op maandag 21 september 2009 19:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind het een leuk kleurtje.![]()
@skaai: ja, en het voorkomt ook verkleuring van je nagels door de nagellak.
Die heb ik ook!! Een heel mooi kleurtje idd, maar hij lakt ontzettend K*T!! Jammer, want ik vind 'm ontzettend mooi!quote:Op maandag 21 september 2009 18:52 schreef Debsterr het volgende:
Niet zo mooi gelakt: Chocolate Shake van de Creamylicious serie van Essence
Daglicht
[ afbeelding ]
Wit ledlicht
[ afbeelding ]
Damn dat vind ik wel heel sexyquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:43 schreef snkr-xxx het volgende:
Jaaa heb gister toch nog gelakt met m'n paarse Etos lakje,
Hij smeert heerlijk,maar drogen duurt idd lang!
Vanmorgen ff foto gemaakt in het zonnetje
[ afbeelding ]
Ik zie het inderdaad in de folder staan.. (ook te zien op hun website) op het complete assortiment nagelverzorging en kunstnagels geldt de actie. Maar volgens mij niet op de nagellakjesquote:Op maandag 21 september 2009 23:09 schreef Keroppi het volgende:
Ik wil mensen hier niet op kosten jagen maarrrrr...
Bij de Etos zijn de nagelverzorgingsprodukten 2 halen = 1 betalen. Volgens het kassameisje was het niet alleen eigen merk maar ook herome etc.
Ik kwam er eigenlijk per toeval achter toen ik die ridgefiller ging halen. Ik heb nu drie dagen vrij en had zin om m'n nagels te lakken (kan/mag niet ivm studie normaal)
Wauw.. nog nooit gezien zoiets.. hoe werkt dat dan? en hoe kom je aan zo'n nagelak?quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:27 schreef MinderMutsig het volgende:
En blauwe crackle nagellak die er ook heeeel snel weer af is gegaan want leuk effect maar lelijk en onmogelijk te verwijderen![]()
[ afbeelding ]
Het zijn twee nagellakken die op elkaar reageren. Eerst lak je de ene en dan die crackle er overheen. Dat lakt gewoon zoals normale nagellak maar als het opdroogt barst het dus helemaal open. Een laagje topcoat is denk ik nog wel nodig maar het was oude lak en we kwamen erachter dat hij praktisch niet te verwijderen was dus toen ging hij er zo snel mogelijk weer vanaf. De volgende dag had ik nog een blauw waasje op mijn vingers.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:39 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Wauw.. nog nooit gezien zoiets.. hoe werkt dat dan? en hoe kom je aan zo'n nagelak?
Ik vind de kleur niet helemaal super, maar het effect is echt heel apart!
Oooh geweldig!quote:Op maandag 21 september 2009 23:09 schreef Keroppi het volgende:
Ik wil mensen hier niet op kosten jagen maarrrrr...
Bij de Etos zijn de nagelverzorgingsprodukten 2 halen = 1 betalen. Volgens het kassameisje was het niet alleen eigen merk maar ook herome etc.
Ik kwam er eigenlijk per toeval achter toen ik die ridgefiller ging halen. Ik heb nu drie dagen vrij en had zin om m'n nagels te lakken (kan/mag niet ivm studie normaal)
Heb je nagellijm of een-secondelijm o.i.d. in huis?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:25 schreef Sjeen het volgende:
Wie weet raad... mijn duimnagel is ingescheurd/gebroken, net op het randje waar je nagel niet meer aan het nagelbed vast zit. Iemand een tip hou ik het kan fixen? Want om 'm nou helemaal te gaan afknippen...
Ik heb een startersset gekocht bij euronagelnogiets die in de OP staat. Dat is dus inclusief gel en alles wat je verder nodig hebt om gelnagels te zetten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:48 schreef veels het volgende:
Even een vraag aan diegene die zelf UV Gelnagels zetten....
Welke UV lamp gebruiken jullie? en waar is die gekocht?
Meestal pak ik het flesje van de lak maar nu had ik die even niet voor handen.Vind m'n nagels dan beter op de foto gaan!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:42 schreef Tammymara het volgende:
Waarom hebben jullie eigenlijk altijd wel iets vast? hahahaha, Vroeg ik me ineens af. Soms snap ik het nog wel, dan zie je de kleur op de nagels en in het potje,maar Guess, waarom die remover?Mooi gedaan trouwens! (en dat heb ik ook van die foto's , op de foto's is het altijd erger dan in het echt)
*plast in broek van jaloezie*quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:22 schreef MinderMutsig het volgende:
@Linnie: ja die ringen horen zo. Ze zijn bedoeld om mijn gewrichten te ondersteunen want die zijn naar zijn grootje. Ze zijn mooi hč?![]()
OK stash pics!
Holografisch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Roze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paars (met een paar verdwaalde roze)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zilver, glitters en flakies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog meer glitter en stripers
[ afbeelding ]
Grijs en zwart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bruin/Taupe
[ afbeelding ]
Groen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blauw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geel, oranje en rood
[ afbeelding ]
Meer rood
[ afbeelding ]
Wit, neutraal en parelmoer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blaze nagellakjes (verkleuren in de zon)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |