Als ze ongesteld is was ik m'n piemel na de penetratie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zijn d'r hier ook die hele rituelen van wassen en schrobben hebben voor en na de sex?
Dat gaat d'r bij de volgende keer (paar uur later) toch ook gewoon weer afquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze ongesteld is was ik m'n piemel na de penetratie.
Voor wel ja maar ja dat doe ik elke dag (douchen enz..) Na blijf ik lekker stinken in bedquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zijn d'r hier ook die hele rituelen van wassen en schrobben hebben voor en na de sex?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat gaat d'r bij de volgende keer (paar uur later) toch ook gewoon weer af
Voor hoeft van mij ook niet, tenzij de omstandigheden zo zijn dat het echt stinkt op een paar meter afstand. Gewoon lekker spontaan gaan met die banaan en niet dat geciviliseerde geneuzel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor wel ja maar ja dat doe ik elke dag (douchen enz..) Na blijf ik lekker stinken in bed
Een paar uur later? Een sigaret is in 10 minuten wel op hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat gaat d'r bij de volgende keer (paar uur later) toch ook gewoon weer af
Ja, jij bent nog jong en in de kracht van je leven hèquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Een paar uur later? Een sigaret is in 10 minuten wel op hoor
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Een paar uur later? Een sigaret is in 10 minuten wel op hoor
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Probleem heb je trouwens niet meer als je ouder wordt, da's wel weer een voordeel.
Die dagen heb je dan toch niet meer joh? Bovendien, ik zou ze niet graag de kost geven die juist in die paar dagen er wel pap van lustenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn dagen dat ik echt zelf niet hoef .. Voor zolang het duurt
Zelf strijkend neem ik aanquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, L&B is hier over een paar uur, ik ga eens even wat wassen
Ik weet niet zeker of ik je begrijp, dus ik laat het maar even in het midden.quote:
Heee blommetje .. Yoh echt ? Doe ik nooitquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:06 schreef blomst het volgende:
90 graden wassen is goed voor de wasmachine, blijven de rubberen ringen soepel van
Sjeess hondjes dat is lekker.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:13 schreef hondjes het volgende:
[..]
zekers, dus afblijven .van ons vakantiekliekje..,
Mag bijna weer, Coos..14 dagen nog.
Ja dat hoorde ik laatst ook, ik heb er dus net een 90 graden was ingestoptquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:06 schreef blomst het volgende:
90 graden wassen is goed voor de wasmachine, blijven de rubberen ringen soepel van
Ik denk bij nichtendag aan heel wat anders.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had vandaag nichtendag in Rhenen en dat was keileuk![]()
Leuk dat je het leuk vond. Ik had er een op 2 augustus Neven en nichten dag. Jammer dat ik avonddienst hadquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik laatst ook, ik heb er dus net een 90 graden was ingestopt
Ik had vandaag nichtendag in Rhenen en dat was keileuk![]()
Van de 14 nichten bleven er 7 over, want de 1 moest tennissen, de ander had een nekhernia, dan waren er nog een paar die helemaal niets lieten horen, maar dat mocht de pret niet drukken, het was leuk met een hoog mutsengehalte
nee, ik ook nooit, maar na dat de machine kapot was, kreeg ik dat advies van de monteur.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Heee blommetje .. Yoh echt ? Doe ik nooit
Ik ook, maar mijn nichterige neef was niet uitgenodigdquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk bij nichtendag aan heel wat anders.
Lulligquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn nichterige neef was niet uitgenodigd![]()
Toen we gingen lunchen werden we wel bediend door een rasechte relnicht, die vroeg wat we van elkaar vragen. Hij vond het "hilarisch meid" dat we nichtendag hadden
Ik had rekening gehouden met een fiasco, maar het was echt leukquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk dat je het leuk vond. Ik had er een op 2 augustus Neven en nichten dag. Jammer dat ik avonddienst hadIk heb er niks mee
Eigen schuld, want is nog steeds niet uit de kast gekomenquote:
wow twaalfquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had rekening gehouden met een fiasco, maar het was echt leuk![]()
Ik had mijn nicht met 12 kinderen al jaaaaaaaren niet gezien. Bij haar thuis dronken we koffie en mijn mond viel elke keer weer open van al die mooie kinderen bij elkaar.
Daarom ren ik dus liever de kroeg inquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had mijn nicht met 12 kinderen al jaaaaaaaren niet gezien. Bij haar thuis dronken we koffie en mijn mond viel elke keer weer open van al die mooie kinderen bij elkaar.
gezelligquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Na de koffie zijn we dus inderdaad bij een restaurant het terras op gegaan *Soury-wijnglas-smiley*
Het mooie van 12 kinderen is dat je altijd oppas hebt
aan het fokkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:22 schreef Gert het volgende:
Is iedereen leuke dingen aan het doen of is er gewoon een lekker filmpje op TV?
De Super de Boer schorten van mijn dochter welquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
ondergoed/lingerie gaat hier echt niet op 90 graden
valt dat onder lingerie? shit vraagtekenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Super de Boer schorten van mijn dochter wel
Mijn was komt er schoon uitquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:52 schreef Gert het volgende:
Iemand nog vuile was om buiten te hangen?
Nee, maar lingerie was ik niet op 90 gradenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
valt dat onder lingerie? shit vraagteken
je bent dus toch een kloonquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:05 schreef Chanel5 het volgende:
Het was echt afzien, sinds afgelopen dndsdag moest ik geholpen worden met wassen en aankleden maar gelukkig geen drain
shit heb ik mezelf ontmaskerd nee geen dokter, ken het wel zo'n btje, heb er vaker last van gehad..gewoon pijnstillers en rust, heb ik geen dokter voor nodig...quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
je bent dus toch een kloon![]()
Je hebt je er hier langzaamaan tussen gewurmt en nu blijkt dat je dus ook uit bent op een kaartenactie![]()
Ben je er al mee naar de dokter geweest?
Je hebt er al vaker last van gehad?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
shit heb ik mezelf ontmaskert...nee geen dokter, ken het wel zo'n btje, heb er vaker last van gehad..gewoon pijnstillers en rust, heb ik geen dokter voor nodig...
jij gaat meteen voor de fruitmandquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
shit heb ik mezelf ontmaskerd nee geen dokter, ken het wel zo'n btje, heb er vaker last van gehad..gewoon pijnstillers en rust, heb ik geen dokter voor nodig...
en geen kaartenaktie![]()
doen, gelijk doen...ik ga voor de fruitmandquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij gaat meteen voor de fruitmand
Links?! Jij mag links even helemaal niet gebruikenquote:
I know, hi,links weer ff gebruikt,pfffquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Links?! Jij mag links even helemaal niet gebruiken
ja, kindjes liggen lief te slapen. Met mij ook alles goed. Relaxt aan het fokken, beetje te zoeken naar leuke topics.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:23 schreef Deisyy het volgende:
Hoe is het met jouw kindjes Marrije, is de jongste inmiddels weer een beetje opgeknapt?
hik wel lekkâhquote:Op zondag 13 september 2009 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
Cohoos!![]()
Hoe gaat het met je?
*Vraag stelt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een beetje aan het youtubjes draaien, heb een beetje bank gehangen.
Lekker avondje.
Heb je nog gekeken naar die vakantie die je wilde boeken binnenkort?![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Nee, nog geen tijd gehad. Moest dranken bij de buurman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een beetje aan het youtubjes draaien, heb een beetje bank gehangen.
Lekker avondje.
Heb je nog gekeken naar die vakantie die je wilde boeken binnenkort?
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
quote:Op zondag 13 september 2009 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Hou maar op. Over die casus heb ik net met puntje puntje puntje een heel gesprek gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
Ook belangrijk!quote:Op zondag 13 september 2009 02:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, nog geen tijd gehad. Moest dranken bij de buurman.
Vertel?quote:Op zondag 13 september 2009 02:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Hou maar op. Over die casus heb ik net met puntje puntje puntje een heel gesprek gehad.![]()
Kan ik eindelijk met een gerust hart zeggen wat een klote admin ik je altijd al gevonden hebquote:
Bij nader inzien staat dat blauw je eigenlijk welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
quote:Op zondag 13 september 2009 05:17 schreef PC eend het volgende:
Ontopic:
Ben deze zomer best wel bruin geworden, vooral in mijn gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, heerlijk weertje vandaag! Lekker naar Ballorig geweest met de kindjesquote:Op zondag 13 september 2009 12:59 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag!
Nou Marrije, daar héb je je herfst.
Jij gaat zo zeker lekker in je bikini op het balkon liggen?quote:
Ik ben meer het type van wandelen met de muts op en sjaal omquote:Op zondag 13 september 2009 14:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij gaat zo zeker lekker in je bikini op het balkon liggen?
Voor een muts ben ik ook wel te porren.quote:Op zondag 13 september 2009 14:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben meer het type van wandelen met de muts op en sjaal om
quote:Op zondag 13 september 2009 05:17 schreef PC eend het volgende:
Ontopic:
Ben deze zomer best wel bruin geworden, vooral in mijn gezichtIk moest daar 13 uur over nadenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je heb iig een wit voetje gehaald
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dancing Queenquote:Op zondag 13 september 2009 20:23 schreef Soury het volgende:
Soo ik denk dat ik morgen ff 90 graden ga wassen.. Drie liter frituurvet over de vloer (koud gelukkig) en broek is nooit grappig. Heb me wel opgegeven voor dancing on ice... Zwiep
Op me sokkenquote:
Ja dacht trek ze uit maar toen ging ik bijna onderuit.. Dus held op sokken .. Wel goor hoor sjesusquote:
oeh lekker over de vloer dweilen is een soort van bodymilkquote:Op zondag 13 september 2009 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dacht trek ze uit maar toen ging ik bijna onderuit.. Dus held op sokken .. Wel goor hoor sjesus
Nou uhhh Dat lijkt me niet handig.. Moet wel zeggen dat er een groot stuk vloer tamelijk glimmend is .. Best coolquote:Op zondag 13 september 2009 20:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
oeh lekker over de vkloer dweilen is een soort van bodymilk
a erg he, hier ook al eens gebeurd, hopelijk heb je geen stoffen vloerbedekking.quote:Op zondag 13 september 2009 20:23 schreef Soury het volgende:
Soo ik denk dat ik morgen ff 90 graden ga wassen.. Drie liter frituurvet over de vloer (koud gelukkig) en broek is nooit grappig. Heb me wel opgegeven voor dancing on ice... Zwiep
Ah nee gelukkig niet... Moet er niet aan denkenquote:Op zondag 13 september 2009 21:25 schreef blomst het volgende:
[..]
a erg he, hier ook al eens gebeurd, hopelijk heb je geen stoffen vloerbedekking.
quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gebeurd soms zonder de gladde laag, maar ik loop nu op spikes
Hahahahahaha Die web designer krijg een volle 10quote:Op zondag 13 september 2009 21:50 schreef FANN het volgende:
Don't click on any of the items in the picture, just wait and see what happens.
This company has a sense of humour and a great computer programmer.
Click here http://producten.hema.nl/
Vier keer al gedaan.. (vier verse emmers)quote:Op zondag 13 september 2009 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
tut...
dat wordt zes keer dweilen ofzo...
quote:Op zondag 13 september 2009 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahahaha Die web designer krijg een volle 10![]()
mjaaaaaaaaaa morgen weer een dag....quote:Op zondag 13 september 2009 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Vier keer al gedaan.. (vier verse emmers)Morgen de rest
Wat onwijs gaaf !!! Ik mis wel de worstenquote:Op zondag 13 september 2009 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
en die link kreeg ik uit canada toegestuurd kan je nagaan...... hij dacht dat ik hem vast wel kende...
maar ik had hem nog nooit gezien......
Besef net dat de deur ook nog onder het vet zit ..quote:Op zondag 13 september 2009 22:00 schreef FANN het volgende:
[..]
mjaaaaaaaaaa morgen weer een dag....
gewoon een zooi sop ertegenaan, slijt wel
Hij ook.... die neef....quote:Op zondag 13 september 2009 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat onwijs gaaf !!! Ik mis wel de worsten
ah..... komt morgen wel .... niet alles tegelijk heur.......quote:Op zondag 13 september 2009 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Besef net dat de deur ook nog onder het vet zit ..
cillet bang gebruiken....dat helpt bij alles....weet alleen niet bij frietvet maar ik heb alleen maar positieve ervaringen mee.....quote:Op zondag 13 september 2009 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Besef net dat de deur ook nog onder het vet zit ..
Ik heb die shit ook nogquote:Op zondag 13 september 2009 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
cillet bang gebruiken....dat helpt bij alles....weet alleen niet bij frietvet maar ik heb alleen maar positieve ervaringen mee........echt he
Hoe zijl ik op sokken van woonkamer naar slaapkamer .. Tis linoleumquote:Op zondag 13 september 2009 22:13 schreef FANN het volgende:
zullen we voor de gein een topic openen...
Hoe krijg je het beste frituurvet van de grond, (zeil denk ik?)![]()
nah.. nee doe maar niet....
Dat nooit iidquote:Op zondag 13 september 2009 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat muis 't niet echt 'gein' vindt, dat schrobben.
Ja ik had het twee weken geleden net ververst..quote:Op zondag 13 september 2009 22:19 schreef Deisyy het volgende:
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4GZAZ_nl__311__311&q=frituurvet+verwijderen
Is het de inhoud van een hele frituurpan die op je vloer ligt?
neehhee ik vin het ook écht kutquote:Op zondag 13 september 2009 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat muis 't niet echt 'gein' vindt, dat schrobben.
Kroketjequote:Op zondag 13 september 2009 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
neehhee ik vin het ook écht kutdat zei ik toch...
En dat is zo'n rotklus, ik koop liever een nieuwe dan dat ik mijn vet verversquote:Op zondag 13 september 2009 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik had het twee weken geleden net ververst..
quote:Op zondag 13 september 2009 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik had het twee weken geleden net ververst..
Daar baal ik dus van !!! Was net vers, maar ik ben met een planning bezig om alles een beetje netjes te houden en de frituurpan (die ik gister heb gebruikt) heeft een eigen plekje ergens anders.. Tja toen ging het misquote:Op zondag 13 september 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat is zo'n rotklus, ik koop liever een nieuwe dan dat ik mijn vet ververs![]()
Dat is wel weer een voordeel, dat je nu weer vers vet erin moet doen
Simpelquote:Op zondag 13 september 2009 22:40 schreef FANN het volgende:
ik wil wel eens weten wat er bij mij gebeurd als ik hierheen ga
http://www.hln.be/hln/nl/(...)t-in-geluid-om.dhtml
Het ergste is weg, zie de schade morgen in het daglicht welquote:
Cillit Bang (of hoe je dat ook schrijft, ben niet van plan om in de kastjes te duiken) is erg goedquote:Op zondag 13 september 2009 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ergste is weg, zie de schade morgen in het daglicht wel
Ik ga wat op de vloer leggen zodat ik dat niet vergeet. Een barricade ofzo . Ik wil niet op me bek gaanquote:Op zondag 13 september 2009 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Cillit Bang (of hoe je dat ook schrijft, ben niet van plan om in de kastjes te duiken) is erg goedOntvetter spray zooi van de liddle is ook een aanrader, we willen niet dat je morgen met je slaperige hoofd een uitglijer maakt
Ik wil foto's zien van die antiuitglijbarricadequote:Op zondag 13 september 2009 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga wat op de vloer leggen zodat ik dat niet vergeet. Een barricade ofzo . Ik wil niet op me bek gaan
quote:Op zondag 13 september 2009 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik wil foto's zien van die antiuitglijbarricade
Jij moet gewoon naar je nest want ze beginnen morgen om 07:00 uur aan je dak.quote:
Ja dat is waarquote:Op zondag 13 september 2009 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij moet gewoon naar je nest want ze beginnen morgen om 07:00 uur aan je dak.![]()
Heb net de eerste muis in de afvalcontainer geflikkerd, met muizenval en al. Het zag er wel een beetje zielig uit.
Laat ze ook lekker buiten besjes gaan eten of zo.
Gelukkig zorg je beter voor je hondquote:Op zondag 13 september 2009 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij moet gewoon naar je nest want ze beginnen morgen om 07:00 uur aan je dak.![]()
Heb net de eerste muis in de afvalcontainer geflikkerd, met muizenval en al. Het zag er wel een beetje zielig uit.
Laat ze ook lekker buiten besjes gaan eten of zo.
Hij zal wel weer zo een overactieve beunhaas kennen en is ie morgen dakloosquote:Op maandag 14 september 2009 04:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is gestopt met roken, de schoorsteen kan d'r af
quote:Op maandag 14 september 2009 05:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zal wel weer zo een overactieve beunhaas kennen en is ie morgen dakloos
quote:Op zondag 13 september 2009 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
cillet bang gebruiken....dat helpt bij alles....weet alleen niet bij frietvet maar ik heb alleen maar positieve ervaringen mee........echt he
quote:Op maandag 14 september 2009 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig zorg je beter voor je hond
Tis echt een ravage zo in het daglichtquote:Op maandag 14 september 2009 09:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!!!![]()
Zo Soury, da's mooi k*tMet opgeloste vaatwastabletten? die gooi ik nl ook altijd in de frituurpan (met water dan he
) om m schoon te maken.
Laat het eerst maar goed hard worden, en dan met plamuurmes het eraf scheppen.quote:Op maandag 14 september 2009 11:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis echt een ravage zo in het daglichtGa dat straks es proberen
foto?quote:Op maandag 14 september 2009 11:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis echt een ravage zo in het daglichtGa dat straks es proberen
quote:Op maandag 14 september 2009 11:46 schreef hondjes het volgende:
[..]
Laat het eerst maar goed hard worden, en dan met plamuurmes het eraf scheppen.
daarna pas met sop...
spreek uit ervaring...
quote:
Hoeveel moppen (mops?) heb je al weg moeten gooien?quote:Op maandag 14 september 2009 11:52 schreef Soury het volgende:
Das te laat .. ik heb gister al 4 emmers gemopd...
quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 11:41 schreef Copycat het volgende:
Omda ge nu inmaol nooit nie wit hoe unne koei unne haas vangt.
Witte wel, witte nie?
Waar vind ik mijn heilige water?
En een goede maandagmorgen!
quote:Op maandag 14 september 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
"Hedde gij da gezeet gehad?"
Verrekte koekwaus da ge dur stat!
Ik denk dat ik de Brabander in me eens wat steviger ga omarmen, de komende tijd.
Mét dvd met 6000 stills van brabantse sletjes en een halve liter GHB om ze in de stemming te krijgen.quote:Op maandag 14 september 2009 13:17 schreef Copycat het volgende:
Hedde zin om te pompuh, of nie? Eeh!
Dat kost je gewoon een hele dag aan schoonmaakwerkquote:Op maandag 14 september 2009 15:58 schreef Soury het volgende:
Bedankt voor de tips ... 5 emmers, 12 sunblokjes en een liter cillit bang is de vloer redelijk vetvrij..
Heb het ook met mijn frituursokken het hele huis doorgelopen.. Wat een shitspul is dat zeg ik moets ook mijn toetsenbord, muis, bril, aansteker en mobieltje ontvetten..
Maar het zonnetje schijnt ..![]()
Jeeeezzz muis, wat een kolerewerk moet dat geweest zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 15:58 schreef Soury het volgende:
Bedankt voor de tips ... 5 emmers, 12 sunblokjes en een liter cillit bang is de vloer redelijk vetvrij..
Heb het ook met mijn frituursokken het hele huis doorgelopen.. Wat een shitspul is dat zeg ik moets ook mijn toetsenbord, muis, bril, aansteker en mobieltje ontvetten..
Ik had nooit kunnen vermoeden toen ik dit topic opende dat ik zo on topic zou zijnquote:Op maandag 14 september 2009 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeeeezzz muis, wat een kolerewerk moet dat geweest zijn.![]()
Ga maar lekker van het zonnetje genieten op je balkon, dat verdien je wel.![]()
Soury wat een gedoe was dat voor je.quote:Op zondag 13 september 2009 22:24 schreef FANN het volgende:
o tis nog gebruikt vet ook...![]()
nog smeriger, ik dacht dat je een nieuwe fles uit je handen had laten flikkeren...
Nee ik had zaterdag een patatje gebakken... Dus gisteravond wilde ik dat ding weer weg hebben van het aanrecht. Maar ja glibberde uit mijn handenquote:Op maandag 14 september 2009 16:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Soury wat een gedoe was dat voor je.![]()
Hoe ging het nou eigenlijk, je was van plan wat te frituren en toen viel de fituurpan ofzo?
Zelf weleens een halve pan met olie laten vallen en er twee oude dekbedovertrekken
over heen gegooid en in een vuilniszak gedaan..........
quote:Op maandag 14 september 2009 15:58 schreef Soury het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens............... frituurvet is slecht voor je !!!!! olijfolie moet je hebben
we hebben in ieder geval een lekker schoon topic dit keer![]()
alles blinkt weer........
![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 17:38 schreef FANN het volgende:
[..]
nee dat vind ik wel een çht een beetje kut voor je
![]()
maar ik wil volgende week dan een heel topic vol met medeleven en steunbetuigingen enzo...
omdat ik dan eindelijk eens mijn vriezer ga ondooien...
en da's wéér een beetje laat dus dat wordt ook uren zwoegen
en een kaarten actie zou ook wel op zijn plaatst zijn eigenlijk
OP ZIJN MINST !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens............... frituurvet is slecht voor je !!!!! olijfolie moet je hebben
we hebben in ieder geval een lekker schoon topic dit keer![]()
alles blinkt weer........
Timing
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Durf iig geen topic aan te maken met vuurgloed of wateroverlast ofzoquote:
Ha een patatje bakken op de zaterdagavond klinkt wel lekker, dus het was van die dunne frituurvetquote:Op maandag 14 september 2009 17:02 schreef Soury het volgende:
Nee ik had zaterdag een patatje gebakken... Dus gisteravond wilde ik dat ding weer weg hebben van het aanrecht. Maar ja glibberde uit mijn handen![]()
Maar frituurvet is goed voor de lijn
Ik hoop dat ik dan op rechts val die kan niet meer stukquote:Op maandag 14 september 2009 18:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ha een patatje bakken op de zaterdagavond klinkt wel lekker, dus het was van die dunne frituurvet
uit een fles , nee van die blokken, ik frituur patat in zonnebloemolie , ook een zooi dus wanneer die viel.
Wel oppassen want sommige stukken linoleum kunnen nog glad zijn , je kan zo een heup breken,![]()
ik gleed twee dagen later nog uit en heb 3 weken pijn aan mijn voet gehad.
Bij mij werd het later keihard, dat vet, en ging het met sop te lijf//quote:Op maandag 14 september 2009 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan op rechts val die kan niet meer stukMaar ik ben erg voorzichtig en denk dat de gladheid redelijk weg is.. Zie nog wel wat vettige strepen maar die ga ik morgen te lijf
Oh en ja was uit een fles.. Dat plamuurmes gedoe snapte ik al niet zo
Die blokken vet die stollen wel iid.. Maar dat mag niet van mijn frituurpan .. Twas dus een vloeibare kledderzooiquote:Op maandag 14 september 2009 18:29 schreef hondjes het volgende:
[..]
Bij mij werd het later keihard, dat vet, en ging het met sop te lijf//
alles gebruikt,,zelfs soda, op een marmeren vloer, wat helemaal niet mag
wel, na 15 jaar zag je nog resten, en met een plamuurmes zijn we toen eens goed gaan schoonmaken,
Later dacht ik, dat had ik dus gelijk moeten doen,,
maar hopenlijk is het bij jouw gelijk verdwenen, vet is tegenwoordig anders,,,met olijfolie etc...
weet echt niet meer, wat voor een vet ik toen had...
Daar had ik helemaal geen last van?quote:Op maandag 14 september 2009 19:04 schreef Coos het volgende:
Gert, die foto's van vrijdag niet allemaal in één keer mailen hè!!
Dat kan ziggo niet aan.
Ben je nu alles alweer vergeten dat je de foto's nodig hebt om te zien wat er allemaal gebeurd is?quote:Op maandag 14 september 2009 19:04 schreef Coos het volgende:
Dat kan ziggo niet aan.
mexicaanse of een willekeurige andere?quote:Op maandag 14 september 2009 20:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je nu alles alweer vergeten dat je de foto's nodig hebt om te zien wat er allemaal gebeurd is?![]()
Ik ben ziek, griep.![]()
Gewone denk ik, voornamelijk keelpijn en mijn hoofd dat zeer doet. Rillerig en overal wat vage pijntjes.quote:Op maandag 14 september 2009 20:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mexicaanse of een willekeurige andere?
Van gepaste afstand van harte beterschap dan maar!quote:Op maandag 14 september 2009 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewone denk ik, voornamelijk keelpijn en mijn hoofd dat zeer doet. Rillerig en overal wat vage pijntjes.
Gister ook al de hele dag in bed gelegen en nu vind ik het niet meer leuk.
*Kuch* Bedankt buuf! *Kuch*quote:Op maandag 14 september 2009 20:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Van gepaste afstand van harte beterschap dan maar!
Doe 'm niet de groeten.quote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
Gelukkig komt mijn vriendje zo om bij mij op de bank te hangen en om heel vaak te zeggen dat ik zielig ben.
Lijkt me best een schatje dat vriendje van je, tis niet te hopen dat je hem aansteekt.quote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
Gelukkig komt mijn vriendje zo om bij mij op de bank te hangen en om heel vaak te zeggen dat ik zielig ben.
Lies wekt een boel indrukken maar pyromaan?quote:Op maandag 14 september 2009 20:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lijkt me best een schatje dat vriendje van je, tis niet te hopen dat je hem aansteekt.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Lies wekt een boel indrukken maar pyromaan?
Dus hij is ook nog hartstikke sterk en immuum voor al die narigheid?quote:Op maandag 14 september 2009 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
@fluitert is hij ook, en dan zou hij inmiddels ook wel al ziek moeten zijn
O ja. met die gare nokia van me hè? Zal eens checken zo hoe de kapsalon eruit ziet.quote:Op maandag 14 september 2009 19:04 schreef Coos het volgende:
Dat kan ziggo niet aan.
Ik zie een connectiequote:Op maandag 14 september 2009 21:18 schreef hondjes het volgende:
Meneer Hondjes is ook al snotterig,![]()
Maar laat de taco flu maar voorbij gaan..
Kap jij er ook es mee jaquote:Op maandag 14 september 2009 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe 'm niet de groeten.
Wel beterschap trouwens.
Geeft niet je bent toch al ziekquote:
Het beste ermee.quote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ja
En ondanks de hele dag in bed, doodmoe.
Laters
't Is maar goed dat je dit soort van fouten hier maakt en niet op kantoorquote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
Kut, Bromet moest met 1 m, en nu is het te laat om zonder lelijke editregel te editten.
Ziggoquote:Op maandag 14 september 2009 19:04 schreef Coos het volgende:
Dat kan ziggo niet aan.
Niet ziek worden Lies!quote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja
En ondanks de hele dag in bed, doodmoe.
Laters
quote:Op maandag 14 september 2009 23:30 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Tja... sorry, dit was de enige foto. Echt!
Volgens mij doet Fann hele rare dingen met dat ijsje.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef Soury het volgende:
Ik ergens en Fan links met ola raket ijs![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef Soury het volgende:
Ik ergens en Fan links met ola raket ijs![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2009 23:30 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Minimeet Diner Dansé
(dansé doen de muizen)
Fanta = Coos, Freddie = Lies.
Tja... sorry, dit was de enige foto. Echt!
Hee Fann... Ik ga ook maar liggen heb net mijn eten uit gekotst.. Zal toch niet he ??? Neee ik ga echt niet ziek worden zonder ik me ziek kan meldenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
hebben jullie Fanta gedronken???
waarom geloof ik dat niet helemaal ???
heb je écht gekotst??quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee Fann... Ik ga ook maar liggen heb net mijn eten uit gekotst.. Zal toch niet he ??? Neee ik ga echt niet ziek worden zonder ik me ziek kan melden
Nah nee dus .. maar ik had al uren een betonne maag en net was het BLEUHHH !!!! dus verlost. Maar voel me niet echt topquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je écht gekotst??
straks ben jij de eerste met de Mexicaanse grap hier
ehhhhh Griep bedoel ik![]()
nee effe serieus, ben je ziekkies???
ow...quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah nee dus .. maar ik had al uren een betonne maag en net was het BLEUHHH !!!! dus verlost. Maar voel me niet echt top
Thanks dat helptquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...JE MOET OOK BETER ETEN !!!!!!
''opoe modus''
die hemaworsten, tosti's en kroketten is allemaal rotzooi man...
ja wat ik net zei dus...quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:07 schreef Soury het volgende:
Maar jij als griep deskundige " Wat denkt u ervan? "
Denk iid dat er iets qua eten niet goed viel.. Pfff ben nu wel opgelucht. Verder geen klachten ..quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ja wat ik net zei dus...![]()
miijn zwager heeft het gehad maar is al weer beter... was niet veel anders dan een normale griep
zus had nergens last vandus dat soooooooooooooo erg besmettelijk vat ik ook niet
of wij zijn gewoon een erg sterk geslachtze heeft geen kuchje gehad en ze wonen
toch écht onder één dak...
wat had je gegeten?quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk iid dat er iets qua eten niet goed viel.. Pfff ben nu wel opgelucht. Verder geen klachten ..
Bami met spareribs en satesausquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
wat had je gegeten?
zei moeders streng...
Er zaten stukjes groenten in die bamiquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ja hé hé vindt je het gek
![]()
dat is een pak vet in één keer kenonne...
o ja tuurlijk zeker zo''n kant en klaar maaltijd ook nogquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zaten stukjes groenten in die bami
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja tuurlijk zeker zo''n kant en klaar maaltijd ook nog![]()
of had je een verse bami gemaakt...
denk het niet hé?
quote:
Kweet het maar ik eet vaak kant en klaar gedoe met mijn eigen stijl qua vlees en saus.. Ging de verkeerde kant op blijkbaar. Nogmaals ik ben opgelucht ....quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
nee man harstikke makkelijk zo'n pak bamigroente, bami en vlees of kip als je dat wilt...
zelf eet ik zo goed als geen vlees, soms nog wel eens..
mooi dan kan het volgende topic over iets ander gaan...quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Kweet het maar ik eet vaak kant en klaar gedoe met mijn eigen stijl qua vlees en saus.. Ging de verkeerde kant op blijkbaar. Nogmaals ik ben opgelucht ....
Ik ben pleite dus iig niet de lapoquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:33 schreef FANN het volgende:
het volgende topic gaat nou natuurlijk over koken
Let wel op de spellingquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:33 schreef FANN het volgende:
het volgende topic gaat nou natuurlijk over koken
ssssssssssssssssssssssssslaapze..........quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben pleite dus iig niet de lapoSloapen
quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:34 schreef FANN het volgende:
[..]
mooi dan kan het volgende topic over iets ander gaan...
vuige sex ofzo
Tis kokkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:36 schreef FANN het volgende:
[..]
koken??
was toch goed gespeld of mis ik iets ?
Doe ikquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ow..........zo wakker ben ik dus ook nog niet
![]()
ga nou maar pitten muts..........
Ja, check.quote:Op maandag 14 september 2009 21:36 schreef Copycat het volgende:
TV-ALERT VOOR NOEK!
Vanaf vanavond half tien (ja NU!!!) Project Runway USA op RTL5. Huidige seizoen.
Nee, nog niet helemaal, want het is het huidige seizoen dat een week of vier geleden gestart is. Maar er zitten zeker fraaie momenten in!quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:52 schreef Noek het volgende:
Ja, check.Nog net de jurken meegekregen. Karakters weet ik dan ook nog niks van.
Heidi was prrrrachtig. Jij hebt deze serie vast al helemaal gezien hè?
Ooooh, Uli!quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, nog niet helemaal, want het is het huidige seizoen dat een week of vier geleden gestart is. Maar er zitten zeker fraaie momenten in!![]()
Bij dit seizoen hoorde ook die all stars challenge met Sweet P. en Uli.
Nee!quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:01 schreef Noek het volgende:
Oh en Hé, ben je ooit nog weer gaan poweryoga-en? Ik zit NU te twijfelen of ik mijn lijf naar de poweryoga ga slepen of niet. Er schreeuwt iets heel hard: NEEEEEE!!
Dus ik blijf nog maar even zitten.
Dealquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:37 schreef FANN het volgende:
[..]
regel ik wel of remmyof remmy en ik samen
Ja, ik fiets ook als een malle. Gisteravond nog 2 uur zitten spinnen, hele zaterdag op de mountainbike gezeten maar yoga is dan weer goed om te rekken maar ik zen niet zo zuiver meer. Zuivere zen, dat is wat we nodig hebben!quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee!
Ik fiets! En daar ben ik een stuk strakker in de taille van geworden: mijn problem area. Gratis en voor niks, daar kan geen yogi tegenop zonnegroeten.
Lekker blijven zitten waar je zit dus.
Gewoon gaan. Ik ga vanavond wel spinnen, dan denk ik er niet eens over na om niet te gaan want dat is leuk. Dan is niet gaan geen optie. Iets wat maar zo zo is, dat is lastig. En Zumba is tof toch? Ik ga misschien binnenkort ook wel een lesje doen. Eens kijken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ben moed aan het verzamelen om zo naar Zumba te gaan. Géééééééén zin. Maar ja, het moet toch maar.
True, het is haske leuk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Ik ga vanavond wel spinnen, dan denk ik er niet eens over na om niet te gaan want dat is leuk. Dan is niet gaan geen optie. Iets wat maar zo zo is, dat is lastig. En Zumba is tof toch? Ik ga misschien binnenkort ook wel een lesje doen. Eens kijken.
Is die van jullie tijd?quote:
Dirty Dancing nog nooit gezien. Maar North & South was smullen.quote:
Ik ben bang van niet al zie ik wel dat mensen met klachten het stuur gewoon hoger zetten en lekker in hun eigen tempo meedoen ipv het klimmen en het sta-werk. Het is vooral de muziek en de energie van de groep wat het echt tof maakt. Eigenlijk zou je het gewoon moeten proberen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
True, het is haske leuk.En ik ga ook wel. Maar nu is het ff ver weg. En dat spinnen hè kan dat met reumaknietjes?
Mmm, toen was ik zelf nog wel een soort van pukje hoor maar North & South was geweldig. Mijn moeder miste geen aflevering dus ik ook niet. En Dirty Dancing natuurlijk. Toen moest ik heel hard huilen omdat mijn broer steeds in mijn oor fluisterde:'Huil dan! Moet je al huilen? Toe maar, jank!" Toen was ik 12 ofzo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is die van jullie tijd?
mogguh
Whutquote:
Ja maar nu ben je weerbaar. Ik heb een jaar of 8 op keyboardles gezeten (en heb 2 oudere broers). Die vonden 't humor om totaal random "FOUT!" door de kamer te roepen. Je concentratievermogen neemt per keer toe, echtquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:23 schreef Noek het volgende:
Mmm, toen was ik zelf nog wel een soort van pukje hoor maar North & South was geweldig. Mijn moeder miste geen aflevering dus ik ook niet. En Dirty Dancing natuurlijk. Toen moest ik heel hard huilen omdat mijn broer steeds in mijn oor fluisterde:'Huil dan! Moet je al huilen? Toe maar, jank!" Toen was ik 12 ofzo.Daarna nooit meer gekeken ivm getraumatiseerd.
Nee. Ik was volgens mij net te oud om in katzwijm te vallen voor Swayze (heb hem ook nooit aantrekkelijk gevonden) en dat genre trok me toen ook niet meer. Ik ben meer van de John Travolta in Saturday Night Fever en Grease-generatie.quote:
Dat was ook wat ik dacht.... nog nooit gezien...quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja maar nu ben je weerbaar. Ik heb een jaar of 8 op keyboardles gezeten (en heb 2 oudere broers). Die vonden 't humor om totaal random "FOUT!" door de kamer te roepen. Je concentratievermogen neemt per keer toe, echt.
Ghost zeker ook nooit gezien? Met die erotische klei scenequote:Op dinsdag 15 september 2009 09:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dirty Dancing nog nooit gezien. Maar North & South was smullen.Nors en Saus
Jawel. Één keertje. Op een romantische datequote:Op dinsdag 15 september 2009 09:32 schreef remlof het volgende:
Ghost zeker ook nooit gezien? Met die erotische klei scene
Dat vond ik dan weer helemaal niets, wat een naar verhaal....quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ghost zeker ook nooit gezien? Met die erotische klei scene
Hij was ook niet zo aantrekkelijk. Hij had een kaak die een hartslag leek te hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik was volgens mij net te oud om in katzwijm te vallen voor Swayze (heb hem ook nooit aantrekkelijk gevonden) en dat genre trok me toen ook niet meer. Ik ben meer van de John Travolta in Saturday Night Fever en Grease-generatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |